click fraud detection
0 800 755 007
(Безкоштовно по Україні)

Що таке мікророзмітка сайту

1717

Сайт розробили, всі підігнали, але пошукові роботи не цікавляться ним. Чому так? Мабуть, справа у відсутності чи помилках мікророзмітки сторінок.

З цієї статті ви дізнаєтеся, що вона є, навіщо її додавати і які види в цілому використовувати.

Що таке мікророзмітка сайту

Що таке мікророзмітка сайту?

У 2011 році було анонсовано стандарт schema.org. Ініціатива створення належала трьом гігантам: Google, Microsoft, Yahoo. Трохи згодом і розробники «Яндекса» оцінили це нововведення та підтримали впровадження мікророзмітки. То що це?

Мікророзмітка – це розмітка даних на сторінці. Вона має вигляд тегів та атрибутів, які вставляються в код сторінки. Не потрібно формувати окремі файли для розмітки. Цим пояснюється відносна доступність використання інструменту.

Навіщо потрібна мікророзмітка?

Розмітка допомагає роботам краще зрозуміти вміст сайту, що згодом добре відбивається на скануванні ресурсу та його ранжируванні. Наприклад, на сторінці "Про компанію" або "Контакти" доцільно виділити мікророзміткою блок з телефонами та електронною поштою. Якщо користувач введе запит "телефон компанії Х", пошуковий бот відразу покаже йому цю сторінку.

Сенс мікророзмітки сайту полягає в тому, щоб розмістити елементи на сторінці тегами. Тим самим ви виділяєте їх для пошукових систем. Існує чимало словників мікророзмітки, і детально ми вивчимо їх трохи нижче.

Словники мікророзмітки

Ми перейшли до найцікавішого. Розглянемо конкретні словники розмітки сайту. Словник є набір різних атрибутів для даних. Ознайомимося з найпопулярнішими на сьогоднішній день.

Schema.org

Підтримується з 2011 року «Гуглом» та іншими пошуковими системами-гігантами. Словник вважають міжнародним, і він регулярно оновлюється. Завдяки schema.org веб-майстрам вдається складати круті сніпети з основними даними сторінки.

Словники мікророзмітки - Schema.org

Словники мікророзмітки

Дані описуються за деревоподібною структурою. Доступні сотні класів, які дають змогу описувати різні об'єкти сторінки. Для кожного призначені стандартні атрибути:

Атрибути мікророзмітки

Як виглядатиме ділянка коду з атрибутами schema.org:

Код із атрибутами schema.org

Microformats.org

Цей словник створили ще 2007 року. До нього входять різні види об'єктів із описами їх властивостей. Саме microformats.org допомагає створювати описи товарів, заходів, компаній та інші сутності з унікальними характеристиками. З усіх видів мікроформатів найвикористанішим вважається hCard. Він призначений для опису контактів людей та компаній. Тобто ви можете вказати ім'я, дату народження, адресу, фотографію, розташування та інші дані.

Сама ділянка з впровадженим кодом виглядає так:

Microformats.org

Open Graph

Цей словник також є поширеним і застосовується для коректного показу публікацій у «Фейсбуку». З ним у пості будуть заголовок, зображення та опис.

Open Graph

Приклад мікророзмітки у коді:

Приклад Open Graph у коді

Синтаксис мікророзмітки

До цього року з'явилася значна плутанина із кількох словників, де застосовується різний синтаксис. Наприклад, для schema.org можливі кілька варіантів синтаксису — від мікроданих до JSON-LD. Розберемося докладніше в основних.

Синтаксис мікророзмітки

Microdata

Перша поява синтаксису була у HTML-5. Він дозволив пошукачам ефективніше сканувати дані на сторінці та використовувати їх у результатах видачі. Розмітка виконується прямо у HTML-коді.

Ось приклад розмітки статті за допомогою синтаксису:

Приклад розмітки статті

RDFa та RDFa Lite

Цей синтаксис створили експерти World Wide WEb Consortium, щоб привести до адекватної структури дані на сторінці. Він має схожість із Microdata, оскільки теж розмічається прямо в коді HTML. Застосовують RDFa нечасто. Його вважають непростим у реалізації.

А ось і приклад:

RDFa та RDFa Lite

JSON-LD

Один із актуальних синтаксисів. Від інших відрізняється методом додавання на сайт: не в код, а в тег

ПІДПИСУЙТЕСЯ НА РОЗСИЛКУ АЙТІБЛОГ
Бажаєте отримувати 
цікаві статті?