Михайло
Михайло
Head of Mobile Department
14.12.2023

Ми розробили топовий туристичний додаток Kaztour, що набрав понад 35 тисяч завантажень

Михайло
Михайло
Head of Mobile Department
14.12.2023
14.12.2023
5.0
884
0

Яким має бути сучасний туристичний бізнес? Вочевидь, він має брати на себе усі клопоти подорожі, залишаючи клієнтам лише відпочинок. Такий сервіс має бути зручним і доступним – аби будь-який користувач міг миттєво знайти й забронювати потрібний йому тур. Це саме той досвід, який ми реалізували в новому мобільному додатку для нашого клієнта – туристичної агенції Kaztour. Поговоримо про цю розробку детально.

Хто наш клієнт

Минулого року до нас звернулись клієнти з Казахстану – команда туристичної агенції Kaztour. Компанія була заснована у 2001 році й починалась як сімейний бізнес. Наразі це агенція національних масштабів з офісами по усій країні. За понад 20 років роботи клієнтами Kaztour стали 40 тисяч туристів. 

Сьогодні, оговтавшись від коронавірусної кризи в галузі, агенція стрімко розвивається. Компанія пропонує широкий спектр послуг: організація подорожей в будь-яку точку світу (в тому числі зі складними маршрутами), повна візова підтримка, бронювання будь-якого транспорту – від квитків на потяг, до оренди приватних літаків. 

Увесь цей сервіс потрібно було диджиталізувати, і команда Kaztour досягла на цьому шляху значних успіхів, розвиваючи власний сайт із широким функціоналом. Та подальший розвиток в диджиталі потребував також створення мобільного додатку. Така розробка потребувала досвіду й відповідних фахівців, тож клієнт звернувся по допомогу до WEZOM.

Цілі й завдання розробки

На момент звернення до нас у Kaztour вже буі власний веб-сайт. Запит клієнта полягав у тому, аби створити на тому ж бекенді мобільний додаток.  Цей інструмент загалом мав повторювати функціонал сайту, але водночас відрізнявся б власними “фішками”, на кшталт бонусної програми. 

Тож головною метою проєкту стало створення кросплатформного мобільного додатку під Android та IOS. Реалізація цієї мети потребувала вирішення декількох завдань:

  • опрацювати й затвердити UI/UX дизайн мобільного додатку під цільові ОС;

  • технічно реалізувати мобільний додаток;

  • забезпечити інтеграцію додатка з API клієнта та усіма необхідними інструментами: онлайн-карти, геолокація, платіжні системи тощо. 

Визначившись із концепцією проєкту, ми могли переходити до вибору стеку технологій й формування команди. 

Які технології ми обрали

Для створення кросплатформових додатків ми використовуємо фреймворк Flutter. Він базується на мові Dart і дає розробникам низку переваг: 

  • поєднання можливостей AOT та JIT компіляції;

  • механізм Hot Reload;

  • зручний і простий SDK з безліччю бібліотек та налаштовуваних віджетів;

  • величезне ком’юніті, що спирається на підтримку Google й швидко зростає.

Усі ці переваги спрощують та прискорюють процес розробки, а відтак і зменшують кінцеву вартість продукту. 

До того ж додатки на Flutter працюють через віртуальну машину із власним графічним рушієм для відтворення інтерфейсу. Це дозволяє забезпечити плавність відтворення анімацій, навіть на гаджетах з частотою оновлення дисплея в 60 та 120 Гц. Тож на цьому фреймворку можна створювати ефектні онлайн-сервіси з унікальним дизайном. 

Як ми побудували роботу

Обравши ключові технології розробки, команда взялася безпосередньо за організацію робіт на проєкті. Ми працюємо за принципами Agile та методологією Scrum, що передбачає гнучкий ітеративний підхід до розробки й роботу короткими спринтами у два-три тижні. 

Усі задачі розробки були внесені в беклог за пріоритетністю й розподілені по спринтах. Проєкт здійснювався силами невеликої, але згуртованої команди: 

  • Project Manager;

  • UI/UX Designer;

  • Mobile Developer;

  • QA Engineer.

В такому складі фахівці взялися за створення прототипів, розробки й узгодження макетів дизайну, а потім і до програмування мобільного додатку.

Звітність і комунікація на проєкті

Ми завжди забезпечуємо у наших проєктах повну прозорість – команда розробки надає усю документацію щодо перебігу робіт й завжди залишається на контакті з клієнтом. Наші партнери з Kaztour цілком диджиталізовані, тож ми могли не лише комунікувати з ними в Telegram, але й демонструвати перебіг робіт в Jira.

Окрім того, ми проводили для клієнтів презентацію результатів кожного спринта, де звітували щодо проведеної роботи, демонстрували готові функціональні модулі, ділилися планами на майбутнє та отримували зворотний зв’язок. Так клієнт завжди усвідомлює ситуацію й прогрес на проєкті, а команда розробників розуміє подальший вектор своєї роботи й пріоритетність завдань. 

Рекомендуємо почитати
Наш чекліст тестування мобільного додатку

Дізнайтесь які обов’язкові складові ефективного тестування мобільного додатку!

Чекліст

Що ми розробили

Результатом зусиль нашої команди став сучасний мобільний додаток для туристичної агенції – стильний, зручний і по-справжньому корисний для користувача. Це рішення для Android та IOS, повністю інтегроване з бекендом нашого клієнта. Які можливості надає новий продукт? Розглянемо їх.

Комплексний пошук, вибір і бронювання турів

На головному екрані користувача зустрічає інтерфейс пошуку турів. Тут можна обрати усі необхідні параметри: місце відправлення та пункт призначення (зокрема, за допомогою геолокації), дата відбуття, тривалість подорожі, кількість туристів (наприклад, двоє дорослих та двоє дітей) тощо. Фільтр дозволяє відсіювати пропозиції за бюджетом, готелями та опцією All inclusive. Тут також є блок гарячих турів, в якому можна знайти найкращі пропозиції.  

Створення користувацьких профілів із документами

Користувач може створити в додатку профілі туристів і підвантажити до них паспортні та візові дані, аби надалі більше не вносити їх вручну при оформленні нових подорожей. Це економить час і дозволяє забронювати тур буквально за пару кліків. В одному акаунті можна зберігати декілька таких профілів. Наприклад, для бронювання квитків на всю родину. 

Розстрочка та оплата частинами 

Можливостями оплати онлайн сьогодні нікого не здивуєш, але клієнт пішов далі й інтегрував у свій сервіс додаткові фінансові інструменти. Користувачі можуть обрати в додатку варіанти розстрочки та кредитів на оплату туру, підібравши одну з пропозицій від банків-партнерів. 

Додаткові послуги 

При бронюванні туру онлайн користувач може одразу оформити додаткові послуги: ПЦР-тестування, страхування для подорожі за кордон, можливості трансферу, замовлення персонального гіда тощо. Це максимально спрощує подорож та прискорює оформлення. 

Блок FAQ та зворотний зв’язок

В додатку реалізований блок FAQ, де користувач може знайти відповіді на типові питання про бронювання турів. Але якщо він не знайде там необхідної йому інформації, то може звернутися до служби підтримки. Для цього передбачена спеціальна форма зв'язку через Telegram та WhatsApp. 

Додаток постійно розвивається, в наступних апдейтах заплановано чимало нового функціоналу. Зокрема, механізм “Чек-тур”, що дозволить користувачам відстежувати зміну цін на обрані пропозиції. В найближчих планах також є реалізація програми лояльності: користувачам будуть нараховуватись бонусні бали за бронювання турів, які будуть використовуватися як кешбек.  

Рекомендуємо почитати
Замовте свій власний мобільний додаток прямо зараз

Створення мобільних додатків для вашого бізнесу. Відкрийте нові можливості разом з нами!

Детальніше

Які виклики ми подолали

Однією з головних проблем для розробників на ранніх етапах проєкту стало використання на бекенді клієнта двох окремих API – для вебу, і для мобайлу. Їх потрібно було розвивати й оновлювати окремо, що уповільнювало прогрес. Врешті ми з клієнтом вирішили, що потрібно перейти на єдиний API – це дозволило синхронізувати усі оновлення функціонала, прискорило реліз й спростило подальшу підтримку застосунку. 

Одним з найбільших питань проєкту став дизайн. Задум клієнта полягав у тому, аби зробити дизайн додатка максимально ідентичним до верстки веб-сайту. Та наша команда наполягала на тому, що у мобільній розробці діють дещо інші закони UX, тож погляди на дизайн варто переглянути. Час показав, що це було правильне рішення, яке пішло на користь усьому проєкту. Ми також терміново провели редизайн додатка усього через два місяці після запуску першого MVP, адже клієнт зробив редизайн сайту в нових кольорах.

Результати проєкту

За 5 місяців команда з нуля розробила сучасний мобільний туристичний сервіс – зручний, стильний та функціональний. Це рішення доступне користувачам Android та IOS. 

Реліз додатка в сторах був цілком успішним. За 7 місяців з моменту релізу продукт досягнув позначки в понад 13 тисяч завантажень на Android, та в понад 22 тисячі завантажень на IOS. І це чудові показники для ринку, на якому працює клієнт. 

Одразу після релізу додатка команда взялася за його активну підтримку й наразі безперервно працює над апдейтами. Ми зідзвонюємось з клієнтом двічі на тиждень й обговорюємо новий функціонал. На боці Kaztour працює окремий бізнес-аналітик, що готує документацію для наших розробників. Наступні оновлення продукту будуть присвячені унікальним можливостям, що будуть доступні користувачам лише в мобільному форматі. Зокрема, йдеться про нову бонусну програму з кешбеком. 

Робота над Kaztour – чудовий приклад того, що мобільний додаток у 2024 році залишається незамінним інструментом для розвитку бізнесу. Його неможливо повноцінно замінити ані веб-сайтом, ані месенджерами, ані чимось іншим. Це засіб побудови унікального користувацького досвіду у туристичній галузі, в eCommerce, у сфері послуг тощо. Якщо покласти в основу застосунку правильні ідеї та довірити їх реалізацію команді фахівців, то результат завжди буде того вартий. 

Михайло
Про автора
Михайло
Head of Mobile Department
Більше статей від автора
Як вам стаття?
5.0
Проголосувало: 5
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
wezom logo
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.