Усі розуміють, що поодинці розробити хороший сайт не вийде. Фахівці витрачають роки на навчання у вузькій ніші, щоб розвинути навички, бачення та розуміння. Тому потрібна команда для створення сайту. Але не завжди зрозуміло, скільки в ній має бути людей і хто вони. Для хорошого сайту потрібні досвідчені фахівці з різних галузей.
Теоретично одна людина може розробити сайт. Створити дизайн, продумати юзабіліті, зверстати, написати код. Є багато інструментів для шаблонних рішень, тому можна відмовитись від команди для створення сайту. Але що, врешті-решт вийде? Неймовірно, що такий сайт можна монетизувати. Навряд чи він уособлюватиме компанію і стане гарною візитною карткою. На жаль, таких проектів у мережі мільйони. Вони закриваються, так нормально і не відчинившись. Тому робити сайти мають професіонали. Давайте розберемо, хто потрібний для створення сайту.
Маркетолог
Аналітика - важливий етап розробки . Вона допомагає зрозуміти потреби цільової аудиторії, вивчити конкурентів, запозичити найкращий досвід, і, набагато важливіше, зрозуміти помилки та виключити їх на своєму проекті. Завдання – вивчити потреби клієнтів, визначити стратегію розвитку сайту та подальшого просування, зрозуміти, що і як впроваджуватиметься. Без маркетолога важко вибрати правильний вектор розвитку проекту.
Менеджер проекту
Команда для створення сайту – це своєрідний «організм», який потребує контролю. Взаємозв'язок усередині команди забезпечує менеджер проекту. Він стежить за етапами та перебігом робіт, дотриманням термінів, вирішує адміністративні та організаційні завдання, контролює дотримання технічного завдання. Менеджер проекту відповідає за результат. Він знімає обов'язок із замовника контролювати та керувати всім проектом.
UX/UI-дизайнер
UX-дизайнер створює прототип сайту. Він потрібний для того, щоб зрозуміти розміщення елементів, визначити функціонал, підібрати інструменти для реалізації. Завдання UI-дизайнера – створити оболонку для прототипу, розробленого UX-дизайнером. Завдяки UI-дизайну сайт стає гарним, дружелюбним, стильним. Елементи набувають ієрархії за рахунок візуального оформлення, набувають форми і стають зрозумілими для користувача.
Верстальник
Команда для створення сайту не може обійтися без верстальника. Це фахівець, який перекладає макети, створені дизайнером, у HTML. Друга назва верстальника – front-end розробник. Технології постійно оновлюються, від фахівця потрібне постійне відстеження нововведень та прокачування навичок.
Програміст
Програміст, або back-end розробник, втілює усі задуми дизайнерів у робочі інструменти. Його завдання – створити функціонуючі інструменти на сайті та поєднати з версткою. Так сайт починає вирішувати прикладні завдання та набувати робочого вигляду. Нерідко над розробкою працює кілька програмістів. Все залежить від складності проекту. Чим більше інструментів та функцій необхідно реалізувати, тим більше часу знадобиться. Тому команда розширюється запровадженням кількох спеціалістів одного напряму.
SEO-фахівець
Внутрішня оптимізація сайту дозволяє йому просуватися органічно у пошукових системах, які мають бачити сайт та розуміти, про що він. Цим займається фахівець із SEO. Він створює семантичне ядро, опрацьовує контент-план, розробляє структуру текстів.
Контент менеджер
Контент-менеджер наповнює веб-сайт інформацією. Це можуть бути тексти, візуал та інші типи контенту. У прямі обов'язки входить розміщення текстів, фотографій, оформлення сторінок сайту, пошук зображень, що супроводжують, редактура та вичитування наданих статей.
Перекладач, ілюстратор, 3D-художник, відеограф, аніматор, консультант, фотограф...
Команди для створення сайту нерідко доповнюються іншими фахівцями, серед яких фотографи, аніматори, відеографи, консультанти, художники та багато інших. Все залежить від поставлених завдань та особливостей проекту. Головне пам'ятати, що чим уже фахівець, тим він краще розуміється на темі. Дизайнер може бути верстальником, як і програміст може додавати контент на сайт. Але це не означає, що їхня робота буде виконана якісно. Економія на команді, в результаті може призвести до зниження результативності.
Де шукати спеціалістів для створення сайту?
Тепер ви знаєте, хто потрібний для створення сайту. Залишилося лише зрозуміти, де їх шукати. Є кілька варіантів збору команди для створення сайту:
- Фрілансери . Найдешевший спосіб – зібрати фрілансерів. Їхні послуги будуть нижчими за вартість розробки в студії. Але злагодженість команди – запорука якісної роботи. Кожного фахівця доведеться окремо контролювати, збирати все докупи. Фрілансерів складно контролювати, об'єднувати у робочі групи, стикувати за часом, відстежувати зміни. Тому розробка затягується, а під час роботи виникає низка складнощів. Це справді недорогий, але дуже складний спосіб.
- Компанії-розробники . Це найоптимальніший шлях для тих, хто цінує час та бажає отримати результат. Звісно, вартість розробки сайту значно зростає. Але над проектом працює злагоджена команда, кожен знає, що робити, все контролюється. Офіційні договори означає відсутність проблем, зривів термінів та інших неприємностей. Це можливість зробити чудовий сайт, який виконуватиме свої завдання.
Розробка якісного сайту потребує якісних фахівців. Тому команди для створення сайту зазвичай досить великі. У компанії Wezom ми підбираємо спеціалістів під кожен проект індивідуально. Наше завдання – швидко та добре зробити сайт чи додаток клієнту. Економія на команді призводить до погано реалізованого, або взагалі не реалізованого проекту. Але й надто багато людей не потрібне. Важлива золота середина. У Wezom ми її знаходимо. Зателефонуйте нам і ми обговоримо ваш проект.