У Південну Корею дуже легко закохатися: сьогодні весь світ чекає на новинки від Samsung, стежить за поп-ідолами з BTS і Blackpink, дивиться “Гру в кальмари” та “Паразитів”. У Кореї панує справжній культ краси, масштаби її б'юті-індустрії стрімко зростають. Кілька років тому на цей тренд звернула увагу підприємець Ксенія Бегбедер: вона зрозуміла, що імпорт корейської косметики в Україну – дуже перспективна ніша.
Так виникла концепція мультибрендового онлайн-магазину Kimito. Компанія постачає косметику безпосередньо з Південної Кореї, що дозволяє пропонувати її українським покупцям за найкращими цінами. Але справа не лише в продукті – магазин прагне ділитися з клієнтами атмосферою далекої країни, дарувати чарівні емоції. Цей принцип відображений у сервісі: до презентації будь-якого замовлення підходять дуже ретельно, покупка має бути упакована красиво та надійно. Кожне замовлення, навіть найдрібніше, супроводжується символічним подарунком. Так магазин привернув увагу вже на старті продажів влітку 2020 року.
Суть проекту
Спочатку Kimito зробили найпростіший сайт на популярній CMS. Ця платформа дозволила оцінити ринок: зрозуміти рентабельність, відпрацювати механізми ввезення товарів та обслуговування клієнтів. У Kimito швидко усвідомили величезні перспективи ніші та поставили амбітну мету – стати найбільшим магазином корейської косметики в Україні.
Але шаблонний сайт на чужому движку зовсім не відповідав таким амбіціям: він працював надто повільно, погано вирішував поточні завдання і не мав перспектив розвитку. Для ривка вперед була потрібна розробка абсолютно нової платформи.
Kimito почали шукати партнера для розробки, і незабаром за порадою друзів звернулися до нас. Минулого лютого ми провели з ними перший дзвінок.
Через кілька дзвінків, на яких з менеджером з продажу ми пропрацювали весь можливий функціонал, нам підготували розгорнуту оцінку проекту. І це при тому, що ми навіть не розпочали ще співпрацю. І така ж чітка та налагоджена робота була протягом усіх семи місяців роботи з проджектом Владою”, - розповіла Ксенія Бегбедер, Founder at Kimito.
Незабаром ми з клієнтом визначили мету проекту: створити новий інтернет-магазин, який за два роки зможе стати №1 у своїй ніші - як за кількістю замовлень, так і за кількістю товарів.
Для цього команді потрібно було вирішити низку завдань
- Створити нову структуру та дизайн
- Розробити новий бекенд
- Реалізувати новий зручний каталог
- Інтегрувати сайт з 1С та RetailCRM
- Зберегти позиції сайту в пошукових системах
- Реалізувати унікальні фішки, що продають - віртуального консультанта Кімі
На виході потрібен був гарний та швидкий сайт, здатний прикувати увагу відвідувачів до продукту. Особлива увага приділялася мобільній версії, адже 85% відвідувачів сайту дивляться його зі смартфонів. Клієнт повністю розумів важливість просування сайту, тому вже на етапі розробки в проект включилося агентство EliteWeb.
Як обирали технології
Вибір інструментів розробки не був для команди чимось незвичайним: фреймворк Laravell, мова php, Node.js. Для кешування даних на стороні бекенда використовувався Redis, що забезпечило сайту високу швидкість роботи.
Технологічний стек зрештою виглядав так:
- PHP 7.4
- Node.Js. 14.13.0
- Laravel
- HTML/CSS
- Redis
Як ми збудували роботу
Зізнаємось, нам дуже сподобалося працювати з Kimito, це дуже світлі клієнти. Команда досить швидко пройшла нульовий спринт з етапом дослідження, затвердила прототип дизайну та сформувала беклог. Вже у березні минулого року робота закипіла.
На старті ми розбили обсяг робіт за проектом на 7 етапів та справно рухалися від дедлайну до дедлайну. За результатами кожного етапу презентували клієнту великий звіт про виконану роботу.
Звісно, презентаціями комунікація не обмежувалася. Клієнт завжди був на зв'язку з нашим менеджером – у режимі листування та прямих дзвонів. Він також у будь-який момент міг подивитись актуальну документацію та беклог проекту, дізнатися, над чим працює команда в поточному спринті.
Загалом розробка пройшла без потрясінь та форс-мажору. Запланований обсяг робіт ми зробили за 125 днів – закрили завдання за кілька днів до дедлайну, призначеного на 30 серпня.
Паралельно у команди та клієнта виникали ідеї для нових фіч – їх ми вносили у спеціальний файл під назвою “На майбутнє”. Команда взялася за їхню реалізацію вже після релізу і продовжує розвивати продукт.
Складності проекту
Зізнаємось, не все було гладко. Так, коли ми залили ресурси з тестового сервера на стейдж, важливий для SEO файл robots.txt залишився порожнім через людську помилку. Після запуску новонароджений сайт кілька діб не індексувався пошуковими системами. Коли проблема розкрилася, її негайно усунули, а втрачені позиції у просуванні оперативно надолужили.
Чого ми досягли
Розробили новий бекенд. Це повністю нова кастомна платформа на PHP-фреймворку Laravell, яка заточена під конкретні завдання клієнта. Вона дає сайту всю необхідну швидкість та запас міцності, може легко масштабуватись та розвиватися у будь-якому напрямку.
Збудували новий каталог продукції. При виборі косметики клієнтки Kimito керуються масою змінних: тип і стан шкіри, вік, компонент продукту, що діє, його текстура, etc. Щоб дослідження величезного каталогу (1300+ позицій) був стомливим і тужливим, ми реалізували нову схему вкладеності і систему фільтрів. Знайти "той самий" скраб можна за два-три кліки.
Інтегрували сайт з 1C та RetailCRM. Для клієнта було важливо, щоб новий сайт без проблем працював зі старими та звичними бізнес-інструментами. Тож ми реалізували в адмінці повну сумісність сайту з необхідними продуктами – хмарною системою онлайн-продажів та обліковою платформою. На сайті завжди виводяться актуальні дані щодо товарних залишків та ціни - вони підтягуються безпосередньо з 1С.
Збудували зручний особистий кабінет. Через особисту сторінку клієнт магазину може переглянути історію своїх покупок та зберегти адресу доставки. Але найважливіше – там зручно керувати системою бонусів: з кожного замовлення покупець отримує 5% кешбеку на бонусний рахунок. А якщо вказати в особистому кабінеті дату народження, то до свята магазин подарує користувачеві персональний промокод.
Реалізували продають "фішки". А якщо клієнт вперше в житті дивиться на корейську косметику, і не знає, з чого почати? Для таких користувачів ми зробили на сайті невелику гру: віртуальний консультант Кімі ставить відвідувачу кілька запитань, після чого підбирає найкращу косметику з каталогу. Ще одним новим елементом продажів стала кнопка "Купити в 1 клік", яку можна знайти у картці кожного товару. Так юзерфлоу сайту стає ще простіше.
Результати розробки
За 125 днів ми зробили для Kimito сайт під ключ, пройшли всі етапи розробки: від детального опрацювання ТЗ до релізу. Результат цієї напруженої платформи – швидка та красива платформа eCommerce, де в пару кліків можна розібратися у світі екзотичної південнокорейської косметики.
Клієнту було дуже важливо зберегти показники трафіку після запуску нового сайту, адже перехід на нову платформу може суттєво послабити його позиції у пошуку. І команда впоралася з цим - суттєвої просідання по трафіку після релізу вдалося уникнути.
Залучення покупців на новій платформі зросла в рази. Як розповіли у Kimito, за три місяці роботи нового сайту клієнти залишили стільки ж відгуків, скільки зібралося на старому за рік роботи. У продажах зростає частка постійних клієнтів, які роблять покупки регулярно. На старому сайті співвідношення виглядало так: 40% – постійні, 60% – нові. Нині ці пропорції змінилися у зворотному порядку.
Поліпшилася ситуація із обігом товарів. До запуску нового сайту Kimito списувала 15% зниженої в ціні продукції - йдеться про товар з відповідними термінами придатності або дефектами упаковки. Наразі такого немає, клієнти легко знаходять уцінку у навігації сайту.
Команда продовжує розвивати сайт: реалізує нові фічі, допомагає клієнту з менеджментом 1С та налаштуванням CRM-системи. У найближчих планах - запровадження авторизації по смс, щоб клієнт міг зайти в особистий кабінет без мороку з електронною поштою та паролем.
Українські модниці із захопленням відкривають для себе корейські бренди, а Kimito успішно йде до своєї мети. У магазину є всі шанси стати лідируючим українським майданчиком у своїй ніші, а надалі й реалізувати омніканальні продажі.
“Було б чудово об'єднати офлайн та онлайн, використовуючи доступ до сайту в офлайн-магазинах. Ми бачили такий підхід у Європі та Україні, це здорово чіпляє клієнта. Достатньо навести камеру на QR-код на товарі, щоб відкрилася потрібна сторінка в інтернет-магазині. Не потрібно чекати на продавця або спілкуватися з ним - вся інформація у твоєму смартфоні”, - розповіла Ксенія Бегбедер, Founder at Kimito.
Йдеться про бьюті-рітейл нової хвилі, де грань між онлайном і офлайном втрачається остаточно. І команда WEZOM готова допомогти здійснити цю революцію - озброїти роздрібний продаж новими підходами та технологіями.