Наш клієнт – це італійський виробник ексклюзивних крісел. У виготовленні виробів упор робиться на ергономічність конструкції. В основі концепції виробництва крісел лежить система корекції, підтримки та реабілітації хребта. Усі меблі виконані в унікальному діловому стилі, тому підходять для використання в офісі. Сам виробник оцінює власну продукцію за чотирма показниками: функціональність, авторський дизайн, конкурентна ціна й ексклюзивна якість.
Поставлені замовником цілі
Компанія звернулася до нас із завданням стати ближче до споживачів. Власники хотіли, щоб замовлення ортопедичних крісел було доступною та простою дією, виконати яку міг би кожен охочий через сайт, витрачаючи мінімум часу.
Клієнт звернувся до нас у той період, коли його проєкт переживав стагнацію. Головним завданням було вдихнути в бізнес життя, тобто залучити відвідувачів і підвищити продажі.
Враховуючи побажання, ми прийняли рішення діяти з нуля та розділити роботу на етапи. Перший – розроблення онлайн-ресурсу для прийняття заявок, другий – залучення конверсійного трафіку на нього. Результати всього за 4 місяці комплексного маркетингу приємно здивували – нам вдалося підвищити число оплачених замовлень до 200 на міс. Ці дані підтвердили, що досвід і професіоналізм дозволили вибрати ефективну стратегію та грамотно її реалізувати.
Стратегія нашої команди
Роботи з внутрішньої технічної оптимізації
На старому вебсайті клієнта не були реалізовані повноцінні функції онлайн-магазину, а форми були виконані в однотипному дизайні, що теж відштовхувало відвідувачів й істотно знижувало конверсію. Спільно з клієнтом було вирішено створити новий ресурс згідно з актуальними трендами SEO та мобільної адаптації.
Нарощування посилань
Лінкбілдинг – ключовий етап зовнішньої оптимізації, спрямований на зростання числа відвідувачів і клієнтів, підвищення авторитетності ресурсу. Але, щоб досягти потрібного результату, наші фахівці попередньо виконали аудит наявного посилального профілю, щоб визначити його якість. Отримані в ході аналізу дані ми використовували для розроблення подальшого покрокового плану зовнішньої оптимізації та нарощування посилального профілю.
Виконані роботи
Технічні роботи
Вони неминучі, якщо треба розробити новий ресурс, оскільки важливо усунути помилки, які були на старому сайті, і зробити все, щоб не допустити їх появи знову. До цього етапу входять роботи з формування розширеної структури, підготовки та впровадження рекомендацій щодо юзабіліті, оптимізації метатегів сторінок, налаштування додаткових шаблонів і редиректів.
Оптимізація посилального профілю
Це обов'язковий і необхідний захід для залучення клієнтів. Але для того, щоб уникнути санкцій пошуковика, виконати його потрібно грамотно. Важливо не просто розмістити якомога більше статей на зовнішніх ресурсах, а продумати план і дотримуватися певної динаміки. Необхідно також враховувати якість платформ, розміщувати тексти на авторитетних і релевантних майданчиках із живою аудиторією. Враховуючи специфіку ніші бізнесу нашого клієнта, знайти відповідні сайти-донори було непросто. Тому ми вирішили більшою мірою приділити увагу аутричу – пошуку інфлюенсерів і блогерів, колаборації з ними.
Досягнуті результати
За правильного підходу та реалізації стратегії комплексного маркетингу плоди не змусять на себе чекати. Уже через один місяць після старту показники динаміки органічного трафіку почали зростати.
Позитивні зміни були й за посилальним профілем.
За позиціями ключів у десятці Google показники теж зросли: з 12 до 39%.
Усього за 4 місяці робіт з комплексного маркетингу вдалося досягти таких показників:
- загальний трафік – приблизно 17 тис. відвідувачів;
- кількість заявок – понад 210;
- оплачені замовлення – понад 80;
- конверсія – близько 1,2% (з SEO-оптимізації – 2,1%).
Хочете такий кейс? Залишайте заявку на сайті або телефонуйте, обговоримо деталі співпраці.