Як збільшити охоплення на 4750% завдяки SMM: кейс компанії Yucom Chop

05.09.2022
1409
5 хвилин
0

Зміст:

  • Інформація про проєкт
  • Завдання та цілі
  • Стратегія: основні напрямки
  • Рішення: поетапна реалізація
  • Коментар експерта
  • Висновки, результати та плани

У роботі над проєктом Yucom Chop ми ще раз переконалися, наскільки важливим фактором є чіткість планування дій. Завдяки послідовній стратегії розкрутки в соцмережах ми змогли збільшити кількість продажів турів для компанії, яка займається автобусними перевезеннями. А грамотне налаштування та запуск таргета допомогли нам підвищити охоплення на 4750%.

Інформація про проєкт

Клієнт: компанія Yucom Chop

Сторінки в: Instagram і Facebook

Тематика бізнесу: організація та виконання міжнародних автобусних перевезень

Ніша: щільна конкуренція

Цілі: збільшення продажів

Послуги нашої команди: SMM

Результати: отримання 59 нових запитів за 1 місяць робіт і підвищення охоплення на 4750%

Yucom Chop працює на ринку автобусних пасажирських перевезень з 2003 року. Головним напрямком для обслуговування був вибраний щоденний рейс міжнародного рівня Ужгород – Чоп – Ніредьгаза – Будапешт. Ще Yucom Chop займається професійним розв’язанням питань, пов'язаних із транспортуванням. Компанія допомагає придбати транспорт, орендувати його або замовити перевезення, ТО та ремонт.

У власності Yucom Chop є сучасні місткі туристичні автобуси голландського бренду BOVA. У салонах встановлені ергономічні сидіння, є підсвічування LED над кожним місцем.

Кредо, якого Yucom Chop дотримується в роботі, ґрунтується на турботі та повазі до пасажирів і клієнтів.

До нас представники компанії звернулися з проханням допомогти поліпшити взаємодію зі споживачами послуг через соцмережі.

 

Завдання та цілі

Ключовою метою, з якою представники Yucom Chop звернулися до нас, – це підвищення числа продажів турів через Instagram і Facebook. Ці платформи були вибрані невипадково. Вони мають величезну ЦА та можливості для тісного контакту з користувачами, а також інструменти аналізу.

Серед додаткових були визначені ще кілька завдань:

  • збільшити впізнаваність бренду Yucom Chop на ринку;
  • отримати цільові ліди через соціальні мережі;
  • збільшити переходи на вебсайт.

Усі ці завдання в перспективі давали можливість отримувати більше активних заявок від клієнтів.

Стратегія: основні напрямки

Щоб досягти всіх поставлених цілей, ми вирішили розробити поетапний план. До нього увійшли такі пункти.

Покращення візуального зображення профілю Yucom Chop в Ig та Fb

Для розкручування в соцмережах і збільшення залученості відвідувачів сторінки важливо було оформити профілі в корпоративному стилі, домогтися гармонійності між оформленням шапки, шаблонами, дизайном постів, розкладкою у стрічці й іншими елементами. Грамотна візуальна концепція здатна підкреслити переваги бренду, стимулює людей здійснювати замовлення.

Формування контент-плану на основі УТП

Щоб домогтися поліпшення позицій Yucom Chop у соціальних мережах, ми вирішили використовувати різні тематичні напрямки в написанні постів. Наші фахівці також впровадили рубрики та застосували різні формати. У такий спосіб у нас з'явилися можливості більше підкреслити особливості бренду, цікаво проінформувати про новинки у сфері автобусних перевезень, акцентувати увагу на експертності й авторитетності клієнта.

Запуск таргетингу

Платне просування в Instagram і Facebook дозволяє залучати нових підписників, збільшувати охоплення, підвищувати впізнаваність на тлі конкурентів. Під час налаштування потрібних параметрів наші фахівці запланували також розбити аудиторію на групи з урахуванням інтересів, віку, геолокації, статі та ін.

Рішення: поетапна реалізація

Щоб досягти поставлених цілей нашої стратегії, ми виконали такі роботи.

Оформили профілі у єдиному корпоративному стилі

Перш ніж представники компанії звернулися до нас, акаунти Yucom Chop в Ig та Fb не мали загального візуального образу. Тому ми перш за все приступили до їхнього оформлення та почали з профілю в Instagram:

  • додали ключі до назви;
  • включили в опис заклик до дії (СТА) – замовляти квитки онлайн на вебсайті;
  • створили рубрику та стиль хайлайтс.

 

Ще ми попрацювали над корпоративною стилістикою постів, Reels і сторіс, домоглися того, щоб вона збігалася з дизайном оформлення вебсайту. Цей підхід допомагає підвищити впізнаваність компанії на ринку.

 

Такі ж самі зміни були внесені й на сторінку Yucom Chop у Facebook.

Створили контент-план для наповнення сторінки

Перш за все було прийняте рішення розділити сторіс, пости та Reels на декілька рубрик:

  • комерційну. До неї увійшли акції, послуги, відгуки;
  • інформаційну. Тут ми розповідаємо про послуги Yucom Chop;
  • розважальну. До неї віднесли різні порівняння, факти.

У публікаціях теж вдалися до використання контенту різного формату: фото, відео, анімаційних банерів, каруселі. Наші фахівці також регулярно стежили за чергуванням постів, їхньою регулярністю, щоб збільшити активність на сторінці.

Організували та запустили рекламу

Наші працівники для просування вибрали як платні, так і безплатні методи: підібрали список релевантних хештегів для публікацій, налаштували й запустили таргетинг. Також роботи торкнулися ЦА. Ми розбили їх на групи із застосуванням різних цілей. За час роботи працівники нашої компанії моніторили ефективність РК й оголошень, вносили коригування за потреби.

Коментар експерта

Для залучення користувачів наші фахівці вирішили приділити увагу зовнішньому вигляду профілів, оформити їх у єдиному стилі. Крім публікацій, ми також викладали сторіс, знімали Reels, відстежували регулярність оновлення контенту. Перераховані дії допомогли нам збільшити активність аудиторії.

Важливою складовою роботи над проєктом було також відстеження показників. Ми моніторили теми, щоб зрозуміти, як на них реагує ЦА, коригували контент-план. Подібний підхід дозволив досягти хороших результатів охоплення, підвищити кількість продажів.

Висновки, результати та досягнення

Завдяки використанню реклами як інструмента просування, а також публікації постів із якісним контентом на акаунті в Ig нам вдалося домогтися поліпшення взаємодії.

 

Істотно збільшилися також параметри активності ЦА (ER), підвищилося співвідношення середніх показників охоплення публікацій до числа підписників (Reach Rate).

Результати нашої роботи з профілем клієнта в Інстаграм:

 

У Фейсбук:

 

За місяць робіт число запитів у директі та Месенджері склало 59 шт. Якщо говорити загалом, то запуск таргетингу та публікація нового контенту на сторінках у соцмережах дозволили нам залучити до профілів нових відвідувачів, збільшити кількість клієнтів компанії Yucom Chop і поліпшити впізнаваність бренду на ринку автобусних пасажирських перевезень міжнародного класу.

Як вам стаття?
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
wezom logo
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.