Як за рахунок PPC збільшити кількість транзакцій у 7 разів: кейс сайту Art-Bochka

Wezom
Wezom
Команда IT-компанії
5.0
06.01.2022
2342
0

У цьому кейсі ми розповімо, як вдалося досягти підвищення відвідуваності в 2 рази для сайту Art-Bochka, який займається продажем бондарних виробів. При цьому кількість кліків зросла також у 2 рази, ROAS досяг 456%.

Основна інформація

  • Назва: Art-Bochka
  • Тема: бондарні вироби (бочки, товари для лазні, діжки)
  • Ніша: асортимент невеликий, конкуренція щільна
  • Цілі: підвищити кількість цільових переходів, знизити вартість заявок
  • Послуга: налаштування та запуск контекстної реклами
  • Результати: кількість транзакцій та кліків збільшилася, показник ROAS склав по кошику 456%

Art-Bochka – це виробник бондарних виробів. За 10 років роботи компанія стала відомим гравцем місцевого ринку. Серед клієнтів Art-Bochka – великі виробники квасу, пива, коньячного спирту та інших алкогольних напоїв. Для них ключовою умовою є тип сировини, важливо щоб ємності були виготовлені з дуба. Виробників меду, навпаки, цікавлять бочки з липи, які приваблюють не лише екологічністю, а й естетикою.

В асортименті товарів Art-Bochka також є різноманітні декоративні вироби, дерев'яні предмети інтер'єру для закладів громадського харчування, світильники та ін. Одним із напрямків у роботі компанії є виготовлення товарів для сауни та лазні – черпаків, бочок, запарників.

Товари Art-Bochka обов'язково піддаються сертифікації, виробляються відповідно до актуальних санітарно-гігієнічних норм та вимог законодавства. Торгівля продукцією здійснюється через онлайн-магазин.

З цією компанією наше агентство співпрацює вже тривалий період. Спочатку ми займалися SEO просуванням сайту Art-Bochka, а тепер представники поставили інше завдання - збільшити цільовий потік трафіку. Розповімо про стратегію та дії команди, а також про досягнуті результати.

Цілі проекту

Основним завданням, яке треба було опрацювати, було покращення показників конверсії. Досягти потрібного результату ми вирішили за рахунок торгових кампаній. Досвід роботи з цим інструментом у клієнта був відсутній. При цьому важливо було, щоб СРА не перевищувала суми 200 грн, оскільки бюджет на РК був обмежений.

З урахуванням вихідних умов ми запланували такі дії:

  • одержання широкого охоплення;
  • залучення перспективних покупців;
  • налаштування ефективних кампаній.

Ці дії дозволили б нам збільшити кількість лідів та заявок.

Особливості нашої стратегії

Починаючи роботу над проектом, фахівці команди визначили, що просування сайту Art-Bochka велося лише в одному напрямку, для запуску було обрано лише пошукові кампанії. Щоб уникнути конкурентів, ми вирішили розширювати спектр інструментів, підключити торгові РК і ремаркетинг. Серед ключових напрямів виділили:

  1. Роботу з Google Shopping

Ця дія потрібна для автоматизації процесу оновлення налаштувань РК. Допомогло б виділитися серед конкурентів завдяки використанню зображень в оголошеннях, знизило б вартість кліку.

  1. Підключення модуля електронної торгівлі у сервісі Google Analytics

Цей захід потрібний, щоб налаштувати контроль показів та кліків. За допомогою інструмента можна відстежувати поведінку користувачів. Детальні звіти дозволять зрозуміти коефіцієнти транзакцій, середню вартість замовлень тощо. Ці дані допоможуть оптимізувати РК.

  1. Запуск торгових кампаній

Спершу ми вирішили підключити звичайні торгові кампанії, що дозволило б побачити перші показники продажу, відкоригувати алгоритми пошуку. На наступному етапі запланували запуск розумних РК.

Визначившись зі стратегією, ми розпочали її реалізацію.

Рішення команди

Під час роботи над запуском контекстної РРС-реклами для Art-Bochka ми визначили 3 основні напрямки. Розкажемо про них нижче.

Підключення Google Shopping, налаштування даних у Merchant Centre

Це завдання не було складним, але його важливо виконувати уважно. Ми зробили кілька робіт у цьому напрямку:

  • зареєстрували Art-Bochka на Merchant Centre;
  • додали інформацію (контакти, логотип та ін.);
  • внесли дані про доставку;
  • підтвердили право власності на сайт.

Одночасно ми також проводили роботи з підготовки ТЗ щодо вивантаження товарного фіда.

Оновлення налаштувань у пошукових РК

Поки сайт був на доопрацюванні перед запуском торгової кампанії, виконувалась модерація фіда даних, фахівці з нашої команди зосередили свої зусилля на пошуковій мережі.

Ми опрацювали нові публікації, відключили малоефективні та дорогі оголошення, а також припинили дію оголошень, за якими надходили поводження з високими цінами або їх не було зовсім.

Далі було підключено електронну торгівлю в Google Analytics. Цей захід допоміг контролювати продаж через сайт.

Налаштування торгових РК та моніторинг ефективності

Після того, як ми отримали фід та завантажили дані в Merchant Centre, вдалося підключити програми для налаштування безкоштовного показу продукції клієнта.

Почали ми із класичних кампаній шопінгу, де ставки можна виставляти вручну. Налаштування звичайної торгової РК дала перші дані щодо статистики для аналізу. Потім ми перейшли Smart Shopping.

Протягом усього циклу робіт фахівці нашої команди займалися аналізом у КМС. Оптимізація РК включала наступні дії:

  • опрацювання нової аудиторії;
  • додавання медійних адаптивних оголошень;
  • підготовка місць для публікацій

Результати клієнта задовольнили.

Коментує експерт:

«Під час роботи над налаштуванням контекстної реклами для компанії Art-Bochka ми зіткнулися з тим, що спершу кампанії не окупалися, а ціна СРА була дуже високою. Іноді вона навіть перевищувала допустимі рамки витрат.

На сайті клієнта був невеликий асортимент, тому не вдавалося стати гідним конкурентом іншим виробникам. Окрім того, суперники вже на той момент запустили торгові РК. Таким чином вони випереджали нас на крок.

Злагоджена робота щодо підключення торгових РК, оптимізації кампаній, перехід на автостратегії, які збільшили цінність конверсій та рентабельність інвестицій, налаштування ремаркетингу допомогли досягти відмінних результатів.

Не заперечуватимемо, що шлях, який ми пройшли разом із клієнтом на цьому етапі співпраці, був непростим, довгим. Крім налаштування РК, ми також усунули недоробки на сайті, проаналізували конкурентів, вивчили тематичні ніші, пропрацювали картки товарів та дали рекомендації щодо збільшення асортименту».

А. Гусак, Senior-фахівець з контекстної реклами

Результати та наші плани

Цілі, які ставив перед нами клієнт, ми досягли. На період, коли підключено модуль електронної торгівлі, дані були такі:

Після виконання робіт нашою командою відвідуваність зросла у 2 рази, а транзакції – у 7 разів.

Також відзначимо збільшення кількості замовлень за допомогою дзвінків та опції «Купити в 1 клік». Рентабельність витрат (ROAS за кошиком) досягла 456%, СРА зменшився практично вдвічі (у порівнянні з верхнім кордоном показників, який встановили ще на початку проекту). Хороший результат став свідченням того, що ми вибрали правильну стратегію.

Співпраця з клієнтом продовжується. У планах – тестування ЦА, запуск кампаній із новими цілями та робота над зменшенням ціни за клік. Про те, які стратегії ми застосували для досягнення цієї мети, розповімо в інших кейсах.

Wezom
Про автора
Wezom
Команда IT-компанії
Команда IT-компанії WEZOM. Ми діджиталізуємо бізнеси, створюємо платформи та екосистеми для eCommerce, девелопменту, логістики.
Більше статей від автора
Як вам стаття?
5.0
Проголосувало: 1
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
wezom logo
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.