Основним завданням роботи з просування заводу Forostina, який виробляє металеві будматеріали (фасади, паркани, водостічні системи та дахи) було налаштування таргету та залучення нових відвідувачів. Нам вдалося отримати близько 40 000 переходів на веб-ресурс, 7 тисяч – на обліковий запис та понад 1 200 дій від користувачів.
Основна інформація
-
Назва компанії клієнта : Forostina, завод-виробник
-
Ніша бізнесу : виготовлення металопрофілю, фасадів, металочерепиці, водостічних систем
-
Регіон : Львів/вся Україна
-
Цілі : підвищити впізнаваність, залучити передплатників та партнерів завдяки соцмережам, збільшити залученість та продаж
-
Послуги : налаштування націлення, ведення профілю в соцмережах
-
Результат : збільшили трафік, підвищили конверсію
ПП Forostina займається виготовленням будматеріалів для спорудження парканів (з металопрофілю) та дахів. Асортимент товарів заводу включає металочерепицю, системи водостоку, профнастил. Також є у продажу стінові панелі для фасадів, стовпчики під євроштакетники для швидкої установки огорожі.
За 20-річну історію Forostina розробила ефективну структуру логістики та лояльну програму для постійних покупців, здобула репутацію надійного виробника та партнера. Ще однією відмінною властивістю є якість виробів заводу. Підприємство закуповує сировину у перевірених постачальників, використовує якісний метал та покриття. Серед важливих досягнень варто зазначити, що компанія Forostina першою в нашій країні розробила бетонні стовпчики, що швидко монтуються, поверхня яких імітує кладку клінкерної цегли.
До нашої студії представники заводу звернулися з проханням збільшити присутність бренду в мережі, підвищити показники конверсії та залучити лідів через соцмережі.
Цілі клієнта
На момент старту робіт у компанії Forostina вже були профілі у соцмережах Fasebook та Instagram, але їх потрібно було розкрутити. Для досягнення цієї мети ми виконали низку дій:
-
зробили сторінки у корпоративному дизайні;
-
наповнили профілі унікальним та корисним контентом;
-
збільшили впізнаваність на ринку.
Паралельно з цим виникла потреба наростити кількість лідів та підняти продажі на сайті.
Щоб досягти необхідних результатів, дуже важливо було розвинути облікові записи компанії. Ця умова дозволила б знайти як потенційних клієнтів, так і партнерів чи дистриб'юторів для збільшення кількості замовлень.
Виконані роботи
Для залучення покупців та збільшення кількості замовлень ми виконали низку дій щодо профілів компанії Forostina у соцмережах.
Етап 1: оформили сторінку у FB
На цій стадії ми наповнили профіль корисною інформацією, а також провели низку інших робіт:
-
створили нову обкладинку;
-
розробили рекомендації щодо матеріалів для публікацій та сторіс;
-
налаштували автовідповідь та повідомлення-вітання;
-
створили шаблони.
Крім цього, ми склали план з оптимізації контенту та розпочали роботи з наповнення сторінки.
Етап 2: покращили профіль в Ig
Для цієї соцмережі важливою умовою є зрозуміле позиціювання. Давно вже Instagram перестав використовуватись лише для розміщення фото. Сьогодні це майданчик, на якому реалізують товари та різні послуги. Але щоб споживачі могли знайти конкретного продавця, у нього має бути якісно оформлена шапка акаунта. Саме реалізацією цього завдання ми й взялися.
На наступному етапі створили хайлайти. У них ми розмістили контакти ЧП Forostina, детально розповіли про продукцію. Таким чином, вдалося закріпити основну інформацію на початку стрічки.
Етап 3: налаштування націлення
Співробітники нашої студії розробили Mind-картку. У ній показали бюджет, план робіт з націлення та аудиторію. Завдяки цьому нам вдалося розділити ЦА на сегменти, відокремити потенційних клієнтів від ймовірних дистриб'юторів та бізнес-партнерів. Така градація дозволила запустити кілька груп оголошень. Крім того, Mind-карта дозволила зазначити важливі деталі та скласти план з маркетингових компаній, тим самим ефективно та раціонально використовувати бюджет.
Наступний крок – розробка текстових офферів та рекламних креативів. Наші співробітники постаралися сказати потреби споживачів із різних груп, підтримувати зв'язок із ними через публікації.
Далі проводилися роботи у рекламному кабінеті. Ми зібрали ЦА і налаштували таргет на наступні теми:
-
"Трафік на веб-сайт";
-
"Повідомлення";
-
"Залучення ЦА";
-
"Трафік на аккаунт";
-
"Генерація нових лідів";
-
"Конверсія на ресурсі".
Постановка певних цілей дозволила провести роботу з різними верствами ЦА, залучити нових відвідувачів та просунути сторінки у соцмережах. Було важливо збільшити продажі на ресурсі, у зв'язку з чим й РК ми налаштовували підвищення кількості замовлень.
Щоб розвинути комунікацію з ЦА, роботи з налаштування таргету були проведені спільно з менеджерами компанії Forostina, які відповідали на запитання та повідомлення, займалися обробкою коментарів.
Етап 4: тестування та аналіз досягнутих результатів
Цей етап дозволив побачити реакцію різних сегментів ЦА на оголошення, внаслідок чого ми з'ясували, що припало до душі користувачам, а які РК не зайшли. Фахівці студії протестували створені кампанії, включаючи Look a like та ретаргет, щоб на основі отриманих відомостей скласти рекомендації, як утримувати покупців.
Коментує експерт:
Попри моє переконання, що ніша бізнесу клієнта зрозуміліша для чоловіків, нам із командою вдалося скласти ефективний таргет й створити креативи, які залучили покупців, хоча здавалося, що металочерепицю чи паркани із профнастилу у соцмережах не купують. Але в подібних нішах важливо налагодити взаємодію з клієнтами, викликати бажання співпрацювати. З цією метою особливу увагу було приділено інформуванню публіки про УТП, якості відео- та фотоконтенту, відповіді на запитання та роз'яснення незрозумілих моментів. Зазначимо, що клієнт теж «горить» власним проектом, тому нам було цікаво з ним працювати та досягати високих результатів.
Дробікова Ю.
Strong Middle таргетолог
Досягнуті результати
Робота з ЧП Forostina порадувала ефективністю. Багато важливих показників покращилися, також зросла кількість клієнтів та відвідуваність веб-сайту. Аналіз статистики рекламного кабінету дав зрозуміти, що бюджет на кампанію витрачався раціонально. Вартість одного переходу варіювалася в межах 3-9 центів.
Хороший результат показав аналіз активності споживачів. Багато відвідувачів сайту залишали свої контактні дані, оформляли замовлення та надсилали повідомлення.
Потішила і залучення на профіль. За період РК «Подобається» ми отримали від 12 012 осіб, ціна реакції становила 7 центів (загальний бюджет становив 940 доларів США).
Якщо рахувати показники сумарно, то ми охопили близько 1,5 млн людей. Оголошення за весь період РК продемонстрували 5 млн. разів.
Висновки за результатами виконаної роботи
Проект, безперечно, має потенціал та безліч способів для розвитку. Робота з безпосередніми виробниками показала, що розкрутка Ig та Fb ефективна для різних ніш бізнесу. Фахівці нашої студії, своєю чергою, продемонстрували вміння та достатній рівень досвіду для просування у соцмережах навіть таких специфічних товарів, як будматеріали.