Wezom
Wezom
Команда IT-компанії
21.09.2021

SMM-Кейс просування у Facebook та Instagram виробника Forostina

Wezom
Wezom
Команда IT-компанії
21.09.2021
21.09.2021
4.0
2746
0

Основним завданням роботи з просування заводу Forostina, який виробляє металеві будматеріали (фасади, паркани, водостічні системи та дахи) було налаштування таргету та залучення нових відвідувачів. Нам вдалося отримати близько 40 000 переходів на веб-ресурс, 7 тисяч – на обліковий запис та понад 1 200 дій від користувачів.

Основна інформація

  • Назва компанії клієнта : Forostina, завод-виробник
  • Ніша бізнесу : виготовлення металопрофілю, фасадів, металочерепиці, водостічних систем
  • Регіон : Львів/вся Україна
  • Цілі : підвищити впізнаваність, залучити передплатників та партнерів завдяки соцмережам, збільшити залученість та продаж
  • Послуги : налаштування націлення, ведення профілю в соцмережах
  • Результат : збільшили трафік, підвищили конверсію

ПП Forostina займається виготовленням будматеріалів для спорудження парканів (з металопрофілю) та дахів. Асортимент товарів заводу включає металочерепицю, системи водостоку, профнастил. Також є у продажу стінові панелі для фасадів, стовпчики під євроштакетники для швидкої установки огорожі.

За 20-річну історію Forostina розробила ефективну структуру логістики та лояльну програму для постійних покупців, здобула репутацію надійного виробника та партнера. Ще однією відмінною властивістю є якість виробів заводу. Підприємство закуповує сировину у перевірених постачальників, використовує якісний метал та покриття. Серед важливих досягнень варто зазначити, що компанія Forostina першою в нашій країні розробила бетонні стовпчики, що швидко монтуються, поверхня яких імітує кладку клінкерної цегли.

До нашої студії представники заводу звернулися з проханням збільшити присутність бренду в мережі, підвищити показники конверсії та залучити лідів через соцмережі.

Цілі клієнта

На момент старту робіт у компанії Forostina вже були профілі у соцмережах Fasebook та Instagram, але їх потрібно було розкрутити. Для досягнення цієї мети ми виконали низку дій:

  • зробили сторінки у корпоративному дизайні;
  • наповнили профілі унікальним та корисним контентом;
  • збільшили впізнаваність на ринку.

Паралельно з цим виникла потреба наростити кількість лідів та підняти продажі на сайті.

Щоб досягти необхідних результатів, дуже важливо було розвинути облікові записи компанії. Ця умова дозволила б знайти як потенційних клієнтів, так і партнерів чи дистриб'юторів для збільшення кількості замовлень.

Цілі клієнта

Виконані роботи

Для залучення покупців та збільшення кількості замовлень ми виконали низку дій щодо профілів компанії Forostina у соцмережах.

Етап 1: оформили сторінку у FB

На цій стадії ми наповнили профіль корисною інформацією, а також провели низку інших робіт:

  • створили нову обкладинку;
  • розробили рекомендації щодо матеріалів для публікацій та сторіс;
  • налаштували автовідповідь та повідомлення-вітання;
  • створили шаблони.

Крім цього, ми склали план з оптимізації контенту та розпочали роботи з наповнення сторінки.

Етап 2: покращили профіль в Ig

Для цієї соцмережі важливою умовою є зрозуміле позиціювання. Давно вже Instagram перестав використовуватись лише для розміщення фото. Сьогодні це майданчик, на якому реалізують товари та різні послуги. Але щоб споживачі могли знайти конкретного продавця, у нього має бути якісно оформлена шапка акаунта. Саме реалізацією цього завдання ми й взялися.

На наступному етапі створили хайлайти. У них ми розмістили контакти ЧП Forostina, детально розповіли про продукцію. Таким чином, вдалося закріпити основну інформацію на початку стрічки.

Поліпшили профіль у Ig

Етап 3: налаштування націлення

Співробітники нашої студії розробили Mind-картку. У ній показали бюджет, план робіт з націлення та аудиторію. Завдяки цьому нам вдалося розділити ЦА на сегменти, відокремити потенційних клієнтів від ймовірних дистриб'юторів та бізнес-партнерів. Така градація дозволила запустити кілька груп оголошень. Крім того, Mind-карта дозволила зазначити важливі деталі та скласти план з маркетингових компаній, тим самим ефективно та раціонально використовувати бюджет.

Наступний крок – розробка текстових офферів та рекламних креативів. Наші співробітники постаралися сказати потреби споживачів із різних груп, підтримувати зв'язок із ними через публікації.

Далі проводилися роботи у рекламному кабінеті. Ми зібрали ЦА і налаштували таргет на наступні теми:

  • "Трафік на веб-сайт";
  • "Повідомлення";
  • "Залучення ЦА";
  • "Трафік на аккаунт";
  • "Генерація нових лідів";
  • "Конверсія на ресурсі".

Постановка певних цілей дозволила провести роботу з різними верствами ЦА, залучити нових відвідувачів та просунути сторінки у соцмережах. Було важливо збільшити продажі на ресурсі, у зв'язку з чим й РК ми налаштовували підвищення кількості замовлень.

Щоб розвинути комунікацію з ЦА, роботи з налаштування таргету були проведені спільно з менеджерами компанії Forostina, які відповідали на запитання та повідомлення, займалися обробкою коментарів.

Налаштування націлення

Етап 4: тестування та аналіз досягнутих результатів

Цей етап дозволив побачити реакцію різних сегментів ЦА на оголошення, внаслідок чого ми з'ясували, що припало до душі користувачам, а які РК не зайшли. Фахівці студії протестували створені кампанії, включаючи Look a like та ретаргет, щоб на основі отриманих відомостей скласти рекомендації, як утримувати покупців.

Коментує експерт:

Попри моє переконання, що ніша бізнесу клієнта зрозуміліша для чоловіків, нам із командою вдалося скласти ефективний таргет й створити креативи, які залучили покупців, хоча здавалося, що металочерепицю чи паркани із профнастилу у соцмережах не купують. Але в подібних нішах важливо налагодити взаємодію з клієнтами, викликати бажання співпрацювати. З цією метою особливу увагу було приділено інформуванню публіки про УТП, якості відео- та фотоконтенту, відповіді на запитання та роз'яснення незрозумілих моментів. Зазначимо, що клієнт теж «горить» власним проектом, тому нам було цікаво з ним працювати та досягати високих результатів.

Дробікова Ю.

Strong Middle таргетолог

Тестування та аналіз досягнутих результатів

Досягнуті результати

Робота з ЧП Forostina порадувала ефективністю. Багато важливих показників покращилися, також зросла кількість клієнтів та відвідуваність веб-сайту. Аналіз статистики рекламного кабінету дав зрозуміти, що бюджет на кампанію витрачався раціонально. Вартість одного переходу варіювалася в межах 3-9 центів.

Досягнуті результати

Хороший результат показав аналіз активності споживачів. Багато відвідувачів сайту залишали свої контактні дані, оформляли замовлення та надсилали повідомлення.

Потішила і залучення на профіль. За період РК «Подобається» ми отримали від 12 012 осіб, ціна реакції становила 7 центів (загальний бюджет становив 940 доларів США).

Якщо рахувати показники сумарно, то ми охопили близько 1,5 млн людей. Оголошення за весь період РК продемонстрували 5 млн. разів.

Висновки за результатами виконаної роботи

Висновки за результатами виконаної роботи

Проект, безперечно, має потенціал та безліч способів для розвитку. Робота з безпосередніми виробниками показала, що розкрутка Ig та Fb ефективна для різних ніш бізнесу. Фахівці нашої студії, своєю чергою, продемонстрували вміння та достатній рівень досвіду для просування у соцмережах навіть таких специфічних товарів, як будматеріали.

Як вам стаття?
4.0
Проголосувало: 2
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
wezom logo
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.