click fraud detection
0 800 755 007
(Безкоштовно по Україні)

Професійна CRM для авто-парку таксі

975

Між службами таксі є досить високий рівень конкуренції. Важливо не лише купувати нових клієнтів, а й утримувати постійних. Від якості роботи з клієнтами залежить прибутковість компанії, а в процесі комунікації беруть участь як водії, а й оператори, менеджери. CRM система для таксі дозволить оптимізувати роботу компанії, покращити взаємодію з клієнтами та зробити процес роботи зрозумілим та контрольованим. Це інструмент, який допомагає керувати бізнесом із комп'ютера або смартфона.

Для чого CRM для таксі?

Взагалі головне завдання будь-якого CRM – це автоматизація ведення бази клієнтів та інструменти для комунікації з клієнтом. Також технологія дозволяє покращити роботу всередині компанії, правильно розподіляти завдання та стежити за їхньою ефективністю.

CRM для служби таксі виконує таку ж роль. Крім цього, вона дозволяє вести облік водіїв, відстежувати їхню ефективність, збирати відгуки та вибудовувати рейтинг. Автоматизація розподілу завдань дозволяє прискорити приїзд до клієнта, що підвищує лояльність та дохідність. CRM для таксі має у наборі інструменти для ведення програм лояльності та розробки системи бонусів.

Що потрібне клієнту?

Щоб вартість послуг його влаштовувала, таксі приїжджало швидко, доставляло точно до вказаної адреси та машина з водієм були пристойними. Контролювати потреби клієнта, відстежувати ефективність виконання роботи допомагає CRM для таксі. Це потужний інструмент, у якому є звітності, що дозволяють вести маркетингові кампанії, фінансовий облік та проводити аналітику для подальшого розвитку автопарку.

Переваги впровадження CRM

Чи потрібна автоматизація служби таксі за допомогою CRM? Це можна зрозуміти, якщо оцінити переваги впровадження цієї технології у існуючий бізнес. Основні плюси такі:

  • Швидкість обробки заявки . CRM система для таксі дозволяє суттєво прискорити роботу з клієнтом, що для компанії є ключовим фактором. Поки оператор розмовляє з клієнтом по телефону, замовлення вже надходить до системи та одразу до водіїв. Найближчий співробітник може прийняти його, і оператор відразу повідомляє клієнту, через скільки буде авто. CRM значно збільшує обробку замовлення та автоматизує багато процесів.
  • Зручність підбору машини . Відбувається на двох рівнях: внутрішньої частини компанії та зовнішньої взаємодії з клієнтом. Співробітники бачать, у якому стані машина, чи готова вона до виїзду, коли водій востаннє брав зміну та іншу інформацію. На основі даних можна зрозуміти, чи готовий автомобіль до використання. Клієнт може обирати у своєму додатку на смартфоні категорію транспорту та одразу знає, яка машина за ним приїде.
  • Формування клієнтської бази . На тлі високої конкуренції CRM система для таксі дозволяє сформувати базу, розділити клієнтів за категоріями та працювати з ними. Навіть якщо користувач не часто замовляє послуги, можна розробляти під таку категорію клієнтів окремий маркетинговий план повернення і утримання.
  • Вся інформація в одному місці . CRM для таксі - це інструмент, що поєднує бізнес-процеси в єдину систему. Оператори відстежують замовлення, менеджери контролюють ефективність співробітників, водіям комфортно працювати із замовленнями, клієнтам зручно користуватися послугами. Вся інформація зберігається в одному місці та добре сегментується.

Впровадження CRM для таксі дозволить спростити роботу служби, покращити якість обслуговування, розуміти, що насправді відбувається в компанії та як можна збільшити можливості. Це інструмент для тих, хто хоче розвивати свій бізнес, незалежно від ринкової ситуації та кількості конкурентів.

Опції CRM для таксі

Особливість індивідуальної розробки полягає в тому, що можна реалізувати будь-який інструмент, необхідний для роботи в компанії. Саме тому наші фахівці у Wezom проводять аналітику, збирають дані та підбирають стек технологій, щоб реалізувати будь-яку ідею. Але при цьому є обов'язковий функціонал, який має бути у будь-якій CRM для служби таксі. Він виглядає так:

  • облік усіх транспортних засобів , що входять до автопарку, контроль їх технічного стану та інформація про діяльність;
  • ведення бази клієнтів , сегментація за розділами та категоріями, можливість зберігати історію з клієнтами та відстежувати їхню взаємодію з компанією;
  • дзвінки прямо через CRM для служби таксі , інструменти інтеграції з іншими джерелами зв'язку;
  • формування плану роботи та графіка для водіїв, операторів та інших співробітників;
  • інструменти розподілу завдань , контроль навантаження на співробітників та звітності про ефективність виконання роботи;
  • ведення рекламних та маркетингових кампаній , складання вирв продажу послуг, інструменти розробки програм лояльності;
  • робота зі знижковими картками , купонами та іншими інструментами лояльності з клієнтом;
  • інтеграція з будь-якими сервісами , можливість підключити CRM для таксі до сайту, додатків, сторонніх ресурсів;
  • можливість цілодобового контролю роботи таксопарку , збір інформації, побудова графіків та робочих планів;
  • збір звітностей та документообіг для роботи з фінансовим відділом, маркетинговим відділом;
  • інструменти управління компанією віддалено через комп'ютер або телефон, що дозволить власнику бізнесу контролювати підприємство не лише зі свого кабінету.

Будь-який інший функціонал розробляється індивідуально та під потреби конкретної служби. CRM система для таксі значно спрощує роботу компанії та робить її більш ефективною. Інвестиції в діджиталізацію швидко окупаються і дозволяють випереджати конкурентів та розширювати клієнтську базу.

Створюємо CRM-систему для бізнесу з гарантією
Ваша система CRM не підведе вас. Ми гарантуємо якість наших продуктів, вчимо ваших співробітників, надаємо пострілізну підтримку.
Обговорити проект

Етапи розробки CRM для таксі

Компанія Wezom пропонує послуги з розробки інструментів автоматизації служби таксі. Ми створюємо індивідуальні рішення, що дозволяють спростити та покращити ваш бізнес, зробити його ефективним та прибутковим за рахунок підвищення швидкості роботи, покращення якості обслуговування клієнтів та оптимізації багатьох процесів. Розробка відбувається у кілька етапів:

  1. Збір вимог . Наші аналітики проводять консультації, збирають необхідну інформацію, вивчають особливості роботи компанії, вивчають конкурентів, потреби клієнтів. Це дозволяє сформувати загальне бачення та зрозуміти, що потрібно для служби таксі та які інструменти варто впроваджувати.
  2. Дизайн інтерфейсу та програмування . Дизайнери розробляють CRM для служби таксі візуально. Наша мета – зробити зрозумілий інтерфейс та доброзичливий зовнішній вигляд, з яким буде комфортно працювати. Програмісти пишуть код і реалізують усі задуми, втілюючи їх у робочі інструменти.
  3. Тестування та впровадження . Вже етапі розробки починається тестування елементів докладання, перевіряється працездатність всіх систем. Особлива увага приділяється системі безпеки та перевіряється навантаження на CRM для таксі. Після завершення тестів інструмент впроваджується у бізнес. Ми навчаємо ваших співробітників користуватися функціоналом, підключаємо ресурси та проводимо інтеграцію.
  4. Технічна підтримка . Навіть після запуску ми не залишаємо вас. Ми надаємо гарантійну технічну підтримку та стежимо за тим, щоб усе працювало.

Автоматизація служби таксі розкриває великі можливості для бізнесу. Тому впроваджувати цей інструмент потрібно в тому випадку, якщо ви хочете розвивати компанію та збільшувати потужності. Наша компанія допоможе діджіталізувати ваш таксопарк.

Індивідуальна CRM система для таксі від Wezom

Компанія Wezom пропонує індивідуальні рішення для вашого бізнесу. Чому варто вибрати саме індивідуальну розробку системи CRM для таксі? Тому що ви отримаєте тільки інструменти, які потрібні для вашого бізнесу. Не потрібно переплачувати за зайві компоненти, якими ваша компанія не користуватиметься. Крім того, коробкові рішення не завжди вигідні. На початковому етапі вони справді дешевші. Але надалі окупність власної розробки є кращою.

Індивідуальні рішення Wezom дозволять вносити зміни, масштабувати інструменти, додавати будь-які технології. Ми наголошуємо на відбудові від конкурентів, тому пропонуємо персональні інструменти для вашого бізнесу. У нашій компанії працюють спеціалісти з великим досвідом, для розробки CRM для служби таксі ми виділяємо вам окрему команду, менеджер завжди на зв'язку та проводитиме консультації. Вся робота прозора, ви можете контролювати робочі процеси та відстежувати етапи.

Зателефонуйте нам, щоб отримати детальну консультацію та дізнатися, як створюється та впроваджується CRM система для таксі. Ми відповімо на ваші запитання та допоможемо підібрати унікальне рішення.

У вас залишились запитання?

Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.

5/5
Корисність
Проголосували 1
Як вам стаття?
Давайте обговоримо Ваш проект
Давайте почнемо розмову!
КОМЕНТАРІ0
Можливо
Автоматизація відділу постачання дозволить вам завжди підтримувати наявність необхідних товарів та ресурсів, щоб робота вашої…
Wezom
Wezom
Наша мета – донести: чому корпоративний сайт працює неефективно, чого насправді слід добиватися від нього,…
Олексій Варламов
Олексій Варламов
Чому важливо звернути увагу на SEO-оптимізацію сайту на етапі розробки. Головні аргументи "за" для власників…
Синявський Антон
Синявський Антон
ПІДПИСУЙТЕСЯ НА РОЗСИЛКУ АЙТІБЛОГ
Бажаєте отримувати 
цікаві статті?