click fraud detection
0 800 755 007
(Безкоштовно по Україні)

Як за допомогою SMM розкрутити послуги адвокатів: кейс просування ADVA

753

Робота з ADVA дозволила нам довести, що в соціальних мережах, крім продажу, можна також розкрутити послуги адвокатів. Ми налаштували таргет та розвинули облікові записи клієнта в Instagram та Facebook. Одночасно з цим виконувалися роботи з просування ресурсу, мобільного застосунку. У результаті нашій команді вдалося досягти 13 639 переходів на веб-сайт, близько 10 000 завантажень програми для смартфонів і планшетів, 28,7 тис. лайків у FB та 20,6 тис. переходів на аккаунт в Instagram.

Кейс просування компанії ADVA

Інформація про проект

  • Назва : ADVA
  • Тематика ніші : онлайн-консультації адвоката, послуги юриста
  • Регіон : РФ
  • Цілі : підвищити впізнаваність компанії, залучити нових передплатників у соцмережах, збільшити трафік та кількість заявок
  • Послуги : запуск таргетованої реклами, ведення облікових записів у соцмережах
  • Результати : збільшили кількість переходів на веб-сайт, розкрутили профілі у соцмережах Fb та Instagram

ADVA – це юридична компанія, яка підтримує своїх клієнтів. Унікальність фірми полягає в тому, що робота виконується у форматі онлайн. Всім зацікавленим клієнтам на вибір пропонують консультацію або повний пакет послуг. Остання пропозиція представлена у трьох видах:

  • ADVA. Це супровід бізнесу: відкриття своєї справи, робота з персоналом, впровадження та запуск касового апарату;
  • Авто ADVA. Така пакетна пропозиція розрахована на власників транспорту;
  • "Оптимальний". До пакета входять допомога щодо складання документів, консультації фахівців (серед них й письмові).

Вибрати послугу можна також у мобільному застосунку. Подібний підхід до юридичної тематики – новинка на ринку. Допомагає розв'язувати проблеми, що часто виникають. Саме це потрібно було донести до клієнтів, з чим представники ADVA й звернулися до нас.

Інформація про проект

Цілі та завдання клієнта

При зверненні до нас у компанії ADVA вже були профілі на Facebook та Instagram. Проте активність в облікових записах була низькою, кількість передплатників теж невисокою. Пости представники контори писали самостійно.

Основними цілями, для досягнення яких вони звернулися до нас, були покращення контенту та розкручування профілів. Це допомогло б збільшити кількість переходів на веб-сайт компанії та конверсію, підвищити впізнаваність, що забезпечило б додатковий дохід.

Цілі та завдання клієнта

Дії нашої команди

Одразу зазначимо, що у соціальних мережах продавати послуги складніше, ніж товари. Щоб досягти результату, потрібно підготувати ЦА, сформувати лояльність та довіру до фірми.

Взявшись за проект ADVA, ми одразу вирішили на прикладі показати, що в наш час у соцмережах можна не лише купувати товари, а й замовляти якісні послуги. Досягти потрібного ефекту нам допомогли безплатні міні-консультації (просто під рекламою у вигляді коментарів) та рекламування у блогерів. Іншими словами, ми намагалися продемонструвати ЦА, що послуги ADVA доступні, отримати їх у соціальних мережах можна вигідно та просто. Головне, що не треба було нікуди ходити, сидіти в черзі тощо. Про виконані нами роботи розповімо нижче.

Дії нашої команди

Етап 1: оформлення профілів у соцмережах

Робота велася над акаунтами у Fb та Insta. Насамперед ми скерували зусилля на підвищення впізнаваності бренду. Цей захід допоміг би залучити ЦА на сайт. Щоб зробити бренд відомим, ми виконали кілька робіт:

  • склали рекомендації щодо підбору фотоконтенту та матеріалів для stories;
  • налаштували автоматичні відповіді та привітання;
  • разом з дизайнером зробили обкладинку для облікового запису в Fb;
  • наповнили «шапку» в Instagram;
  • записали Хайлайтс.

Додатково ми створили банери разом із фахівцями, дотримавшись відомого корпоративного стилю.

Оформлення профілів у соцмережах

Етап 2: план робіт з розкручування

Почати було вирішено зі складання Mind-карт із переліком усіх дій, ЦА та бюджетом. У майбутньому цей захід забезпечив можливість відстежувати деталі, поділити аудиторію на сегменти та виправити ключі.

Далі велися роботи (разом із дизайнером) над створенням рекламних креативів. Потім треба було написати текстові оффери з огляду на цілі клієнта.

Після цих завдань ми також вирішили зайнятися просування сайту та програми ADVA, щоб залучити нову ЦА.

План робіт з розкручування

Етап 3: налаштування націлення

Насамперед ми зібрали дані про ЦА, щоб досягти ефективності. Далі потрібно було налаштувати кампанію з низки цілей:

  • залучення трафіку на сайт;
  • покращення конверсії;
  • підвищення залучення;
  • трафік на мобільний застосунок та обліковий запис.

Різні цілі були обрані не дарма. Цей підхід дозволив нам показати широкий спектр послуг для різних категорій аудиторії.

Водночас ми налагодили зворотний зв'язок – швидкі реакції на коментарі, запитання та повідомлення.

За деякий час було проведено аналіз ЦА. Ми вивчили реакції користувачів, почали випробувати інші підходи. Наступні об'єкти – Look a like та ремаркетинг.

Якщо підбивати підсумки активних робіт нашої команди з налаштування таргета, можна сказати наступне. Ми розробили рекомендації щодо подальших етапів, які б надали можливість отримати потрібні цільові дії: замовлення та встановлення мобільного застосунку.

Налаштування націлення

Коментує наш експерт:

«Нашим завданням під час роботи над проектом ADVA було переконати користувачів, що зараз для отримання юридичної допомоги зовсім не обов'язково записуватися кудись на приймання. Отримати консультацію можна онлайн. І все, що потрібно, - це відкрити програму на смартфоні або сайт на ноутбуці, оплатити послугу або пакет. Після чого буде надано консультацію, коли разом із юристом можна розібрати свою ситуацію. По суті, у цьому й полягала основна складність. Не всі користувачі розуміли, як можливо отримати якісну юридичну консультацію онлайн.

Спочатку нам прилітало чимало негативу в коментарях. Люди були переконані, що онлайн-послуги адвоката – це якась афера, про що й писали. Щоб підвищити довіру та лояльність публіки, ми вирішили давати короткі консультації безплатно. Підхід спрацював. Незабаром негативні коментарі змінилися подяками. Аудиторія почала нас захищати від тих, хто, як і раніше, не вірив. Згодом хейту поменшало. Наразі онлайн-послуги адвоката вже не викликають сумнівів.

Робота над ADVA відрізняється від інших проектів. Завдання стояло незвичайне, але мені й всій команді воно сподобалося, оскільки це новий досвід. Було цікаво спостерігати за розвитком компанії та змінами на краще. Приємно усвідомлювати, що такі результати обумовлені професіоналізмом та досвідом нашої команди» (Ю. Дробікова, таргетолог Strong Middle).

Результати за цим проектом

Усі рекламні кампанії, налаштовані нами, продемонстрували найвищі показники. Вартість кліку не перевищувала 0,5 долара, що явно свідчило про ефективність витрачання бюджету.

Результати за цим проектом

Багато параметрів профілів у соцмережах зросли, підвищилася відвідуваність сайту.

Результати налаштування націлювання можна побачити в таблиці:

Результати налаштування націлювання можна побачити в таблиці

Плани та висновки

Сьогодні ми працюємо над створенням додаткових категорій веб-сайту, покращенням дизайну, юзабіліті, впровадженням додаткових послуг, які дозволять налаштовувати рекламні кампанії безпосередньо на покупку чи конверсію. Ще продовжуємо вести профілі в соцмережах, активно співпрацюємо з блогерами та просуваємо акаунти завдяки таргету.

У вас залишились запитання?

Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.

5/5
Корисність
Проголосували 1
Як вам стаття?
Давайте обговоримо Ваш проект
Давайте почнемо розмову!
КОМЕНТАРІ0
Можливо
Чи помічали ви, що після відвідування сайту – неважливо, чи це була сторінка інтернет-магазину чи…
Катерина Шведа
Катерина Шведа
Якщо ви коли-небудь замислювалися про те, чому користувачі купують ваш продукт, ви відвідували думки про…
Василій Іздебський
Василій Іздебський
ПІДПИСУЙТЕСЯ НА РОЗСИЛКУ АЙТІБЛОГ
Бажаєте отримувати 
цікаві статті?