Співпраця з «Домінантою» стала перевіркою готовності нашої команди працювати із серйозним бізнесом. Результат порадував. За 9 місяців вдалося покращити видимість веб-сайту в пошукових системах, а пошуковий трафік збільшився у 2,2 раза. Як ми цього досягли, розповімо у кейсі.
Основні дані
-
Назва компанії клієнта : ТОВ «Домінанта»
-
Вік домену : зареєстрований у 2004 р.
-
Мета : вийти до топ лідерів у ніші
-
Тематика бізнесу : лідер українського ринку з постачання якісних маркуючих пристроїв
-
Ніша : потрібна детальна експертиза для підбору контенту
-
Послуга нашої команди : пошукове просування
-
Просування : по всій Україні
-
Наші результати : 36% ключів (понад 1 млн запитів) вивели до топ-10
Бізнес фірми ґрунтується на наданні розхідників та обладнання для робіт з етикетування, маркування, відстеження товарів та комплексних рішень для виробництва. Серед клієнтів «Домінанти» такі підприємства як Domino, Optimak, Herma, Theodorou, Intrex. Сервіс-служба також забезпечує цілий спектр послуг з пуску, налагодження, обслуговування (технічного та гарантійного), а також навчання співробітників.
Клієнтами «Домінанти» є великі підприємства фармацевтичної та харчової промисловості, виробники косметичних та гігієнічних продуктів, тютюнових виробів, запчастин для авто, електроніки, кабелів, будівельних товарів, труб та деревообробної галузі.
Ключовий напрямок бізнесу – постачання інноваційних пристроїв та технологічного обладнання для промисловості, призначеного для маркування. «Домінанта» також гарантується клієнтам техпідтримку в режимі 24/7, планове виконання сервісних робіт, віддалений моніторинг, навчання співробітників та оновлення програмного забезпечення.
У компанії стежать за нововведеннями в галузі маркування виробів, пропонують широкий спектр послуг для захисту товарів від підробок або заміни принтера (наприклад, у період ремонту), а також надають в оренду спецобладнання на вигідних та зручних умовах. З інновацій – система технічної оптики та можливість відстеження логістики.
Досвід у даній сфері бізнесу дозволяє компанії «Домінанта» забезпечувати персональний підхід, створювати зручні умови для тривалого співробітництва для кожного клієнта. Однак навіть для лідера українського ринку в наш час гостро стоїть питання щодо підвищення ефективності бізнесу та його просування в інтернеті. Саме із цими завданнями представники «Домінанти» прийшли до нас.
Для розвитку проекту у сфері В2В важливими є не лише ретельність, а й компетентність, що ми й мали виявити. Крім того, представники поставили ще одне завдання – вивести офіційний веб-ресурс до топу за низкою основних запитів.
Цілі клієнта
На початковому етапі робіт ми з'ясували, що сайт посідав не найвищі місця у видачі. Причина – слабка посилальна маса. Сталося це через зміну URL та переіндексацію сайту, яку було виконано майже повністю.
Тому стартувати у сфері пошукової оптимізації нам довелося буквально з нуля. Крім виправлення технічних помилок, потрібно було наповнити нові веб-сторінки, виконати зовнішню оптимізацію та інші роботи в галузі SEO.
Плани та стратегія
Ми одразу зрозуміли, що розкрутити корпоративний веб-сайт у сфері В2В непросто. Це заняття відрізняється від просування компаній, бізнес яких призначений для іншої категорії ЦА. Проте досвід роботи із сайтами сфери В2В у нас є, що дозволило швидко зорієнтуватися та запропонувати дієвий план.
Насамперед ми мали масштабувати бізнес. І тому потрібно було зробити те, щоб ресурс містив корисний контент. Але є нюанс, на який особливо важливо враховувати: такі сайти не заточені під масову ЦА. Їхні відвідувачі – це люди, які приймають важливі бізнес-рішення, тобто власники фірм, менеджери, керівники. Через цю особливість висувалися особливі вимоги до будови структури ресурсу, його наповнення.
Після детального аналізу сайтів конкурентів, ми розробили кілька стратегічних векторів розвитку цього проекту.
Пропрацювали структуру та створили додаткові сторінки
При SEO просуванні дуже важливо, щоб веб-сайт був логічно зрозумілим та зручним для користувачів. Досягти цього можна з допомогою структури. Тому було ухвалено рішення в першу чергу провести роботи в цьому напрямку, а також створити нові веб-сторінки, залити на них оптимізований та унікальний контент.
Склали СЯ
Під час виконання робіт цей напрямок ми визначили як один із ключових. Належало скласти СЯ так, щоб воно не лише містило базові запити. Ці фрази мали показувати інтереси потенційних клієнтів. Чим точніші та різноманітніші ключі, тим ширше охоплення ЦА забезпечувалося.
Нюанс й в тому, що працювати ми мали з комерційним ресурсом, який орієнтований на вузькоспеціалізовану категорію споживачів. З цієї причини ми мали зібрати широкий, об'ємний перелік ключів.
Розробили стратегію з нарощування посилань
Як ми згадували цей аспект був слабким місцем сайту клієнта. Але без якісного профілю посилання вивести його до топ неможливо. Тому серед основних завдань була закупівля посилань. Лінк-білдинг допомагає підвищити позиції в рейтингу та забезпечити стабільний потік ЦА.
Проблемні місця веб-сайту клієнта
Перед стартом наша команда виконала комплексний аналіз, у ході якого визначили кілька питань, які потребують термінового вирішення:
-
дублі сторінок;
-
повтори товарів у різних категоріях;
-
неточності у карті ресурсу;
-
не було метаописів на веб-сторінках підкатегорій, не вдалося ввести автоматично.
Однією з основних проблем стала майже абсолютна відсутність робочих зовнішніх посилань. Причина такого стану в тому, що сайт був переведений на новий урл. Це питання також слід було відкоригувати.
Рішення нашої команди
Визначивши проблеми сайту та розробивши стратегію щодо їх усунення, ми розпочали роботу. Нижче розповімо, які дії було виконано.
Зібрали заново та розширили СЯ
Роботи з внутрішньої оптимізації ми розпочали саме з цього напряму. Наші фахівці підібрали пул відповідних ключів відповідно до теми сайту. При роботі до уваги було прийнято:
-
запити, які використовують SEO конкуренти;
-
частотність відібраних нами ключів;
-
розподіл за сторінками.
Потім ці фрази ми розосередили за всіма елементами структури сайту, склали ТЗ для авторів. В результаті було оновлено текстове заповнення ресурсу.
Проведення робіт з технічної оптимізації
Після аудиту та визначення проблем ресурсу фахівці з нашої команди виконали низку дій:
-
усунули Error 500 на веб-сторінках;
-
зробили метатеги на сторінках української версії ресурсу;
-
пропрацювали слабкі місця у Sitemap.
Крім того, ми також перевірили безпеку сайту, швидкість його завантаження, адаптивність mobile-версії. Проблем не виявили.
Поліпшення маси посилань
Ключовою проблемою веб-сайту клієнта була втрата зовнішніх посилань внаслідок переходу на іншу URL та переіндексацію. Тому від нас потрібно діяти дуже акуратно, але швидко. Для нарощування профілю посилання ми вибрали майданчики-донори за низкою критеріїв:
-
дата реєстрації домену та процентний показник індексації веб-сторінок трастового ресурсу в пошукових системах;
-
фільтри від пошукових систем (їх відсутність чи наявність);
-
кількість вихідних урлів з головної та внутрішніх веб-сторінок;
-
дані про відвідуваність та заспамленість.
Перевага надавалася донорам, які більшою мірою відповідали темі бізнесу нашого клієнта.
Коментує експерт:
Співпраця з компанією «Домінанта», яка веде бізнес у сегменті В2В, стала для нас цікавим, хоч і непростим досвідом. Основні зусилля були кинуті працювати з низько- і среднечастотными ключами. При доборі контенту особливо зверталася увага на інформативність та експертність наповнення. Для утримання позицій ми оновлювали СЯ та підбирали ключові запити.
М. Коломоєць
аккаунт-менеджер проекту
Наші результати
Домогтися потрібного ефекту нам вдалося шляхом злагодженої та системної роботи. Вже протягом першого місяця вдалося підвищити загальну кількість візитів у 1,37 раза. Потім цей показник зростав. За 8 міс. SEO нам вдалося досягти збільшення переходів з Google у 2,2 раза.
Для порівняння зазначимо, що перед початком співробітництва у топ-10 пошуковика був лише 201 запит. Через 9 місяців. цей показник зріс до 847. Загалом вивели у топ-3 28% фраз, у десятку – 36%, а у топ-30 зобразилося 45%.
Висновки та подальші плани
Працюючи над SEO-розкруткою веб-сайту фірми «Домінанта», бізнес якої орієнтований на В2В-сегмент, наша команда продемонструвала свою компетентність та професіоналізм. Усі завдання було виконано успішно. На цей час робота продовжується. Тепер наші зусилля зосереджені на крауд-маркетингу, підготовці нових статей, веденні переговорів із веб-майстрами трастових донорів. У планах також визначення пріоритету СЯ та створення нового контенту.