Кейс з просування компанії VUSO

Ткаченко Аліна
Ткаченко Аліна
Копірайтер
5.0
06.07.2021
3755
0

Просідання трафіку та втрати позицій у видачі після переходу на українську версію – з такою проблемою зіткнулися власники компанії VUSO, що працює у сфері страхування. Ми допомогли не лише виправити ситуацію, а й значно її покращити. За півроку після старту робіт із SEO-просування трафік збільшився вдвічі. Про те, як нам вдалося це зробити, розповімо у кейсі.

Давайте обговоримо Ваш проєкт
article-order-form__collapsed-text
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше

Інформація про клієнта

  • Компанія : VUSO
  • Домен: зареєстрований 17.06.2010
  • Тематика бізнесу : послуги страхування
  • Ніша: юридична, з високою конкуренцією
  • Цілі: відновити позиції сайту після просідання, залучити нових лідів
  • Послуги : SEO.
  • Регіон просування: вся Україна
  • Результат : пошуковий органічний трафік зріс у 2 рази, сайт виведений у топ за групою основних ключів.

Представники VUSO по допомогу звернулися буквально в останні місяці 2020 року. Основна проблема полягала в просіданні трафіку, що сталася через переклад сайту на українську версію. Це також спричинило зменшення кількості замовлень, витрати бізнесу.

Інформація про клієнта

Крім основної, ми виявили низку технічних помилок, які також призводили до втрати позицій.

Ми виявили низку технічних помилок

Мета, поставлена клієнтом, полягала у виведенні ресурсу в топ, залученні висококонверсійного трафіку та відновленні показників після просідання.

Першорядні завдання

При виборі стратегії просування сайту VUSO, ми вирішили діяти у двох основних векторах: оптимізація технічної частини та масштабування. Насамперед було проведено глобальний аудит, за результатами якого усунули помилки у внутрішній перелінковці та GSC. У міру виконання поставлених завдань ми виявили ще низку недоліків. Серед найбільш критичних – непрацюючі посилання (биті та з 301 редиректом), копії метатегів, неправильна індексація у GSC, незакриті зовнішні URL.

На наступному етапі ми взялися за масштабування. У ході реалізації цього завдання нами були виконані такі дії: створено нові сторінки, опрацьовано семантику, підібрано контент, опубліковано посилання на якісних донорах та усунено на неякісних або майданчиках, що потрапили під фільтр.

Окремо варто відзначити і застарілий «недружній» двигун, який заважав впровадженню нових сторінок та їх наповненню. Тому одна з першочергових завдань - переїзд сайту.

Після підготовки та визначення фронту справ ми розпочали безпосереднє SEO-просування.

Першорядні завдання

Основні етапи робіт

Для усунення просідання та залучення нових лідів важливо було вивести сайт VUSO у топ видачі. Досягти цього можна лише за рахунок комплексного та планомірного підходу, що ґрунтувався на виконанні наступних робіт:

  1. Оптимізація та формування техзавдання на усунення помилок, виявлених у процесі аудиту.
  2. Дослідження індексації. У ході аудиту ми виявили кілька «сліпих зон» – сторінок, які були вилучені з видачі. Щоб виправити ситуацію, вони зазнали оптимізації контенту.
  3. Аналіз посилань. Ми прибрали їх з неякісних майданчиків, виключивши з Google Disavow Tool.
  4. Аналіз сторінок, які раніше наводили трафік, але поступово втрачали його. Причиною такої ситуації став застарілий контент. Ми його актуалізували, а ще видалили сторінки, які взагалі не несуть ніякого інформативного навантаження і заважають розкрутці.
  5. Розширення структури. Фахівці підібрали екранні блоки, що відповідають трендам просування для сайтів юросіб, впровадили їх на веб-сторінках.
  6. Упорядкування СЯ. Завдання полягало у підготовці ключових слів, які б допомогли відстежувати статистику. Було опрацьовано семантику з урахуванням нішевих конкурентів, створено сторінки для масштабування та покращення охоплення ЦА.
  7. Оптимізація тегів.
  8. Складання ТЗ для копірайтерів з написання текстів. На проблемних сторінках важливо було замінити контент на релевантний та унікальний, тому були потрібні послуги авторів.
  9. Вибір майданчиків для публікацій. Збільшувати посилальний профіль необхідно лише за рахунок розміщення статей на авторитетних ресурсах. Під час виконання завдання ми вдалися до аутрича, що дозволило систематизувати процес публікації контенту з анкорними та безанкорними урлами.
  10. Опрацювання крауд-маркетингу. Ми розміщували посилання на ресурс VUSO на форумах, присвячених страховій тематиці та в окремих галузях діалогів.

На цьому основні роботи з просування було завершено, залишилося дочекатися результату. Він почав виявлятися ще у процесі виконання SEO.

Основні етапи робіт

Яких результатів нам вдалося досягти

Ми змогли збільшити показник видимості ресурсу компанії VUSO за запитами російською ще на першому етапі оптимізації. Також вдалося вивести сайт у топ по пулу ключів, що спричинило зростання органічного трафіку. Він збільшився майже вдвічі всього за 6 місяців. Для порівняння наведемо цифри: було – 10 500 візитів (листопад, 2020 р.), стало – 18 100 (травень, 2021 р.)

Яких результатів нам вдалося досягти

На завершення зазначимо, що просування та відновлення позицій сайту VUSO – це було непросте, але дуже цікаве завдання. У проекту були серйозні проблеми, які перешкоджали його розвитку, причому як щодо технічної частини, так і з контентом. Ми усунули всі баги та помилки, тим самим зробивши ресурс відповідним вимогам пошукових алгоритмів. Надалі за рахунок грамотної стратегії та комплексного підходу нам лише за півроку вдалося збільшити приріст трафіку з ПС майже вдвічі. Тому сміливо констатуємо, що з поставленим завданням команда фахівців успішно впоралася.

Ткаченко Аліна
Про автора
Ткаченко Аліна
Копірайтер
Досвід роботи 10 років
Спеціалізується на створенні корисного та продаючого контенту. Має досвід написання переконливих текстів для реклами, сайтів, блогів та соціальних медіа.
Більше статей від автора
Як вам стаття?
5.0
Проголосувало: 2
Давайте обговоримо Ваш проєкт
article-order-form__collapsed-text
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Звернути
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
have questions image
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах