Wezom
Wezom
Команда IT-компанії
20.10.2021

Кейс з просування інтернет-магазину компанії Winetime

Wezom
Wezom
Команда IT-компанії
20.10.2021
20.10.2021
3.0
2717
0

Створення інтернет-магазину елітного алкоголю Winetime велося нашими фахівцями спільно з технічними експертами, завдяки чому вдалося вигідно скоротити витрати коштів та прискорити виконання завдання. Результатом співпраці став сайт, який оптимізований під основні ключі, повністю готовий до SEO.

Основна інформація

Основна інформація

  • Назва проекту : Winetime
  • Тематика бізнесу : онлайн-магазин елітного алкоголю
  • Цілі : створення сайту, оптимізованого під топ видачі пошукових систем
  • Послуги : SEO на стадії створення нового дизайну
  • Специфіка ніші : продукція 18+, щільна конкуренція
  • Результат : створили новий онлайн-магазин, повністю підготували його до активного SEO-просування

Свою історію компанія Winetime веде із 2010 року. За весь період своєї роботи вона виросла до однієї з найбільших національних мереж гастромаркетів України, представлених у 14 регіонах. В основі асортименту - спиртні напої та подібна продукція, що імпортується з усього світу. При виборі товарів у пріоритет ставляться якість, відповідність нормам законодавчих нормативів України.

Також Winetime проводить дегустації та майстер-класи, в ході яких відвідувачі можуть ознайомитися з продукцією, дізнатися про правила поєднання продуктів, закусок з напоями та придбати елітні спиртні напої для домашньої колекції або в подарунок.

Поштовхом до збільшення присутності компанії Winetime в Мережі послужили пандемія та локдаун, які спричинили серйозні обмеження в багатьох соціальних сферах. На тлі ситуації керівництво прийняло рішення створити онлайн-ресурс і швидко вивести його в топ. До нашої команди представники Winetime звернулися із завданням розробити та оптимізувати сайт під SEO.

Ключове завдання

Ключове завдання

При розробці дизайну та функцій онлайн-магазину спиртних напоїв наш клієнт вирішив, що відразу можна запускати роботи із SEO-оптимізації. Основною метою при цьому було врахувати вимоги до комерційних сайтів.

Особливості нашої стратегії

Особливості нашої стратегії

Ми поділили її на блоки. Основною рисою проекту Winetime стало паралельне ведення робіт з SEO та розробки. Експерти у тісній співпраці з розробниками та дизайнерами ретельно перевірили всі юзабіліті та технічні характеристики, що впливає на SEO. Загалом роботи ми провели у таких напрямках:

  1. Сформували структуру та СЯ . Ми проаналізували тему бізнесу, визначили головних суперників та вибрали унікальну стратегію розвитку сайту. Додатково поставили завдання щодо створення структури та СЯ.
  2. Забезпечили технічний супровід . На цьому етапі було складено список робіт для SEO-оптимізації та створено рекомендації щодо юзабіліті та функцій для нового ресурсу. Далі ми планували впроваджувати всі зміни у спільній роботі з розробниками.
  3. Наповнили контентом . Після збору СЯ ми планували виділити сторінки, які будуть задіяні у просуванні, підготувати для них оптимізовані та унікальні тексти. Для цього фахівці з нашої команди склали ТЗ копірайтерам, сформували метатеги та склали схему перелінкування між окремими розділами, які й будуть задіяні у просуванні.

Згідно з досвідом, ця стратегія могла б забезпечити потрібний результат, скоротити витрати часу на розкручування, тому що основні параметри SEO (структура та юзабіліті) були вже закладені, тобто сайт одразу був готовий до просування.

Проблеми та недоопрацювання

p align="justify"> Важливим нюансом, з яким довелося зіткнутися при роботі з Winetime, стало те, що первинний аудит був невиконаним. Причина проста – магазин був на етапі створення. Тому щодо ресурсу особливу увагу було приділено:

  • великій кількості категорій та товарів;
  • обмежень у продажу товарів (віковий ценз). Більшість товарів з асортименту були доступні лише клієнтам, яким виповнилося 18;
  • роботі над категоріями товарів, що рідко продаються онлайн. При запуску проекту кількість покупок таких позицій була низька, якщо порівнювати з іншими типами продукції з асортименту.

Ці особливості викликали низку складнощів з реалізацією поставленого нами завдання. Але фахівці з нашої команди успішно подолали їх.

Проблеми та недоопрацювання

Виконані роботи

При просуванні онлайн-магазину елітного алкоголю Winetime ми здійснили низку дій, про які розповімо нижче.

Етап 1: Створення структури

Роботи щодо просування даного сайту почалися ще на стадії його створення. Серед важливих завдань, які ми вирішили, було опрацювання структури. Потрібно було зробити її розгорнутою. У ході робіт ми врахували такі пункти:

  • категорії товарів – спиртне та закуски, безалкогольні напої та різні аксесуари;
  • для вин та міцних спиртних напоїв фільтри за кількістю цукру, типу, країною виробництва, регіоном походження, обсягом, сортом сировини;
  • для закусок та інших напоїв – вид, країна, виробник;
  • для аксесуарів тип, призначення, походження.

Робота, яку ми виконали у цьому напрямі, стала основою для всіх інших дій щодо формування СЯ.

Етап 2: Упорядкування ядра

Насамперед ми враховували специфіку бізнесу, стан ресурсу, зокрема його «молодість», характеристики домену. Щоб успішно запустити роботи над проектом та вивести його в топ, потрібно було дуже акуратно зібрати семантику та проаналізувати велику кількість ключів. Для виконання завдання ми залучили 6 команд спеціалізуються на SEO. Ключові запити були зібрані з різних джерел, включаючи пошукові підказки і фрази наших конкурентів у сервісі Serpstat.

У результаті масштабної роботи було складено список зі слів (близько 500), розставлених у пріоритетному порядку.

Формування завдань з техоптимізації

Етап 3: Формування завдань із теххоптимізації, юзабіліті та впровадження нових функцій

Щоб успішно запустити онлайн-магазин і зробити його конкурентоспроможним на ринку України, важливо було досягти стабільної та безвідмовної роботи. Тому ми залучили розробників, які вирішили низку поставлених завдань:

  • адаптували ресурс під мобільні аксесуари;
  • реалізували опцію внесення змін та змін оптимізованих текстів, корекції метаданих;
  • налаштували атрибути hreflang, canonical, карту сайту, шаблон генерації для метатегів та ін;
  • створили адреси сайтів (ЧПУ);
  • додали більше «хлібних крихт».

Особливо ґрунтовно попрацювали над якістю юзабіліті. Ми склали рекомендації щодо розробки кожної сторінки сайту.

Всі ці дії дозволили, не відволікаючись на виправлення технічних проблем, займатися виключно SEO.

Етап 4: Склали портрет ЦА

Виконання цього завдання є важливим кроком на шляху підвищення лояльності публіки до бренду. Також вона дозволила нам визначити, кому цікава продукція Winetime, зрозуміти чому клієнти рідко роблять повторні замовлення.

Після аналізу ми склали пару рекомендацій щодо розвитку сайту:

  • акцентувати увагу на оптимізації мобільної версії, оскільки вік більшості клієнтів - 25-34 роки, тобто це люди, які активно використовують мобільні девайси для пошуку та замовлення товарів в інтернеті;
  • продумати програму лояльності, щоб мотивувати покупців повторно виконувати замовлення. Серед запропонованих варіантів: система бонусів, особистий кабінет, wish-лист, розсилка електронної пошти.

Склали портрет ЦА

Застосування цих порад на практиці дозволило підвищити конверсію та покращити впізнаваність Winetime на ринку України.

Коментує експерт:

На мою думку, з проектом ми впоралися успішно, оскільки роботи в напрямку SEO були виконані ще на стадії створення магазину. За рахунок такого підходу відпала потреба витрачати кілька місяців на проведення аудиту та доопрацювання. Друга умова, яка є обов'язковою для успішної реалізації всіх поставлених завдань – злагоджена комунікація з розробниками. Обидві команди не просто виконували свою роботу, а діяли об'єднано та гармонійно, що дозволило в стислі терміни надати клієнту новий онлайн-магазин, оптимізований під пошукове просування.

Костянтин Буравікін

Project Manager Department

Висновки щодо проекту та досягнуті результати

Як показала практика, SEO на стадії створення сайту – це раціональне рішення, яке дозволяє ефективно витрачати кошти та час. Створивши структуру, розробивши пул вимог до юзабіліті та технічної оптимізації, ми перейшли до повноцінної оптимізації: збирання ядра та метатегів для майбутніх веб-сторінок, підготовки завдань на тексти, складання стратегії з нарощування посилальної маси. Детальніше про це буде розказано в іншому кейсі.

Результатом нашої роботи став новий онлайн-магазин, заточений під пошукові системи, з розгорнутою структурою. Оскільки розробка велася одночасно із SEO, нам вдалося прискорити виконання робіт на кілька місяців.

Як вам стаття?
3.0
Проголосувало: 2
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
wezom logo
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.