Кейс з SEO просування інтернет-магазину Фрешмарт

Ткаченко Аліна
Ткаченко Аліна
Копірайтер
5.0
11.08.2021
4047
0

У статті ми розповімо, як просувати сайт у затребуваній та висококонкурентній ніші – продажу продуктів. Нам удалося за рахунок SEO збільшити трафік у 4 рази, і це за досить невеликий період (менше 6 міс.). Як ми досягли такого результату – розповімо у нашому кейсі FreshMart.

Давайте обговоримо Ваш проєкт
article-order-form__collapsed-text
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше

Просування сайту інтернет-магазину FreshMart

Інформація про проект

  • Назва компанії: FreshMart

  • Рік реєстрації домену : 2014

  • Тематика: сайт продажу продуктів

  • Специфіка ніші : торгівля оптом та в роздріб в умовах високої конкуренції

  • Послуга : SEO

  • Цілі : залучення трафіку, підвищення охоплення ЦА по кількох містах країни

  • Регіон: вся Україна

  • Результат : трафік зріс майже в 4 рази за період менше 6 місяців

Представники FreshMart звернулися до нас на початку зими 2021 року. Основна проблема була у просіданні, яка почалася з січня 2020 р., хоча до цього з 2014 р. сайт демонстрував поступове збільшення позицій. Після просідання вони «впали» до показників, які були у компанії в 2017 р. Це стало приводом для звернення до фахівців.

Проблеми компанії клієнта

Основним поштовхом, який підштовхнув керівництво FreshMart до звернення до нашої студії, стало раптове падіння трафіку. Така ситуація не є типовою для цієї ніші бізнесу. Просадка добре відображена у графіку:

Проблеми компанії клієнта

Як з'ясували пізніше, зниження було «сигналом» про низку інших серйозніших проблем у роботі ресурсу:

  1. Технічні помилки.
  2. Відсутність грамотної техпідтримки. Сталося це тому, що у компанії банально не було для цього фахівця.
  3. Відсутність оптимізації у регіональних піддоменах.

Ці фактори були основними, на яких наші фахівці зробили акцент, і їх потрібно вирішити серед перших.

Вибрана стратегія

З'ясувавши основні проблеми в роботі сайту FreshMart, наші співробітники склали план їх усунення та просування ресурсу:

  1. Виконання глобального техаудиту.
  2. Аналіз існуючої структури та параметрів масштабування.
  3. Збір СЯ та робота над оптимізацією метаданих.
  4. Аналіз проблем у Вебмайстрі.
  5. Оптимізація метаданих на регіональних піддоменах та корекція структури.
  6. Робота з CTR, Core Web Vitals та Page Experience.
  7. Наповнення інформаційних веб-сторінок та блогу.
  8. Робота над юзабіліті, показниками конверсії.
  9. Розробка завдання програмістів.
  10. Виконання зовнішньої оптимізації.

Кожен крок включав додаткові роботи. Також після аудиту були виявлені інші проблеми, які теж потрібно вирішити. Розкажемо про все по порядку.

Слабкі місця, які ми знайшли

Під час аудиту з'ясувалося, що є проблеми, які є критичними. Серед основних:

  1. Відсутність метатегів на деяких сторінках.

    Відсутність метатегів на деяких сторінках

  1. Пагінація без оптимізації. Через це процес пошуку потрібної інформації значно погіршується, особливо якщо враховувати специфіку бізнесу клієнта.

    Пагінація без оптимізації

  1. Дублі метатегів. Вони з'явилися через те, що на обох версіях сайту (українською та російськомовною) були однакові Title.

    Дублі метатегів

  1. Відсутність оптимізації мультимовної версії ресурсу. Щоб виконати це завдання, потрібно додати теги, в яких потрібно було вмістити урли на версії веб-сторінок. Все це мало виглядати так:

    Відсутність оптимізації мультимовної версії ресурсу

Потім для всіх слід присвоїти <хhtml:link rel="alternate" hreflang="код мови">. Перелік сторінок виконати треба було у ньому.</хhtml:link>

Код hreflang на сайті

  1. Багато зовнішніх посилань, які ведуть інші сайти, не закрито. Через це SEO-показники також знижувалися.

    Багато зовнішніх посилань

  1. Недостатня швидкість завантаження сторінок. На сьогодні цей фактор є ключовим у просуванні та однією з найчастіших причин просідання.

Недостатня швидкість завантаження сторінок

Як бачимо, проблем чимало і всі серйозні. Для їх вирішення була потрібна індивідуальна стратегія, яку і запропонували наші фахівці. Розкажемо нижче.

Виправлення помилок: поетапні дії

Стратегію усунення проблем ми побудували поетапно. Щоб було зрозуміліше, розглянемо всі щаблі наших робіт

Етап 1: проаналізували поточний стан сайту FreshMart, порівняли з конкурентами

На цій стадії ми детально вивчили ресурс клієнтів, лідерів у ніші бізнесу. Після аналізу аналізували плюси і мінуси конкурентів з топу, порівняли їх із сайтом FreshMart.

Етап 2: технічний аналіз

Далі ми вивчали особливості роботи сайту. Ми знайшли низку помилок, склали перелік завдань у порядку важливості.

Етап 3: зібрали СЯ

Для SEO дуже важливо, щоб було добре підібране ядро. Склавши його, нам вдалося вирішити такі завдання: врахували втрачену семантику (провели порівняння з лідерами в даній бізнес-ніші), знайшли слабкі веб-сторінки, відстежили динаміку змін ресурсу у видачі за основними запитами.

Етап 4: пропрацювали шаблони метаданих

Ми їх підготували до основних елементів структури: категорій, підкатегорій, кожного товару, інформаційних сторінок. Так вдалося спростити завдання закриття пробілів сторінками зі слабкою оптимізацією.

Пропрацювали шаблони метаданих

Етап 5: підготували завдання програмістам

Завданням нам було лише дати рекомендації, а й контролювати всі стадії виконання ТЗ. Важливо було чітко розуміти, як робити ПРАВИЛЬНО, тільки так можна досягти раціональності технічних змін у співвідношенні з витратами та результатом.

Етап 6: розробили контент-план

Аналіз показав, що текстове наповнення теж не на всіх веб-сторінках. А там, де контент все ж таки був, він потребував доопрацювання. Тому нами було розроблено план та поставлено завдання на підготовку нових текстів. Головною метою було збільшення охоплення та покращення релевантності наповнення по ряду ключів.

Етап 7: почистили профіль посилання

Ми видалили непотрібні посилання, оскільки вони могли спричинити санкції від пошукових систем.

Етап 8: закупили статті на біржі

Наголос було зроблено на створення надійного фундаменту та нарощування «природної» посилальної маси для сторінок, на які раніше не вели анкори зі сторонніх майданчиків.

Коментує наш експерт:

SEO-просування FreshMart – досить цікавий процес, до того ж і досить перспективний. Задач по ньому було багато, і всі вимагали негайної, але планомірної участі. Але також ми зіткнулися й із серйозним недоліком – дуже повільною реалізацією доробок у програмі. Довелося витратити час на пошук причин та створення дієвої стратегії просування. Тільки потім нарешті змогли приділити час доопрацюванням.

Євген Шепель

SEO Team Lead

Досягнуті результати

На сьогодні наші фахівці вже можуть поділитись добрим підсумком. Згідно з даними Ahrefs, трафік на сайт менше ніж за 2 місяці. зріс у 2 рази: 2812 та 5816 – це дані за лютий та квітень, відповідно.

На період травень-червень було зроблено невеликий апгрейд, через що знову з'явилися просідання трафіку. Але нам вдалося швидко відновити позиції і навіть покращити їх майже вдвічі, і це лише за місяць: у червні показник був 4552, а в липні зріс до 9316. Ті просадки, які траплялися, – всі незначні, і їхня наявність не заважає просуванню , головне, що вдається швидко повернути попередні позиції.

Досягнуті результати

Висновки та перспективи на майбутнє

Проект магазину FreshMart є яскравим прикладом якісного SEO. Він показує, наскільки важливими є заходи щодо технічної оптимізації і як відчутно вона впливає на відвідуваність сайту.

На момент підготовки нашого кейсу показники трафіку FreshMart зросли ще майже вчетверо: від 2812 (у лютому) до 9316 (у липні). Також разом із ними підвищилася і кількість замовлень. У планах продовження робіт над SEO FreshMart, які тривають і у поточний період.

Ткаченко Аліна
Про автора
Ткаченко Аліна
Копірайтер
Досвід роботи 10 років
Спеціалізується на створенні корисного та продаючого контенту. Має досвід написання переконливих текстів для реклами, сайтів, блогів та соціальних медіа.
Більше статей від автора
Як вам стаття?
5.0
Проголосувало: 1
Давайте обговоримо Ваш проєкт
article-order-form__collapsed-text
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Звернути
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
have questions image
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах