Wezom
Wezom
Команда IT-компанії
12.08.2021

Банерна реклама в інтернеті

Wezom
Wezom
Команда IT-компанії
12.08.2021
12.08.2021
2.7
10781
0

Ознайомити споживача з новим продуктом чи брендом, розповісти про акцію чи анонсувати послугу — із цими завданнями в інтернеті успішно справляється банерна реклама. Її використовують вже майже 30 років. Безперечно, за ці роки вона значно видозмінилася, але й на сьогодні залишається чудовим способом залучення нової аудиторії, утримання клієнтів та збільшення продажів. Про те, як ефективно використовувати цей вид рекламної комунікації, як та де найкраще розмістити банери, йтиметься у нашій публікації.

Банерна реклама

Що таке баннерна реклама?

Це оголошення, які виглядають як рекламні блоки у форматі «зображення + текст». Замість картинки також можуть використовуватися відеовставки або анімація. І в них обов'язково укладені гіперпосилання, що ведуть користувачів на сайт. Основне завдання рекламних банерів — збільшити впізнаваність бренду. За їхньою допомогою ЦА дізнається про акції, знижки й УТП.

До речі, банерна реклама — це найстаріший вид інтернет-просування. Раніше неї з'явилася тільки email-розсилка. Але, звичайно ж, вона не була такою ефективною, як рекламні банери. Вони викликали справжній фурор і показали неймовірну клікабельність. Так що ж дає банерна реклама? Про це — далі.

Цілі банерної реклами

Як ми вже говорили, основні завдання — це привернення уваги до бренду та підвищення його впізнаваності серед ЦА. Але також цілі банерної реклами можуть бути й іншими. Найпопулярніші — це пошук нових покупців, розширення клієнтської бази, популяризація нових продуктів, збільшення обсягу продажів. Також банерна реклама може допомогти компанії поліпшити свою репутацію й позиціювання на ринку.

Види банерів в інтернеті

Види банерів в інтернеті

Як ми вже згадували, в Мережі зустрічається 2 типи таких оголошень: статичні та динамічні. Перший різновид – це стандартні графічні рекламні банери у форматі JPEG чи PNG.

Динамічні варіанти складніші. Вони функціонують на основі різних технологій, які визначають підвид оголошень:

  1. Java. Їх вбудовують до HTML-код, але для коректного показу у браузері потенційного клієнта має бути активована функція підтримки Java-аплетів. Найчастіше цей різновид використовують у рекламі комп'ютерних ігор та інших розваг. З мінусів — низька швидкість завантаження таких банерів.
  2. Flash. Реагують на наведення курсору на картинку, що дозволяє людині одразу відреагувати рекламну пропозицію. Наприклад, вказати дані у формі, поміняти картинку. Банери популярні у різних тематиках.
  3. HTML5. Адаптивний тип банерів. Розмір об'яв змінюється залежно від роздільної здатності екрана комп'ютера, планшета або смартфона, перегляд вмісту не обмежений. На відміну від технологій Flash або CGI, де можна вказати лише фіксовані розміри банерів, HTML5 має більше можливостей.
  4. CGI. Особливість їх у тому, що такі банери демонструються користувачеві як графічне зображення в одному з форматів PNG, GIF або JPEG, що поєднується з інтерактивною формою. По суті це комплекс HTML-тегів, що дозволяє налаштувати механізм взаємодії. Перевага цієї технології полягає у високій швидкості завантаження, відсутності системних вимог до пристроїв користувача.

Привабливі банер

Безперечно, динамічні варіанти банерів часто найпривабливіші для споживача. Пов'язано це з тим, що погляд людини мимоволі переміщається на об'єкт, що рухається. Хоча мають такі різновиди й істотний недолік — вони більше важать та людина встигає проскролить сторінку й не побачить рекламу цілком. Тому статичні оголошення продовжують залишатися актуальними для просування сайту .

Приклади рекламних банерів

Щоб відповісти на питання, як працює банерна реклама, потрібно проаналізувати її у відомих брендів, тоді можна побачити, що найкращі зразки банерів мають наступні особливості:

  • збалансованість. У них немає нічого зайвого, немає хитромудрих ефектів. У кожному присутні 3 компоненти — логотип фірми, рекламна пропозиція (наприклад, про акцію, знижку тощо), заклик до активної дії;
  • єдиний корпоративний стиль. Це завжди позитивно впливає на потенційного клієнта, підвищує впізнаваність бренду та свідчить про професіоналізм під час візуалізації стратегії компанії.

Велике значення мають якісні фотографії, чіткі шрифти, грамотне розміщення.

Приклади рекламних банерів

Розміри банерів

Розрізняють банери та за розмірами. Найпоширеніші: 240х400, 728х90, 300х600, 300х250, 970х250.

Зверніть увагу, що розміри банерів можна вибрати як у рекламних кабінетах пошукових систем Яндекс та Google, так і на самих майданчиках, де показуватиметься реклама.

Розміри банерів

Один з найпопулярніших розмірів — Leaderboard Banner (728х90 пікселів). Його розміщують у верхній частині, і на нього одразу звертає увагу користувач під час завантаження сторінки.

Leaderboard Banner

Стандартним форматом банерної реклами вважається розмір 300х250 (його називають Medium Rectangle), таке оголошення найкраще розміщується у правій верхній частині екрану й помітне для потенційного клієнта.

Medium Rectangle

Приклад банера - Avito

Великі компанії, які готові виділити великий бюджет на баннерну рекламу, вибирають розмір Monster MPU — 300х600. Як правило, висока вартість розміщення таких оголошень окупається внаслідок їхньої ефективності.

Monster MPU

Креативним варіантом є формат 160×600. Вузькі та високі банери розташовані збоку від основного тексту, й внаслідок своєї висоти вони довго залишаються на сторінці при прокручуванні.

Креативний варіант формат банера

Розміщення оголошень

Перед розміщенням банера виберіть відповідний ресурс та місце, де буде відображатися реклама. Як показує практика, найкращий зворотній зв'язок у оголошень у шапці сайту та збоку сторінки. Дуже важливо, щоб тематика ресурсу та ваш продукт чи послуга були суміжними.

Вибираючи, де розмістити рекламний банер, звертають увагу на співвідношення ціни та можливої ефективності. Не менш важливим є креативний підхід до створення самого оголошення.

Розміщення оголошень

Банерна реклама в Google

Цей формат інтернет-реклами передбачає показ графічних оголошень на сайтах, які беруть участь у партнерській програмі Google AdSense. Вони можуть містити текст, зображення, анімацію або відео та бути різноманітних розмірів.

Розміщення банерної реклами здійснюється за допомогою рекламного кабінету Google Ads. Тут потрібно вибрати тип «Банери». Далі налаштувати параметри таргетингу, бюджету та розклад показів.

Для створення банерів часто використовуються інструменти, які надає Google: це Web Designer або Ads Editor. Щоб досягти максимального ефекту, необхідно грамотно налаштувати параметри таргетингу, а саме географічне розташування, інтереси, ключові слова тощо.

Переваги банерної реклами

Попри свій солідний вік, банерна реклама на сайтах не втрачає своєї популярності й сьогодні. Ось позитивні особливості цього способу просування:

  • значно підвищується впізнаваність бренду загалом. Користувачі несвідомо зупиняють свій погляд на рухомій яскравій картинці, й назва компанії залишається в пам'яті;
  • Здійснюється вплив на широку аудиторію. Цей спосіб чудово підходить для молодих брендів, які щойно виходять на ринок;
  • забезпечується висока результативність та віддача буквально вже з перших днів розміщення банерів;
  • такою рекламою легко керувати, змінюючи параметри показу, контент та інше.

Ці переваги банерної реклами дозволяють стверджувати, що вона допоможе сформувати позитивний імідж компанії, підвищити довіру споживачів до торгової марки, повернути клієнтів, які користувалися раніше послугами фірми.

Переваги банерної реклами

Недоліки банерної реклами

З недоліків цього виду рекламування називають:

  • можливість скорочення трафіку на сайт після закінчення рекламної кампанії. Це позначається на рейтингу ресурсу у пошукових системах;
  • зниження ефективності витрачання бюджету у випадку непрофесійного налаштування параметрів показу;
  • необхідність створення якісного креативу для залучення клієнтів.

Деякі маркетологи вважають, що у користувачів вже виробилася так звана банерна сліпота, тобто люди вже не реагують на показ банерів. Але статистика свідчить, що ця реклама залишається результативною й сьогодні.

Оцінка ефективності банерної реклами

Переконатися в успішності запущеної реклами можна за допомогою аналітичних інструментів Яндекс. Метриці, Google Analytics, Roistat та інших. Найшвидше оцінити ефективність банерної реклами за допомогою CTR — Відношення числа кліків до показів. Наприклад, ваша реклама демонструвалася 1000 разів і нею перейшли 70 користувачів. Виходить: 70/1000 * 100% = 7%. Це відмінний показник, оскільки в середньому він рідко перевищує 1%.

Але не оцінюватимемо ефективність лише за CTR, оскільки цей показник демонструє в основному лише клікабельність. А в роботі найважливіше, скільки клієнтів було залучено.

Найкраще оцінювати ефективність комплексно за допомогою різних показників. Це Post-click, Brand lift, Search lift та інші.

Оцінка ефективності банерної реклами

Висновки

Для просування товарів та послуг, підвищення впізнаваності бренду не обійтися без банерної реклами. Тільки для досягнення всіх поставлених завдань доведеться приділити увагу правильному налаштуванню націлювання та крутому дизайну. У такому разі можна очікувати на потрібну результативність.

FAQ

Де можна розмістити баннерну рекламу?

У цьому напрямку свої послуги пропонують банерні мережі, але кожна з них має низку вимог. Наприклад, оголошення flash-формату, але на HTML найкраще розмістити на Rotaban.ru. Adfox.ru дає більше можливостей для вибору — система приймає банери різних типів. Великий набір варіантів пропонує Яндекс.Дірект. Google Ads можливості скромніші, але це не заважає вважати майданчик чудовим місцем для публікації оголошень.

Як оцінюється ефективність банера?

Аналітичні системи дають можливість опрацьовувати різні дані. Діяльність допоможе Post-view аналіз, який покаже відкладену результативність. Оцінювати можна і процеси, що відбуваються після натискання відвідувача і перед конверсією (Post-click). Можете також розмістити інтерактивні питання та оцінити ефективність за допомогою показника Brand lift. Варіантів — купа.

Від чого залежить вартість банерної реклами?

У кожному випадку ціна розраховується індивідуально та залежить від багатьох факторів. Найзначущими є тематика бізнесу, регіон просування та формат розміщення. Середній бюджет на 1 банер – 3000 рублів на місяць.

Як вам стаття?
2.7
Проголосувало: 3
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
wezom logo
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.