Банерна реклама в інтернеті

Ткаченко Аліна
Ткаченко Аліна
Копірайтер
3.6
12.08.2021
14303
0

Ознайомити споживача з новим продуктом чи брендом, розповісти про акцію чи анонсувати послугу — із цими завданнями в інтернеті успішно справляється банерна реклама. Її використовують вже майже 30 років. Безперечно, за ці роки вона значно видозмінилася, але й на сьогодні залишається чудовим способом залучення нової аудиторії, утримання клієнтів та збільшення продажів. Про те, як ефективно використовувати цей вид рекламної комунікації, як та де найкраще розмістити банери, йтиметься у нашій публікації.

Давайте обговоримо Ваш проєкт
Заповніть Ваші особисті дані.
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше

баннерная реклама

Що таке баннерна реклама?

Це оголошення, які виглядають як рекламні блоки у форматі «зображення + текст». Замість картинки також можуть використовуватися відеовставки або анімація. І в них обов'язково укладені гіперпосилання, що ведуть користувачів на сайт. Основне завдання рекламних банерів — збільшити впізнаваність бренду. За їхньою допомогою ЦА дізнається про акції, знижки й УТП.

До слова, банерна реклама — це найстаріший вид інтернет-просування. Раніше неї з'явилася тільки email-розсилка, але вона не була такою ефективною, як рекламні банери. Вони викликали справжній фурор і показали неймовірну клікабельність. То що ж дає така реклама? Про це — далі.

Цілі банерної реклами

Як ми вже говорили, основні завдання — привернення уваги до бренду та підвищення його впізнаваності серед ЦА. Однак цілі можуть бути й іншими. Найпопулярніші — це пошук нових покупців, розширення клієнтської бази, популяризація нових продуктів і збільшення обсягу продажів. Крім того, реклама може допомогти компанії поліпшити свою репутацію та позиціонування на ринку.

баннерная реклама

Види банерів в інтернеті

Як ми вже згадували, у Мережі можна зустріти два типи рекламних блоків: статичні та динамічні. Перший різновид — це стандартні графічні рекламні банери у форматі JPEG або PNG.

Динамічні варіанти складніші. Вони функціонують на основі різних технологій, які визначають підвид оголошень:

  1. Java. Їх вбудовують до HTML-код, але для коректного показу у браузері потенційного клієнта має бути активована функція підтримки Java-аплетів. Найчастіше цей різновид використовують у рекламі комп'ютерних ігор та інших розваг. З мінусів — низька швидкість завантаження таких банерів.
  2. Flash. Реагують на наведення курсору на картинку, що дозволяє людині одразу відреагувати рекламну пропозицію. Наприклад, вказати дані у формі, поміняти картинку. Банери популярні у різних тематиках.
  3. HTML5. Адаптивний тип. Розмір змінюється залежно від роздільної здатності екрана комп'ютера, планшета або смартфона, при цьому перегляд вмісту не обмежений. На відміну від технологій Flash або CGI, де можна вказати тільки фіксовані розміри, HTML5 має більше можливостей.
  4. CGI. Особливість їх у тому, що такі банери демонструються користувачеві як графічне зображення в одному з форматів PNG, GIF або JPEG, що поєднується з інтерактивною формою. По суті це комплекс HTML-тегів, що дозволяє налаштувати механізм взаємодії. Перевага цієї технології полягає у високій швидкості завантаження, відсутності системних вимог до пристроїв користувача.

Привабливі банер

Безсумнівно, динамічні варіанти часто більш привабливі для споживача. Це пов'язано з тим, що погляд людини мимоволі переміщається на об'єкт, що рухається. Хоча у таких різновидів є й істотний недолік: вони більше важать, а користувач може проскролити сторінку, так і не побачивши рекламу повністю. Тому статичні рекламні блоки продовжують залишатися актуальними для просування сайту.

Приклади рекламних банерів

Щоб відповісти на запитання, як працює цей спосіб просування, потрібно проаналізувати приклади відомих брендів. Тоді можна побачити, що найкращі зразки мають такі особливості:

  • збалансованість. У них немає нічого зайвого, немає хитромудрих ефектів. У кожному присутні 3 компоненти — логотип фірми, рекламна пропозиція (наприклад, про акцію, знижку тощо), заклик до активної дії;

  • єдиний корпоративний стиль. Це завжди позитивно впливає на потенційного клієнта, підвищує впізнаваність бренду та свідчить про професіоналізм під час візуалізації стратегії компанії.

Велике значення мають якісні фотографії, чіткі шрифти, грамотне розміщення.

банерна реклама

Розміри банерів

Розрізняють банери та за розмірами. Найпоширеніші: 240х400, 728х90, 300х600, 300х250, 970х250.

Зверніть увагу, що розміри можна вибрати як у рекламних кабінетах пошукових систем, так і на самих майданчиках, де буде показуватися реклама.

Розміри банерів

Один з найпопулярніших розмірів — Leaderboard Banner (728х90 пікселів). Його розміщують у верхній частині, і на нього одразу звертає увагу користувач під час завантаження сторінки.

банерна реклама

Стандартним форматом вважається розмір 300 х 250 (його називають Medium Rectangle). Таке оголошення найкраще розміщувати в правій верхній частині екрана, де воно залишається помітним для потенційного клієнта.

банерна реклама

Великі компанії, які готові виділити великий бюджет на банерну рекламу, вибирають розмір Monster MPU — 300 х 600. Як правило, висока вартість розміщення окупається за рахунок ефективності.

Monster MPU

Креативним варіантом є формат 160×600. Вузькі та високі банери розташовані збоку від основного тексту, й внаслідок своєї висоти вони довго залишаються на сторінці при прокручуванні.

Креативний варіант формат банера

Розміщення рекламних блоків

Безпосередньо перед розміщенням банера виберіть відповідний ресурс і місце, де відображатиметься реклама. Як показує практика, найкращий відгук отримують оголошення, розміщені в шапці сайту та збоку сторінки. Вкрай важливо, щоб тематика ресурсу та ваш продукт або послуга були суміжними.

Обираючи, де розмістити рекламний банер, звертають увагу на співвідношення ціни та ймовірної ефективності. Не менш важливим є креативний підхід до створення самого рекламного блоку.

Розміщення оголошень

Банерна реклама в Google

Цей формат інтернет-реклами передбачає показ графічних креативів на сайтах, які беруть участь у партнерській програмі Google AdSense. Вони можуть містити текст, зображення, анімацію або відео та бути найрізноманітніших розмірів.

Розміщення здійснюється за допомогою рекламного кабінету Google Ads. Тут потрібно вибрати тип «Банери». Далі налаштувати параметри таргетингу, бюджету та розклад показів.

Для створення банерів часто використовуються інструменти, які надає Google: це Web Designer або Ads Editor. Щоб досягти максимального ефекту, необхідно грамотно налаштувати параметри таргетингу, а саме географічне розташування, інтереси, ключові слова тощо.

Переваги банерної реклами

Незважаючи на солідний вік, цей спосіб просування не втрачає своєї популярності й сьогодні. Це зумовлено низкою переваг:

  • значно підвищується впізнаваність бренду загалом. Користувачі несвідомо зупиняють свій погляд на рухомій яскравій картинці, й назва компанії залишається в пам'яті;

  • Здійснюється вплив на широку аудиторію. Цей спосіб чудово підходить для молодих брендів, які щойно виходять на ринок;

  • забезпечується висока результативність та віддача буквально вже з перших днів розміщення банерів;

  • такою рекламою легко керувати, змінюючи параметри показу, контент та інше.

Ці переваги дають змогу стверджувати, що реклама допоможе сформувати позитивний імідж компанії, підвищити довіру споживачів до торгової марки, а також повернути клієнтів, які раніше користувалися послугами фірми.

Переваги банерної реклами

Недоліки

З недоліків цього виду рекламування називають:

  • можливість скорочення трафіку на сайт після закінчення рекламної кампанії. Це позначається на рейтингу ресурсу у пошукових системах;

  • зниження ефективності витрачання бюджету у випадку непрофесійного налаштування параметрів показу;

  • необхідність створення якісного креативу для залучення клієнтів.

Деякі маркетологи вважають, що у користувачів уже сформувалася так звана банерна сліпота, тобто люди перестають реагувати на показ рекламних креативів. Але статистика свідчить про те, що ця реклама залишається результативною і сьогодні.

Оцінка ефективності

Переконатися в успішності запущеної реклами можна за допомогою аналітичних інструментів, таких як Google Analytics та інші. Один із найшвидших способів оцінки ефективності — це CTR (співвідношення числа кліків до кількості показів). Наприклад, ваша реклама демонструвалася 1 000 разів, і за нею перейшли 70 користувачів. Виходить: 70 / 1 000 * 100% = 7%. Це чудовий показник, оскільки в середньому він рідко перевищує 1%.

Але не оцінюватимемо ефективність лише за CTR, оскільки цей показник демонструє в основному лише клікабельність. А в роботі найважливіше, скільки клієнтів було залучено.

Найкраще оцінювати ефективність комплексно за допомогою різних показників. Це Post-click, Brand lift, Search lift та інші.

банерна реклама

Підхід команди Wezom до використання банерної реклами

Здавалося б, такий формат — далеко не новий інструмент просування, і всі його аспекти детально вивчені фахівцями. Але тут існує маса тонкощів, які безпосередньо впливають на ефективність просування.

Команда Wezom працює у цій сфері вже далеко не перший рік. І ми готові гарантувати вам по-справжньому комплексний підхід. Наші спеціалісти беруть на себе абсолютно всі етапи роботи:

  1. Визначення цілей та цільової аудиторії для просування товарів чи послуг.
  2. Вибір рекламних майданчиків для просування, включаючи тематичні сайти, пошукові системи, соціальні та рекламні мережі.
  3. Підготовка оригінального дизайну з урахуванням актуальних тенденцій.
  4. Високоточне налаштування таргетингу з урахуванням географії, інтересів, демографічних параметрів та ін.
  5. Запуск та відстеження кампанії за основними параметрами, серед яких покази, кліки, вартість конверсії та інші.
  6. Оптимізація та коригування для досягнення кращих результатів та оптимізації бюджету.
  7. Завершення кампанії та аналіз результатів, а також визначення напрямків для подальшого підвищення ефективності просування.

Пам'ятайте, що запуск реклами — це в якомусь сенсі циклічний процес, що вимагає ретельного планування, налаштування й оптимізації на кожному етапі.

Попри те, що сама по собі банерна реклама — далеко не найскладніший вид просування в інтернеті, для досягнення добрих результатів та високої ефективності необхідно підходити до розробки стратегії та її реалізації з усією відповідальністю. А ще краще — довірити це завдання досвідченим фахівцям, які вже знайомі з вашою нішею та її специфікою. Команда Wezom готова розпочати роботу в найкоротші терміни. Якщо у вас є будь-які додаткові питання або уточнення, з радістю відповімо на них та надамо необхідні консультації.

Висновки

Для просування товарів та послуг, підвищення впізнаваності бренду не обійтися без банерної реклами. Тільки для досягнення всіх поставлених завдань доведеться приділити увагу правильному налаштуванню націлювання та крутому дизайну. У такому разі можна очікувати на потрібну результативність.

FAQ

Де можна розмістити банерну рекламу?

У даному напрямку свої послуги пропонують банерні мережі, але кожна з них має низку вимог. У Google Ads можливості скромніші, але це не заважає вважати майданчик чудовим місцем для публікації.

Як оцінюється ефективність банера?

Аналітичні системи дають можливість опрацьовувати різні дані. Діяльність допоможе Post-view аналіз, який покаже відкладену результативність. Оцінювати можна і процеси, що відбуваються після натискання відвідувача і перед конверсією (Post-click). Можете також розмістити інтерактивні питання та оцінити ефективність за допомогою показника Brand lift. Варіантів — купа.

Від чого залежить вартість просування?

У кожному випадку ціна розраховується індивідуально та залежить від багатьох факторів. Найзначущими є тематика бізнесу, регіон просування та формат розміщення. Середній бюджет на 1 банер – 3000 рублів на місяць.

Ткаченко Аліна
Про автора
Ткаченко Аліна
Копірайтер
Досвід роботи 10 років
Спеціалізується на створенні корисного та продаючого контенту. Має досвід написання переконливих текстів для реклами, сайтів, блогів та соціальних медіа.
Більше статей від автора
Як вам стаття?
3.6
Проголосувало: 5
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Заповніть Ваші особисті дані.
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Звернути
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
have questions image
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах