Кейс просування компанії Solar-Tech за допомогою реклами YouTube

Ткаченко Аліна
Ткаченко Аліна
Копірайтер
5.0
10.08.2021
4139
0

YouTube на сьогоднішній день вважається одним із найперспективніших і витратних каналів залучення трафіку. На прикладі розкручування компанії Solar-Tech ми показали, як за правильної стратегії можна оптимізувати витрати. Наш результат – 380 конверсій із YouTube, витрати на кожну – 34 гривні.

Давайте обговоримо Ваш проєкт
article-order-form__collapsed-text
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше

Інформація про проект

  • Назва компанії клієнта: Solar-Tech

  • Тематика бізнесу : продаж автономних сонячних електростанцій

  • Регіон : вся Україна

  • Поставлені цілі : збільшення кількості лідів, брендинг

  • Послуги : розкрутка на YouTube

  • Результат : вдалося запустити повноцінну зв'язку рекламних відео на лідогенерацію

Solar-Tech – це компанія, яка займається підбором та монтажем пристроїв для застосування додаткових джерел отримання енергії. Серед комерційних пропозицій підприємства є енергоаудит, розробка індивідуальних проектів, допомога у підборі, продаж, встановлення, обслуговування, виконання профілактики, підключення «Зеленого тарифу» тощо.

До нас представники компанії звернулися до просування на YouTube. За даними досліджень, цей майданчик є одним із найпопулярніших серед українців. У перші 6 місяців 2021 року кожен середньостатистичний житель нашої країни щодня провів у відеосервісі в середньому 55 хвилин. Завдяки такій популярності цей відеохостинг став перспективним майданчиком для реклами.

Інформація про проект

Основні завдання

Представники компанії звернулися за допомогою до освоєння нового напряму для реклами. Вихідна ситуація була такою, що фірма Solar-Tech не просувалася на YouTube раніше. Фахівці нашої студії мали запустити з нуля.

Готових шаблонів був. Перед стартом кампанії потрібно створити сценарій, придумати структуру відеороликів, на основі яких у майбутньому клієнт зможе робити рекламу.

Виконані роботи

Під час створення стратегії ми використовували оголошення In-Steam. Сьогодні вони вважаються найефективнішими та помітнішими на даному майданчику.

In-Steam є оголошеннями у форматі відео, вони показуються в роликах на «Ютубі». Відвідувачі можуть пропускати їх через 5 секунд перегляду. Оплата знімається лише тоді, коли глядач доглядає їх до кінця, не перемикає протягом 30 секунд або взаємодіє (клік на банер, оверлей, підказку).

Тут варто відзначити особливість: користувачі підключають блокувальник реклами, тому часто не бачать оголошення. Відповідно бюджет не витрачається. Можна заощадити кошти.

Розробивши вектор подальших робіт, фахівці нашої компанії почали реалізовувати конкретні кроки із запуску рекламних оголошень на YouTube. Розглянемо їх детальніше.

Виконані роботи

Етап 1: розробили концепцію відеороликів для In-Steam реклами

Ми склали план, якою має бути подача, які емоції потрібно викликати у глядачів, щоб оголошення підвищили довіру та лояльність до компанії. Особливо важливо було розташувати користувачів, які чують про Solar-Tech уперше.

Концепція In-Steam зазвичай будується на двох факторах:

  1. Розповідь про саму компанію. Наголошуються на перевагах, розповідається про діяльність, наводяться аргументи на користь співпраці та ін.
  2. Розповідь про послугу. У цих оголошеннях акцент роблять на пропозицію, а не на бренд.

У випадку з Solar-Tech актуальним виявився другий варіант, тому що оголошення дивитися користувачі, які мало знайомі з компанією, але цікавляться подібними послугами.

Етап 2: підготували скрипти сценаріїв

У разі була важлива деталізація. Тому у сценарії ми описали суть ролика, додали текст. Але йдеться не про класичний формат цього жанру. Під час створення скриптів для «Ютуба» роблять розкадрування. Так називається серія ескізів, де відображено основні фрагменти відео.

Такий підхід необхідний, оскільки у нас у запасі лише 5 секунд, відведених на те, щоб викликати інтерес у користувача.

Чи можна використовувати скрипти? Так. Однак практика показує, що найвдаліші відео створюються саме зі скриптами. Якщо винятки і трапляються, то дуже рідко. Та й часу на опрацювання різних варіантів подачі оголошень теж немає, потрібно діяти чітко, дотримуючись найефективнішої стратегії.

Етап 3: створили сценарій

Під час розробки ми взяли за основу скрипти, які створили. Під час написання сценаріїв фахівці компанії дотримувалися базових правил:

  1. Подача інформації з урахуванням інтересів ЦА, а чи не для WOW-эффекта.
  2. Підвищення конверсії скрипта, а чи не виклик реакції користувачів, оскільки метою РК є отримання прибутку.
  3. Докладно надали всю інформацію про послугу, відсіявши зайве.
  4. Виключили заїжджені фрази.

Звісно, іноді виходить зробити рекламне відео без сценарію. Але це відбувається досить рідко. Крім того, такі ролики мають досить примітивний вигляд.

Етап 4: налаштували таргет у Google Ads для відео в In-Steam

Після розробки реклами на базі скрипту та сценарію настав час запустити РК. Цей процес у Google Ads схожий на налаштування націлу, але є й відмінності. З цієї причини наші фахівці не радять розміщувати відео в In-Steam самотужки. Існує велика ймовірність припуститися помилки, і реклама буде демонструватися не вашою ЦА.

Налаштували таргет у Google Ads для відео в In-Steam

Увага! Ролики In-Steam не доступні користувачам, які оформили передплату Premium, та відвідувачам, які використовують сторонні програми для блокування оголошень.

Коментує експерт

Ключовою складністю, з якою нам довелося зіткнутися під час роботи із Solar-Tech, є специфіка реклами In-Steam. У наших спеціалістів максимум 5 секунд, щоб викликати інтерес у відвідувача, змусити його зробити перехід на сайт та оформити замовлення. Тому ми приділили особливу увагу створенню концепції відеореклами, структурі.

Дмитро Колібабчук

Middle PPC Specialist

Наші результати щодо проекту

Рекламна кампанія для Solar-Tech тривала у період з 26 жовтня до 31 січня. За цей час було отримано 380 конверсій за вигідною для тематики бізнесу ціною – 34 грн. (Кожна). Це вражаючий результат, особливо якщо врахувати, що послуги фірми Solar-Tech є досить витратними, поки не користуються затребуваністю в Україні. Тому бюджет, виділений на рекламу, окупився одразу.

Для наочності наведемо таблицю:

Наші результати щодо проекту

Висновки та подальші плани

Нашим спеціалістам вдалося створити і запустити по-справжньому ефективну РК на YouTube для Solar-Tech, яка принесла майже чотири сотні конверсій за 3 місяці. Зазначимо, що нам удалося виявити творчий підхід з урахуванням специфіки тематики бізнесу, хоча ми не вдавалися до відверто концептуальних рішень. Ставку зробили на рекламу у фірмовому дизайні, підібрали детальні налаштування, що й дало позитивний результат.

Наразі клієнт займається залученням трафіку з інших каналів, тому наш проект поставлено на паузу. Але після співпраці з нами Solar-Tech має вже готові рішення для запуску ефективної In-Steam-реклами, які можна використовувати в будь-який час. Таким чином, клієнту відкривається більше перспектив подальшого розвитку бізнесу.

Ткаченко Аліна
Про автора
Ткаченко Аліна
Копірайтер
Досвід роботи 10 років
Спеціалізується на створенні корисного та продаючого контенту. Має досвід написання переконливих текстів для реклами, сайтів, блогів та соціальних медіа.
Більше статей від автора
Як вам стаття?
5.0
Проголосувало: 1
Давайте обговоримо Ваш проєкт
article-order-form__collapsed-text
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Звернути
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
have questions image
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах