Wezom
Wezom
Команда IT-компанії
19.05.2021

Кейс просування інтернет-магазину меблів «Євродиван»

Wezom
Wezom
Команда IT-компанії
19.05.2021
19.05.2021
5.0
3247
0

Розкрутка інтернет-магазину елітних меблів – завдання непросте, оскільки важливо не просто скласти стратегію, а й враховувати жорстку конкуренцію та актуальні тренди просування. Однак багатий досвід та знання законів SEO дозволили нам досягти поставленої мети – підвищення позицій сайту в органічній видачі, плюс до цього збільшився пошуковий трафік на 52% лише за перші 6 місяців співпраці.

Основна інформація про проект

Назва : інтернет-магазин меблів «Євродиван».

Рік реєстрації домену : 2010.

Тематика: продаж елітних меблів для офісу та будинку.

Цілі : виведення в топ видачі за декількома позиціями, збільшення цільового трафіку.

Конкуренція у ніші: висока.

Регіон : Україна.

Результати нашої роботи : підвищення видимості сайту в органічній видачі за цільовими запитами користувачів та збільшення пошукового трафіку на 52%.

Основна інформація про проект

Проблеми, з якими звернувся клієнт

Власники бізнесу замовили послуги SEO-просування , оскільки зіткнулися із жорсткою конкуренцією у своїй ніші. Ключі в топ-3 пошуковика Google виходили лише у 3% випадків. Також відзначалася і нижча порівняно з конкурентами відвідуваність сайту.

Проблеми, з якими звернувся клієнт

Основні напрямки у нашій стратегії

Насамперед ми оцінили позиції ресурсу клієнта порівняно з сайтами конкурентів. Цей захід дозволив визначити найближчих суперників, а також інструменти, які їм допомогли вибитися в лідери та обійти інтернет-магазин замовника.

Досить низький показник органічного трафіку свідчив про можливі технічні проблеми проекту. Щоб упевнитися в цьому, ми ухвалили рішення про проведення повного аудиту сайту. У процесі перевірки особливу увагу звернули на адаптивність мобільної версії та юзабіліті ресурсу.

Аналізував також посилання інтернет-магазину «Євродиван». Грамотне вдосконалення могло б допомогти у просуванні, адже кількість доменів – важливий чинник ранжирування. Оскільки в планах було наздогнати основних конкурентів з трафіку та позицій, потрібно дуже уважно вивчити масу ресурсу. Аудит дав потрібну базу, на основі якої надалі наші спеціалісти будували стратегію щодо її нарощування.

Також ми чітко розуміли, що виведення в топ неможливе без робіт із внутрішньої оптимізації. Тому серед основних завдань відразу запланували складання СЯ. До першочергових робіт ми віднесли і оновлення наповнення, додавання контенту, опрацювання категорій. На підставі результатів проведеного аналізу стало зрозуміло, що необхідно виконати оптимізацію під низько- та середньоконкурентні запити.

Основні напрямки у нашій стратегії

Виявлені проблеми сайту

Аналіз інтернет-магазину дозволив нам визначити технічні проблеми, що заважали просуванню. Серед основних:

  • недостатня швидкість завантаження як для ПК, так і для мобільних девайсів;
  • серйозні помилки у верстці;
  • недопрацьовані метатеги;
  • низький показник CTR;
  • помилки усередині ресурсу. Наприклад, при скануванні пошуковою системою Google на деяких веб-сторінках була виявлена відповідь сервера з кодом 500.

Ще наші фахівці виявили слабкий посилальний профіль ресурсу. Приклад: на категорію «кутові дивани» на сайті проставлено лише 11 посилань доменів, тоді як у основних конкурентів їхня кількість досягає 25–35. Відмінність явна. Методом розрахунків було визначено медіанне значення посилань від донорів на ресурси конкурентів – 411. До цієї цифри ми й вирішили прагнути.

Відзначимо також особливості бізнесу клієнта. "Євродиван" працює в преміум-сегменті, що вигідно виділяло його на тлі інших інтернет-магазинів, які торгують товарами середнього цінового діапазону. Проте таку конкурентну відмінність наші попередники не пропрацювали у ключових словах та на веб-сторінках. Додатково ми ще й виявили назви, що дублюються.

Виявлені проблеми сайту

Наші рішення

Щоб вивести сайт клієнта в топ, ми склали індивідуальну стратегію розкручування, яка також включала усунення всіх виявлених помилок.

Етап 1: Впроваджуємо доопрацювання у технічній частині

Серед основних завдань ми вирішили усунути всі виявлені в ході аналізу недоліки, які знижували швидкість завантаження в мобільній та десктопній версіях, усунути помилки, допущені при верстці.

Коли приблизно половина завдання була реалізована і частину виправлень перенесли на сайт, з'ясувалися проблеми із метатегами, які прописані вручну. Плюс випливли недоробки в індексації веб-сторінок фільтрів. Довелося оперативно їх усувати.

Етап 2: Робота з юзабіліті та комерційними факторами ранжування

За результатами попереднього аналізу конкурентів стало зрозуміло, що клієнт має резерви, щоб їх обійти, виділитися і зайняти нішу в сегменті бізнесу з цінами вищими за середній рівень. Посприяв цьому і той факт, що інші сайти з продажу елітних меблів мали трохи переходів безпосередньо з пошуку.

Ґрунтуючись на отриманих даних, ми вирішили опрацювати низькочастотні висококонкурентні ключі. На такий хід нас підштовхнули й метатеги, в яких було вказано преміум-якість.

До основних також увійшли роботи, створені задля поліпшення юзабіліті. Це було необхідно, щоб підвищити взаємодію відвідувачів із сайтом, збільшити глибину переглядів. Для реалізації поставленого завдання потрібно було виконати низку завдань:

  • у шапці сайту написати телефонні номери (кілька мобільних операторів) та месенджери для зв'язку. Вони повинні відображатися в тому числі і в адаптивній версії при натисканні на іконку телефону;
  • вивести у футер посилання на головні категорії, вказати додаткові контакти для зв'язку, адресу та час роботи шоуруму;
  • додати статуси-примітки для позицій товарів на сторінках категорій (Хіт продажів, Акція тощо);
  • дописати блок в описах з інформацією про способи оплати та доставки.

Робота з юзабіліті та комерційними факторами ранжування

Детальні дані дозволяють потенційним клієнтам оперативно знаходити необхідні контакти, стимулюють до замовлення.

Фахівці студії також пропрацювали комерційні фактори ранжирування, після чого склали рекомендації щодо їх покращення:

  • заповнення профілю Google Business пріоритетними товарами, щоб вони відображалися на сторінці пошуку;
  • підбір якісних фото до описів;
  • вказівку реквізитів у розділах «Оплата» та «Контакти».

Серед порад також було створення окремої веб-сторінки із сертифікатами, нагородами та ліцензіями компанії клієнта.

Етап 3: Роботи із зовнішньої та внутрішньої оптимізації сторінок, що просуваються

У цьому напрямі сайт клієнта теж мав багато недоробок та помилок. Щоб їх усунути та оптимізувати інтернет-магазин, ми виконали такі дії:

  • створили веб-сторінки фільтрів для окремих категорій продукції;
  • відібрали теми та підготували ТЗ на інфостаті з тематики сайту;
  • опрацювали локальну видачу;
  • погодили бюджет на написання та розміщення прес-релізів на зовнішніх майданчиках.

Крім того, фахівцями студії було заплановано закупівлю текстів та проставлення безанкорних посилань на тематичних ресурсах, форумах. Для поліпшення профілю посилання налаштували додаткову перелінковку на сторінки з фільтрами та категоріями.

Коментар від експерта студії

Через 6 місяців після старту робіт над інтернет-магазином нам вдалося досягти зростання органічного цільового трафіку з пошуку, незважаючи на жорстку конкуренцію. Досягти результату допомогли грамотно виконана внутрішня та зовнішня оптимізація.

Каспаров Артур

спеціаліст SEO

Результати нашої роботи

Через 6 місяців з моменту співпраці пошуковий трафік на ресурсі клієнта збільшився на 52%.

Результати нашої роботи

Також зросла клікабельність:

Також зросла клікабельність

Майже наполовину покращилися показники видимості сайту в органічному пошуку (за інформацією Serpstat). Для наочного прикладу наведемо діаграму:

Поліпшилися показники видимості сайту в органічному пошуку

Ще ми наростили масу посилань, у графіку представлена динаміка змін цього параметра:

Наростили посилальну масу

Підбиття підсумків та плани на подальшу співпрацю

Робота над інтернет-магазином "Євродиван" ще раз довела, що в сучасному онлайн-бізнесі конкуренція не просто жорстка, а й швидко зростає. Через це вивести компанію в топ без участі фахівців, які орієнтуються в актуальних трендах просування практично нереально. Для досягнення результатів потрібна чітка стратегія, сформована з урахуванням специфіки тематичної ніші, в якій розвивається бізнес клієнта. Розробити та впровадити її можуть лише професіонали, що ми довели на прикладі інтернет-магазину «Євродиван».

Як вам стаття?
5.0
Проголосувало: 1
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
wezom logo
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.