Кейс просування інтернет-магазину «Будинок ігор»: як обійти «Розетку» та отримати 100 000 відвідувачів на місяць

26.04.2021
5.0
3673
0

У нашому кейсі ми розповімо, як онлайн-магазин настільних ігор обійшов «Розетку» і вийшов у топ видачі терміном менше 6 місяців при використанні стандартних підходів просування.

Назва : «Будинок ігор».

Дата реєстрації домену : 2013 р.

Тематика бізнесу : настільні ігри.

Регіон просування : вся Україна.

Цілі : перевершити по трафіку торішні результати, зупинити просідання.

Послуги : комплексне розкручування.

Ніша : тема орієнтована на споживачів широкої вікової категорії.

Наші результати : покращили видимість інтернет-магазину за запитами, перевиконали план відвідуваності.

Основний біль клієнта

«Будинок ігор» є онлайн-магазином, що спеціалізується на продажу настільних ігор для користувачів різної вікової категорії. Фізично він знаходиться у м. Дніпрі, проте діяльність провадиться по всій Україні. Незважаючи на те, що ніша не дуже конкурентна, у ній також є свої лідери. Також у гонці за ЦА слід враховувати найпопулярніші маркетплейси.

Домен для сайту зареєстрували у 2013 р., він поступово розвивався, напрацьовував клієнтську базу. Але в останні місяці почалися просідання по позиціях і цільовому трафіку. До нас клієнт звернувся за послугами SEO-просування та оптимізації з метою зміцнення позицій ресурсу в топі пошуковика та забезпечити йому зростання.

Особливості вибору стратегії

Головною проблемою веб-сайту «Будинок ігор» була просадка, спровокована розвитком конкурентів. Тому ми насамперед вирішили їх вивчити, визначити вихідні точки зростання та допущені помилки. Ця інформація дозволила б підібрати найефективніші інструменти та методи для вирішення поставленого завдання.

Друге - ми вирішили виконати комплексний аудит веб-ресурсу клієнта, щоб розібратися в тонкощах зовнішньої та внутрішньої оптимізації. З власного досвіду вже знаємо, що найчастіше проблеми знаходяться саме в цих галузях.

Слабкі місця та проблеми

У ході аналізу насамперед з'ясувалося, що у сайту клієнта недостатньо розвинений профіль посилання. Проблеми були не лише з обсягом, а й із якістю майданчиків-донорів. Такі ситуації поширені. Нерідко посилальний профіль не беруть до уваги, а марно, адже це один із найважливіших параметрів ранжирування. Для підтвердження можна подивитися на дослідження від Moz:

Слабкі місця та проблеми

Перші позиції займають зовнішні посилання. При цьому враховується їхня авторитетність, кількість доменів і вхідних анкорів.

Друга проблема сайту клієнта – неправильна мікророзмітка та відсутність важливих атрибутів, таких як title та alt на картинках, тегів на пагінації (таких як follow, noindex тощо). Ще ми провели аналіз внутрішнього контенту та з'ясували, що у текстах на сторінках та метатегах відсутні важливі ключі (частково чи навіть повністю).

Третя – низька швидкість завантаження. Через це погіршується ранжування, плюс через повільне відображення вмісту падає користувальницький досвід.

Наші рішення

Визначивши основні проблеми, ми розробили стратегію щодо їх вирішення. Весь спектр робіт наші спеціалісти поділили на 5 етапів за ступенем важливості.

Етап 1: Нарощування посилань

Для реалізації цих робіт ми підібрали найбезпечніший спосіб, вирішивши розміщувати публікації на трастових майданчиках. В основі стратегії – розбавка анкорних посилань крауд-посиланнями.

Корисно : крауд-посилання є лінками, залишеними реальною аудиторією на дошках оголошень або форумах, в соцмережах або відгуках на сайтах та ін.

Етап 2: Виправлення недоліків технічної оптимізації

Серед першочергових робіт ми вирішили відкоригувати помилки, які перешкоджали коректній індексації ресурсу. Також були видалені дублі та веб-сторінки з кодом 404 у відповідь на перехід.

Error 404 говорить про те, що відвідувач сайту перейшов у розділ, де на даний момент немає контенту, іншими словами, URL в принципі поки не існує. Подібні помилки утворюються при видаленні веб-сторінки або зміні її назви, а також у разі перенесення в іншу категорію, через що змінюється адреса.

Виправлення недоліків технічної оптимізації

Етап 3: Аналіз семантики та структури

При порівнянні веб-ресурсу «Будинок ігор» з основною масою конкурентів ми з'ясували, що багато релевантних ключів, які здатні забезпечити хороший трафік, не були використані при оптимізації. Тому наші фахівці вирішили створити нові посадкові сторінки. Метою даної дії є залучення додаткової аудиторії на сайт.

Корисно : Релевантними ключами називають пошукові фрази або слова, що відображають тематику та наповнення ресурсу. Ввівши їх у пошуковий рядок, користувач може потрапити на сторінку з відповідним контентом.

Аналіз семантики та структури

Етап 4: Наповнення сайту

Після збирання семантичного ядра потрібно було написати нові SEO-тексти для розміщення на сторінках ресурсу. Ми це зробили, додатково внісши необхідні метатеги.

Корисно : метатегами називаються частинки коду HTML, які служать для повідомлення важливої інформації пошукача. Візуально вони непомітні. До метатег відносяться: title, description, заголовки h1, h2, keywords і т.д.

Наповнення сайту

Етап 5: Заповнення профілю сайту

Для того, щоб реалізувати це завдання, наші фахівці внесли до Google Business всі категорії, товари з каталогу, а також фото та новини. Таке наповнення підібрано невипадково. Саме на ці елементи реагують пошукові роботи та споживачі.

Корисно : Google Business є інструментом, який використовується при керуванні даними про компанію в Google Картах і пошуковій системі. Він є свого роду персональним бізнес-профілем у мережі.

Заповнення профілю сайту

Коментар експерта

Серйозних складнощів, які заважали б просуванню ресурсу компанії «Будинок ігор», у нас не виникло. Усі виявлені помилки досить типові, чому й стратегія для розкручування сайту також була обрана стандартна. У ході просування ми ретельно пропрацювали внутрішню оптимізацію, відкоригували та наростили посилальний профіль. Ці підходи безпрограшно забезпечують очікуваний результат незалежно від ніші та тематики бізнесу.

Сергій Прохоренков

SEO-оптимізатор

Наші результати щодо проекту

Щоб продемонструвати ефективність виконаної роботи, наведемо графік відвідуваності онлайн-магазину «Будинок ігор»:

Наші результати щодо проекту

По ньому помітно, що в період з 1.09.19 до 29.02.20 пік відвідувачів склав близько 75 000 чол./міс. Після виконаних робіт з оптимізації та просування ця цифра змінилася, досягнувши позначки 100 000. Пік відвідуваності був у листопаді та грудні (перед святами).

Також видно невеликий спад активності, який стався у січні та лютому. Такий результат зумовлений специфікою бізнесу. Традиційно попит на товари підвищується напередодні свят, а потім спадає.

Більш інформативний приклад – видимість сайту клієнта порівняно з ресурсами-конкурентами:

Більш інформативний приклад

По скріншоті видно, що після просування, виконаного нашими фахівцями, «Будинок ігор» обійшов навіть «Розетку», а це на сьогоднішній день найбільший онлайн-магазин в Україні. Також залишилися позаду і безпосередні конкуренти нашого замовника. Якщо порівнювати у відсотках, то можна відзначити, що багато хто відстав у два рази.

Підсумки та прогнози щодо подальшої роботи

Спочатку планувалося виконувати просування веб-сайту «Будинок ігор» протягом півроку. За ці 6 місяців наші фахівці зуміли зміцнити його позиції в топі, збільшити трафік, тим самим підвищивши конверсію.

Результатами роботи клієнт задоволений. На цій позитивній ноті було ухвалено взаємне рішення щодо подальшої співпраці з послугою підтримки.

Як вам стаття?
5.0
Проголосувало: 1
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
wezom logo
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.