YouTube на сьогодні є другою платформою за кількістю користувачів, поступаючись лише Google. Тому просування на даному сервісі – це зручна можливість заявити про себе на широку аудиторію, швидко набрати передплатників та розкрутити бізнес. У цьому кейсі ми розповімо, як за 4 місяці нам вдалося отримати 700 тис. переглядів і додати 10% фоловерів каналу про бодібілдінг.
Основна інформація про проект
-
Профіль клієнта: Mike Boreyko
-
Тематика проекту: натуральний бодібілдинг
-
Мета: збільшити кількість передплатників на каналі
-
Послуги: просування на YouTube
-
Ніша: орієнтована на чоловіків, людей, які захоплюються спортом, віддають перевагу ЗОЖ
-
Результати : за період проведення РК кількість передплатників зросла на 14872 особи
Михайло Борейко – відомий на YouTube блогер, який веде свій канал про натуральний фітнес. Він також надає послуги для складання індивідуальних програм тренувань для набору м'язової маси лише за рахунок вправ, без «хімії».
У відео, які бодібілдер розміщує на YouTube, також містяться поради:
-
про особливості набору маси ектоморфами;
-
про здоровий раціон;
-
про спортивне харчування;
-
про роботу над м'язами рук, спини та ніг.
Аудиторію особливо приваблювало те, що Михайло Борейко не просто поширює загальнодоступну інформацію, а й дає корисні практичні рекомендації для тих, хто бажає займатися фітнесом.
До нас блогер прийшов із проханням збільшити кількість підписників його каналу. Хоча відео були корисними та якісно змонтованими, просування йшло слабо, а додаткові фоловери допомогли б клієнтові розвивати свій бізнес у Мережі.
Головні цілі
Блогер звернувся до нас за послугою просування свого каналу на сервісі YouTube за допомогою реклами Google Ads. Цей інструмент дозволяє швидко набирати ЦА, виводити профіль у топ за низкою основних пошукових запитів щодо тематики фітнесу. У майбутньому клієнт планує розкачати свій канал за рахунок живих фоловерів.
Серед переваг реклами Google Ads можна відзначити:
-
швидкий результат;
-
надання докладної аналітики (у кабінеті).
Що особливо важливо, інструмент дозволяє досягти відчутного ефекту навіть за невеликого бюджету.
Роботи з проекту
Для розкручування каналу YouTube ми склали чітку стратегію, яка включала наступні дії:
Аналіз тематики
Перед налаштуванням та запуском реклами Google Ads потрібно розібратися, що приваблює ЦА каналу клієнта. Ми використовували Google Trends для аналізу. Завдяки цьому інструменту ми відстежили частотність ключів, з'ясували актуальні та цікаві теми. Ще ми перевірили, які відео на каналах схожої тематики мають успіх. У процесі роботи ми відібрали ролики з кількох категорій:
-
за назвою, тегами, описом;
-
релевантністю, переглядами, датою завантаження.
Після цього додатково відсортували відео, які планували задіяти для просування.
Складання портрету ЦА
Цей етап необхідний, щоб зробити точкове налаштування показів об'яв. Портрет ЦА дає можливість планувати бюджет на рекламу та добиватися високих показників конверсії.
При роботі з'ясувалося, що стать та вік глядачів каналу такі:
За результатом аналізу девайсів, з яких заходили на YouTube, використовувалися такі:
98% аудиторії каналу – чоловіки.
Проаналізувавши глибину переглядів, ми з'ясували такі показники:
Налаштування РК на категорії користувачів
У кабінеті Google Ads наші фахівці підібрали параметри так, щоб знаходити потенційних глядачів.
Здебільшого цей процес схожий на запуск націлення, але різниця у форматі. Оголошення In-Steam мають опцію пропуску. Досягнутою метою було обрано «Підписку» або «Лайк».
На цьому етапі нам допомогли результати, отримані під час аналізу глядачів. Вони нагоді, щоб досягти поставленої клієнтом мети в рамках виділеного бюджету.
Коментує експерт:
«Основною складністю при роботі над проектом було завдання досягти лояльності публіки та перегляду відео до кінця. Наш клієнт поставив конкретні рамки на вартість фоловеру – до 10 грн. Нашим спеціалістам довелося шляхом тестування різних категорій ЦА шукати найрелевантніші. Після проведених робіт вартість передплати каналу стала 5 грн»
Колібабчук Д.
Middle PPC Specialist
Результати за цим проектом
Співпраця з Михайлом Борейком тривала 4 місяці. Протягом цього періоду нам вдалося залучити нових фоловерів на канал (14872 особи) та отримати 31627 «лайків». Покази реклами досягли 708 тисяч разів.
Також протягом кампанії ми вклалися у виділений бюджет і змогли максимально оптимізувати витрати на залучення ЦА:
Висновки та плани
Наша команда допомогла блогеру Михайлу Борейку розширити кількість своїх передплатників. Ми грамотно налаштували рекламу, завдяки чому отримали високу віддачу як потоку нових фоловерів. Крім того, проведений заздалегідь аналіз ЦА допоміг знизити вартість показу реклами, забезпечивши тим самим ефективну витрату виділеного на просування бюджету.