Просування в інтернеті – непростий та трудомісткий процес, при якому досягти ефективного результату можна лише за рахунок комплексного підходу. Саме тому у випадку із «Сонцепромом» ми вирішили вдатися до поєднання різних інструментів. Так, серед основних напрямів було визначено просування у соціальних мережах та каналу YouTube, запуск контекстної реклами. В результаті комплексного підходу вдалося підвищити кількість заявок і знизити витрати на конверсію в 2 рази всього за 4 місяці після старту робіт. Ще майже 500 лідів та приріст органічного трафіку ми отримали за рахунок просування у соцмережах.
Основні дані про проект
Компанія : « Сонцепром », офіційний канал YouTube , профілі в Instagram та Facebook
Тематика : сонячні станції (СЕС)
Цілі : залучення якісного трафіку з різних каналів
Послуги : комплексне просування в Мережі
Ніша бізнесу : розрахована на домогосподарства, власники яких можуть дозволити собі інвестиції в СЕС
Результати : вартість конверсії знижена вдвічі, число лідів збільшено.
«Сонцепром» займається монтажем та обслуговуванням сонячних електростанцій. У своїй роботі компанія орієнтується на споживачів, які хочуть і можуть дозволити собі інвестування альтернативні джерела енергії. Вони дбають про власний добробут та автономію від енергетичного ринку. Бізнес «Сонцепрому» включає ввезення, сертифікацію, монтаж та техобслуговування сонячних панелей. Своїм клієнтам компанія дає такі гарантії:
- дотримання термінів встановлення;
- якість обладнання. Гарантія від виробника – 25 років;
- оперативне обслуговування у разі несправностей.
Основними перевагами електростанцій є можливість забезпечити домогосподарство безплатною електроенергією та перспектива отримання пасивного доходу від її продажу. Вкладення можуть окупитися лише за 3 роки.
Для розвитку власного бізнесу компанія вирішила збільшити присутність у Мережі. Ці амбіції цілком зрозумілі. Сьогодні складно розвивати продажі, якщо не зайнятися поширенням інформації серед широкого загалу користувачів. У "Сонцепромі" це зрозуміли ще до співпраці з нашим агентством. У компанії вже був канал на Ютубі, на який ми завантажили відео з інформацією про «зелений тариф», вибір СЕС та перспективи заробітку. Багато користувачів не були знайомі з цією інформацією, тому ще потрібно було збільшити точки дотику з брендом.
У наше агентство представники фірми звернулися із завданням виконати комплексний поступ. Були визначені цілі: виконати SEO-оптимізацію, просування у Fb та Instagram, налаштувати рекламу, створити план кампаній для реклами на YouTube. Серед стратегічних цілей було також відзначено інформування користувачів про інновації у світі технологій та перспективу вкладень у альтернативні джерела енергії.
Завдання клієнта
До співпраці з нашим агентством представники «Сонцепрому» вже мали досвід просування. Сайт, через який приймалися заявки на монтаж СЕС, працював, запущено канал на платформі Ютуб. Але конверсія була низька, тому гостро була потрібна розкрутка.
На Ютубі були передплатники, проте назвати їх цільовими не можна було. Відео, які «Сонцепром» завантажив на свій канал, мали низьку якість. Вони складалися з окремих кадрів, супроводжувалися слабким озвученням. Такий відеоконтент не приваблював користувачів, продажі, відповідно, не зростали.
Через такий результат довіра до платформи як до ефективного каналу для отримання трафіку у керівництва компанії була низька. По суті, YouTube навіть перестали використовувати, не займалися просуванням бренду в соціальних мережах.
Проблема як привернути увагу до роботи «Сонцепрому» залишилася актуальною. Наша команда вирішила усувати її за рахунок сучасних методів, серед яких на перше місце ми поставили відеоконтент. Як показують тенденції, зараз ролики залучають користувачів краще за тексти.
Ключові аспекти стратегії
Насамперед ми визначили основні шляхи лідогенерації. Це сайт, YouTube, профілі в Instagram та Facebook. Перед нашими фахівцями було поставлено мету покращити результати цими каналами. Досвід роботи дозволив нам припустити, що швидше та ефективніше досягти її можна за рахунок комплексного підходу. При розробці стратегії ми вирішили опрацьовувати одразу кілька напрямків:
- оптимізація ресурсу та SEO при створенні нового веб-сайту;
- запуск контекстної РК;
- розкручування каналу на Ютубі;
- оформлення профілів у Fb та Ig, налаштування таргету.
Одночасна робота у кількох напрямках відкриває перспективи підвищити потік цільового трафіку. Особливо це потрібно робити для інформування користувачів про переваги технології.
Особливості SEO-оптимізації
Цей вектор був обраний одним із ключових для покращення впізнаваності бренду в Мережі. Ми створили персональну стратегію розкручування, що складається із двох частин.
Насамперед акцент було зроблено на зовнішній оптимізації. Для цього ми почали нарощувати масу посилань, розміщуючи контент з урлами на авторитетних джерелах. Ми підвищили довіру до сайту з боку пошукових роботів. Платформи-донори відбиралися за показниками відвідуваності, активності трафіку, тематики, відсутності спаму та фільтрів від пошукових систем. Лінкбілдинг дозволив нам збільшити масу ресурсу «Сонцепром».
Водночас розроблявся новий майданчик. Наша команда займалася збиранням СЯ, кластеризацією ключів, створенням контенту.
Просування на платформі YouTube
Вивести новий продукт ринку непросто. Важливо зробити те щоб споживачі його запам'ятали. Домогтися цього можна, якщо назва бренду скрізь траплятиметься. Крім того, потрібно використовувати відеоконтент для інформування про можливості нової технології, для демонстрації, як все працює. Таким чином, вдасться привернути увагу користувачів. Тому ми вирішили розвивати канал компанії на платформі YouTube. Почали залучати на нього трафік за рахунок рекламних кампаній.
Ефективну роботу на цьому майданчику не вдасться організувати, якщо продукт є посередньою якістю. Знаючи це, ми вирішили виконати такі роботи:
- створили ТЗ за структурами сценаріїв, роликів;
- допомагали зі зйомками та монтажем;
- моніторили продакшн, вносили виправлення.
Тільки після підготовки відеоконтенту розпочали запуск реклами.
Робота у напрямку SMM-маркетингу
Це ще один напрямок, що потребує розвитку. Ми поставили завдання розвинути профілі компанії у соцмережах Fb та Ig, щоб розповідати про пропозиції «Сонцепрому» великої аудиторії, підвищувати її лояльність, налагодити взаємодію з користувачами.
Головною метою при цьому було покращити впізнаваність бренду у соціальних мережах.
Насамперед ми вирішили провести брендування сторінок. В рамках цього завдання виконали низку робіт:
- розробка дизайну профілю в Інстаграмі Ми оформили сторінку у корпоративних кольорах, заповнили шапку та зробили хайлайтс;
- підбір брендових та інших хештегов з високою релевантністю;
- формування переліку рубрик для написання постів (що продає, репутаційна, експертна, розважальна);
- створення вічних сторіс про команду, роботи, «зелений тариф»;
- оформлення у Фейсбуці облікового запису в корпоративному дизайні.
Для залучення клієнтів ми налаштували та запустили таргет. Основним регіоном просування клієнт вибрав Західну Україну, а метою – збирання замовлень на розрахунок ціни СЕС.
У процесі роботи ми випробовували нові креативи. З'ясували, що найбільший ефект забезпечують відео із «Сонцепромом».
Далі ми вирішили на сайт запускати конверсії, оскільки розрахунок вартості замовляли люди, які готові придбати СЕС. Ще ми зазначили, що на ресурсі клієнта є фото, реальні відгуки та приклади. Вони теж приваблюють користувачів, підвищують їхню довіру.
У процесі роботи над цим проектом ми зібрали 477 лідів. З огляду на тематику бізнесу це відмінний показник. Також зазначимо стабільне зростання передплатників у соцмережах, збільшення сумарного органічного охоплення.
Зміни можна побачити у статистиці. У червні 2021 р. перегляди сторінок та позначки «Подобається» були нижчими майже в 2 рази, ніж у січні 2022 р. Зросли та перегляди відео.
Але вартість заявки залишалася на рівні 5 доларів. Така ціна була зумовлена тим фактом, що рекламу ми запускали лише на 5 областей, а не на всю країну. Тому охоплення ЦА були дуже обмежені. Ще ми додали до мети пункт «Генерація лідів». Завдяки цьому вдалося вдвічі дешевше отримувати заявки, але вони виявилися нецільовими, що нам не підходило. Як показали розрахунки, хоча середня ціна заявки була на рівні 5$, вона окупалася.
Роботи з контекстними РК
Даний напрямок теж ми віднесли до ключових, оскільки за рахунок нього розраховували розширити аудиторію, залучити нових відвідувачів. Для досягнення поставленої мети нашими спеціалістами було складено план дій.
Пункт перший: вивчення бізнесу та ЦА
Як показав досвід, цей етап не можна упускати взагалі. Від точності налаштувань РК залежить, чи вдасться досить глибоко вивчити клієнта та зробити аналіз ЦА. З інтерв'ю з представниками компанії нам вдалося дізнатися багато інформації щодо особливостей продукції та послуг.
Далі ми вдалися до інструменту Trends від Google та інших подібних, які є в сервісах для аналізу та в рекламному кабінеті, щоб зробити комплексне вивчення ЦА. Вдалося з'ясувати, що найбільш актуально в цій тематиці визначити ключові запити, які вимагають нашої уваги в першу чергу.
Пункт другий: робота над оптимізацією пошукових та новими медійними кампаніями
Досягти великих охоплень і зберегти бюджет можна було з допомогою об'єднання кількох типів РК. Ми вирішили працювати у таких напрямках:
- розумні медійні РК . Цей напрямок дозволяє стежити за показниками конверсії, демонструвати оголошення лише зацікавленої ЦА;
- оптимізація пошукової реклами . На цьому етапі було вивчено ключі, які використовувалися при запуску. Ми прибрали з них фрази, які приносили мало трафіку.
На цьому етапі дуже нам допоміг той факт, що на сайті була проведена робота над фідами та структурою.
Коментує наш експерт:
Успіх, якого ми досягли, зумовлювався тим, що фахівці з нашої команди вирішили насамперед кинути свої сили на медійні кампанії. Надалі це пішло на користь. За рахунок цієї дії нам вдалося покращити пошукові та залучити розумні медійні РК, які продемонстрували ефективність.
Д.Колібабчук
спеціаліст з розкручування на YouTube
Стратегія нашої команди, наголос на якій було поставлено на просування знятих відеороликів, себе виправдала. За 2 місяці компанія отримала понад 70 заявок. Причому ціна ліда становила лише 147 грн., що майже вдвічі нижче, ніж вартість з пошукового трафіку.
За інформацією зі звіту можна відзначити зниження вартості замовлень. Пропонуємо порівняти.
Старт робіт:
Результати після 4 місяців робіт:
Можна відзначити, що конверсія стала дешевшою в 2 рази, кількість зросла кратно, при цьому загальний бюджет на рекламу знизився на 15%.
Робимо висновки
Нам удалося досягти основної мети – розширити аудиторію. Ефективність РК прямо свідчить про те, що ми обрали правильну стратегію у співпраці з «Сонцепромом». Серед найбільш значних досягнень відзначимо:
- SEO – виконали зовнішнє просування, взяли участь у розробці нового сайту, контролювали його технічні показники;
- контекстну рекламу . Вдалося оптимізувати бюджет, зменшити ціну конверсії;
- SMM . Створили та реалізували стратегію щодо наповнення профілів, збільшили кількість передплатників, запустили таргет.
Робота над цим проектом ведеться досі. Тепер перед нами стоять нові цілі: створити відео, розвинути кілька каналів взаємодії із ЦА. Наголос зроблено на відбудові від конкурентів, за рахунок чого ми зможемо підвищити впізнаваність і присутність бренду в Мережі.