Ткаченко Аліна
Ткаченко Аліна
Копірайтер
09.12.2021

Як за 6 місяців збільшити трафік у 2,5 рази: кейс просування стартапу Foodex24

Ткаченко Аліна
Ткаченко Аліна
Копірайтер
09.12.2021
09.12.2021
5.0
2194
0

У цьому кейсі ми розповімо, як за півроку вдалося піднятися в топі видачі та підвищити трафік у 2,5 рази для стартапу Foodex24. Крім того, після проведених робіт змінилася і видимість ключів у пошуковій видачі. Вона збільшилася у шість разів.

Основна інформація про проект

  • Назва: Foodex24
  • Тема: доставка продуктів
  • Ніша: досить нова
  • Цілі: залучення цільового трафіку, збільшення охоплення ЦА по м. Київ
  • Послуги: SEO
  • Результати: за півроку трафік зріс у 2,5 грн.

Foodex24 – це новий онлайн-супермаркет, який почав працювати лише у 2020 році. У цей час багато сервісів доставки не справлялися з раптово збільшеним потоком замовлень (через пандемію). Стартап був успішним: вже першого дня на сайт прийшло приблизно 5 000 потенційних клієнтів.

Ключові правила для Foodex24 - надання безвідмовного сервісу, швидкий зворотний зв'язок та якісна продукція. Творці компанії вважали за краще запускати проект у новому форматі dark store. Аналогів у ніші продуктового бізнесу у нашій країні тоді не було. Foodex24 самостійно підбирає асортимент, контролює надходження продукції на склад, перевіряє її якість, стежить за умовами зберігання, тут організована логістика, працює кол-центр.

p align="justify"> Особлива увага приділяється технічним аспектам питання. Щомісяця компанія виділяє солідні кошти на розвиток CRM та доопрацювання софту для мобільного додатку. Однак для того, щоб розвинути успішний бізнес онлайн, необхідне пошукове просування. Тому представники Foodex24 звернулися до нас.

Цілі та амбіції клієнта

Творці компанії прийшли до нас з чітким завданням – збільшити трафік, що продає, і підвищити конверсію. Цікаво, що стартап і так мав хороший показник рентабельності – 26%, хоча проект досить молодий. Наприклад, у окремих великих рітейлерів ринку він становив 2-4%.

Проте творці Foodex24 запланували підвищити рентабельність до 32 чи навіть 35%. Для цього потрібно було покращити позиції сайту щодо низки актуальних запитів та підвищити продажі. Саме з таким завданням клієнт звернувся до нашої студії.

Особливості стратегії

Перед нами стояло завдання — за короткий час досягти високих показників. Тому було ухвалено рішення діяти одразу за кількома векторами. Ми вибрали такі основні напрямки:

  1. Технічна оптимізація веб-сайту. Ми одразу вирішили перевірити стан та роботу ресурсу, щоб дізнатися, наскільки він готовий до активного SEO. Щоб підвищити рентабельність, потрібно не лише привести покупців на сайт, але й зробити так, щоб вони затрималися та здійснили покупки. Велику роль цьому питанні грає юзабіліті. Тому насамперед було вирішено вдосконалити зручність ресурсу.
  2. Розвиток структури. Розширення дозволяє масштабувати бізнес, залучати цільову аудиторію, підвищувати потік органічного трафіку. За рахунок створення та вбудовування нових сторінок ми досягли покращення позицій сайту у видачі.
  3. Робота з СЯ. Завдання досить копітке, але важливе, адже вона дозволяє точно підібрати ключі. Нам потрібно було максимально розібратися із бізнесом замовника, психологією відвідувачів, щоб на підставі отриманих відомостей скласти ядро.
  4. Робота з посиланнями . Це одне з найважливіших завдань для SEO. Необхідно було зробити аналіз посилань сайту, вивчити цей показник у конкурентів, знайти майданчики-донори, з яких можна отримати якісний трафік.

Склавши план робіт, ми почали його реалізацію.

Проблеми проекту

Після аналізу сайту ми виявили кілька технічних недоглядів:

  • помилки з мобільною адаптацією;
  • низьку швидкість завантаження;
  • відсутність шаблонів у метаописах та ін.

Наша команда особливу увагу приділила складання рекомендацій щодо розвитку структури, покращення юзабіліті, роботи з посилальним профілем.

Наші рішення

Щоб реалізувати сплановану стратегію, потрібно було послідовно виконати низку робіт, спрямованих на покращення ресурсу Foodex24. Нижче розповімо докладніше.

Виконали первинну оптимізацію

На цьому етапі ми виправили знайдені помилки. Провели такі роботи:

  • налаштували 301 редирект;
  • прибрали непрацюючі сторінки;
  • впровадили атрибути hreflang (необхідні для налаштування мультимовності);
  • створили шаблони метаописів.

Останній пункт допоміг в автоматизації процесів оновлення веб-сторінок, наповненні їх іншим контентом. У свою чергу це дозволило масштабувати проект.

Після виконання технічних доробок ми згенерували нову карту сайту (обрали формат XML).

Розширили структуру

На даному етапі ми попрацювали над створенням нових сторінок та підбором СЯ. При розширенні структури орієнтувалися чіткість і стислість назв, логічність, ієрархію. По-перше, ми намагалися зробити так, щоб той самий товар не «світився» в кількох категоріях, по-друге, створили ще кілька фільтрів для деяких продуктів.

Далі співробітники студії підібрали ключі під елементи структури, визначили посадкові сторінки, зайнялися налаштуванням просування.

Поліпшили показники юзабіліті

На даному етапі ми протестували зручність конкурентних сайтів, порівняли із ресурсом клієнта. Після цього виконали низку доробок:

  • вивели блоки рецептів, новин та брендів на головній сторінці. Крім того, впровадили спливаюче вікно з банером із закликом авторизуватися. Переформатували сторінку із акціями. В результаті сайт став логічним;
  • перемістили блок із популярними продуктами вниз на сторінках категорій. На прев'ю вивели рейтинг для товарів. Тепер шукати найпопулярніші продукти стало зручніше;
  • реалізували опцію залишення відгуків, додали блок зі схожими товарами, вивели бренди так, щоб при натисканні відвідувач переходив на список усіх продуктів виробника, додали характеристики та детальні описи, інформацію про терміни зберігання та харчової цінності. Ці роботи було проведено на товарних сторінках.

Сайт став кориснішим, що сприяло підвищенню конверсії.

Реалізували посилальну стратегію

Поруч із роботами з оптимізації юзабіліті ми займалися статейним просуванням. Для цього закупили статейні посилання на тематичні біржі. Додатково організували закупівлю крауд-посилань та розмістили їх на форумах.

Коментує експерт:

Основною особливістю цього проекту стало те, що бізнес швидко стартував, а для клієнта було важливо не просто утримувати темп, а й нарощувати його. Ми зуміли побудувати роботу таким чином, щоб досягти цих цілей. У ході просування вдалося тісно спілкуватися із замовником, що сприяло ефективності всіх дій. Клієнт надав доступ до особистого кабінету зі звітністю щодо кожного етапу, що дозволяло нам відстежити результативність робіт.

Буравікін К.

аккаунт-менеджер

Досягнуті результати щодо цього проекту

Просуваючи Foodex24, ми досягли зростання трафіку в два з половиною рази. Показники з 2005-го збільшилися до 6205.

Позиції за ключами підвищилися практично у шість разів:

Видимість за три місяці покращилася вчетверо:

Зміни, що відбулися, відображені в діаграмі:

За ключовими запитами в Google дані змінилися таким чином (результати на 08.12.2020):

  • 2% у топ-3;
  • 8% у топ-10;
  • 20% у топ-30.

Для клієнта дуже важливо було підвищити показники рентабельності та результативності, тому всі дані ми відстежували щомісяця. Ось деякі результати виконаної роботи:

За ключовими запитами в Google дані змінилися таким чином

Плани та висновки щодо проекту

Робота з компанією Foodex24 стала для нас неоціненним досвідом. Для досягнення потрібного результату була потрібна чітка стратегія та злагоджена робота. Наразі покупець вирішив здійснити ребрендинг, змінив рушій і домен. Крім того, компанія купила інший сервіс, що спеціалізується на доставці продуктів - Fresh Food. З початку осені 2021 року вона відома під брендом Goodex. Наразі ведуться переговори про подальшу співпрацю та цілі, серед яких — збереження позицій ресурсу та нарощування позитивної динаміки трафіку.

Ткаченко Аліна
Про автора
Ткаченко Аліна
Копірайтер
Досвід роботи 10 років
Спеціалізується на створенні корисного та продаючого контенту. Має досвід написання переконливих текстів для реклами, сайтів, блогів та соціальних медіа.
Більше статей від автора
Як вам стаття?
5.0
Проголосувало: 1
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
wezom logo
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.