Кейс PPC-реклами мережі офтальмологічних центрів Visium

Ткаченко Аліна
Ткаченко Аліна
Копірайтер
5.0
02.07.2021
4310
0
7 хвилин

Налаштували рекламні кампанії для мережі високотехнологічних клінік, де допомагають позбутися проблем із зором, отримали рентабельні показники — вдалося знизити ціну кліку (СРС) майже в 5 разів.

Загальна інформація про клієнта

  • Назва компанії: visium.com.ua

  • Локація: Київ, Дніпро, Краматорськ, Сєвєродонецьк, Кременчук (10 центрів по Україні)

  • Статус проекту: виконується

Для кожної людини питання здоров'я та якості життя – найважливіше. Робота співробітників мережі медичних центрів «Візіум» спрямована на лікування хвороб очей та відновлення зору. Досвідчені лікарі проводять повну комп'ютерну діагностику очей, офтальмологічні процедури, хірургічні операції різних рівнів складності. До послуг пацієнтів найсучасніше діагностичне та лікувальне обладнання провідних виробників (Rodenstock, Alcon, Topcon, SCHWIND, ZEISS та інших). Усі методи лікування отримали високу оцінку з боку експертів.

Скористатися пропозиціями компанії можуть мешканці 10 населених пунктів України: Києва, Дніпра, Сєвєродонецька, Кременчука, Краматорська та деяких інших. У цих містах розташовані хірургічні клініки, де працюють лікарі з багаторічним досвідом. У мережі офтальмологічних центрів «Візіум» поставили завдання збільшити свою присутність в інтернеті та донести інформацію про послуги до великої кількості зацікавлених користувачів. Для досягнення цих цілей було вирішено звернутися до нашої компанії та замовити РРС-рекламу.

Цілі та завдання

Клієнт поставив перед нами непросте завдання щодо залучення нових користувачів. Офтальмологічна мережа клінік «Візіум» вже мала досвід проведення подібних кампаній, висувала чіткі вимоги щодо налаштування контекстної реклами. За словами представників компанії-замовника, їх не влаштовувала структура наявного рекламного кабінету, оскільки вона була нелогічною та з нею важко працювати.

Перед нами поставили ціль - вийти з так званого «лайт-режиму», коли гроші на рекламу витрачаються, а результативність залишається не особливо високою, упорядкувати кампанії, сформувати єдину логічну та зрозумілу структуру кабінету.

Пріоритетними завданнями було визначено наступні:

На старті роботи над проектом середня ціна конверсії була на рівні 1200 грн.

Наше рішення

Упорядкували список ключових слів для налаштування рекламних кампаній

Свою роботу ми розпочали з того, що проаналізували семантику, за якою запущено попередні рекламні кампанії. Оскільки користувачам пропонувалися послуги з лікування хвороб очей та відновлення зору, було важливо окреслити перелік ключових слів, за якими здійснюватиметься пошук.

Семантика кампаній опрацьована на основі виділення наступних тематичних напрямків:

  • брендові;

  • з послуг центру;

  • загальні запити, за якими користувачі можуть шукати клініку (офтальмолог, окуліст, центр зору, лікування зору тощо);

  • за конкурентами;

  • за захворюваннями очей.

Попередня копітка робота з «Планувальником ключових слів», визначення високо- та середньочастотних запитів, групування їх за виділеними напрямками дали можливість налаштувати пошукові кампанії за ключовими словами та досягти вищої конверсії.

Пропрацювали низькочастотні запити

На наступному етапі наша увага була зосереджена на опрацювання низькочастотних запитів. Їх складно зібрати вручну, у зв'язку з чим ухвалено рішення автоматизувати процес. Для цього наші фахівці опрацювали динамічні пошукові кампанії. Тепер алгоритми Google порівнювали запити користувачів із контентом, розміщеним на сайті, рекламні оголошення створювалися автоматично. Аналогічно підбиралися посадкові сторінки в залежності від того, яку інформацію запитував потенційний клієнт у пошуковій системі.

Пропрацювали низькочастотні запити

Налаштували рекламу у контекстно-медійній мережі

Ще одним напрямом просування компанії було обрано контекстно-медійну рекламу. У такий спосіб ми планували підвищити впізнаваність бренду та познайомити з послугами широку аудиторію.

Для досягнення поставленої мети та збереження рекламного бюджету показ налаштували за наступними параметрами:

  • з аудиторій зацікавлених покупців;

  • за потребами;

  • за темами;

  • для спеціальних груп ЦА.

Налаштували рекламу у контекстно-медійній мережі

Ще одним інструментом, який залучили до роботи наші спеціалісти, стали розумні кампанії контекстно-медійної мережі. У такий спосіб було автоматизовано процес пошуку перспективних користувачів, розмір ставок та формат оголошень. Інформація про послуги «Візіум» показувалася в пошуку, на Google-картах та інших партнерських платформах найбільшої пошукової мережі.

Розумні кампанії Медійної мережі

Сьогодні вже важко собі уявити розгорнуту кампанію без просування на YouTube. Щоб бути у тренді та поінформувати про пропозиції офтальмологічних центрів, наші фахівці налаштували показ реклами на цьому популярному ресурсі.

Для залучення великої кількості користувачів ми застосували ще один інструмент Discovery Ads. Так наш клієнт отримав можливість заявити про себе в розділах з рекомендаціями на YouTube та в Google, у вкладках «Акції» та «Соцмережі» на Gmail та в стрічці новин Google Discover Feed.

Google Discover Feed

Офтальмологічна тематика мала обмеження у ремаркетингу через специфіку запропонованих послуг, до яких, зазвичай, не повертаються повторно, отже всі сили були спрямовані пошукове та медійне просування.

Результати проекту

Головним результатом, якого ми досягли за час роботи над проектом, стало суттєве зниження вартості кліку (СРС) майже в 5 разів та ціни заявки (СРО) – у 4 рази. Ці показники демонструють результативність вибраної стратегії. Наш клієнт переконався, що рекламні кампанії можуть бути рентабельними.

KPI

Було

Стало

Показник відмов, %

61,36%

64,2%

CPC (ціна кліка), грн

6,77 грн

1,4 грн

CPO (ціна заявки), грн.

1147,6 грн

291,61 грн

Конверсія сайту, %

4,5%

3,30%

Ткаченко Аліна
Про автора
Ткаченко Аліна
Копірайтер
Досвід роботи 10 років
Спеціалізується на створенні корисного та продаючого контенту. Має досвід написання переконливих текстів для реклами, сайтів, блогів та соціальних медіа.
Більше статей від автора
Як вам стаття?
5.0
Проголосувало: 1
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
wezom logo
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.