Wezom
Wezom
Команда IT-компанії
30.06.2021

Кейс PPC-реклами продуктового інтернет-ринку FreshMart

Wezom
Wezom
Команда IT-компанії
30.06.2021
30.06.2021
5.0
3851
0

Налаштували контекстну рекламу Google для інтернет-магазину з унікальним асортиментом. Рентабельність рекламного бюджету лише за перший місяць роботи становила 1994% (коефіцієнт ROAS).

Загальна інформація про клієнта:

  • назва компанії: freshmart.com.ua
  • локація: Україна (пріоритетні міста - Київ, Дніпро, Харків)
  • статус проекту: виконується
  • строк проекту: 5 місяців

Кейс PPC-реклами для FreshMart

FreshMart пропонує своїм покупцям свіжу продукцію - овочі, фрукти, горіхи, сухофрукти, солодощі та багато іншого. Унікальність бренду полягає в тому, що на товарній полиці стали сусідами екзотичні продукти, привезені з найдальших куточків земної кулі, та органічні овочі, фрукти, вирощені у найкращих фермерських господарствах нашої країни. Споживач тут знайде унікальні альтернативні товари: рослинні сири, безглютенові суміші, оригінальні напої (комбуча, тібікос, органічні лимонади та інші).

В онлайн-магазині розробили два варіанти доставляння:

  • швидка доставка за 59 хвилин. Доступний у певних районах Києва – на Позняках, Троєщині та в Печерську;
  • планова доставка. Замовлену продукцію привезе кур'єр або його можна забрати у відділенні «Нової Пошти». На сайті зазначені продукти, що швидко псуються, для яких не рекомендований спосіб виправляння через поштового оператора.

В онлайн-магазині розробили два варіанти доставки

У зв'язку з підвищенням попиту на покупки через інтернет та через унікальність асортименту було прийнято рішення масштабувати бізнес на території всієї України. З цією метою компанія FreshMart звернулася до нас та замовила послугу PPC-реклами. Сьогодні це найдієвіший спосіб проінформувати велику кількість зацікавлених користувачів про свою пропозицію.

Підвищення попиту на покупки через інтернет

Цілі та завдання

Основне завдання, яке поставлено нашим клієнтом, було орієнтоване на розширення географії продажів та залучення ЦА на сайт. Серед інших цілей визначено наступні:

Цілі і завдання

Наше рішення

Підготували та запустили пошукові кампанії за ключовими словами

Досвід роботи наших фахівців дозволяв спрогнозувати, що цей інструмент стане конверсійним для нового клієнта. У процесі налаштування кампаній було обрано пріоритетні категорії, сформовано список, до якого включили не лише комерційні, а й інформаційні запити. Такий підхід дозволяв підвищити впізнаваність торгової марки клієнта, познайомити споживачів з особливостями інтернет-магазину FreshMart.

Як ще один важливий фактор для налаштування обрана маржинальність. До списку ключових слів входять найменування товарів, якими найбільше цікавляться споживачі.

Однією з конкурентних переваг клієнта було швидке адресне доставляння, тому це стало додатковою умовою для таргетування.

Підготували та запустили пошукові кампанії за ключовими словами

Автоматизували процес створення динамічних рекламних оголошень

На наступному етапі було вирішено запустити динамічні пошукові кампанії. У зв'язку з тим, що асортимент нашого клієнта був широким й регулярно збільшувався, виникла необхідність автоматизувати процес створення нових оголошень. У цьому нам допомогли фіди даних. Наші фахівці завантажили таблицю з fead до облікового запису, обрали джерело таргетування та окремо налаштували відстеження результатів, що дозволяє відкоригувати запущені кампанії.

Цей спосіб налаштування показів надав можливість пропрацювати ключові запити, що рідко зустрічаються та які нелегко зібрати вручну. При цьому клієнт міг точно потрапити на сторінку потрібного товару.

Автоматизували процес створення динамічних рекламних оголошень

Завантажили всі дані до облікового запису Google Shopping

Ще одним ефективним маркетинговим інструментом, використаним у роботі, став Google Shopping. Для онлайн-магазину, де продавалися продукти, важливо подолати комунікативні бар'єри, які може виставити споживач, та донести інформацію про товар, ціну до фактичного переходу на сайт. Це стало можливим, коли були заповнені всі необхідні дані в обліковому записі Google. Після цього пошукова система автоматично підвантажувала інформацію з фіда, розміщеного у Google Merchant Center. Тепер споживачеві стали видно згенеровані картки товарів збоку від пошукової видачі або згори над нею. Крім того, дані компанії доступні в інших сервісах Google, наприклад, на Google Картах. У такий спосіб клієнт зможе багато разів «доторкнутися» до товару, який він шукає.

Завантажили всі дані до облікового запису Google Shopping

Google Shopping - freshmart

Використовували функцію ремаркетингу у контекстно-медійній мережі

Цей інструмент був другорядним у нашій роботі, але нам було важливо утримати тих клієнтів, які вже купували на сайті. У процесі просування сайту наші фахівці знайомили холодну та гарячу аудиторію з новинками та акціями інтернет-магазину. Кампанії проводилися у тандемі з іншими маркетинговими інструментами.

Використовували функцію ремаркетингу у контекстно-медійній мережі

Результати проекту

Результати першого місяця нашої роботи перевершили усі очікування. Загальний дохід за транзакціями перевищив витрати на рекламу майже у 20 разів, а коефіцієнт ROAS був на рівні 1994%.

Результати проекту

Усе це підтвердило правильність обраної стратегії. Роботи над проектом продовжилися.

Як вам стаття?
5.0
Проголосувало: 1
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
wezom logo
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.