Wezom
Wezom
Команда IT-компанії
04.02.2022

Кейс запуску контекстної реклами для інтернет-магазину Kimito

Wezom
Wezom
Команда IT-компанії
04.02.2022
04.02.2022
5.0
1731
0

У кейсі розповідається, як за рахунок грамотного налаштування реклами PPC нам вдалося за 3 місяці підвищити прибуток на 55% та кількість замовлень на 59% для інтернет-магазину Kimito, який займається продажем корейської косметики .

Дані щодо проекту

Назва : KIMITO

Тематика бізнесу : онлайн-магазин косметики з Ю. Кореї

Ніша : щільна конкуренція

Цілі : підвищення продажів

Послуги : запуск та налаштування контекстної реклами

Результати : збільшили кількість переходів та транзакцій. По кошику ROAS становив 421%.

Дані щодо проекту

Інтернет-магазин Kimito спеціалізується з продажу оригінальної косметики з Ю. Кореї. Асортимент включає широку різноманітність товарів, що налічує понад 1 300 позицій.

Спілкування із замовниками налагоджено таким чином, що клієнт, окрім покупки, отримує ще й позитивні емоції. Щоб забезпечити цю опцію, у магазині сформовано команду спеціально навчених менеджерів, які можуть проконсультувати щодо вибору коштів, завжди привітні, створюють дружню атмосферу.

На сайті реалізовано зручну систему пошуку товарів. Каталог розділений на розділи, кожен із яких включає групу продуктів певного призначення:

  • догляд за шкірою обличчя. Ця категорія представлена тонерами, пілінгами, сироватками, скрабами, кремами та іншими товарами;
  • догляд за шкірою всього тіла. Сюди включені різні лосьйони, гелі, скраби, маски та ін.;
  • догляд за волоссям. У цьому розділі можна купити шампунь, кондиціонер та бальзам, тонік, маски та ін.;
  • косметика для макіяжу.

Ще в окремій категорії представлені засоби за типом шкіри, віком, ім'ям виробника. Є в каталозі розділи з аксесуарами для подарунків. Робота магазину налагоджена так, що можна легко знайти потрібну косметику та швидко зробити замовлення.

До нас представники компанії звернулися із завданням налаштувати та запустити контекстну рекламу з використанням різних кампаній, щоб підвищити продажі та залучити покупців.

Завдання та цілі, поставлені клієнтом

Завдання та цілі, поставлені клієнтом

У клієнта до нас був досвід запуску пошукових кампаній. Однак коригування за ними не було реалізовано. Тому перед нами було поставлене завдання насамперед оптимізувати діючі РК та налаштувати нові. Серед стратегічних цілей було поставлено такі:

  • підвищити продажі за рахунок коригування контекстних РК;
  • знизити ціну конверсії з реклами РРС.

Для реалізації цих завдань ми вирішили вдатися до комплексної стратегії коригування налаштувань у кабінеті рекламного облікового запису. Розкажемо докладніше.

Особливості нашої стратегії

Насамперед наші фахівці провели детальний аналіз запущених РК. Під час аудиту ми оцінили використання сучасних інструментів та підходів. За результатами аналізу вдалося визначити ключові вектори подальшої роботи.

Оптимізація існуючих пошукових РК

Насамперед ми вирішили моніторити показники та провести корекцію налаштувань. Цей захід допоміг підвищити ефективність реклами як інструменту просування, збільшити кількість конверсій та зменшити ціну кліка.

Приклад: вивчивши статистику замовлень у часі, ми зазначили, що демонстрація оголошень вночі не була результативною. У цей час доби практично не було кліків, вони не давали конверсії. За рахунок корекції налаштувань ми змогли покращити показники ефективності РК.

Запуск розумних кампаній КМС

Для Kimito цей напрямок виявився ефективним. Налаштування кампаній КМС дозволило нашим спеціалістам оперувати багатьма факторами в управлінні. Ми змогли призначати ставки, оптимізувати націлення. Підключивши деякі функції (наприклад, динамічне залучення покупців), ми порівняли показники з фіду продукції з даними профілів клієнтів. Тож ми підвищили шанси залучити аудиторію, готову до оформлення замовлення.

Використання Google Shopping

Цей інструмент є одним із основних для розкручування онлайн-магазинів. Після аудиту структур торгових РК ми запланували змінити налаштування, щоб досягти логічності процесів, усунути повтори. Головною точкою підвищення прибутку було визначено просування Kimito регіонами. На цьому ми акцентували свою увагу.

Налаштування Merchant Center

Даний канал комунікації допомагає звертатися до споживачів із різних груп, швидко оновлювати інформацію та аналізувати статистику. Налаштування показів публікацій у цьому сервісі допоможе під час просування окремих товарів з асортименту.

Реалізація обраної стратегії могла б підвищити ефективність контекстної реклами на 15–20%.

Рішення нашої команди

Розкажемо, які роботи було проведено із запуску контекстної реклами для Kimito.

Налаштування пошукових РК

Насамперед було визначено результативні кампанії. На них ми вирішили наголошувати, зайнялися їх масштабуванням. На цьому етапі відключили РК, які мали високу вартість конверсії при низькій ефективності. Також виконали такі роботи:

  • переклали брендову РК на нову стратегію «Рентабельність інвестицій». Цей захід допоміг збільшити наявні результати у півтора рази;
  • оптимізували пошукові кампанії Робота проводилася з кожною ключовою фразою, окремими оголошеннями та групами;
  • проаналізували ефективність стратегії та вибрали оптимальний метод зі збільшення продажів.

Після виконання цих завдань ми перейшли до наступного етапу.

Налаштування пошукових РК

Робота з торговими кампаніями

За ними після аналізу було відзначено занадто високу ціну конверсії, виділено нерезультативні та витратні регіони.

Фахівці з нашої команди перевірили категорії, підкатегорії та товари у кожній кампанії. Після аналізу було визначено тих, де завищено показник СРА, низькі конверсії. Крім цього, у налаштуваннях ми відключили регіони, де магазин не вів продажу (наприклад, у зоні ООС).

На даному етапі було розроблено нову стратегію та відредаговано попередню, налаштовану на «Цільову рентабельність».

Робота з торговими кампаніями

Оптимізація та робота з медійними та допоміжними кампаніями

Наші фахівці також налаштували розкручування в КМС, обравши РК розумного типу. Ще працювали кампанії Discovery Ads, Smart Ads.

Оптимізація та робота з медійними та допоміжними кампаніями

Коментує експерт:

Ніша продажів корейської косметики цікава. Для неї характерний великий асортимент і безліч брендів. Конкуренція над ринком дуже щільна. Причому така тенденція характерна не тільки для контекстної реклами, але й для Інстаграма, де більшість ЦА шукає інформацію.
Цікаво й те, що складно було не на початку, а згодом, коли переїжджали на новий веб-сайт. Гостро стояло завдання утримати показники з реклами. Зміни на ресурсі зазвичай негативно відбиваються для кампаній.

А. Гусак

Senior PPC-фахівець

Результати нашої команди та плани на майбутнє

Дослідження статистики показало, що поступова реалізація обраної стратегії дала потрібний ефект. За 3 місяці роботи ми змогли залучити до 18% нових користувачів, збільшити на 58,97% кількість транзакцій. Такі результати явно довели, що ми довели відвідувачів до цільової дії – замовлення товарів на сайті магазину Kimito. Показники прибутку при цьому зросли на 55,33%.

Результати нашої команди та плани на майбутнє

На даний момент робота з онлайн-магазином Kimito продовжується. Серед першочергових завдань відзначимо масштабування РК та зниження вартості СРА.

У планах команди також є такі пункти, як тестування нових стратегій, розширення фіда, створення та перевірка у дії банерів та нових оголошень із текстовим контентом.

Як вам стаття?
5.0
Проголосувало: 1
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
wezom logo
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.