Кейс PPC реклами для Itlook.ua - інтернет-магазину електроніки

Сергій Міщенко
Сергій Міщенко
Chief marketing officer
5.0
14.06.2021
4813
0

Розробили сайт, зайнялися його просуванням, досягли коефіцієнта ROMI 194%

Давайте обговоримо Ваш проєкт
article-order-form__collapsed-text
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше

Клієнт

  • Назва компанії: Itlook.ua

  • Локація: Україна (у пріоритеті Київ, Одеса)

  • Статус проекту: Виконується

  • Термін проекту: 2 місяці

До нашої компанії звернулися власники мережі магазинів Itlook.ua з метою розробки сайту та подальшого його просування. Було поставлене завдання — створити інтернет-магазин електроніки для стильних людей, які добре знаються на техніці та стежать за трендами. Окрім продажів, сайт був орієнтований на інформування потенційних клієнтів про новинки у світі сучасних гаджетів. Веб-ресурс почали активно розвивати, коли почався карантин й роздрібна торгівля технікою призупинилася.

Спочатку Itlook створювався як одеська роздрібна мережа, у магазинах якої можна було знайти мобільні телефони та інші гаджети надійних брендів. На сьогодні портал розвивається у кількох напрямках: продажі на сайті з доставлянням по всій Україні, залучення покупців до офлайн-магазинів та ознайомлення з новинами у світі технологій.

Цілі та завдання проекту

Враховуючи, що сайт щойно вийшов з розробки й раніше на нього трафік не пускали, наші фахівці спільно з клієнтом сформували основні цілі на перші три місяці роботи:

Наше рішення

Налаштували контекстну рекламу в Google

Досягнення поставленої мети було можливе за допомогою налаштування контекстної реклами в Google. Першочерговим завданням стало проведення пошукових компаній за ключовими словами. Для цього ми склали список ключових слів, виходячи з пріоритетності категорій та маржинальності (рентабельності) товарів.

Для цього всі запити були згруповані та класифіковані за частотністю. Під час створення рекламних оголошень насамперед були використані високо- та середньочастотні запити.

Врахували fead під час налаштування динамічних пошукових кампаній

На наступному етапі було поставлено за мету налаштування динамічних пошукових кампаній з урахуванням fead. Спеціальні налаштування на сайті дозволили зробити автоматичну передачу даних та показ рекламних оголошень з урахуванням запиту користувача. Такий підхід дозволив опрацювати низькочастотні запити, які було важко зібрати вручну.

Кампанії, які запустили у тандемі з fead, допомогли нам працювати за аналогією з Google Shopping у пошуковій мережі. Споживачі виходячи з ключового запиту точно потрапляли на товар, який шукали. Це дозволило максимально точно залучати цільову аудиторію до товару, який її цікавить.

Домоглися найбільшої конверсії за допомогою Google Shopping

Використання цього інструменту продемонструвало нам найбільшу віддачу. Статистика показала найвищу конверсію.

Спільно з персональною підтримкою Google, наші фахівці пропрацювали кастомний фід даних для Google Merchant Center. Правильно підібрані атрибути дозволили налаштувати передачу якнайбільшої інформації про товари до пошукової системи Google для визначення максимально цільової аудиторії.

Також нами були залучені допоміжні «фішки», які показувалися у видачі як додаткові плашки (наприклад, «Розпродаж», «Google відгуки» та інші). З їхньою допомогою рекламні оголошення нашого клієнта значно виділялися на тлі видачі та залучали додаткових користувачів. Для даного інструменту пропрацювали унікальну стратегію просування у тематиці, що дозволило вже першого місяця роботи залучати споживачів вже по 60 грн за продаж.

Домоглися найбільшої конверсії за допомогою Google Shopping

Результати

Домоглися повернення маркетингових інвестицій

Аналіз даних з рекламної кампанії, проведеної в перші 2 місяці після запуску сайту, показав, що за витрат у 62 478 грн клієнт отримав дохід майже 230 000 грн та 675 реальних продажів. Таким чином, коефіцієнт повернення маркетингових інвестицій (ROMI) становив 194 %.

Застосували на сайті можливості різних форм зворотного зв'язку

На сайті використовувалися кілька форм зворотного зв'язку з клієнтом:

  • "Передзвоніть мені";

  • "Купити в 1 клік";

  • Binotel (Get Call);

  • Call tracking (Прямий дзвінок).

З них найвищу ефективність та найвищий коефіцієнт конверсії показала форма Binotel (Get Call) (0,39%) із кількістю заявок за місяць роботи – 247.

Прорекламували сайт клієнта у каталозі ProSale

Для нашого клієнта додатково запустили рекламний канал на Prom.ua. Налаштували рекламу у каталозі ProSale. Там використали можливості, які запропонував цей маркетплейс. За 2 місяці роботи було зафіксовано 708 049 показів із загальною сумою замовлень на 80 тис. грн. Загальні витрати становили 8741 грн.

Сергій Міщенко
Про автора
Сергій Міщенко
Chief marketing officer
досвід 10 років
Спеціалізується на створенні та реалізації інноваційних маркетингових стратегій. Володіє глибоким розумінням ринку і цільової аудиторії, використовує сучасні інструменти і технології для досягнення поставлених цілей.
Більше статей від автора
Як вам стаття?
5.0
Проголосувало: 1
Давайте обговоримо Ваш проєкт
article-order-form__collapsed-text
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Звернути
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
have questions image
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах