Займалися просуванням сайту найбільшої продуктової мережі України, в результаті досягли показників коефіцієнта ROAS 1319%.
Загальна інформація про клієнта:
-
Назва компанії: zakaz.atbmarket.com
-
Локація: Україна (у пріоритеті Київ, Дніпро, Харків)
-
Статус проекту: Виконується
-
Строк: 6 місяців
Основною метою співпраці найбільшого українського ритейлера «АТБ-Маркет» з нашою компанією було просування інтернет-магазину. Спочатку сайт у тестовому режимі було запущено для обслуговування мешканців Дніпра, а після запровадження карантинних обмежень його масштабували на всю країну. З середини року доставляння товарів із магазинів торгової мережі стало доступним у будь-якому регіоні України.
В асортименті компанії понад 7 тис. найменувань продукції від торгових марок. Крім того, «АТБ-Маркет» приваблює своїх клієнтів низькими цінами (як правило, вони на 10–15% нижчі, ніж у середньому на ринку) та якісним сервісом. Ці особливості характерні для торгівлі через інтернет.
Корпорація «АТБ-Маркет» поставила за мету розвинути онлайн-продаж, щоб допомогти споживачам за будь-яких зовнішніх умов здійснювати покупки зручно та безпечно. Щоб подолати бар'єри, пов'язані з недовірою до покупок через інтернет, та донести інформацію про існування зручного сервісу, у компанії було поставлено завдання просування веб-ресурсу за допомогою методів PPC-маркетингу.
Цілі та завдання
Оскільки наш клієнт працював у висококонкурентній тематиці та асоціювався у споживача здебільшого з офлайн-продажами, то основними цілями були зміна стереотипів сприйняття бренду та інформування про нові можливості.
Наші фахівці сформували наступні завдання щодо цього проекту:
Для вирішення поставлених завдань найефективніше було використовувати механізми контекстної реклами. За її допомогою можна знайти зацікавлених користувачів, чітко виміряти результати. Для клієнта цей напрямок вигідний тим, що оплата стягується лише за конкретні дії споживача.
Наші рішення
Налаштували пошукові кампанії за ключовими словами
На першому етапі ми запустили кілька кампаній для пошуку ключових слів, які показують основні пропозиції клієнта. Це допомогло розрахувати ставки, спланувати бюджет та скласти план кампанії загалом.
Інструмент показав найвищу конверсію. Ці кампанії вибудовували з урахуванням пріоритетності категорій та маржинальності. Додатково таргетувалися на доставляння продуктів, а також конкурентів.
Регулярно оцінювали ефективність кампанії за допомогою звітів про конверсію та сервісів Google Analytics, вбудованих в обліковий запис. Деякі ключові слова довелося видалити як неефективні чи дорогі.
Використовували можливості динамічних пошукових кампаній з урахуванням feed
Просування товарів, представлених у широкому асортименті в АТБ-Маркеті, ускладнювалося через велику кількість низькочастотних запитів. До того ж список найменувань періодично змінювався. Ключові слова важко було опрацювати вручну. Тому було вирішено запустити динамічні пошукові кампанії з урахуванням feed.
Фід на цільових сторінках сайту вказував, які з них мають використовуватись у рекламних оголошеннях. Ці рекламні кампанії допомогли нам працювати за аналогією з Google Shopping у пошуковій мережі. Клієнтам з урахуванням ключових запитів показувалися товари, які вони шукали. Це дозволило нам максимально точно «посадити» цільового покупця на продукцію, яка його цікавить.
У процесі роботи ми оцінювали результативність щотижня та виключали зі списку товари, на які було найменше переходів.
Налаштували товарні оголошення у Google Shopping
Для цього проекту даний інструмент виявився дуже важливим, тому що дозволяє розмістити інформацію про товари у великій кількості місць. Для побудови воронки продажів буде створено максимум точок дотику. Таким чином, кількість потенційних клієнтів зростає.
За допомогою спеціально підібраних атрибутів інформація про товари компанії буде передана до пошукової системи Google, де з нею зможе ознайомитись цільова аудиторія.
Результати проекту
Досягли великої кількості транзакцій
Аналіз даних із запущених рекламних кампаній з націленням на великі міста України (Київ, Дніпро, Харків, Одеса тощо) показав високий відсоток транзакцій (31,23%) стосовно показів. Це свідчить про ефективність налаштування на цільового споживача.
Підтвердили дієвість обраної стратегії
Розрахунок окупності вкладень у рекламу показав її високу ефективність та правильність обраної нами стратегії. Коефіцієнт рентабельності інвестицій (ROAS) був на рівні 1319%.
Таким чином, можна сказати, що основні цілі було досягнуто. Наша співпраця з найбільшою торговельною мережею України продовжується.