Після налаштування рекламної кампанії нашими експертами для виробника трикотажного одягу ALDI DI показники конверсії лише протягом 3 місяців зросли на 0,36%.
Основні дані про клієнта
-
Назва : ALDI DI
-
Специфіка ніші : продаж трикотажного жіночого одягу
-
Регіон просування : Україна
-
Цілі : залучення нових лідів, зменшення ціни кліку
-
Послуга для клієнта : налаштування та запуск PPC-контекстної реклами
-
Результати : зростання конверсії, збільшення числа нових лідів та заявок
Бренд ALDI DI відомий в Україні вже 20 років. За цей час він знайшов постійних клієнток серед жінок різного віку. Популярність компанії обумовлена якістю виробленого одягу. ALDI DI спеціалізується на виготовленні стильних та практичних речей із м'якого трикотажу.
Асортимент продукції досить широкий (понад 200 позицій) й включає речі різних видів (кофти, джемпери, кардигани, сукні) та розмірів. При цьому вони виготовляються за індивідуальним замовленням. Визначившись із моделлю, клієнт може також вибрати колір пряжі (понад 30), а майстри торгової марки ALDI DI виготовлять одяг за мірками.
Продаж речей виконувався через сайт, який включає всі важливі елементи наповнення:
-
каталог;
-
форму замовлення;
-
систему навігації;
-
пропозиції оптових клієнтів.
Виробництво компанії ALDI DI розташоване у Харкові, але працює компанія з клієнтами з усіх регіонів країни, відправляючи товари до населених пунктів за допомогою транспортних служб.
Проте ніша, у якій працює бренд ALDI DI, дуже насичена. За умов серйозної конкуренції компанії важко розвиватися та досягати високих показників конверсії. Тому представники ALDI DI вирішили замовити контекстну рекламу, і з цим завданням вони звернулися до нас.
Завдання, які ми поставили
Насамперед важливим було збільшення кількості покупців. Проте ніша (продаж жіночого одягу) дуже заповнена як окремими брендами, так і великими онлайн-майданчиками, що ускладнює досягнення поставленої мети.
Самі представники ALDI DI наголошували на факті: після того, як вони самі запустили PPC-рекламу, лідів у них практично не додалося.
Виходячи з усієї перерахованої інформації, ми поставили наступні цілі:
-
залучити нових покупців внаслідок контекстної реклами;
-
знизити вартість переходу.
Перелічені фактори мали також підвищити окупність запущеної РК.
Які роботи ми виконали
Фахівці з нашої команди вже налаштовували рекламу PPC для сайтів, що займаються продажем одягу та текстилю, тому досвід у розробці дієвої стратегії є. Так, спектр робіт, що ми поставили виконання, охоплював одразу кілька напрямів. Про них розповімо нижче.
Етап 1: Зібрали знову СЯ
Насамперед потрібно було уточнити перелік ключів, за якими надалі налаштовуватимемо РК. Ми зібрали кілька маркерних запитів, що найточніше показують тему посадкових веб-сторінок. Наступний крок було спрямовано розширення запитів за додатковими фразами. Далі фахівці прибрали сміттєві та низькочастотні фрази.
Етап 2: Створення нової структури
Наступним кроком після створення СЯ стало складання переліку кампаній для запуску:
-
динамічні;
-
за загальним користувальницьким запитам;
-
брендові.
Різні за своїм типом РК дозволяють охоплювати ширший сегмент аудиторії, що підвищує ефективність результату (залучення нових клієнтів).
Етап 3: Корекція пошукових оголошень
Це один із пунктів, якому ми приділили особливу увагу. Важливим завданням розробки оголошень було показати, що ми пропонуємо оригінальну продукцію. Крім того, нам ще потрібно було виділитися серед прямих конкурентів.
На цьому етапі ми також виконали A/B тестування. Цей захід допоміг оцінити переваги клієнтів, а також перевірити наші припущення щодо результатів.
Етап 4: Запуск Google Shopping
Щоб підвищити продаж жіночого одягу, важливим завданням було збільшення кількості показів моделей. Зручним інструментом став Google Shopping. Завдяки йому вдалося налаштувати демонстрацію елементів колекції клієнта на фоні аналогічної продукції. Для споживачів такий підхід полегшив вибір речей, а замовник почав одержувати приріст покупців внаслідок збільшення кількості переходів.
Коментує експерт:
Процес налаштування контекстної реклами в ніші бізнесу з продажу жіночого одягу дуже специфічний. У середньому залучення клієнта коштувало 300-400 грн. Однак після повного переналаштування та перегляду інструментів, розширення СЯ та застосування інструменту Google Shopping нам вдалося досягти справді хороших результатів. Серед труднощів, які довелося подолати, наголосимо також на особливості асортименту товарів. Замовник продає сезонні речі, які є актуальними лише протягом певного періоду (близько 6 місяців).
В. Захаревич
Head of PPC
Результати, яких вдалося досягти
Замовнику було важливо, щоб після наших робіт у нього з'явилися нові клієнти та почала зростати конверсія сайту. Протягом 3 місяців співпраці у ніші з високою конкуренцією вдалося досягти наступних показників:
Висновки та плани
На сьогодні процес просування бренду ALDI DI припинено через причини, які від нас не залежать. Робота над цим проектом дала нам неоціненний досвід з налаштування реклами PPC у ніші з високою конкуренцією.