Просування турфірми на ринку Європи: трафік збільшився у 15 разів

21.04.2021
5.0
3803
0

Готовий кейс просування компанії Gamma Travel на європейському ринку із вирішенням проблеми ГЕО-оптимізації вже на початковому етапі розкручування. Наш результат – збільшення пошукового трафіку в 15 разів лише за 5 місяців.

Загальні дані про проект:

Назва : Gamma Travel

Дата реєстрації домену : 2001 р.

Тематика : сайт туристичної фірми

Регіони просування : Німеччина, Великобританія.

Цілі : Підвищення конверсії та трафіку з Німеччини та UK

Послуга : Просування веб-сайту на іноземні ринки

Характеристики ніші : тематика вузької спрямованості. Метою є залучення зарубіжних туристів на екскурсії до Чорнобиля.

Результати : вирішення проблем з ГЕО-оптимізацією та приріст пошукового трафіку в 15 разів за перші 5 місяців просування.

Gamma Travel – компанія, яка організовує поїздки до Чорнобиля для іноземних туристів із країн Азії, Європи, Америки. Докладніше про тури можна ознайомитись на веб-сайті клієнта.

З Gamma Travel ми співпрацюємо вже кілька років. Упродовж цього часу ведемо спільні проекти. Наше завдання полягає в запуску робіт з розкручування перед кожним туристичним сезоном (з початку весни і до осені), а в перерві фахівці компанії забезпечують підтримку сайту.

Основний біль замовника

На старті запуску робіт з розкручування ми розглянули проблеми замовника та бажані цілі. Більшою мірою невдоволення викликав коефіцієнт конверсії та показник трафіку з пріоритетних ГЕО (країни Німеччина та UK). Перевага цим напрямам надавалася через високу платоспроможність клієнтів та їхню зацікавленість Чорнобильською трагедією.

Особливості нашої стратегії

Перше, що ми зробили, виконали повний внутрішній аудит ресурсу. Метою цього заходу було визначити технічні проблеми у його роботі, які заважали залученню трафіку. Після їх виявлення ми аналізували нішу бізнесу, визначили актуальні показники нашого клієнта та порівняли їх з параметрами конкурентів.

Отриманий результат дав зрозуміти, що потрібно виправляти технічні недоробки, зокрема слід сконцентрувати увагу на ГЕО-оптимізації. Ключова складність виявлялася в тому, що Gamma Travel фізично в Україні, тоді як ЦА компанії — за кордоном.

Основні проблеми, які показав аналіз

Основні проблеми, які показав аналіз

Першою помилкою, яку ми відзначили в ході аудиту, є неправильна реалізація мультимовності ресурсу. Так ми визначили перше завдання — продемонструвати Google розділену мовну версію веб-сайту окремим ГЕО. Тобто кожна версія буде відповідати певному регіону.

Ще однією ключовою технічною проблемою стала низька швидкість завантаження. Втім, вона є актуальною і для багатьох сайтів фірм-конкурентів. У процесі перевірки ресурсу з різних ГЕО з'ясувалося, що він гальмував під час завантаження, а тестування швидкості взагалі показало червону зону.

У ході аналізу були виявлені помилки адаптивної версії. Оскільки понад 50% всього трафіку веб-ресурс турфірми отримував саме з планшетів та смартфонів, то ігнорувати проблему не можна.

Крім перелічених багів, комплексний аудит також виявив помилки в мікророзмітці, robots.txt, заголовках різних рівнів метаданих, пропущені описи Alt для графічних зображень. Спираючись на результати аналізу та перелік проблем, ми розробили стратегію їх усунення.

Пропонуємо рішення

Щоб налагодити роботу сайту компанії Gamma Travel, наші фахівці склали перелік поетапних робіт, спрямованих на оптимізацію ресурсу. До нього ввійшли:

  1. Виправлення ГЕО-помилок . Це необхідно для того, щоб пошукова система Google могла коректно відображати веб-сайт Gamma Travel у видачі по кожному регіону. Наші фахівці зробили hreflang і створили підпапки в GW:

    Виправлення ГЕО-помилок

    Hreflang є атрибутом, що використовується для ресурсів, на яких розміщено контент різними мовами. Він визначає регіон проживання користувача. Ця інформація дозволяє йому підбирати для демонстрації версію веб-сайту, написану мовою конкретної місцевості (якщо вона є в принципі). Так, використавши цей атрибут, нам вдалося розділити ГЕО. В результаті також ми домоглися релевантної видачі по всіх країнах просування, але все ж таки фокус більшою мірою був спрямований на Німеччину та UK.

  2. Оптимізація швидкості . Це важливий показник ранжирування Google, крім того, аудит показав, що у сайтів конкуруючих фірм Page Speed вище. На тлі цих відомостей вирішили якнайшвидше підвищувати швидкість завантаження ресурсу замовника. На головній сторінці веб-сайту Gamma Travel було багато відеороликів і фото, які сповільнювали процес відображення вмісту. Загалом весь ресурс був перевантажений таким контентом. Щоб прискорити його роботу, ми вирішили оптимізувати розміри відео та фото, а також спосіб їхнього завантаження. Завдання непросте, але наші програмісти з нею впоралися.

  3. Усунення помилок адаптивності під мобільні пристрої . В ході аудиту нам вдалося з'ясувати, що понад 50% всього трафіку приходило на сайт зі смартфонів та планшетів. Саме тому доопрацювання адаптивної версії стояло серед основних завдань оптимізації. Усунення помилок допомогло не лише зберегти ліди, а й сприяло підвищенню позицій сайту клієнта в топі видачі з мобільних девайсів.
  4. Оптимізація контенту . Після усунення несправностей, які були виявлені в ході технічного аудиту та реалізації правок, ми розпочали роботу з наповненням. Відразу були піддані комплексному аналізу сайти конкуруючих фірм на ринку, де планувалося просування компанії нашого клієнта (Німеччина, UK). Вивчення стратегії інших підприємців, їхнього трафіку та показників активності дозволило зрозуміти, чого саме не вистачає Gamma Travel.

    Далі наші фахівці провели роботи із семантикою, зробили структуру під кожне певне ГЕО, сформували СЯ під усі мовні версії веб-сайту клієнта. Додатково були скориговані внутрішні недоробки, замінені title, description, заголовки H1, підзаголовки H2 на основних сторінках. Після оптимізації ми розпочали контент. Копірайтерами було написано нові тексти під сформоване SEO-фахівцями ядро, які розмістили на нових веб-сторінках, також наповнили блог.

    Оптимізація контенту

  5. Створення стратегії зовнішньої розкрутки . Поки велися роботи над оптимізацією контенту, паралельно ми працювали над посилальним профілем. На цьому етапі було підібрано тематичні авторитетні майданчики, затверджено план та бюджет на розміщення публікацій, фахівці PPC розробили пропозицію щодо просування.

Коментар нашого експерта

При роботі над сайтом Gamma Travel дуже непросто було реалізувати деякі правки в технічній частині та юзабіліті через те, що ресурс було реалізовано на самописній платформі CMS. До адмінки претензій не було. Але девелопери зіткнулися зі складністю внесення правок по веб-сайту, оскільки раніше їм не доводилося мати справу з продуктами, які були б створені на ASP. Щоб успішно реалізувати це завдання, ми спеціально найняли додаткового розробника. Саме він допомагав у виконанні доробок, необхідних просування ресурсу Gamma Travel.

Олександр Вострєцов

SEO Team Lead

Наші результати щодо цього проекту

У період проведення робіт над веб-сайтом Gamma Travel вийшов у прокат серіал медіа-компанії HBO «Чорнобиль». Бум навколо нього був чималий, ми скористалися ситуацією на свою користь і змогли в рази покращити пошукове просування. Результат не забарився: ресурс «злетів» за якихось кілька місяців. Сайт компанії отримав приріст висококонверсійного трафіку, завдяки чому дохід зріс до пікового показника (що був до пандемії, спричиненої Covid 19). Це не може не тішити, звісно.

Щоб прояснити картину, наведемо статистику. Перед запуском робіт над просуванням трафік клієнта з пошуку становив 264 особи. Після оптимізації на піку цей показник зріс до 3998 осіб. Тобто в період з лютого до липня 2019 року пошуковий трафік зріс у 15 разів!

Наші результати щодо цього проекту

Другий етап робіт був запущений восени 2020 р. Не приховуватимемо, такий період був обраний в надії на зняття обмежень, викликаних Covid 19. Вони не виправдалися, але результат був. Показник пошукового трафіку перед початком робіт становив 1131 чол. У перші тижні січня 2021 р. він досяг 2661 осіб:

результати на перевірку

На сьогоднішній день роботи над просуванням веб-сайту Gamma Travel продовжуються. Проте заборони, зумовлені Covid 19, перешкоджають можливості отримувати прибуток з нашого ресурсу, який заточений виключно під потреби західного ринку. Через це ми вирішили адаптувати веб-сайт під СНД. У такому разі отримувати ліди можна за рахунок місцевого туризму.

Висновки та плани на майбутнє

За час роботи з сайтом клієнта його прибуток вийшов на рівень понад 300 000 євро. Із них приблизно 50% надійшло з пошукового трафіку. Незважаючи на те, що пандемія внесла свої корективи в діяльність турфірми, вірніше загальмувала її, замовник не припинив розвиток ресурсу.

Це, безперечно, правильне рішення. У SEO не можна гальмувати роботи, оскільки просування є безперервним і постійним процесом. Якщо припинити розкручування, то дуже швидко можна втратити позиції в топі видачі, оскільки конкуренти не сплять. І зворотна ситуація, коли всі навколо заморозили роботи з SEO, вихід у топ буде швидшим і легшим, так простіше відвоюватиме і частку ринку, що явно піде в плюс розвитку компанії клієнта.

Як вам стаття?
5.0
Проголосувало: 1
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
wezom logo
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.