Відновлення бізнесу після незапланованої паузи, обумовленої війною, та ще й у ніші з високою конкуренцією – це важка задача. Проте завдяки зваженій стратегії, заснованої на багаторічному досвіді, її можливо реалізувати. В цьому кейсі ми розповімо, як допомогли запустити бізнес давньому клієнту і за короткий строк вивели основні ВЧ-запити у топ-3 і топ-5 пошуковика.
Інформація про проєкт
Назва: «Арсенал Страхування»
Дата реєстрації домену: 2017 р.
Тематика ніші: послуги страхування
Регіон: Україна
Мета: виведення в топ пошуковика в органічній видачі
Послуги: SEO
Специфіка ніші: високий рівень конкуренції
Результат: вивели у топ-3 і топ-5 основні ВЧ-запити
«Арсенал Страхування» працює в Україні понад 15 років. Компанія стала однією з провідних на місцевому ринку. Більш того, у 2021 році вона ввійшла в 5-ку найбільших страховиків, що було досліджено профільним журналом Insurance Top.
В роботі «Арсенал Страхування» дотримується таких принципів, як:
- надійність. Це один з ключових факторів для компаній страхової ніші, оскільки клієнти звертаються до них з ціллю забезпечити фінансову безпеку;
- доступність. У «Арсенал Страхування» понад 50 відділень в різних містах країни, що дозволяє оперативно врегульовувати страхові випадки;
- зручність. Компанія завжди йде назустріч клієнтам, всі питання вирішуються просто, швидко і без зайвого бюрократичного клопоту.
Такий підхід до роботи свідчить про прозорість роботи та надійність «Арсенал Страхування», що є одним із ключових аспектів, які впливають на довіру серед аудиторії.
До нас компанія звернулася з задачею збільшити свою присутність в інтернеті, бо на фоні пандемії бізнес трохи просів. Завдяки розвитку проєкту планувалося забезпечити прихід нової аудиторії, збільшити впізнаваність на ринку та утримати лояльних клієнтів.
Проблеми нашого клієнта
Серед числа першочергових завдань, які потребували вирішення, стояли комплексний аудит вебресурса компанії з метою оцінки його поточного стану, порівняння з позиціями фірм конкурентів, вивчення тематичної ніші.
Коли представники «Арсенал Страхування» до нас звернулися, то ми з’ясували, що основна частина трафіку на сайт отримується з пошуковика та прямих заходів, а от інші канали не залучені. Більша частина пошукових запитів знаходилася поза топ-10. До того ж спеціалісти нашої компанії виявили недоробки технічного характеру, які також заважали пошуковому просуванню:
- занадто повільне завантаження сторінок на мобільних пристроях;
- відсутність оптимізації на сторінках пагінації;
- помилки з кодом 404. Зазвичай до їх виникнення приводять биті посилання, які, своєю чергою, заважають пошуковику Google правильно сканувати ресурс;
- малоінформативний контент, некоректні сніпети.
При цьому ми виявили, що посилальний профіль був досить непоганим, проте все ж поступався основним конкурентам. Наприклад, у сайту «Арсенал Страхування» доменів-донорів було у 3 рази менше.
На основі отриманих в ході аналізу результатів наші спеціалісти змогли виявити точки росту проєкту та розробити ефективну стратегію розвитку. Про неї йдеться нижче.
Етапи нашої стратегії
Для відновлення бізнесу клієнта та виведення сайту в топ гуглу ми намітили 3 основних шляхи, які одразу ж вирішили розвивати.
Робота над внутрішньою оптимізацією
Органічний пошук сьогодні є основним каналом трафіку на сайт. Тому покращення роботи ресурсу є необхідною мірою для підвищення його зручності, що являється важливим фактором для приваблення та утримання користувачів.
Проте високі результати у видачі та випередження конкурентів можливі лише за умови відсутності технічних недоробок, розширення СЯ і оновлення структури. До ключових елементів сильної стратегії SEO варто також віднести і наступні пункти:
- висока швидкість роботи сайту;
- зручне юзабіліті;
- коректні SEO-елементи;
- інформативний контент.
Перші результати по цьому напрямку з’явилися вже через 2–3 місяці роботи над ресурсом.
Виправлення помилок у зовнішній оптимізації
Закони побудови рейтингу Google такі, що в топ виводяться сайти, які мають більше зворотних посилань. Проте через спам пошуковик не всі посилання сприймає однаково.
При розробці стратегії лінкбілдингу наші спеціалісти брали до уваги рейтинг доменів-донорів, тематика яких відповідає напрямку бізнесу клієнта. Зусилля в цій сфері також допомогли нам покращити орендування, показник реферального трафіку.
Аналітика і звіт
Моніторинг всіх показників ресурсу є необхідною мірою, яка дозволяє простежити за відвідуваністю сторінок, визначити найпопулярніші серед них. Також сучасні інструменти дають змогу стежити за точним шляхом користувача на сайті, отримувати інформацію щодо ключових слів, що використовуються при ранжуванні. Ці дані важливі, бо саме за ними можливо зрозуміти, який з напрямків стратегії є успішним, а який потребує корекції.
Рішення нашої команди
Перед початком робіт ми склали план заходів, які планувалося виконувати в рамках стратегії, та стежили за тим, аби він чітко виконувався.
Спектр робіт з внутрішньої оптимізації
Перше, що зробили фахівці, – провели роботу над помилками та технічними недоробками. Були усунені биті посилання, дублі, внутрішні редиректи, некоректні відгуки та проаналізовані метатеги.
Ще ми звернули увагу на якість контенту, виділили основні сторінки та написали нові тексти.
Окремо наші спеціалісти провели аналіз поведінкових факторів та робіт, які допомагають підвищити CTR. Задля досягнення цієї цілі були виконані кілька робіт:
- регулярно вимірювали актуальний стан CTR;
- коригували сніпети;
- підготували рекомендації, як розширити сніпети завдяки schema.org.
Тепер розглянемо наступні напрямки.
Лінкбілдінг
Робота в ніші «Страхування» – це процес, який робить можливим просування завдяки масі посилань. У клієнта була реалізована слабка стратегія, тому ми її допрацювали:
- визначили обсяг посилань, що ведуть на сторінки ресурсу;
- сформували анкори з використанням вимог пошуковика;
- запровадили стратегію швидкого нарощування маси посилань.
Далі розглянемо, яких результатів вдалося досягти.
Коментує експерт компанії:
Складність, яка виникла при роботі над проєктом «Арсенал Страхування», виражена в тому, що нам треба було працювати з досить старим вебресурсом, технічні недоліки якого шкодили просуванню. До того ж бюджет на роботи був досить урізаним. Але наші спеціалісти виправили всі недоліки. Більш того, нам вдалося покращити позиції ресурсу.
Синявський Антон
керівник відділу Performance marketing
Результати нашої роботи
Щоб точніше передати досягнення команди, звітність ми вирішили розділити на 2 частини. Річ у тім, що співробітництво з компанією «Арсенал Страхування» у нас триває вже понад два роки. На початку 2022 року ми зуміли досягти високих результатів, проте війна зруйнувала подальші плани, тому стратегію довелося змінити.
Підсумки 2020–2021 років
2 роки співпраці з «Арсенал Страхування» призвели до того, що показник органічного трафіку виріс у 3 рази. На старті роботи візити на сайт становили 5033/міс. Через рік показник виріс до 11316, а на другий – до 17541.
За час роботи ми також покращили і видимість ресурсу. На старті у топі було лише 18 % запитів. Через 2 роки цей показник становив 73 %.
Результати запуску бізнесу весною 2022 р.
Після вторгнення окупантів на територію України дуже багато бізнесів стали на паузу. Наш клієнт не виключення. Пріоритети змінилися, актуальними стали інші категорії, що й виявилося причиною падіння трафіку до показника