Wezom
Wezom
Команда IT-компанії
19.03.2021

Кейс з просування компанії KRONAS

Wezom
Wezom
Команда IT-компанії
19.03.2021
19.03.2021
5.0
3564
0

Наша команда підготувала для вас кейс просування міжнародної торгово-виробничої компанії KRONAS — з виходом у топ-3 за високочастотними та середньочастотними запитами.

Загальна інформація щодо проекту

Назва компанії / сайт : KRONAS

Мета клієнта : вихід у топ пошукової видачі за ключовими запитами

Реєстрація домену : 05.03.2004

Послуга : SEO-просування, робота по KPI у рамках статичного списку високочастотних та низькочастотних ключових запитів, наданих клієнтом

Тематика компанії : меблева фурнітура та матеріали для виробництва меблів

Особливості ніші : інтернет-магазин з досить активною конкуренцією

Регіон : Київ, Одеса, Запоріжжя, Маріуполь, Краматорськ, Житомир, Україна

Результат роботи : запити в топ-3 +23% (+223 ключі)

Основна проблема клієнта

Насамперед ми проаналізували динаміку запитів у пошукових системах. І тут була певна стагнація трафіку, а також дуже помітні перепади динаміки. Це дуже легко простежити на графіку Google Аналітики:

Вивчення динаміки та трафіку дозволило нам визначити два головні напрямки подальшої роботи:

  1. Стабілізувати показники та виключити перепади трафіку, які існували на той момент.
  2. Дотиснути пріоритетні запити за наданим клієнтом переліком.

Вирішення цих двох завдань дозволило б стабілізувати графік та забезпечити сайт стабільним потоком цільового трафіку. А тому, сконцентрувавшись на них, ми розпочали розробку індивідуального плану робіт.

Наша стратегія

Звичайно ж, два зазначені напрямки — лише узагальнений перелік завдань. Насправді нам потрібно було виконати цілий комплекс заходів, щоб просування було ефективним. Ми розробили стратегію із десяти кроків:

  1. Проаналізувати конкурентів та провести первинну оптимізацію сайту.
  2. Переробити структуру ресурсу та скласти семантичне ядро.
  3. Провести технічний аудит та аудит посилальної маси.
  4. Розробити індивідуальну стратегію збільшення маси посилань.
  5. Виконати аудит юзабіліті сайту.
  6. Впровадити семантичну перелінковку.
  7. Провести точкове опрацювання суміжних та навколоцільових сторінок: фільтри, підкатегорії, блог, інше.
  8. Оптимізувати CTR.
  9. Відривати застарілий і неоптимізований контент.
  10. Детально проаналізувати поведінку відвідувачів сайту.

Але, перш ніж переходити безпосередньо до дій, нам потрібно було знайти та вивчити поточні проблеми та слабкі місця ресурсу KRONAS. А вони, звісно, були.

Виявлені проблеми та слабкі місця клієнта

Провівши комплексний аналіз сайту, ми виявили досить значний список недоробок. Не всі з них були критичними, але дехто справді погіршував позиції ресурсу. Наприклад:

  1. На сайті були сторінки, де контент повністю дублювався.
  2. Спостерігалася часткова, а подекуди і повна канібалізація запитів (коли одному ключовому слову на сайті відповідає кілька сторінок).
  3. Перелінковка не всюди працювала коректно, деякі сторінки були зламані.
  4. Мікророзмітка на багатьох комерційних сторінках була відсутня.
  5. Усередині HTML-структури деяких сторінок було виявлено критичні помилки.
  6. Швидкість завантаження сайту була дуже посередньою.
  7. На сайті виявлено безліч неоптимізованих посадкових сторінок під низькочастотний сегмент.
  8. Відсутні були деякі елементи, які відповідають за комерційне ранжування.

Комплексний аналіз проблем дозволив нам розробити ще більш ретельний план подальших дій, обговорити з клієнтом усі деталі роботи та розпочати її виконання.

Наші дії

Грунтуючись на результатах аналізу сайту KRONAS, інформації про конкурентів та цільової аудиторії, ми оптимізували стратегію та розробили схему дій із шести кроків, покликаних не лише вирішити першочергові проблеми сайту, а й загалом позитивно позначитись на його подальшому розвитку. Коротке зведення наших дій далі.

Крок 1. Детальне вивчення ніші та конкурентів KRONAS у цільовому сегменті

Ми провели зведений аналіз сторінок та категорій конкурентів за якістю контенту, пропонованим ними сервісом, особливу увагу приділили втраченій семантиці. Постаралися максимально точно визначити їх сильні та слабкі сторони, щоб використати цю інформацію на свою користь.

Крок 2. Технічний аудит сайту

Виконали технічну оптимізацію сайту, сформували та реалізували список обов'язкових технічних доробок: оптимізацію сторінок пагінації, page experience, налаштування та виправлення виявлених помилок на боці вебмайстрів.

Крок 3. Удосконалення юзабіліті

Провели додатковий аудит щодо оптимізації комерційних факторів ранжування сторінки та EAT-факторів. Проробили форму захоплення та кошик, зробили їх зручнішими та зрозумілішими. Також впровадили нові додаткові форми для збору заявок на сайті та побудови двостороннього діалогу з потенційними та поточними клієнтами.

Крок 4. Збір статистики з семантики, масштабування семантичного ядра з урахуванням пріоритетів клієнта

Підготували робочий файл із повним списком ключових запитів, розбитих на кластери для більшої зручності. Надалі документ було поділено на дві частини — під пріоритетну семантику та суміжну. Таким чином ми сформували чітку картину щодо позицій, релевантності ключових запитів, переходів та подальшого масштабування.

Крок 5. Точковий посторінковий опрацювання

Цей крок був найбільш складним і комплексним, оскільки він включав цілу низку заходів:

  1. Підвищення актуальності та конкурентоспроможності контенту на сайті. Деякі сторінки довелося наповнити відсутнім контентом, а для інших ми повністю переглянули кластер запитів, що просуваються, і виконали більш вузьке сегментування.
  2. Опрацювання ключових запитів у метадані, а також безпосередньо в текстовому контенті, який вже був на сторінках.
  3. Для позицій, які вже були у топ-20, ми окремо пропрацювали метадані з упором на CTR.

Окрім іншого, було виконано ще кілька дрібних завдань та заходів з метою підвищення позицій сайту KRONAS у пошуковій видачі.

Крок 6. Оптимізація мобільної версії сайту

Ми не просто підвищили ергономіку мобільної версії сайту KRONAS, але й наголосили на оптимізації мобільних сторінок для пошукових систем. Таким чином, нам вдалося закрити проблему високого показника відмов з мобільної версії.

Коментар нашого експерта

Для нашої команди KRONAS став унікальним проектом. Адже ситуація з подібними перепадами динаміки запитів та стагнацією трафіку – рідкість. А заглибившись в аналіз сайту, ми зрозуміли, що накопичені за роки роботи шаблони тут не спрацюють і потрібний на 100% індивідуальний підхід.

В даному випадку справді важливу роль відіграла взаємодія між замовником та нашими фахівцями. Це дозволило не просто максимально прицільно сконцентруватися на проблемах, а й досягти справжнього «симбіозу» у вирішенні поточних завдань щодо проекту. Виразно цікавий та корисний досвід у нашій роботі!

Євген Шепель

SEO Team Lead

Результати проекту

Отже, яких результатів нам вдалося досягти за час роботи над проектом KRONAS?

По-перше, ми суттєво підняли видимість за ключами. Якщо на старті співпраці цей показник становив 64%, то на даний момент — 73% (а на піках — 73-77%), і він продовжує збільшуватись.

По-друге, помітно зросла кількість цільових запитів. При зверненні клієнта до топ-3 було 603 запити, а на момент підготовки цього кейсу – 826 запитів.

По-третє, органічний трафік зріс з 43 776 користувачів на місяць до 59 485. Послідовне зростання простежується на графіку:

І, по-четверте, нам удалося нарешті вирівняти динаміку трафіку. Якщо раніше вона мала хвилеподібний вигляд, то після старту наших робіт стала виключно позитивною, без «просідань»:

Фактично ми повністю вирішили виявлені проблеми клієнта, виправили недоробки та неточності. І результати не змусили на себе довго чекати - сайт стрімко вийшов у топ пошукової видачі і міцно закріпився в ньому.

Висновки та подальші плани щодо проекту

Робота над сайтом KRONAS стала для нас по-справжньому цікавим проектом та свого роду викликом. Ми розробили та реалізували повністю індивідуальну стратегію просування та досягли бажаних результатів. І навіть більше.

Наразі роботи з проекту KRONAS тривають. Ми усунули критичні проблеми та суттєво покращили сайт у плані SEO-просування, але попереду ще кілька пріоритетних завдань:

  • масштабування ресурсу;
  • поглиблене опрацювання для отримання локального трафіку;
  • вдосконалення та розвиток блогу компанії, інше.

Вже зараз KRONAS міцно закріпився у списку лідерів у своєму сегменті. І ми раді, що в цьому є наша заслуга. Попереду ще багато цікавих та нестандартних проектів, якими ми обов'язково поділимося з вами.

Як вам стаття?
5.0
Проголосувало: 1
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
wezom logo
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.