Чим відрізняється дівчина, яка вибирає Prada, від її ровесниці, яка віддає перевагу Dior, як ви думаєте? Так, безсумнівно, у їхньому зовнішньому вигляді ви знайдете відмінності, але нас цікавить не зовнішність, а маркетинговий портрет. З погляду маркетингу, у них не знайдеться ніяких відмінностей. Що це говорить? Про те, що товари цих компаній можуть випускатися за стратегією мульбрендинга.
Що це за стратегія
Під цим поняттям ховається поєднання кількох брендів в одній компанії. Тобто, ви з одного джерела можете просувати різні бренди. Приклад з Dior і Prada на початку статті не випадковий, тому що ці популярні компанії постачають продукцію, яка має схожу цільову аудиторію, і вони конкурують одна з одною.
Щоб було простіше зрозуміти, що таке мультибрендинг, наведемо приклад Coca-Cola Company. Цій компанії належить безліч торгових марок:
- Lemon & Paeroa;
- Nestea;
- Schweppes;
- Fanta;
- Sprite.
І це лише невеликий список брендів відомих кожному напоїв, а взагалі Coca-Cola має їх десятки. Це найвідоміший приклад мультибрендингової компанії.
Коли варто дотримуватися такої стратегії
Щоб зрозуміти, чи варто вам запускати новий бренд на ринок чи краще випускати товар під уже відомою маркою, дайте відповідь на кілька запитань:
-
Чи підходить новий продукт для продажу у тому самому сегменті ринку? Якщо ні – думаємо над новим брендом.
-
Чи відповідає нова одиниця продукції корпоративному духу вашої компанії? Якщо ні – аналогічно.
-
Чи буде новий продукт складати конкуренцію продукції, що вже випускається? Так – можна дбати про новий бренд.
Визначити, чи потрібна нова торгова марка, не складно. Інше питання, як просувати ці продукти.
Найкращий спосіб продажу
Один із найпопулярніших інструментів для реалізації продукції мультибрендингової компанії – мультилендинг. Landing Page - односторінковий сайт, призначений для просування однієї конкретної одиниці продукції. Через нього не вдасться успішно реалізовувати інший товар, отже, потрібно зробити окремі сторінки під різні бренди. Так ось, мультилендинг – це приблизно такий самий формат подачі інформації, тільки сторінки для брендів чи одиниць товарів не різні, вони просто підлаштовуються під запити користувачів.
Його корисно використати:
-
У цьому випадку (коли є кілька брендів). Можна підставляти у Landing Page різні види товарів.
-
Коли цільову аудиторію (ЦА) розбито на сегменти. Можна підлаштовувати контент під різну ЦА (вік, стать, соціальне становище).
-
Якщо географія діяльності дуже широка. Допустимо, ви працюєте по всій Україні. Можна зробити так, щоб односторінок підлаштовувався під аудиторію з різних регіонів та персоналізовано показував регіон, з якого зайшов користувач.
Цей інструмент досі використовується не дуже активно, але дозволяє збільшити лояльність аудиторії, зробити звернення персоналізованим, що, у свою чергу, допомагає поліпшити продажі.
Як зробити мультилендінг
Компанія Wezom пропонує послуги з розробки подібних сайтів. Під час створення мультилендингів ми:
-
Вивчаємо продукт, усі його види та характеристики.
-
Досліджуємо ринок. Конкуренцію ніхто не скасовував, ми це знаємо і робимо лендинги, виходячи з конкурентного середовища.
-
Дізнаємося все про вашу компанію.
Тільки при дотриманні цих трьох пунктів можна створити по-справжньому ефективну сторінку, що продає. Бажаєте отримати якісний мультилендінг? Звертайтеся до Wezom!