Скільки коштує та як запустити рекламу у блогерів в Інстаграмі

Ткаченко Аліна
Ткаченко Аліна
Копірайтер
4.7
06.12.2024
25967
0

Ні для кого не секрет, що люди часто наважуються на купівлю чого-небудь за порадою знайомих. Так працює всім відоме сарафанне радіо, коли інформацію передають від одного до іншого. Але з розвитком соціальних мереж такий обмін думками перемістився до Інстаграм і Фейсбук. Роль порадників стали відігравати інфлюенсери — їм достатньо назвати бренд або розповісти, чим вони самі користуються, і тоді цим продуктом починають цікавитися їхні підписники. У цій статті ми хочемо з вами поговорити про те, кому більше підходить реклама у блогерів в Інстаграмі та як замовити таке просування.

Давайте обговоримо Ваш проєкт
Заповніть Ваші особисті дані.
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше

 

Хто такий блогер?

Блогери ведуть акаунти в соціальній мережі, публікують цікавий та корисний контент для своєї аудиторії, мають велику кількість підписників та залученість. Реклама у блогерів в Інстаграмі полягає в тому, що вони розповідають про послугу або продукт своїм підписникам, діляться думкою та досвідом їх використання, перевагами та недоліками, а також дають посилання на сайт або акаунт рекламованого бренду.

Кому варто замовити рекламу у блогерів в Instagram?

Тією чи іншою мірою вона підходить практично для будь-якого бізнесу, але найкращий результат приносить B2C-сегмент. Реклама у блогерів в Інстаграмі дозволяє показати продукти або послуги в дії, створити їх живий і наочний образ у голові потенційного клієнта, а також підвищити його зацікавленість і бажання здійснити покупку. Блогери не просто розповідають про щось, вони роблять це у своєму унікальному стилі, з гумором, щирістю, захопленням та емоціями. Вони можуть поділитися особистою історією, пов'язаною з продуктом або послугою, своїми почуттями та враженнями, поставити запитання або попросити поради у своєї аудиторії. Це допомагає створити емоційний зв'язок, заінтригувати людей, дати їм змогу відчути себе частиною спільноти блогера та рекламованого бренду чи компанії.

При цьому реклама в інфлюенсерів працює практично у всіх нішах, починаючи з продажу різної біжутерії та хендмейд-продукції, закінчуючи просуванням цілих житлових комплексів. Особливо добре такий формат зарекомендував себе в реалізації б'юті-продукції, товарів для дітей та для дому, гаджетів, харчових продуктів тощо.

Крім того, реклама у блогерів може виступати в ролі додаткового інструменту просування для B2B-сегмента. Щоб вкладення себе виправдали, необхідно ретельно аналізувати аудиторію інфлюенсера та дуже серйозно підходити до вибору людини для співпраці.

Як працює реклама у блогерів в Інстаграмі?

Блогери зазвичай вибирають ті продукти чи послуги, які відповідають їхньому стилю життя, інтересам та цінностям, а також підходять підписникам. Тому аудиторія довіряє їм та їхнім рекомендаціям, швидше зацікавиться рекламованим продуктом чи послугою.

Крім того, інфлюенсери займають певну нішу, викладаючи матеріали на конкретну тему. Тому багато з тих, хто підписався на сторінку, має схожі інтереси та потреби. Це дозволяє брендам точно визначити свою цільову аудиторію та донести до неї повідомлення. А завдяки тому, що така реклама виглядає не як звичайне нав'язливе оголошення, а як органічна частина контенту, що виставляє лідер, вона привертає більше уваги та викликає емоції. Крім того, вона дозволяє донести до потенційних клієнтів позитивний образ бренду, його переваги та цінності, а також вплинути на їхнє рішення про купівлю.

На кого орієнтується реклама у блогерів в Інстаграмі

Маркетологи всього світу зазначають, що потенціал Instagram досить великий і продовжує зростати високими темпами. Наприклад, у 2021 році в Інстаграмі по всьому світу було розміщено 3,8 млн постів із тегом #ad. Продовжує зростати кількість користувачів, яких маркетологи можуть охопити рекламою в каналах Meta's Reels. Зокрема, дані за жовтень 2022-го показують, що реклама в Instagram Reels тепер досягає цифри 758,5 млн постів, що на 0,5% більше, ніж у липні того ж року.

В Україні активними користувачами (до 70%) цієї соціальної мережі є люди до 35 років. Серед них майже 60% — жінки та дівчата. Тому Instagram — це відмінний канал для взаємодії саме з цією аудиторією. Наприклад, тут успішно просуваються:

  • одяг, товари для дітей;

  • прикраси;

  • косметична продукція;

  • товари для дому;

  • спортивні й освітні послуги та багато іншого.

Здебільшого це продукція, призначена для B2C-сфери. Але останнім часом в Інстаграм вийшли компанії з B2B-галузі й відмінно себе зарекомендували. Для них акаунти в соцмережах є репутаційним каналом, що дозволяє розповісти про специфіку бізнесу. При цьому якщо аудиторія лідерів думок і компанії збігається, то остання може купити рекламу в Instagram у блогерів і в такий спосіб розповісти про свої товари й послуги.

 

Як знайти блогера для реклами в Інстаграмі

При співпраці з блогерами, крім позитивних моментів, є й певні ризики. Наприклад, може виявитися, що на акаунтах з великою кількістю підписників аудиторія була штучно збільшена. У такому разі рекламний бюджет буде просто витрачений даремно, як і дорогоцінний час. Ще одна проблема полягає в тому, що інфлюенсери з великою різношерстною аудиторією можуть запросити для просування занадто високу ціну. Набагато ефективнішою була б співпраця з блогерами, які відомі тільки в певній ніші. За статистикою, близько 42% користувачів віддають перевагу рекомендаціям інфлюенсерів, які не є знаменитостями та не мають величезних аудиторій.

Отже, давайте розглянемо, як і де знайти блогера для колаборації та просування свого бізнесу. На сьогодні існують кілька варіантів, і одним із найбільш популярних є пошук за допомогою бірж. Це свого роду посередники між блогерами та компаніями, де рекламодавець може звузити параметри пошуку за геолокацією, тематикою тощо. При цьому біржа захистить компанію від недобросовісних партнерів. В Україні поширеними майданчиками є HypeAuditor, trendHERO, Upfluence.

Також можна спробувати знайти інфлюенсерів, які працюють у вашій тематиці за допомогою чатів у Телеграм. Ще можна пошукати в Google. Звучить банально, але є багато корисних оглядів, які висвітлюють найкращі акаунти у всіх галузях. Єдиний нюанс — необхідно стежити, щоб статті в таких блогах були свіжими.

 

Підводні камені при виборі інфлюенсера

Реклама у блогерів не завжди дає бажаний результат. Перешкодити досягненню цілей рекламної кампанії, а також завдати шкоди репутації бренду може наступне:

  1. Неправильний вибір блогера. Це одна з найбільш поширених і серйозних помилок. Необхідно ретельно аналізувати акаунт інфлюенсера, його аудиторію, тематику, стиль, якість і частоту публікацій, а також відгуки та коментарі. Не варто вибирати блогера лише за кількістю фоловерів або ціною розміщення.
  2. Недотримання домовленостей. При роботі з інфлюенсерами необхідно укладати договір та прописувати всі умови співпраці: гонорар, терміни та формат розміщення реклами, вимоги до контенту та позначок, штрафні санкції за порушення договору тощо. Також необхідно перевіряти якість та своєчасність реклами й відстежувати її ефект.
  3. Низька якість реклами. Не варто наполягати на тому, щоб лідер думок копіював вашу рекламну стратегію або використовував готові тексти та зображення. Реклама має бути органічною, цікавою та корисною для аудиторії інфлюенсера. Важливо, щоб вона була адаптована до його власного стилю та тону, а також до очікувань і потреб його підписників.

І треба пам'ятати про те, що рекламна кампанія не закінчується після розміщення поста чи сториз. Необхідно відстежувати та вимірювати ефект від реклами, щоб зрозуміти, наскільки вона була успішною та чи виправдала ваші витрати. Для цього можна використовувати різні метрики, такі як кількість переглядів, лайків, коментарів, переходів на ваш сайт або акаунт, конверсії тощо. Також можна порівнювати, як змінюються показники після співпраці з різними впливовими особами та вибирати найефективніших для подальшої роботи.

Популярні формати реклами в Інстаграмі

Рекламне просування за допомогою блогерів може бути різних форматів. Про найпопулярніші ми вам розповімо далі:

  1. Пряма реклама. Це найпростіший варіант, суть якого в тому, що інфлюенсер виставляє пост на своїй сторінці й описує ваш товар. Це може бути відео, фото, реклама в каруселі, сторіз.
  2. Огляд. Лідер думок докладно та наочно розповідає про товар або послугу.
  3. Інтеграція в контент. Наприклад, у сфері косметики інфлюенсер може в макіяжі використовувати нову помаду або туш бренду. Або в тематиці одягу можна в образ моделі включити рекламований одяг або взуття.
  4. Постійна спонсорська рубрика. Принцип працює аналогічно попередньому варіанту, тільки пости публікуються регулярно під єдиною рубрикою. Також може бути вказано, хто є її спонсором.
  5. Колаборація. Такий варіант взаємодії підходить для тих, хто робить вручну будь-які вироби. Наприклад, можна використовувати нитки рекламованої компанії у створенні вишивки та розповісти про це в пості.
  6. Амбасадорство. Приміром, виробник може домовитися зі знаменитістю, яка буде носити взуття вашого бренду та публічно заявляти про це.
  7. Конкурси та марафони. Принцип такий, що на своїх сторінках інфлюенсер анонсує конкурс, який ви проводите, або запускає серію постів, після завершення яких користувач отримує корисний результат.
  8. Takeover. Ви тимчасово можете передати право ведення свого акаунту блогеру. Це залучає людей на вашу сторінку.
  9. Участь блогера в заходах або етерах, які ви проводите. Крім залучення уваги нової аудиторії, такий формат дозволяє підкреслити, на кого ви орієнтуєтеся.
  10. Гостьові пости. Такі публікації готуєте ви самі, а потім їх розміщує інфлюенсер на своїх сторінках. Найчастіше такий вид взаємодії зустрічається на сайтах, але він успішно запозичений і соцмережами.
Рекомендуємо почитати
Як влаштований світ eCommerce?

Як влаштована електронна комерція? У чому її переваги та недоліки? Як розпочати бізнес в e-Commerce з нуля? Ми зібрали корисні інсайди та поради у нашому спеціальному блозі

Читати далі

Щоб визначитися з форматом, потрібно знати, яких цілей ви хочете досягти. Наприклад, якщо в планах збільшення охоплення, то можна вибирати інтеграцію в контент або ведення спонсорської рубрики. Для зростання продажів можна запропонувати пряму рекламу або огляди, для підвищення впізнаваності бренду — амбасадорство, участь в етерах. Також на вибір формату може вплинути вартість реклами у блогерів в Інстаграм.

 

Вартість реклами у блогера в Інстаграмі

Відповісти на це питання однозначно неможливо, оскільки ціна залежить від багатьох чинників, а саме:

  1. Аудиторія блогера. Це один із найважливіших параметрів, який впливає на вартість реклами. Чим більше фоловерів, тим вищі розцінки. Проте не тільки кількість, але і якість аудиторії грає чималу роль. Важливо враховувати, наскільки аудиторія блогера відповідає вашій ЦА. Також потрібно перевіряти акаунт інфлюенсера на наявність накруток, ботів і неактивних підписок, які можуть знижувати ефективність рекламної кампанії.
  2. Формат реклами. Кожен формат має свої особливості та ціну. Зазвичай пряма реклама коштує дешевше, ніж інтеграція чи колаборація. Амбасадорство вимагає значних вкладень, але приносить більший ефект. Огляд може бути дорожчим, ніж простий пост, але інформативнішим і переконливішим.
  3. Особливості продукту чи послуги. У визначенні ціни важливу роль відіграє те, що саме ви хочете просувати. Від цього залежить, який підхід застосується до реклами, скільки часу та зусиль буде на неї витрачено. Також необхідно враховувати, наскільки продукт чи послуга цікаві та корисні для аудиторії інфлюенсера та як вони співвідносяться з його тематикою та стилем.

Загалом, ціни на рекламу в українських лідерів думок можуть змінюватися від кількох сотень до кількох тисяч гривень за одну публікацію. Наприклад, пост чи сториз у наноблогера (до 10 000 фоловерів) обійдеться від 100 до 500 грн. Деякі з них можуть працювати за бартером або взаємну рекламу. Якщо ж ви вирішили замовити рекламу у блогера-мільйонника (від 1 000 000), потрібно заплатити 15 000 грн і більше за пост чи сториз.

Способи оплати реклами у блогерів

Існують кілька способів розрахуватися з блогером за послуги. Серед них такі варіанти:

  • фіксована оплата за пост. Такий спосіб розрахунку вибирають, коли йдеться про разову взаємодію. Сума буде залежати від формату контенту, розміру аудиторії, показників охоплення та залученості;

  • бартер. Як оплату за рекламу інфлюенсер може отримати ваш продукт або послугу. Цей принцип відмінно зарекомендував себе в туристичному маркетингу, де давно практикується пропонувати безплатні поїздки в обмін на охоплення пункту призначення;

  • партнерство на основі ефективності. В межах такої моделі оплати інфлюенсери розміщують пости у своїй стрічці або в історіях, а бренди платять їм тільки тоді, коли користувач у якийсь спосіб реагує — здійснює купівлю, підписується на акаунт бренду тощо. Відстежити реакції допоможуть UTM-мітки, промокоди або реферальні посилання.

Нерідко реклама в Інстаграм у блогерів оплачується по гібридному методу з фіксованою ставкою та відсотком від продажів. У такому разі виграють всі учасники угоди. Бренд платить блогеру базову суму за публікацію, але встановлює цілі продажів й умови отримання бонусів. Щодо інфлюенсерів, вони отримують винагороду за кожен досконалий продаж. Це дає їм два способи стимулювання: по-перше, фіксована ставка демонструє, що бренд цінує їхню роботу, а по-друге, що більше продажів приносить їхній контент, то вигіднішим стає партнерство.

 

Чи можна перевірити блогера на накрутку: ручний спосіб і корисні сервіси

Якщо ви зважилися замовити рекламу у блогерів в Інстаграмі, дуже важливо перевірити, яка їхня аудиторія та чи не накрутили вони число фоловерів. Для цього варто вивчити акаунт і відповісти на такі запитання:

  1. Яке співвідношення загальної кількості переглядів, лайків і коментарів? Для живої аудиторії найчастіше цифри будуть такими: на 1 реакцію — до 10 переглядів, на 100 реакцій — до 5 коментарів. Якщо пропорція буде іншою, це має вас насторожити.
  2. Яка кількість лайків під різними постами? Якщо під усіма публікаціями число приблизно однакове, то це теж сумнівно, тому що жива аудиторія реагує на контент по-різному. Тобто це може бути ознакою накручування, і у такому випадку реклама у блогерів в Інстаграм не спрацює. 
  3. Чи багато коротких емоційних коментарів? Найчастіше це ознака накрутки.
  4. Чи багато серед підписок акаунтів-ботів? Їх можна впізнати за котиками та квіточками на аватарках і неперсоналізованими логінами.

Точнішу картину вам дасть оцінювання акаунтів блогерів за допомогою спеціальних сервісів. Ми вже згадували про такі платформи, як trendHERO, HypeAuditor, Upfluence. Перш ніж включити інфлюенсера до своєї бази, вони проводять обов'язкову перевірку акаунту за важливими метриками й показують результати для рекламодавців.

Найбільш значущими показниками є:

  • тип і якість аудиторії;

  • відмінності між профілями, які реагують на пости, і підписниками. Якщо різниця буде занадто великою, це свідчить про високу ймовірність накрутки;

  • відсоток реакцій. Найкраще, коли 8 із 10 лайків ставлять саме вони;

  • графік зростання аудиторії. Якщо він схожий на зигзаг, найімовірніше, це може свідчити про те, що на акаунт переходять через giveaway, а потім відписуються;

  • рекламні пости блогера. Їхній аналіз покаже, хто ще замовляв рекламу в цієї людини.

Також на сервісах пошуку блогерів можна знайти основну інформацію про акаунти, оцінити якість аудиторії, зорієнтуватися, наскільки близькі інтереси людей вашому бренду.

 

Як побудувати роботу з блогерами в Інстаграмі

1. Цілі та завдання рекламної кампанії у блогерів

Коли власники акаунтів ставлять перед собою цілі, перш за все вони згадують про продажі. Однак існує безліч інших завдань рекламних кампаній, наприклад отримання нових клієнтів, підвищення впізнаваності бренду, поліпшення позиціювання, запуск нових продуктів. Перш ніж рухатися далі, дуже важливо чітко сформулювати, яка ваша мета та яку задачу ви ставите перед інфлюенсерами. Бажано орієнтуватися на завдання, які піддаються вимірюванню. На цьому етапі зафіксуйте бажану мету в цифрах й обговоріть її досяжність із блогером.

 

2. Корисні та важливі KPI

Реклама у блогерів в Інстаграмі потребує систематизованого підходу. Загалом, вимірювання життєво важливе у різноманітних професіях. Особливо це стосується просування в інтернеті. Ви не зможете зрозуміти, що у вас виходить добре або що можна поліпшити, якщо не будете відстежувати результати. Реклама в Інстаграмі тільки тоді буде успішною, коли буде вимірюватися чіткими KPI. Основним показником може стати підсумковий KPI, наприклад збільшення доходу на 5%. Важливо також визначити проміжні показники, які допомагають досягти основної мети. Наприклад, це можуть бути приріст аудиторії до певної межі, збільшення конверсій на визначений відсоток, зниження вартості ліда до конкретної цифри та ін.  

3. Складання широкого списку блогерів

Особливо добре реклама працює, якщо товар, послугу або бізнес рекомендує велика кількість інфлюенсерів. Тому перше, що треба зробити, — підібрати їх. Для початку складіть широку вибірку впливових осіб, які відповідають заданим критеріям (наприклад, географія, портрет аудиторії, число підписників, тематика та под.). Нагадуємо, що це можна зробити за допомогою бірж. Далі спробуйте звузити їхнє число, орієнтуючись на особливості вашого бренду та ЦА, і розставте у списку за пріоритетністю. Для роботи залишайте список більш широким, ніж потрібно, на випадок, якщо з кимось не вийде налагодити взаємини.

4. Вибір інфлюенсерів

Щоб співпраця з блогерами була успішною, замовляйте рекламу у власників сторінок із живою й активною аудиторією. Допоможе простий аналіз. На цьому етапі перевірте показники акаунту кожного блогера, з яким ви плануєте співпрацювати. Оцініть тип аудиторії, перегляньте останні публікації та перевірте, з ким ця людина запускала рекламу раніше. Після такого дослідження можна переходити до наступного етапу.

5. Узгодження умов розміщення реклами

Прийшов час визначитися з форматом реклами та скласти чітке ТЗ. Бажано, щоб ці завдання були сформульовані якомога чіткіше. Потрібно обговорити заздалегідь зміст, позначку про рекламу, терміни виходу, ціни тощо. Більшість цих пунктів можна включити до договору.

 

6. Складання договору

Взаємодія з блогерами не безкоштовна, і чим вище популярність інфлюенсера, тим дорожче розцінки. Тому укладення договору є обов'язковим. Цей документ дозволить уникнути марних витрат. Якщо в ньому будуть чітко прописані гарантії для обох сторін, це забезпечить зацікавленість і самого інфлюенсера.

Зазвичай у договорі фіксуються: період співпраці, формат реклами, кількість постів, вид контенту, умови його створення (авторство), вартість реклами у блогерів в Інстаграм, способи оплати й інші умови.

7. Моніторинг показників

Ми не сумніваємося, що ви доклали максимум зусиль, щоб чітко підготувати завдання зі свого боку. Тепер прийшов час перевірити, як виконав свої зобов'язання ваш партнер. Оцінюйте, наскільки точно дотримані умови договору. Після запуску реклами моніторте показники та складайте звіт, щоб зрозуміти, що працює добре, а що — не дуже. Усе це допоможе вам розвивати свій бізнес в інтернеті.

 

Які складнощі можуть виникнути в роботі з блогером?

Робота з інфлюенсером може бути ризикованою, якщо бізнес не враховує певних факторів. Один із них – це репутація блогера та його минулі скандали, які можуть негативно позначитися на іміджі бізнесу або спричинити відторгнення в аудиторії. Наприклад, у 2019 році відомий блогер Джеймс Чарльз опинився в центрі скандалу, коли його колишня подруга та колега по цеху Таті Вестбрук звинуватила його в обмані та маніпуляції. Це призвело до того, що Джеймс Чарльз втратив понад 3 мільйони підписників на YouTube за пару днів, а також кілька великих спонсорів та партнерів. Це було одне з найбільших падінь в історії YouTube, яке завдало серйозних збитків кар'єрі та доходам Джеймса Чарльза. Крім того, це вплинуло на сприйняття бізнесів, які співпрацювали з блогером (багато споживачів відмовилися купувати продукти цих брендів або навіть закликали бойкотувати їх).

Ще одна причина, чому реклама може не спрацювати: інфлюенсер може стати жертвою гейтерів чи конкурентів, які атакуватимуть його або ваш бізнес у коментарях. Наприклад, у 2019 році зірка реаліті-шоу Кім Кардаш'ян запустила свою нову лінію одягу SKIMS — білизни, що утягує, доступну в різних відтінках і розмірах. Однак її звинуватила в плагіаті відома модель і дизайнер Діта фон Тіз, яка роком раніше випустила свою лінію корсетів і боді Von Follies. Це викликало великий резонанс у соціальних мережах: підписники критикували Кім Кардаш'ян у коментарях і звинувачували її в крадіжці ідеї.

І звичайно ж, впливова особа може не виконати своїх зобов'язань щодо співпраці. Наприклад, не дотриматися термінів, не надати звіт, не зробити якісний контент та ін. Це може спричинити втрату грошей, часу та ресурсів із боку бізнесу. Так, у 2016 році блогерка Маріями Лі підписала контракт із косметичним брендом Lime Crime, згідно з яким вона мала зробити рекламний пост у своєму блозі про нову колекцію помад Velvetines. Однак вона не виконала своєї обіцянки та не опублікувала пост у встановлений термін. Крім того, заблокувала бренд у соціальних мережах і відмовилася відповідати на повідомлення та дзвінки. Це викликало велике невдоволення з боку Lime Crime, який зажадав від неї відшкодування збитків у розмірі 5 тисяч доларів. Коли Маріями Лі відмовилася платити, компанія подала на неї до суду та виграла справу.

Щоб уникнути цих проблем, бізнесу потрібно ретельно вибирати інфлюенсера для співпраці, перевіряти його репутацію та портфоліо, обговорювати всі умови та деталі заздалегідь, контролювати процес і результати роботи, а також бути готовим до можливих кризових ситуацій і їх вирішення.

Залучайте натовпи підписників в Instagram!

Бажаєте збільшити свою аудиторію в Instagram? Наша ексклюзивна послуга допоможе вам залучити величезну кількість підписників із вашої цільової аудиторії. Заповніть форму прямо зараз і почніть розширювати свій бізнес у соціальних мережах!

Послуги бірж блогерів Інстаграм

Щоб підібрати партнерів для просування свого бренду та порівняти розцінки, скористайтеся послугами бірж. Пропонуємо переглянути зведену таблицю.

Назва біржі

Тарифи

База інфлюенсерів

Доступний функціонал

trendHERO

Від 15$

 

Є безплатний пошук

Понад 100 млн акаунтів

Аналіз аудиторії

Перевірка коментарів

Аналіз контенту

Згадки та реклама

Топ схожих акаунтів

Історія рекламних постів

HypeAuditor

Розраховуються індивідуально

Понад 50 млн акаунтів

Більше ніж 35 метрик, що містять детальний аналіз аудиторії, перевірку акаунту блогера на шахрайство, відповідність бренду

Оцінювання ключових KPI кампанії

 

Upfluence

Розраховуються індивідуально

Понад 1600 відомих брендів вибрали цю платформу

Пошук органічних інфлюенсерів

Більше ніж 20 критеріїв розширеного пошуку блогерів

Менеджмент рекламної кампанії

Оцінювання KPI

Інтеграція з системами

Postmarket

Декілька варіантів оплати за охоплення або продаж

Понад 25 тис. блогерів

Кількість підписників

Місце розташування

Залучення аудиторії

Активність взаємодії

Висновок

Підбиваючи підсумки, підкреслимо, що найважливіше в роботі з інфлюенсерами — це не їхній статус, а готовність до взаємодії та збіг цільової аудиторії. Проведіть ретельний аналіз підписників лідера думок і тільки потім домовляйтеся про співпрацю.

FAQ

Скільки коштує реклама в Інстаграмі у блогерів в Україні?

Ціни на рекламу у блогерів в Інстаграмі можуть дуже сильно варіюватися. Наприклад, вартість публікації може стартувати від 500 грн для акаунту, на який підписано до 10 тис., і досягати 15 тис. грн і вище, якщо у блогера 50–80 тис. читачів. Меж у такому випадку немає.

Скільки коштує пост в Інстаграмі у блогерів?

Ціна публікації може бути абсолютно різною, оскільки її встановлює впливова особа самостійно. Вартість розміщення може стартувати від $50. Чим більша популярність, тим вище ціни. Не забувайте про можливість оплати на умовах партнерства або бартеру.

Як знайти блогерів в Інстаграм для реклами?

Найефективніший спосіб пошуку блогерів — через біржі, серед яких викликають найбільшу довіру trendHERO, Postmarket, Upfluence, HypeAuditor. Можна також пошукати через Google або вручну у соціальній мережі.

Скільки коштує 1  сториз в Інстаграмі?

Реклама в сториз Instagram у блогерів дуже індивідуальна. Діапазон цін — від 50 до декількох тисяч доларів. Усе залежить від впізнаваності лідера думок, кількості підписників і деяких інших факторів.

Ткаченко Аліна
Про автора
Ткаченко Аліна
Копірайтер
Досвід роботи 10 років
Спеціалізується на створенні корисного та продаючого контенту. Має досвід написання переконливих текстів для реклами, сайтів, блогів та соціальних медіа.
Більше статей від автора
Як вам стаття?
4.7
Проголосувало: 9
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Заповніть Ваші особисті дані.
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Звернути
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
have questions image
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах