Михайло
Михайло
Head of Mobile Department
11.02.2022

Як створити мобільний додаток для організації заходів

Михайло
Михайло
Head of Mobile Department
11.02.2022
11.02.2022
5.0
2305
0

Діджиталізація торкнулася всього, зокрема організації заходів та різноманітних івентів. Буклети та паперові програми давно в минулому, сьогодні всі хочуть мати під рукою необхідну інформацію без зайвої "макулатури". А обов'язок кожного бізнесу – задовольняти потреби своєї аудиторії. У цьому випадку досягти цієї мети допомагають мобільні програми для організації заходів.

Як створити додаток для заходів

Як створити додаток для заходів

Процес створення програми з погляду бізнесу здається досить простим - достатньо знайти компетентного підрядника і викласти йому суть проекту, а потім трохи почекати, принагідно відповідаючи на питання, що виникають. Але проблема полягає саме в суті проекту. Її необхідно ретельно продумати, перш ніж замовляти розробку.

Визначтеся, для чого вам потрібний додаток, яких цілей ви хочете досягти з його допомогою, які завдання він має вирішувати. Це допоможе сформувати концепцію майбутнього додатку. Потім на вас чекає маркетингове дослідження для визначення запиту на такий продукт. Вам також необхідно зрозуміти, які вимоги пред'являє йому ринок. А після цього ви зможете чітко визначити, якою має бути ваша програма, щоб поставити однозначне завдання розробникам.

Тим не менш, на етапі маркетингового аналізу чимало компаній розробки, у тому числі WEZOM, надають свої послуги. А також ви можете розраховувати на консультацію з усіх питань щодо вашого додатку. Тож навіть розробка ідеї та стратегії не має вас лякати.

До того ж, ми спробуємо прямо тут розповісти вам якнайбільше: основні переваги та цілі розробки програми для проведення заходів, найпопулярніші функції, а також етапи розробки.

Переваги додатків для організації заходів

Нічого на цьому світі не виникає просто так. Все, що вигадали люди, створено для полегшення життя та отримання певних вигод. Додаток для заходів – не виняток.

Насамперед додатки для проведення заходів допомагають самим організаторам: це платформа, де можна і потрібно опублікувати всю інформацію про свою подію, щоб про неї дізналися всі відвідувачі. А ще це зручне рішення для залучення більшої аудиторії. Організатори можуть стежити за кількістю зареєстрованих учасників, бачити їхні попередні запитання та відповідати на них. А також бути впевненими, що ніхто із зареєстрованої аудиторії не пропустить захід випадково.

Для відвідувачів мобільний додаток для конференцій та інших заходів - це чудовий спосіб подбати про все і відразу. По-перше, відвідувачі завжди знають про час і місце проведення події, більше того, завжди можуть подивитися всю актуальну інформацію, адже вона у них під рукою. По-друге, додаток дає можливість ознайомитися з програмою заходу та планувати свої дії, підготувати можливі питання, ознайомитися зі спікерами та не носити купу інформаційних папірців. А також отримати нагадування про подію заздалегідь і дізнатися про інші заходи, що цікавлять.

Функції мобільного додатка для вашої події

Функції мобільного додатка для вашої події

Щоб максимально розкрити можливості та переваги, необхідно впровадити у вашу програму для організації заходів правильний набір функцій. Звичайно, цей набір може змінюватись в залежності від ваших цілей та потреб, але враховуйте, що примітивний функціонал не зможе забезпечити якісний користувальницький досвід, а надлишок функцій ймовірно заплутає користувачів. Обидва варіанти загрожують популярності вашого додатку, тому до вибору функцій варто підходити усвідомлено.

Ми зібрали для вас перелік найпопулярніших і корисних функцій, які мають додатки для організації заходів. Давайте розглянемо їх докладніше.

Геолокація

Геолокація – важливий елемент, який дозволяє вашим відвідувачам знайти місце проведення заходу. Особливо це актуально, якщо ваш захід проводиться у масштабах більших, ніж у рамках одного міста. Проте, у великих містах ця функція буде не менш актуальною. Інтеграція з картами може не тільки показати користувачам місце, куди потрібно потрапити, але й прокласти найоптимальніший маршрут.

Планувальник

Для багатьох сучасних людей планування свого часу дуже важливе. Передбачте календар, до якого буде занесено ваш захід, щоб користувачі завжди пам'ятали про дату та час події. Доцільно також здійснювати регулярні нагадування за тиждень, день і годину до події. Або надати користувачеві встановити нагадування у зручний для нього час. Інтеграція з Google календарем або будь-яким іншим популярним сервісом планування буде гарною ідеєю, яка запам'ятається користувачам.

Регулярне автоматичне оновлення

Важливо, щоб нові події заздалегідь додавалися у додаток, а старі своєчасно йшли зі стрічки. Підтримуйте інформацію в програмі завжди актуальною, та виводьте лише свіжі події. Проте, можна залишити можливість переглянути відвідані заходи, якщо є важливі додаткові матеріали.

Інтеграція із соціальними мережами

Можливість залишати та читати відгуки, а також ділитися подіями з друзями дуже цінна. Чимало людей прислухаються до порад своїх знайомих, друзів і, тим більше, родичів. А поширення згадок вашого заходу у соціальних мережах допоможе розширити охоплення аудиторії та залучити ще більше відвідувачів на вашу подію. Більше того, ви можете надати можливість ознайомитися з відгуками в соцмережах через ваш додаток, або, наприклад, по хештегу. Все допоможе користувачам визначитися з тим, наскільки цікавим для них буде новий івент.

Додатковий контент

Додаток - це чудовий спосіб надати користувачам максимум інформації. Так, ви можете опублікувати додаткові біографічні відомості про спікерів, надати розклад заходу, зробити можливість ставити запитання до та після заходу. Це дозволить вам заздалегідь відібрати цікаві питання та підготувати на них відповіді, а також удостоїти увагою всіх, хто хотів би щось дізнатися навіть за обмеженого часу події. Також ви можете надати можливість учасникам заходів робити записи під час події, щоб зафіксувати найважливіші моменти, а також спілкуватися з іншими учасниками як до, так і під час заходу та після нього.

Що стосується функцій програми для заходів - тут величезний простір для фантазії та розвитку. Але, як ми вже казали, важливо не переборщити. Хорошою ідеєю буде починати з найважливіших функцій і поступово додавати нові додаткові можливості на основі побажань та відгуків ваших користувачів. Так ви не витратите зайві ресурси на створення непотрібного функціоналу і зможете надати вашій аудиторії все необхідне.

Етапи розробки програми для організації заходів

Етапи розробки програми для організації заходів

Коли ви визначилися з основною концепцією вашого майбутнього додатку для організації заходів, настав час звернутися до підрядника за розробкою. Які етапи роботи чекають на вас, що вам належить зробити, а що - отримати, давайте розглянемо докладно:

  1. Вибір підрядника. Дуже важливий етап, адже серед безлічі пропозицій на ринку вам необхідно вибрати одну компанію, чий досвід, підхід та цінності вам імпонуватимуть і ви зможете плідно співпрацювати. Не поспішайте з вибором, ретельно вивчайте усі пропозиції та уважно порівнюйте. Не бійтеся запитувати інформацію у потенційних партнерів. У результаті ви знайдете ту компанію, з якою зможете комфортно співпрацювати і отримаєте чудовий результат.
  2. Дослідження ринку. Цей етап присутній не у всіх компаніях, але ми вважаємо за краще проводити його, щоб отримати точну оцінку та уявлення, для чого ми розробляємо продукт.
  3. Формування стратегії. Продумати подальший розвиток і просування продукту необхідно відразу, адже деякі інструменти для цього важливо закладати на початковому етапі розробки. В результаті ви отримуєте докладний roadmap вашого продукту, який допоможе надалі рухатися у правильному напрямку та координувати всі дії відповідно.
  4. Прототипування. На цьому етапі команда розробки створює схематичний прототип майбутньої програми, щоб продумати та врахувати всі елементи та їх взаємодії. Цей етап допомагає побачити повну картину майбутнього додатку та оцінити її зручність та життєздатність загалом.
  5. Дизайн. На цьому етапі створюються візуальні рішення для застосунку за всіма вашими вимогами.
  6. Розробка. Програмісти створюють клієнтську та серверну частину програми, інтегрують всі необхідні сервіси та збирають програму докупи.
  7. Тестування. Цей етап насправді рідко стартує після розробки, частіше він проводиться паралельно, починаючи з формування стратегії, щоб переконатися як працює продукт на кожному етапі.
  8. Запуск. Коли продукт готовий, протестований і за необхідності вдосконалений, його можна виводити на ринок, завантажувати до магазинів додатків та починати просувати заплановано.
  9. Підтримка. Ми надаємо нашим клієнтам технічну підтримку, оскільки початковий етап активної роботи з додатком завжди складний і можуть виникати питання чи проблеми. Ми всі усуваємо та навчаємо команду клієнта необхідним навичкам для роботи з продуктом.
  10. Подальший розвиток. Дуже важливо не зупинятися на досягнутому після випуску додатку, а збирати зворотний зв'язок та вдосконалювати його, доопрацьовувати нові функції, додавати можливості та стежити за відповідністю очікуванням користувачів.

Якщо у вас залишилися питання, або ви хочете замовити розробку вашої програми для організації заходів у WEZOM, залиште заявку і наш менеджер вам зателефонує. Ми із задоволенням надамо вам всю інформацію для ухвалення рішення.

Як вам стаття?
5.0
Проголосувало: 2
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
wezom logo
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.