Інтерактивний контент у маркетингу: способи залучення та утримання клієнтів

11.02.2022
5.0
6222
0

Швидкий доступ до інформації та перенасиченість аудиторії контентом спонукають бренди підвищувати конкурентоспроможність своїх комерційних сторінок та сайтів. У таких умовах наявність інтерактивного контенту на ресурсі є вагомим козирем у конкурентній боротьбі.

За даними Microsoft, час на те, щоб завоювати увагу читача або втратити його, становить 8 секунд. Саме з інтерактивним контентом у вас вийде отримати набагато більшу залученість, ніж з пасивним змістом.

Якісний та привабливий інтерактив, на відміну від статичного контенту, робить взаємодію з аудиторією тіснішою. Він підвищує конверсію та дозволяє зібрати цінні дані про користувачів. Адже вони не просто споживають ваш контент (переглядають, кликають, ділиться ним), але й тісно з ним взаємодіють, виявляють бажання повідомити особисту інформацію, набуваючи позитивного користувальницького досвіду. А це дуже впливає на успіх маркетингової стратегії.

Що таке інтерактивний електронний контент

Що таке інтерактивний електронний контент

Інтерактивним називається весь той контент, який має на увазі безпосередню взаємодію користувача з сайтом. Він спонукає його до активності, викликає інтерес і наштовхує на здійснення певних дій.

Щоб побудувати такого роду залучення на сайті, слід створити всі умови для відвідувачів. Тоді вони охоче братимуть участь у процесі.

Існує кілька типів інтерактивного контенту, кожен з яких застосовується у певній ситуації та призначений для реалізації конкретних цілей.

Це можуть бути тести, опитування, конкурси, розіграші призів, інтерактивна інфографіка, калькулятори, відеоролики та ін.

Якісно створений інтерактивний контент буде корисним і бренду, і аудиторії. Різні конфігуратори та калькулятори допомагають визначитися з вибором товару та, відповідно, швидше прийняти рішення про покупку. Опитувальники та тести допоможуть сегментувати аудиторію за інтересами та перевагами. Розмістивши анкету на сайті або форму зворотного зв'язку, ви зможете збирати інформацію про відвідувачів вашого ресурсу. Зв'язавшись із ними, ви допоможете підібрати потрібний товар і запропонуйте «підігрітому» клієнту купити його.

Від наявності інтерактивного контенту залежить, чи вийде вашому сайту потік цільової аудиторії перетворити на клієнтів, які потребують сьогодні високоперсоналізованого контенту та цінного досвіду.

Переваги використання інтерактивного контенту

Чому інтерактивний контент – це ефективно? Найкращий доказ — цифри:

  1. На відміну від пасивного контенту, інтерактивний здатний генерувати вдвічі більше конверсій та до п'яти разів більше переглядів сторінок.
  2. Частота поширення візуального інтерактивного контенту у соціальних мережах у 40 разів перевищує показники за статичним контентом.
  3. Майже 90% маркетологів підтвердили, що інтерактивний контент працює більш ефективно на привернення уваги глядача ніж пасивний.
  4. Понад 90% маркетологів погодилися, що інтерактив є значно ефективнішим для навчання покупця.
  5. Майже 70% маркетологів констатували, що вікторини найефективніші для початкових етапів шляху покупця (відкриття, обізнаність).

Інтерактивні методи допомагають користувачам краще розібратися з послугою/товаром, а й психологічно роблять їх мотивованими на здійснення покупок.

Допомога відвідувачам сайту

Щоб допомогти аудиторії визначитися з вибором можна використовувати опитування, тести, конфігуратори, калькулятори.

Наприклад, потенційний покупець обирає автомобіль чи косметичний засіб, шукає курси на навчання. Спеціальні інтерактивні елементи на сайті допоможуть відвідувачеві визначитись на ранньому етапі пошуку товару. Вони з високою ймовірністю перетворять його з потенційного покупця на реального.

Просування у пошукових системах

Інтерактивний формат належить до найвірусніших типів контенту. Його активніше поширюють у соціальних мережах, охочіше гавкають, коментують.

Саме тому інтерактив часто сприяє позитивній динаміці у SEO.

Якщо ваш контент є актуальним та цікавим, їм активно діляться, це підвищує відвідуваність сайту за рахунок трафіку, наприклад, із соціальних мереж. Більше того, оригінальний інтерактивний зміст призводить до природних посилань, що добре впливає на ранжування для будь-якої пошукової системи.

Також інтерактив сприяє збільшенню глибини перегляду. Чим більше сторінок відвідав користувач під час візиту, тим вище оцінюють якість контенту пошуковики.

Крім того, завдяки інтерактивній інформації на сайті користувачі проводять на ньому більше часу. А це також дуже важливо для пошукових алгоритмів.

Розподіл аудиторії за інтересами

Стикаючись з інтерактивним контентом, користувачі схильні ділитися інформацією про себе, залишати свої дані, висловлювати власну думку. Це важливо і для них, і для брендів.

Отримана таким чином інформація є дуже індивідуальною і максимально актуальною для вивчення цільової аудиторії. Наприклад, тести та опитувальники дозволяють сегментувати ЦА за рівнем знань, інтересами.

Збільшення відвідуваності

Інтерактивний контент – це можливість не лише залучати трафік на свій комерційний ресурс, а й утримувати онлайн-аудиторію.

Наприклад, користувач натрапив у вас на сайті на конструктор чи тест. І ось він уже провів на ньому не 2 хвилини, а 12. Таким чином, ви підвищуєте одну з найважливіших метрів поведінки у себе на сайті.

Підвищення впізнаваності бренду

Інтерактивний підхід допоможе вам вигідно виділитися на тлі конкурентів та завоювати лояльність онлайн-аудиторії.

Клієнтам подобається набувати позитивного користувальницького досвіду, тобто легко встановлювати зв'язок з брендом, отримувати потрібну інформацію тощо. Завдяки цьому вони запам'ятають ваш бренд і дадуть позитивний зворотний зв'язок.

Недоліки застосування інтерактиву у контенті

Іноді використовувати інтерактиви це досить просто. Вбудовані форми для голосувань та опитувань давно мають Instagram-сториз, сторінки та групи у Facebook, Twitter.

Проте комерційні сторінки різняться за видами пропонованих послуг та продуктів, але це впливає характер інтерактивних методик і доречність їх застосування. Не завжди користувачів легко вдається спонукати до активних дій.

У чому складності та недоліки застосування інтерактиву в контенті:

  1. Непроста та недешева розробка . Як правило, створення інтерактивного контенту є складним процесом. Він коштує дорожче, ніж у випадку зі статичним. Іноді може знадобитися програмний код.
  2. Висока ймовірність невдалого втілення . Завжди пам'ятайте, що контент має бути корисним, допомагати користувачеві. Крім того, важливо, щоб інтерактив був доречний інтерактив, не заважав відвідувачеві знайомитись з інформацією на сайті.
  3. Висока ціна помилки . Дорогий контент, який не дав результатів, — це не лише збитки, а й часто шкода для компанії, тому що аудиторію може відштовхнути попадання повз її інтереси.

Зважати на можливі невдачі слід завжди, навіть якщо ідея здається дуже привабливою.

Інтерактивний контент як спосіб оптимізації вирви продажів

Як тільки ви дізнаєтеся, що саме подобається вашій онлайн-аудиторії, вам стане набагато легше зробити її щасливою.

Коли ви знаєте, що для вашої цільової відмінно підійдуть тести, вікторини, ігри, використовуйте їх. Якщо складність вибору може полегшити калькулятор чи конструктор, створіть його.

Деякі речі можна передбачити, заздалегідь подбати про зручність клієнта.

Наприклад, покупцям не завжди комфортно питати про ціни у консультанта. У разі відмінно підійшов би інтерактивний калькулятор. До того ж у форму можна інтегрувати заклик до дії, знижкову пропозицію, купон тощо.

Приклади ефективного інтерактивного контенту

Конкурси, гівевеї, вікторини

Приклади ефективного інтерактивного контенту

Цей тип інтерактивного контенту вимагає від інтернет-маркетолога хорошого розуміння формату та структури майданчика та аудиторії. Завдання конкурсів, вікторин та гівевеїв – підвищення лояльності, збільшення трафіку. Важливо, щоб це не стало неприємною несподіванкою або просто марною мірою для вашої аудиторії.

Опитування аудиторії та голосування

Опитування, тести та голосування покликані допомогти вашим відвідувачам вибрати товар/послугу, оцінити рівень знань або навчити, якщо це платформа для навчання. Крім того, вони підвищують відвідуваність сайту, допомагають наздогнати трафік, наприклад із соцмереж.

Квести та інтерактивні ігри

Квести та інтерактивні ігри

Ігри та квести в контент-плані служать не тільки для розваги, але і для того, щоб ознайомити аудиторію з товаром/послугою, стимулювати її до здійснення покупок, сповістити про знижки або бонуси, сприяти залученості, лояльності.

Електронні інтерактивні карти

Інтерактивні карти дозволяють користувачам віртуально розглянути територію чи об'єкт. Переміщаючись складеною картою, люди можуть детально вивчити околиці міста, територію музею або іншого закладу.

У даному прикладі готель на своєму сайті подбав про потенційних гостей, яким тепер легко визначитися з інфраструктурними об'єктами, зрозуміти їх розміри та оцінити інфраструктуру. Крім того, відвідувачі сайту готельного комплексу можуть побачити віртуальні панорами об'єктів готелю, що їх цікавлять.

Інфографіка та фотоколажі

Інтернет-аудиторія любить цікаві інфографіки та унікальні шаблони для створення фотоколажів.

Інфографіка спрощує донесення складної інформації у вигляді візуалізації. Якщо вона цікава та креативна, то буде своєрідним вірусним контентом, яким захочуть ділитися.

Формою для фотоколажу ви можете підкупити поціновувачів різних експериментів із фотографіями. Розмістіть її на сторінках свого сайту, користувачам достатньо просто завантажити фото, щоб отримати яскравий фотоколаж.

Проведення вебінарів та прямих ефірів

Вебінари - дуже популярний сьогодні спосіб залучення клієнтів та онлайн-продажів. Частково це пов'язано з широким попитом потокового відео. Використання таких сервісів, як Google Meet, Zoom, Microsoft Teams, особливо поширене останні кілька років, оскільки дозволяє компаніям легко налагодити зворотний зв'язок із клієнтами.

Створення інтерактивних відео

Сучасний користувач прагне споживати максимально релевантний контент та намагається контролювати інформаційний потік. Надання можливості впливати на розвиток сюжету у відеоролику або безпосередньо взаємодіяти з тим, що відбувається, підвищує залучення відвідувача майданчика, збільшує час контакту з брендом.

Маски та фільтри в Instagram та TikTok

Маски та фільтри в Instagram та TikTok

Маски та фільтри в соцмережах - вірусні прийоми, за допомогою яких можна, наприклад, прорекламувати свій бренд, розповісти про нього широкій аудиторії.

Інші інтерактивні програми

Окрім згаданих інтерактивів, у маркетингу не варто забувати про ще декілька популярних форматів. Це:

  1. Калькулятори . Наявність на сайті такого інтерактивного елемента допомагає розрахувати вартість чогось, розмір, суму, відсотки, калорії і т.д.
  2. Конфігуратори . Також належать до типу інтерактиву, який має практичну користь для онлайн-аудиторії. Крім того, він підігріває цю ж аудиторію до здійснення покупки, іноді заощаджує час консультантів на підбір та пояснення зайвих деталей щодо продукції.
  3. Слайдшоу . Цей формат допоможе порівняти схожі товари, вибрати з великої кількості необхідну річ. Це полегшує життя користувачам, економить час, відповідно, завойовує лояльність.
  4. Було-стало . Такий формат допоможе порівняти дві ілюстрації, інфографіки. Він дозволяє відстежити та продемонструвати зміни, які відбулися, наприклад, з відомими особистостями, будинками, місцевістю та ін.

Тепер розглянемо сервіси, що допомагають створювати інтерактиви.

Сервіси для створення інтерактивного контенту

Не завжди є потреба розробляти інтерактив на сайті з програмістом. У деяких випадках можна обійтися власними силами (організувати прямий ефір, конкурс, вікторину). Якщо формати інтерактивного контенту передбачають наявність конструктора, можете скористатися додатковими сервісами. Багато хто з них пропонує безкоштовний функціонал.

За допомогою сервісу uCalc можна розробити калькулятор.

Конструктор Madtest допоможе створити вікторину, тест чи квіз.

Interacty багатофункціональний. У ньому є все – від тестів до інтерактивних ігор.

Сервіс Thinglink допоможе створити ілюстрації, відео та графіку.

Сервіс Kahoot! — це можливість придумати та реалізувати міні-ігри та квести.

Цікавим є і конструктор BotHelp. Він допоможе швидко створити чат-бот, який легко вбудовується у Telegram, Facebook, Viber, WhatsApp та інші платформи. Зараз чат-ботів у популярних месенджерах активно використовують для продажу та збору заявок.

Цей перелік можна ще довго продовжувати.

Як дізнатися, чи цікавий ваш контент

Незалежно від обраної стратегії контент-маркетингу, ви завжди повинні знати відповідь на запитання, чи цікавий ваш контент. Запитайте себе:

  1. Чи бажаєте ви перечитати або поділитися контентом, який публікуєте?
  2. Наскільки цінним і унікальним є ваш контент, якщо порівняти його з пропозиціями конкурентів?

Важливо вивчати переваги аудиторії та створювати креатив з урахуванням її інтересів. Ваш сайт має бути зручним, щоб спрощувати роботу вам та вашим клієнтам.

Щоб розуміти, чи в правильному напрямку ви рухаєтеся, дивіться на охоплення, стежте за статистикою та поведінкою аудиторії, просіть фідбек, дізнавайтеся про останні цифрові тренди в маркетингу та оцінюйте актуальність свого контенту.

Як створити інтерактивний контент для сайту самостійно

Як створити інтерактивний контент для сайту самостійно

Знайдіть ідею

Оскільки ми говоримо про візуальну складову маркетингу, то тут важливу роль відіграють нагляд, розуміння конкурентів та сучасних трендів.

Щоб чітко окреслити саму ідею, слід зробити важливу роботу: виявити запит аудиторії, придумати, як вирішити завдання з допомогою інтерактиву.

Створіть інтерактивний контент

Виберіть відповідний формат інтерактиву. Подумайте, чи вам потрібен фахівець для його створення. Якщо хочете скористатися додатковими сервісами, зупиніться на підходящому, підготуйте текст, фото, цифри.

Використовуйте маркетинг для просування інтерактивного контенту

Інтерактивний контент можна просувати різними каналами, які ви вважаєте зручнішими та вигіднішими для себе. Це може бути електронна пошта, соціальні мережі, блог, ЗМІ тощо.

Тестуйте показники

Тільки так ви зможете оцінити всі переваги інтерактивного контенту, а також наскільки обрана вами стратегія робоча.

Інтерактивний контент як спосіб просування ринку послуг

Найбільш ефективні формати просування послуг: вікторини, конкурси, слайдшоу, інтерактивні карти.

За допомогою слайдшоу, наприклад, можна порівняти кілька схожих послуг.

Непогано працюють відгуки клієнтів на сайтах, що продають послуги, у форматі відеозвернення, як на прикладі нижче.

Інтерактивний контент як спосіб просування ринку послуг

Підведемо підсумки

Інтерактив здатний перетворити стандартну рекламу на розважальну та унікальну історію. Це спроба пробитися крізь інформаційний шум, розповісти про складні речі просто і цікаво, зробити контент персоналізованішим і, отже, кориснішим, чіпляючим.

Він створює безпосередню взаємодію з веб-сайтом, спонукає користувачів до активної участі та здійснення певних дій. Якщо ви хочете, щоб ваша маркетингова стратегія була успішною, створюйте привабливий та якісний інтерактив.

Постійно працюйте над креативністю, зручністю та доступністю, підлаштовуйтеся під змінну поведінку користувачів. Це дозволить зберігати із нею зв'язок.

Добре продуманий інтерактивний контент зробить вашу аудиторію більш залученою до процесу, збільшить кількість кліків, надасть людям більше можливостей для навчання та отримання задоволення від публікацій.

Як вам стаття?
5.0
Проголосувало: 2
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
wezom logo
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.