Як підвищити залучення аудиторії до соціальних мереж

22.02.2022
5.0
5159
0

Просування бізнесу в Мережі, як і офлайнове ведення справ, потребує серйозного підходу. Особливо коли йдеться про підрахунок результатів або оцінку рентабельності каналу розкрутки. Соціальні мережі не виняток, активність ваших передплатників, їхні лайки, репости та коментарі — все це метрики, які потребують підрахунку, аналізу та постійного моніторингу. Чому такий важливий рівень залучення, як залучати з розумом, обговоримо нижче.

Що означає залучення до соцмереж

Раніше основним показником успішності розвитку облікового запису можна було вважати кількість передплатників, а вершиною стратегії просування – отримання якнайбільше «душ». Згодом стало ясно, що багато зовсім не означає добре, кількість мертвих передплат негативно впливає на статус. На зміну цій політиці прийшла боротьба за увагу активної аудиторії. Мірилом ефективності вкладень стало зростання рівня зацікавленості.

Залучення до соціальних мереж демонструє, наскільки ваші облікові записи цікаві іншим людям, і відображає рівень корисності виконаних вами дій.

Слід зазначити, що, як і в ситуації з великою кількістю передплатників, високий рівень залучення аж ніяк не завжди говорить про позитивний настрій аудиторії щодо контенту, створеного вами. І це ще одна нагода тримати на контролі життєво важливі показники профілю.

Чому важливі показники залучення

Якщо ви вирішили зайти в соціальні мережі як на бізнес-платформу, то явно не для того, щоб просто витратити час та гроші на розробку та реалізацію контент-плану. Ваша мета – залучити покупців. Отже, головним орієнтиром успішності кампанії має бути робота над залученням.

Алгоритми диктують свої правила. Зі зростанням кількості реакцій аудиторії на пропонований вами контент ви стаєте помітнішими для роботів соціальних мереж.

Працюючи над привабливістю для користувачів, ви багато разів збільшуєте ймовірність засвітитися в стрічках новин у потенційних покупців.

Підвищити залученість до соціальних мереж – це значить:

  • налагодити контакт та довірчі відносини з аудиторією;
  • зробити бренд впізнаваним;
  • покращити позиції облікового запису в результатах пошуку.

Відстежуючи цей показник, ви володієте інформацією про те, чи б'ють у мету ваші публікації, чи стратегія розвитку профілю все ж таки потребує доопрацювання.

Як підвищити залученість до Інстаграм та інших соціальних мереж

На календарі 2022, і це час розпещеної публіки, що змінює переваги щомиті. Чого тільки варта погоня за інвайтами у Clubhouse! Небувалий ажіотаж змінився кардинально протилежним падінням попиту на соціальну мережу. Саме тому важливо як справити перше враження, а й уміння утримувати симпатію аудиторії у довгостроковому періоді. Ви маєте кропітку роботу над зміцненням віри користувачів у ваш продукт і мотивації до здійснення покупок за допомогою наповнення акаунта. Про те, що допоможе покращити коефіцієнт залучення, розповімо далі.

Визначте цілі для соцмереж

Якщо не ви самі, хто знає основні завдання вашого бізнесу? Визначтеся з очікуваннями, які ви хочете виправдати веденням профілю у соціальних мережах. Необдумана публікація контенту гірша за мовчання у стрічці. Підібравши цільову базу, ви зможете вибудовувати план дій, працюючи над тим, щоб викликати бажання клієнта добровільно робити задумане вами.

Підвищити впізнаваність бренду чи збудувати комунікацію з аудиторією? Зростання продажів чи профіль як додатковий канал клієнтської підтримки? Варіацій безліч! Запорука успішної місії – знати, напевно, в якому напрямку рухатися.

Наведіть порядок у списку ваших цілей, щоб бачити підвищені показники залучення.

Визначте цілі для соцмереж

Приклади бізнес-цілей, конвертованих у завдання для соціальних мереж

Створюйте якісний та цікавий контент

Рекомендація каже сама за себе. Щоб бути цікавим мало просто бути. Аналізуйте аудиторію та визначайте кейс з максимально високим для неї коефіцієнтом корисності. Виходьте на зв'язок, розповідайте про себе, даруйте емоції, дивуйте, тестуйте нове і спостерігайте за реакціями у відповідь. Відповідально підходьте до підбору публікацій. Нехай вони будуть несподіваними, але зі своїм унікальним стилем.

Так, користувач не завжди охоче береться за прочитання простирадла з тексту, але, можливо, саме ваші лонгріди завоюють його серце. Домагайтеся залученості до соцмереж розумним підходом до наповнення профілів.

Враховуйте час публікації постів

Ще один важливий момент, який допоможе не загубитися публікаціям серед іншого контенту, — час. Третина населення витрачає понад 3 години щодня на соціальні мережі. Звичайно, ідеальним варіантом було б знати точні часові проміжки перебування користувачів у Мережі, але середньостатистичні підказки також можуть допомогти. Ось основні поради:

  • пости в ранковий та вечірній час - користувач у дорозі на роботу або додому;
  • публікації в обідню перерву;
  • B2B – будні, B2C – контент вихідного дня.

У кожному випадку залишається необхідність відстеження ефективності даних припущень. Спостерігайте за поточною поведінкою своєї реальної аудиторії. Крім того, витримуйте баланс кількості публікацій. Не мучите користувача в очікуванні контенту, але й намагайтеся не перенаситити його вашою надто активною присутністю в стрічці новин.

Враховуйте час публікації постів

Рекомендації щодо частоти публікацій у соціальних мережах

Заохочуйте аудиторію до взаємодії з обліковим записом

Залежно від ніші, в якій ви розвиваєтеся, та від цілей ведення облікового запису визначте ряд питань (тем) для обговорення з вашою аудиторією. Почніть із простого, задайте пряме запитання. Запитайте думку та пораду, поділіться своїми думками, вибудовуйте діалоги на корисні теми.

Якщо користувачі погано йдуть на контакт, запропонуйте що-небудь, наприклад: «Оцініть наш сервіс у коментарях під останнім постом і отримайте знижку на наступне замовлення».

Використовуйте хештеги для просування постів

Здавалося б, що часи даного інструменту давно пішли на захід сонця. А ось і ні. Хештег залишився працюючим і, головне, безкоштовним способом просування. Однак тепер він цінний лише у своїй лаконічності. Проставляючи подібні якір, групуйте контент за схожістю тематики. Тоді ви спростите користувачам завдання у пошуку (наприклад, #TheStore_в наявності).

Інстаграм щедро надає вам можливість проставляти 30 тегів під кожним постом. Однак варто утриматися від спокуси використати їх усі. Задійте лише пару-трійку. Цього цілком достатньо, щоб відобразити посилання публікації та не перевантажити пост зайвим інфошумом.

Використовуйте хештеги для просування постів

Приклад використання персоналізованого тегу

Публікуйте сториз та виходьте у прямі ефіри

Оживляйте обліковий запис у соціальних мережах за допомогою лайфів. Зближення з аудиторією в онлайн-режимі дозволить опрацювати лояльність і, як наслідок, підвищити залученість.

Повірте, користувач оцінить можливість запитати і отримати на нього миттєву відповідь від офіційного представника бренду. Однак, враховуйте особливості індивідуального підходу. Можливо, для вашої сфери бізнесу такий вид залучення не буде актуальним.

Протестуйте платне просування постів

Таргетована реклама в соціальних мережах – чудовий спосіб просування вмісту вашого пабліка. Склавши ідеальний портрет клієнта, задавайте параметри показу рекламних постів за інтересами користувача, його геолокації, віку та ін. Ви повністю контролюєте терміни показу, ціну кампанії, маєте доступ до статистики та не витрачаєте великих зусиль у процесі налаштування, запуску. Платне просування постів – працюючий спосіб залучення цільової аудиторії, що дозволяє коригувати рівень залучення.

Вступайте до колаборації

Як відомо, один у полі не воїн. Домовившись про співробітництво на певних умовах, іноді слід вдатися до послуг більш просунутих майданчиків. Скористайтеся авторитетністю чи популярністю партнера, тоді ви отримаєте частинку його відданої аудиторії, покращіть Engagement Rate показник вашого профілю.

Вступайте до колаборації

Приклад колаборації брендів

Як збільшити охоплення в популярних соцмережах

Крім доцільності ведення пабліків у різних соціальних мережах, зважте на необхідність побудови чіткого алгоритму дій для кожної окремої платформи. Робіть ставки на ті особливості соціальних мереж, які допоможуть підвищити коефіцієнт залученості до бажаного рівня.

Instagram

У ваших руках різноманітність інста-інструментів та «зелене світло» для використання їх усіх у комплексі:

  • місце розташування . Створіть свій геотег. З'явившись у пошуку вкладки «Місця», ви даєте можливість користувачеві задіяти мітку у своїх постах. Такий прийом добре працює на залучення;
  • Instagram Stories - щодня балуйте своїх передплатників появою в 15-секундних відео. Додайте інтерактивність, створіть опитування або зворотний відлік до дня розпродажу. Інтригуйте, привертайте увагу користувачів до себе: "Закидайте нас вогниками, якщо хочете побачити результат перетворення на сторіс";
  • підпис . Хоча соцмережа націлена більше на фото- та відеоконтент, у вашому розпорядженні 2200 символів, щоб донести основну думку до цільової аудиторії. Скористайтеся ними!

Беріть максимум від платформи: реєструйтеся в Instagram Business, грайте з форматами контенту, користуйтеся аналітикою.

Facebook

Розглянемо особливості просування сторінки цієї соцмережі:

  • стислість - сестра Facebook. Пам'ятайте швидкість перегортання стрічки на гаджетах. Намагайтеся створювати лаконічний, але цікавий контент, який змусить користувача зупинитися і доглянути до кінця;
  • заклик до дії . Записатися, завантажити, зателефонувати - створюйте кнопки з Call-to-action-меседжем. Додайте можливість іншого виду взаємодії з вами, крім лайків та ріпостів;
  • групи . Створюйте спільноти з близькою вам тематикою і залучайте користувачів у різноманітні активності, спілкуйтеся з аудиторією зі схожими інтересами;
  • історії Facebook . Транслюйте свої думки через відео. Синхронізація профілів дасть змогу дублювати сториси, опубліковані в Instagram.

YouTube

Вивчення особливостей роботи з алгоритмами YouTube також дозволить покращити показник залучення аудиторії. Ось добірка нехитрих правил:

  • міграція посилань . Діліться відеолінками свого YouTube-каналу в облікових записах інших соціальних мереж. Це один із найрезультативніших способів привернути увагу до вашого продукту;
  • списки відтворення . Сортуючи відео за списками, ви спонукаєте глядача ознайомитися з кожним розділом каналу;
  • оптимізація пошуку . Використовуйте заголовки та описи відеоконтенту, наповнені ретельно підібраними ключовими словами. Визначтеся з наборами тегів, мініатюрами. Останні особливо важливі, оскільки світяться у розділі рекомендованих відео.

Як збільшити охоплення в популярних соцмережах

Процентне вираження часу користувачів у соцмережах (щодня)

Як розрахувати показники залучення

Розрахунок Engagement Rate проводять за двома основними критеріями:

  1. Корисність окремого посту:

ER = кількість виконаних цільових дій / загальна кількість переглядів посту x 100

  1. Загальний показник для всієї спільноти:

ER = кількість виконаних цільових дій / загальна кількість передплатників x 100

Залежно від набору маркетингових цілей здійснюється вибір необхідної формули розрахунків ER . Вони не піддаються порівнянню через кардинальні різні значення. Однак, за допомогою отриманих показників ви зможете вигідно оцінити реальну ціну ваших передплатників. Ця інформація корисна для коригування подальшого плану просування, пошуку нових шляхів залучення потенційних клієнтів та способів покращити показник залученості.

Який коефіцієнт залучення вважається хорошим

Раніше коефіцієнт залучення у соціальних мережах у 10% вважався хорошим показником взаємодії з аудиторією. Проте розвиток майданчиків як дієві інструменти просування бренду скоригував його з урахуванням наявної конкуренції та попиту на рекламу. Якщо у вас зараз 3-6% залучення до Instagram, ви можете сміливо говорити про результативність стратегії розкручування.

Розглянемо цифри, які допоможуть чіткіше розмежувати рівень залучення саме у вашому випадку на «хороший» і «поганий».

Рівень залучення

Значення

1-3,5%

Середній/хороший

3,5-6%

Високий

>6%

Дуже високий

Підведемо підсумки

Чи варто щось говорити про важливість показника зацікавленості? Як бачите, у ваших руках безліч інструментів-помічників для ефективного залучення та утримання уваги аудиторії. Головне, вміло міксувати їх під ваші індивідуальні потреби та регулярно відстежувати якість контактів із користувачами.

Залучення до соцмереж — це не одномоментна акція, а довгострокове завдання. Ваш успіх залежить від того, наскільки ви перейметеся ідеєю вибудовування якісного зв'язку клієнт – бренд.

Залучайтеся до процесу залучення цільової аудиторії та спонукайте її бути залученою до вашої справи!

Як вам стаття?
5.0
Проголосувало: 4
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
wezom logo
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.