У житті будь-якої принцеси настає момент, коли їй хочеться на бал, а вдягнути нічого. Тоді з'являється хрещена фея та вирішує всі проблеми. Так і в житті будь-якої компанії настає момент, коли бажання подальшого зростання упирається у відсутність "сукні" для бренду. Так було і зі SUZIE, тільки в житті хрещеної феї немає, зате ми є.
Бренд SUZIE на ринку з 2004 року і вже встиг заслужити довіру у більш ніж сотні магазинів по всій Україні. Але компанія зіткнулася з кількома проблемами: впізнаваність бренду невисока, точки контакту з кінцевим покупцем обмежуються оптовиками та дистриб'юторами, та й загальна недовіра до українського виробника ускладнює подальший розвиток.
Саме час з'явитися феї та виправити ситуацію, чи не так? Ось тільки в нашому випадку одного помаху чарівною паличкою замало. Тому команда почала діяти рішуче та звернулась до нас за створенням інтернет-магазину для їхнього бренду.
Хто зможе пошити відповідну сукню, не знаючи мірок та побажань принцеси? Ось і ми перш за все повністю поринули в бізнес клієнта, щоб "зняти мірки", дізнатися про побажання, щоб наша "сукня" змогла максимально підкреслити всі його переваги і відобразити унікальність.
Повне занурення
Для розробки стратегії необхідно було дізнатися про все: і про продукт, і про цільового споживача, і про сутність самого бренду. Ми з'ясували сильні та слабкі сторони SUZIE, визначили основні характеристики продукту, отримали чимало цінної інформації.
У процесі наших досліджень виявилося, що основний асортимент бренду - одяг для дівчаток від 3 до 12 років, з наголосом на ошатні та повсякденні сукні, які роблять кожну дівчинку принцесою в такі важливі для неї моменти. Важливим і вирішальним фактом є те, що компанія використовує лише гіпоалергенні матеріали, а споживачі цінують її за зручний та стильний одяг за бюджетною ціною. Як ми з'ясували, основними відмінними рисами бренду є висока якість продукту (адже кожна річ проходить контроль якості: від моделювання до пошиття та особливостей носіння) і ретельний підбір моделей, щоб жодне вбрання не виглядало "як усі".
Виходячи з усіх тих фактів, які ми з'ясували під час занурення, було розроблено стратегію, яка передбачала низку завдань:
- підвищити впізнаваність бренду;
- налагодити зворотний зв'язок із кінцевим покупцем;
- розробити роздрібний інтернет-магазин;
- передбачити також роботу з оптовими покупцями;
- забезпечити інформування споживачів про нові колекції.
Отже, почнемо!
Після зняття вимірів ми перейшли до наступних етапів нашої роботи: розробити модель, підготувати викрійку, підібрати тканину, викроїти та зібрати всі деталі, підігнати по фігурі та додати декор. Принцеса має блищати на балу - сайт має повністю відповідати цілям бренду, максимально вигідно виділяючи його серед інших.
А ось і родзинка
Ми продумали зручне "вбрання", з інтуїтивно зрозумілим інтерфейсом та доступом до всієї необхідної інформації. Але зручності мало, щоб почуватися принцесою. Потрібна така сукня, якої ніхто не бачив і не міг чекати.
І тут у клієнта з'явилась думка створити окремий розділ LookBook, де можна переглянути комплекти одягу, підібрані стилістами. З таким унікальним рішенням клієнту не потрібно витрачати час на вибір відповідних елементів для образу. До того ж, на кожен комплект діє знижка, а отже, це рішення вигідне і покупцеві, і компанії, оскільки збільшує середній чек та лояльність клієнтів.
Загалом концепція сайту детально продумана, тож ми готові втілювати все задумане в життя.
Наша команда розробила унікальний дизайн, дотримуючись всіх тонкощів фірмового стилю бренду, та отримала повний неповторний образ. Далі макет з дизайном перевели в HTML, створили головну сторінку, картки товарів, форми замовлення та інші елементи, інтегрували 1С та amoCRM, щоб оптимізувати роботу з клієнтами, відстежувати ефективність рекламних каналів та забезпечити зручне управління адмінкою, провели моніторинг експлуатації ресурсу та усунули всі недоліки .
В результаті ми отримали роздрібний інтернет-магазин для бренду "Suzie". Але на цьому не зупиняємось, у структуру сайту наша команда розробляє особистий кабінет для оптових клієнтів, тож дистриб'ютори та оптовики зможуть здійснювати замовлення онлайн за відповідною ціною.
Ще на етапі розробки наша команда стала до SEO-просування сайту, щоб на релізі він мав стабільні позиції та приносив трафік, який надалі конвертується у підвищення реалізації продукту та більшу впізнаваність бренду.
Звісно, просування сайту передбачає ще багато наступних етапів. Серед них:
- контент-маркетинг;
- контекстно-медійна реклама;
- SMM – таргетована реклама на цільову аудиторію бренду у соціальних мережах;
- SERM – формування позитивного іміджу бренду.
Наша команда орієнтована на довгострокову співпрацю, ми відповідаємо за свій продукт і готові запропонувати свої послуги з якісного просування ресурсу.
Час на бал
Сукня готова, Попелюшка задоволена, а хрещена фея – ще більше.
Було вкладено чимало праці, часу, а головне – натхнення та креативності.
Розробка сайту велася на основних етапах:
- Customer Discovery
- Market Research
- Product Strategy
- UX Design
- UI Design
- Front-end
- Back-end
Кожен з етапів роботи передбачає активну співпрацю нашої команди та фахівців із SUZIE, саме злагоджена робота та залучення всіх, хто має хоч найменший стосунок до проекту, дала нам результат.
У результаті ми отримали IT-інструмент, який виконує задумані функції, відповідає цілям та задовольняє клієнта на 100%.
Сукня для Попелюшки готова, чудово села, підкреслила всі переваги і виділила її серед інших принцес. Але що на цьому все?
Успішна діджиталізація - лише півдороги до досягнення глобальних цілей компанії. Далі справа за performance-аксесуарами та харизмою, а отже – далі буде.