Wezom
Wezom
Команда IT-компанії
26.02.2020

Wezom кейс SUZIE: Історія створення eCommerce проекту

Wezom
Wezom
Команда IT-компанії
26.02.2020
26.02.2020
5.0
4973
0

У житті будь-якої принцеси настає момент, коли їй хочеться на бал, а вдягнути нічого. Тоді з'являється хрещена фея та вирішує всі проблеми. Так і в житті будь-якої компанії настає момент, коли бажання подальшого зростання упирається у відсутність "сукні" для бренду. Так було і зі SUZIE, тільки в житті хрещеної феї немає, зате ми є.

Бренд SUZIE на ринку з 2004 року і вже встиг заслужити довіру у більш ніж сотні магазинів по всій Україні. Але компанія зіткнулася з кількома проблемами: впізнаваність бренду невисока, точки контакту з кінцевим покупцем обмежуються оптовиками та дистриб'юторами, та й загальна недовіра до українського виробника ускладнює подальший розвиток.

Саме час з'явитися феї та виправити ситуацію, чи не так? Ось тільки в нашому випадку одного помаху чарівною паличкою замало. Тому команда почала діяти рішуче та звернулась до нас за створенням інтернет-магазину для їхнього бренду.

suzie-children-fashion-online

Хто зможе пошити відповідну сукню, не знаючи мірок та побажань принцеси? Ось і ми перш за все повністю поринули в бізнес клієнта, щоб "зняти мірки", дізнатися про побажання, щоб наша "сукня" змогла максимально підкреслити всі його переваги і відобразити унікальність.

Повне занурення

Для розробки стратегії необхідно було дізнатися про все: і про продукт, і про цільового споживача, і про сутність самого бренду. Ми з'ясували сильні та слабкі сторони SUZIE, визначили основні характеристики продукту, отримали чимало цінної інформації.

У процесі наших досліджень виявилося, що основний асортимент бренду - одяг для дівчаток від 3 до 12 років, з наголосом на ошатні та повсякденні сукні, які роблять кожну дівчинку принцесою в такі важливі для неї моменти. Важливим і вирішальним фактом є те, що компанія використовує лише гіпоалергенні матеріали, а споживачі цінують її за зручний та стильний одяг за бюджетною ціною. Як ми з'ясували, основними відмінними рисами бренду є висока якість продукту (адже кожна річ проходить контроль якості: від моделювання до пошиття та особливостей носіння) і ретельний підбір моделей, щоб жодне вбрання не виглядало "як усі".

Виходячи з усіх тих фактів, які ми з'ясували під час занурення, було розроблено стратегію, яка передбачала низку завдань:

  • підвищити впізнаваність бренду;
  • налагодити зворотний зв'язок із кінцевим покупцем;
  • розробити роздрібний інтернет-магазин;
  • передбачити також роботу з оптовими покупцями;
  • забезпечити інформування споживачів про нові колекції.

Отже, почнемо!

Після зняття вимірів ми перейшли до наступних етапів нашої роботи: розробити модель, підготувати викрійку, підібрати тканину, викроїти та зібрати всі деталі, підігнати по фігурі та додати декор. Принцеса має блищати на балу - сайт має повністю відповідати цілям бренду, максимально вигідно виділяючи його серед інших.

А ось і родзинка

Ми продумали зручне "вбрання", з інтуїтивно зрозумілим інтерфейсом та доступом до всієї необхідної інформації. Але зручності мало, щоб почуватися принцесою. Потрібна така сукня, якої ніхто не бачив і не міг чекати.

І тут у клієнта з'явилась думка створити окремий розділ LookBook, де можна переглянути комплекти одягу, підібрані стилістами. З таким унікальним рішенням клієнту не потрібно витрачати час на вибір відповідних елементів для образу. До того ж, на кожен комплект діє знижка, а отже, це рішення вигідне і покупцеві, і компанії, оскільки збільшує середній чек та лояльність клієнтів.

lookbook-suzie

Загалом концепція сайту детально продумана, тож ми готові втілювати все задумане в життя.

Наша команда розробила унікальний дизайн, дотримуючись всіх тонкощів фірмового стилю бренду, та отримала повний неповторний образ. Далі макет з дизайном перевели в HTML, створили головну сторінку, картки товарів, форми замовлення та інші елементи, інтегрували 1С та amoCRM, щоб оптимізувати роботу з клієнтами, відстежувати ефективність рекламних каналів та забезпечити зручне управління адмінкою, провели моніторинг експлуатації ресурсу та усунули всі недоліки .

В результаті ми отримали роздрібний інтернет-магазин для бренду "Suzie". Але на цьому не зупиняємось, у структуру сайту наша команда розробляє особистий кабінет для оптових клієнтів, тож дистриб'ютори та оптовики зможуть здійснювати замовлення онлайн за відповідною ціною.

десктоп та мобільна версія сайту suzie

Ще на етапі розробки наша команда стала до SEO-просування сайту, щоб на релізі він мав стабільні позиції та приносив трафік, який надалі конвертується у підвищення реалізації продукту та більшу впізнаваність бренду.

Звісно, просування сайту передбачає ще багато наступних етапів. Серед них:

  • контент-маркетинг;
  • контекстно-медійна реклама;
  • SMM – таргетована реклама на цільову аудиторію бренду у соціальних мережах;
  • SERM – формування позитивного іміджу бренду.

Наша команда орієнтована на довгострокову співпрацю, ми відповідаємо за свій продукт і готові запропонувати свої послуги з якісного просування ресурсу.

Час на бал

Сукня готова, Попелюшка задоволена, а хрещена фея – ще більше.

Було вкладено чимало праці, часу, а головне – натхнення та креативності.

Розробка сайту велася на основних етапах:

  • Customer Discovery
  • Market Research
  • Product Strategy
  • UX Design
  • UI Design
  • Front-end
  • Back-end

Кожен з етапів роботи передбачає активну співпрацю нашої команди та фахівців із SUZIE, саме злагоджена робота та залучення всіх, хто має хоч найменший стосунок до проекту, дала нам результат.

У результаті ми отримали IT-інструмент, який виконує задумані функції, відповідає цілям та задовольняє клієнта на 100%.

Сукня для Попелюшки готова, чудово села, підкреслила всі переваги і виділила її серед інших принцес. Але що на цьому все?

Успішна діджиталізація - лише півдороги до досягнення глобальних цілей компанії. Далі справа за performance-аксесуарами та харизмою, а отже – далі буде.

Як вам стаття?
5.0
Проголосувало: 1
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
wezom logo
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.