Інтеграція інтернет-магазину з 1С: як це працює

Василій
Василій
IT Sales Manager
18.10.2021
4057
0

Може здатися, що e-commerce - це дуже просто: запускаємо сайт (або взагалі йдемо на маркетплейс), виставляємо в мережі каталог товарів, чекаємо на потік замовлень. Але ця простота оманлива, насправді будь-яка дрібниця може зірвати покупку й надовго відлякати користувача.

Давайте обговоримо Ваш проєкт
article-order-form__collapsed-text
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше

Одна з найбільш дратівливих для покупця ситуацій – відірваність розміщеного у мережі каталогу від реальності. Ви й самі напевно з цим стикалися: знаходите потрібний вам товар за приємною ціною та оформляєте замовлення. За кілька годин вам дзвонить менеджер магазину, і пояснює, що цього товару зараз немає. Є інший, «кращий» (читайте – дорожчий).

Жвава торгівля неможлива без оманливої вітрини. В інтернет-магазині «вітриною» служить каталог, і якщо він не буде максимально прозорим та зручним, покупець швидко піде за покупкою до конкурентів. Ефективно вести каталог на сайті неможливо. Для цього магазини інтегрують із цифровими засобами обліку – 1С та подібними до них.

Технологічно таке злиття сьогодні не є складним, «коробкові» CRM-системи дозволяють провести штатну інтеграцію з вивантаженням товарної номенклатури в магазин. Але й тут виникає безліч питань. Що якщо ваш магазин має величезний каталог із десятків тисяч позицій? А чи можна буде розбити цей каталог за категоріями з урахуванням специфіки вашого товару? Чи вести облік за окремими складами та магазинами, коли йдеться про велику роздрібну мережу? І нарешті, наскільки швидко та ефективно все це працюватиме?

Насправді якісна інтеграція баз даних із 1С на сайт – це завжди трудомістке та творче завдання.

Які завдання має вирішувати інтеграція з 1C

Які завдання має вирішувати інтеграція з 1C

В ідеалі, інтеграція має автоматично виводити на сайт товарні залишки, оперативно оновлювати ціни, відстежувати замовлення та персоналізувати роботу з постійними клієнтами:

  • Каталог продукції має вивантажуватись на сайт прямо з 1С та оновлюватися в режимі реального часу.
  • Дані мають бути максимально докладними: з описом, повними характеристиками, цінами та картинками.
  • Вивантаження даних має гнучко налаштовуватись, давати можливість вивантажувати окремі категорії товарів або продукцію за значущими характеристиками.
  • Споживачі повинні мати можливість стежити за статусом своїх замовлень у реальному часі.
  • База 1С має автоматично зберігати укладені клієнтом угоди.

Всі завдання націлені на дві кінцеві цілі – дати покупцеві адекватний каталог продукції та спростити життя менеджерам, знявши з їхніх плечей тягар ручної праці та спілкування з незадоволеними клієнтами.

Що потрібно для успішної інтеграції

Що потрібно для успішної інтеграції

Все залежить від того, наскільки сильно бізнес замовника занурений у «цифру» та наскільки добре налагоджені його процеси. Практика показує, що створити нову комплексну систему під ключ часто простіше, ніж латати проблемний проект на старих технологіях.

Розробникам як мінімум знадобиться файл вивантаження з 1С у форматі CommerceML. По ньому фахівці зможуть зрозуміти, що взагалі відбувається у базі даних. Замовник також має бути впевненим, що на його складах панує порядок – перед інтеграцією бажано влаштувати велику інвентаризацію.

Далі потрібно буде вирішити, як співвідноситимуться між собою структура каталогу сайту та структура бази 1С. Розбіжності у структурі прямо впливають на трудомісткість, отже, й на вартість роботи. Іноді простіше переформатувати базу, наблизивши її до сайту.

Бізнес має чітко розуміти, які фільтри в каталозі потрібні покупцю. Від цього залежить фронт робіт із розвитку бази даних. Наприклад, щоб запровадити можливість відфільтрувати на сайті лише дитячий одяг, у базі доведеться запровадити характеристику «для дітей».

Дуже добре, коли замовник має цілісне бачення свого інтернет-магазину. Це допомагає команді розробників зосередитися на головному та вибудувати інтеграцію із доробком на подальший розвиток.

Як це робимо ми

Як це робимо ми

За 20 років свого існування компанія WEZOM розробила багато продуктів e-commerce: від невеликих інтернет-магазинів, до масштабних екосистем для ритейлерів національного рівня.

Одним із найсвіжіших таких кейсів стала розробка нового інтернет-магазину для мережі магазинів зброї STVOL. Наші фахівці створили для неї новий сайт та глибоко інтегрували його з базою 1С. Йшлося про величезний каталог продукції - близько 30 тисяч товарних позицій.

Тепер на сайт виводиться поштучна наявність окремо взятого товару - по кожному складу та магазину мережі.

Інтернет-магазин для мережі магазинів зброї STVOL

Каталогу вдалося надати максимальної гнучкості. Повноцінна інтеграція дала можливість фільтрувати продукцію як за брендом, так і за призначенням, вести пошук за допомогою лейблів. Враховуються десятки показників.

Фільтри та характеристики в інтернет-магазині

Тепер у картку товару підтягується як нова, так і стара його ціна. Цей простий трюк привертає увагу покупців до вигідних пропозицій.

Картки товарів в інтернет-магазині

На новому сайті синхронізація з 1С має працювати набагато швидше. Особлива увага приділялася швидкості завантаження сторінок та пошуку, адже середньостатистичний відвідувач сайту не чекає на завантаження довше трьох секунд.

Розробка проекту продовжується, але він уже приніс перші плоди. Конверсія на сайті значно зросла.

Правильна інтеграція інтернет-магазину з 1С – лише один із важливих стовпів e-commerce. Вона не зможе розкрити себе повною мірою, якщо сайт має слабкий UX-дизайн та повільне юзерфлоу.

Як вам стаття?
Давайте обговоримо Ваш проєкт
article-order-form__collapsed-text
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Звернути
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
have questions image
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах