CRM системи для банків

Wezom
Wezom
Команда IT-компанії
13.10.2021
3959
0

Банківська сфера більше за інших потребує контролю та автоматизації звітностей. Впровадження CRM для банків є дуже важливим кроком, який дозволяє автоматизувати багато процесів, знизити навантаження на співробітників, підвищити якість обслуговування клієнтів та оптимізувати роботу компанії. CRM системи для банків спрощують взаємодію з клієнтами та партнерами, підвищують ефективність роботи.

Давайте обговоримо Ваш проєкт
article-order-form__collapsed-text
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше

Основні завдання CRM у банку

Раніше банки використовували тактику масових продажів. Але зі зростанням конкуренції, розвитку технологій та зміни потреб клієнтів масові продажі відійшли на другий план. Персоніфіковані пропозиції та індивідуальний підхід до кожного клієнта працюють набагато ефективніше. Але як його забезпечити? Як зрозуміти потреби клієнта та розробити стратегію взаємодії? У цьому допомагає система CRM для банку. Основне її завдання – автоматизувати багато бізнес-процесів та покращити взаємодію з клієнтом.

Не всі послуги банку важливі для користувача. Персоналізація дозволить покращити лояльність та забезпечити тривалу співпрацю з орієнтацією на потреби користувача.

Рекомендуємо почитати
Рентабельність CRM-системи

Розрахувати економічний ефект впровадження CRM у твердих цифрах не так просто. Доведеться враховувати показники по клієнтам, команді продажів, маркетингу та інше.

Докладніше

Ще одне завдання системи CRM для банків – розширення аналітичних можливостей. Інструменти системи дозволяють збирати дані та оцінювати потреби, на основі яких можна розробляти нові продукти, що виділятимуть банк серед конкурентів.

Банки регулярно проводять акції, маркетингові кампанії. Оцінювати їхню ефективність набагато простіше, якщо впроваджено банківську CRM. Збирання аналітики та інструменти розробки маркетингових пропозицій дозволять вивести рекламу на новий рівень, пропонувати клієнтам те, що їм потрібне. Це допомагає зрозуміти, чому одні кампанії дають прибуток, а інші – ні. Такий інструмент допоможе оптимізувати багато процесів та розвивати компанію більш осмислено.

Коли впровадження CRM потрібне?

Банківська CRM система влаштована досить складно, її розробка коштує недешево й забирає чимало часу. Не всі готові одразу впроваджувати діджитал інструмент, адже стара модель роботи й так дає результати. Але використання CRM для банку необхідне за таких випадків:

  • Немає повних відомостей про клієнтів, неможливо потенційно зрозуміти прибуток, зацікавленість потенційних клієнтів, наявних користувачів та оцінити взаємодію між клієнтом та компанією.
  • Немає можливості ефективно керувати процесами, налагоджувати роботу співробітників, відстежувати ефективність, розуміти потреби. Якщо обслуговування недостатньо якісне, компанія перестає розвиватись.
  • Клієнти йдуть з незрозумілих причин. Нові послуги не продаються, приріст клієнтів невеликий, а постійні користувачі зменшують присутність у компанії та йдуть до конкурентів.
  • Бюджети витрачаються на маркетинг, не даючи результатів. Реклама перестає працювати, її ефективність падає, результати погано відстежуються, нові продукти не просуваються, а маркетинг практично не працює.

У таких випадках рекомендується обов'язково впроваджувати діджитал інструменти. CRM система банку дозволить знайти слабкі місця та зміцнити бізнес.

Як виглядає CRM для банку

Банківська CRM виконує багато функцій. Крім того, у компанії Wezom ми займаємося розробкою індивідуальних інструментів та готуємо рішення, які дозволять виділитися серед конкурентів. Ви отримуєте унікальні технології, яких не матимуть ваші конкуренти. Проте існує обов'язкова структура CRM для банків, яка має бути реалізована:

  • клієнтська база з розподілом профілів на фізичних та юридичних осіб, сегментація клієнтів, база партнерів та посередників, надання різних рівнів доступу;
  • база банківських продуктів із зазначенням статусу, оцінка ефективності просування послуг та продуктів, інструменти розробки стратегії продажу;
  • управління та аналітика продажів, контроль бізнес-процесів, відстеження ефективності укладених угод, оцінка роботи працівників;
  • маркетингові інструменти, що дозволяють швидко та ефективно впроваджувати нові продукти, просувати послуги, знижуючи витрати на рекламні кампанії; 
Новий рівень роботи з клієнтами

CRM-системи дозволяють сформувати єдину клієнтську базу компанії – безцінний інструмент для маркетингу та обслуговування клієнтів. Ми готові розповісти вам все про таку розробку!

  • контроль персоналу, складання планів, графіків, інструменти постановки завдань та відстеження їх виконання; інструменти бонусної програми для співробітників за виконання планових завдань та інші технології, що дозволяють контролювати персонал;
  • організація роботи call-центру, зв'язок із сайтом, приймання заявок та звернень з різних джерел, інструменти запису розмов та ведення історії комунікації з клієнтами;
  • колекторський контроль та механізми роботи із заборгованостями;
  • обробка кредитних заявок, автоматизація багатьох бізнес-процесів та розрахунків;
  • аналітичний функціонал, що дозволяє оцінити ефективність управління банківською системою, інструменти статистики та обліку даних, роботу з документами.

CRM система для банку дозволяє автоматизувати багато дій, усунути рутинні завдання, зняти навантаження з персоналу, спростити бюрократичні процедури. Залежно від потреб компанії, впроваджуються різні функції. Реалізувати можна будь-яку ідею, головне, щоб інструменти приносили результат та були ефективними для власників бізнесу.

Етапи розробки індивідуальної CRM у банку

У Wezom ми розробили ефективний підхід до створення діджитал продуктів. Завдяки покроковій реалізації проекту ми можемо контролювати кожну дію, а ви - стежити за ходом виконання робіт. Етапи розробки CRM для банків виглядають наступним чином:

  1. Проведення аналізу бізнес-процесів. Нам важливо зрозуміти всі бізнес-процеси, що відбуваються у вашій компанії. Ми підписуємо договір про нерозголошення, фахівці проводять аналітику, вивчають особливості бізнесу, оцінюють ефективність роботи компанії та перспективи.
  2. Складання технічного завдання на розробку CRM. Після аналітики ми вивчаємо конкурентів, потреби аудиторії та завдання. Формуємо ідею, робимо прототип, підбираємо стек технологій для розробки. Потім складається технічне завдання спеціалістів.
  3. Розробка дизайну. Дизайнери приступають до створення графічних елементів та компонентів. Банківська CRM система влаштована досить складно, але наша мета зробити її доброзичливою та зрозумілою для кожного співробітника. Цим й займаються дизайнери.
  4. Програмування функціонала, який буде необхідним для вирішення поставлених завдань. Розробники використовують стек технологій, щоб реалізувати функціонал та зробити готовий бізнес-інструмент. Пишеться код, збираються модулі, робиться верстка та формується робоча індивідуальна CRM для банку.
  5. Тестування CRM. На перевірку працездатності виділяється достатньо часу. Важливо перевірити кожну функцію, переконатися у її працездатності та ефективності. Але найголовніше – перевірка системи безпеки. Важливо, щоб персональні дані були надійно захищеними, тому багато разів виконують тести, що підтверджують якість захисту.
  6. Навчання персоналу роботі зі створеною системою автоматизації. Коли CRM система для банку готова, ми навчаємо ваших співробітників користуватися інструментами, проводимо консультації, впроваджуємо CRM у бізнес. Ви не просто отримуєте готовий продукт, співробітники одразу ж освоюють його й він починає працювати.

Такий підхід дозволяє нам створювати якісні рішення для вашого бізнесу. Тривалість розробки залежить від багатьох факторів, серед них можна згадати кількість людей у команді, складність функціонала, додаткові вимоги та інші нюанси. На консультації ми зможемо дати детальнішу інформацію та розповісти, як відбувається впровадження CRM системи для банків, скільки орієнтовно коштуватиме розробка та скільки часу це забере. Тож приходьте до нас в офіс або зателефонуйте, щоб домовитись про зустріч, на якій ми все обговоримо.

Замовити CRM рішення для банків від Wezom

У компанії Wezom ви можете замовити розробку CRM для банку. Але спочатку нам потрібно зрозуміти, як реалізувати проект, що знадобиться, які інструменти обрати. Тому нам потрібно провести з вами консультації. Нашу компанію обирають, бо ми працюємо прозоро, укладаємо докладні договори, де прописується кожен крок. Жодних зайвих платежів або нав'язливих послуг. Ми впроваджуємо лише інструменти, які необхідні для вашого бізнесу.

Кожен етап роботи ви можете контролювати. Виділяється персональна команда з проектним менеджером, який завжди на зв'язку, проводить консультації, відповідає на запитання. Якщо потрібно внести редагування, вони вносяться максимально швидко. Ми вибираємо індивідуальні рішення, тому ви отримуєте унікальні інструменти для свого бізнесу.

У нашому штаті працюють лише досвідчені фахівці, кожен знає свою справу. Для розробки CRM системи для банків ми обираємо досвідчену команду, яка зможе реалізувати будь-який інструмент, необхідний цій ніші бізнесу. Обирайте професіоналів та робіть свій бізнес ще кращим. Диджиталізуймо банківську сферу та покращимо взаємодію між вашою компанією та клієнтами.

Як вам стаття?
Давайте обговоримо Ваш проєкт
article-order-form__collapsed-text
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Звернути
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
have questions image
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах