Що таке контекстна реклама Google і як вона працює

Wezom
Wezom
Команда IT-компанії
20.02.2023
4188
0
6 хвилин

Контекстна реклама Google — це особливий вид оголошень, які демонструються користувачу в пошуковій видачі або на сайтах партнерської мережі Google, що мають зміст, релевантний пошуковому запиту або тематиці, що шукається.

Сьогодні ми детально розповімо, що таке контекстна реклама в пошукових системах, як вона працює, як виглядає та як налаштовується. Плюс поговоримо про її вартість і раціональність використання в умовах підвищеної конкуренції в більшості бізнес-ніш. Ну а почнемо, мабуть, з її історії.

Історія появи контекстної реклами Google

Ідея використання рекламних посилань, які демонструються користувачу разом з органічними результатами видачі, належить американському підприємцю й засновнику компанії Idealab Біллу Гроссу. Автор прийшов до неї в 1997 році, але на той момент вона так і не була реалізована.

Тільки за три роки, у 2000 році, був нарешті запущений сервіс Google AdWords, що, по суті, і стало початком епохи контекстної реклами. Спочатку для її запуску необхідно було використовувати програму Premium Sponsorships, а самі рекламодавці навіть не мали можливості самостійно розробляти рекламні кампанії.

Однак далі почався стрімкий розвиток цього формату:

  • у лютому 2002 року Google випустила оновлену версію AdWords з більш гнучкими налаштуваннями. Система навчилася враховувати релевантність оголошень, а також суму, яку готовий був платити рекламодавець за клік;
  • у 2008 році сервіс нарешті став доступний для українських рекламодавців з усім функціоналом;
  • паралельно з цим розвивалися інструменти контекстної реклами Yahoo! та Microsoft. Але вони не знайшли такої самої популярності, як Google AdWords.

Сьогодні саме контекстна реклама Гугл є основним інструментом для рекламодавців, які бажають розміщувати свої оголошення в пошуку й на сайтах, які є учасниками контекстно-медійної мережі Google. І схоже, що в осяжному майбутньому це не зміниться.

Що таке контекстна реклама, принципи її роботи

Контекстна реклама для власників сайту — це один із найбільш ефективних і, що важливо, швидких інструментів залучення користувачів. Вона починає працювати відразу ж після налаштування, запуску та проходження модерації, а оголошення демонструються над результатами органічної видачі (і не тільки), привертаючи тим самим більше уваги.

 

Крім того, контекстна реклама Гугл — це не тільки оголошення в результатах Google-пошуку. Вони можуть показуватися на YouTube, у вигляді банерів і текстових блоків у КММ Google, на пошті тощо. Список постійно розширюється й доповнюється.

З іншого боку, у такого формату є й деякі недоліки:

  1. Як тільки ви припиняєте оплачувати покази, реклама відразу перестає демонструватися користувачам.
  2. Якщо в людини на пристрої або безпосередньо у браузері встановлений блокувальник реклами, він у більшості випадків взагалі не побачить ваші оголошення.

Ми зазвичай не рекомендуємо використовувати цей формат як єдиний інструмент просування. Але в деяких випадках навіть його цілком достатньо для активного залучення трафіку.

Як виглядає контекстна реклама в пошуку

Якщо ви активно користуєтеся Google пошуком й у вас не встановлений блокувальник реклами, то контекстні оголошення ви бачите постійно. Виглядають вони так:

 

При цьому оголошення позначаються в результатах пошуку як «Реклама». Тобто людина відразу бачить, що те чи інше посилання є рекламним. Перейде він за ним або прокрутить сторінку вниз до результатів органічної видачі, залежить від безлічі факторів — починаючи з його переваг і закінчуючи релевантністю оголошень.

Формати контекстної реклами, доступні в Google

Як ми і сказали вище, контекстна реклама Гугл не обмежується тільки одним форматом. Їх декілька:

  1. Традиційна пошукова реклама — оголошення, які показуються в результатах видачі Google на підставі використаного запиту користувача.
  2. Реклама в КММ — оголошення на вебсайтах, які є учасниками контекстно-медійної мережі Google. Це можуть бути банери, текстові блоки, зображення або навіть відеоролики.
  3. Реклама в mobile-застосунках — оголошення, що показуються в застосунках та іграх: банери, текстові блоки, короткі відео, інше.
  4. Реклама на YouTube — банери, відеоролики, текстові блоки й зображення, що демонструються на відеохостингу YouTube. Вони не показуються підписникам YouTube Premium.
  5. Ремаркетинг — оголошення, що демонструються користувачам, які вже відвідували сайт рекламодавця, але не вчинили цільової дії.

Звичайно, рекламодавець може вибирати, де розмістити контекстну рекламу Google, а також гнучко налаштувати таргетинг, щоб охопити ЦА, потенційно зацікавлену у його товарі або послузі. Але це вимагає деякого досвіду та розуміння всіх особливостей роботи з контекстними оголошеннями. Ризик отримати нецільові покази існує.

Цілі кампаній з використанням контекстної реклами

Цілі рекламної кампанії в Google Ads — це конкретні результати, яких рекламодавець хоче досягти. Вони встановлюються на початковому етапі налаштування РК. Наприклад:

  • продажі — одна з найбільш поширених цілей
  • конверсії — збільшення числа цільових дій на сайті клієнта;
  • генерація лідів — залучення потенційних клієнтів, зацікавлених у продукті;
  • залучення трафіку — збільшення числа відвідувачів сайту;
  • впізнаваність бренду — підвищення авторитету компанії в очах потенційних клієнтів.

Цілі дають рекламодавцю можливість точніше визначити, які метрики йому варто відстежувати та які шляхи оптимізації використовувати для досягнення бажаних результатів. Крім того, в залежності від вибраних цілей можуть відрізнятися й налаштування самої рекламної кампанії. Тому початковий правильний вибір цілей — це вкрай важлива складова просування. Він дозволяє рекламодавцю точніше налаштувати кампанію на досягнення конкретних бізнес-завдань й отримати максимальну віддачу від своїх інвестицій.

Навіщо використовувати контекстну рекламу: переваги та вигоди

З тим, що таке контекстна реклама Google, ми розібралися. Але наскільки вона взагалі актуальна для сучасного бізнесу? І чи варто використовувати її саме вам? Щоб відповісти на ці питання, необхідно вивчити всі переваги такого формату просування:

  1. Ненав'язливість. Контекстна реклама показується саме зацікавленій аудиторії, яка використовує в Google Пошуку відповідні запити або відвідує сайти вашої тематики.
  2. Простота та швидкість запуску. Якщо бажаєте, ви цілком можете налаштувати кампанію самостійно з нуля. Це загалом нескладний процес, але й у нього є своя специфіка. Тому, якщо ви не впевнені, що все зробите правильно, зверніться до фахівців.
  3. Точність налаштування. Покази рекламних оголошень можна націлити саме на вашу ЦА. Для цього доступно багато налаштувань та методів таргетингу.
  4. Гнучкість й адаптивність. Ви можете практично в будь-який момент відкоригувати свою рекламну кампанію та змінювати налаштування буквально «на льоту», щоб оптимізувати її й досягати кращих результатів при тому самому бюджеті. Або навіть із меншими витратами.
  5. Оплата за результат. Використовуючи контекстну рекламу, ви платите саме за цільові дії, які встановлюєте самостійно. Наприклад, за переходи на сайт або за дзвінки клієнтів.
  6. Можливість працювати практично з будь-яким бюджетом. Ви можете самостійно встановлювати бюджет на рекламу та допустимі ліміти. Витрати точно не вийдуть за зазначені вами значення, що теж важливо.

Плюс до всього Google постійно вдосконалює власні алгоритми, додає нові інструменти, автоматизує процес налаштування й запуску РК. Усе для того, щоб навіть людина без досвіду могла запустити рекламу сама, якщо бажає, й отримати бажаний ефект від неї.

Вартість контекстної реклами Google: як вона визначається

Одна з ключових переваг контекстної реклами — можливість самостійно встановлювати бюджет на просування й обмежувати витрати у разі потреби.

Рекламодавці конкурують між собою, пропонуючи певні ставки за покази оголошень. Простіше кажучи, хто більше платить, той отримує більше цільового трафіку.

Мінімальна ціна кліка в Google Ads становить $0,01. Але ви повинні розуміти, що у висококонкурентних нішах низькі ставки просто не дадуть результатів. Що більше у вас конкурентів і що активніше вони займаються таким форматом просування, то більше доведеться вкладатися вам для залучення цільової аудиторії. Але, знаючи, як працює контекстна реклама Google і як її правильно налаштувати, можна істотно її оптимізувати, уникнувши нецільових показів та знизивши витрати. Тому часто вигідніше не запускати кампанію самостійно, а звернутися до фахівців, не допускаючи тим самим перевитрати бюджету.

Покроковий план налаштування реклами в Google Ads

Процес налаштування контекстної реклами від компанії Google трохи складніше, ніж спочатку може здатися. Але якщо дотримуватися правильної черговості дій, то все буде набагато простіше:

  1. Створіть Google-акаунт (якщо не зробили цього раніше) та зареєструйтеся в Google Ads.

 

  1. У рекламному кабінеті виберіть пункт «Огляд», натисніть «Нова кампанія».

 

  1. Виберіть мету рекламної кампанії з доступних варіантів (ми для прикладу виберемо «Продажі») та натисніть «Продовжити».

 

  1. Виберіть тип рекламної кампанії (ми виберемо «Пошук»).

 

  1. Виберіть шляхи досягнення мети й дайте назву своїй рекламній кампанії.

 

  1. Виконайте призначення ставок (вкажіть, чого ви хочете досягти за допомогою цієї кампанії, і встановіть цільову ціну за дію).

 

  1. Налаштуйте вашу РК: мережі, місце розташування, мови, сегменти аудиторії й інші параметри.

 

 

  1. Не забудьте виконати додаткові налаштування: строки рекламної кампанії, час показів, інше.

 

  1. Дайте назву групі оголошень. Укажіть товари й послуги, які просуваєте, а також релевантні ключові слова та фрази.

 

  1. Налаштуйте рекламні оголошення: заголовки, ключові слова, описи, посилання на сайт, виноски, типи об'єктів, параметри URL-адреси в оголошеннях, інше.

 

  1. Визначте бюджет і зверніть увагу на показник оптимізації рекламної кампанії (що вище %, то краще).

 

  1. Перевірте всі налаштування та натисніть «Опублікувати кампанію».

 

Після цього рекламна кампанія з'явиться у вашому особистому кабінеті. А після розгляду службою модерації вона буде запущена в роботу (за умови під’єднання засобу оплати, звичайно). Якщо платіжна інформація не надана, відповідне повідомлення з’явиться в особистому кабінеті й вам потрібно буде ввести відповідні дані.

Зверніть увагу! Процес розгляду оголошень модераторами Google може займати до трьох робочих днів. Якщо кампанія пройде модерацію, реклама почне демонструватися користувачам. Якщо ні — ви отримаєте відповідне повідомлення, і потрібно буде виправити допущені помилки або надати додаткову інформацію.

Миттєве залучення клієнтів за допомогою контекстної реклами!

Бажаєте миттєво залучити клієнтів до свого бізнесу? Наша професійна контекстна реклама допоможе вам отримати результати швидше, ніж ви можете уявити.

Підхід Wezom до налаштування та запуску контекстної реклами Google Ads

Ми в Wezom знаємо, що успіх контекстної реклами Google Ads не тільки у кількості залученого трафіку, але й у якості. Наш підхід ґрунтується на трьох ключових аспектах: цільовій аудиторії, оптимізації та аналітиці.

  • Цільова аудиторія. Ми починаємо роботу з глибокого аналізу ЦА клієнта, щоб зрозуміти, хто ці люди, чого вони хочуть і як можна з ними ефективно взаємодіяти. Це дозволяє створювати персоналізовані рекламні кампанії, націлені на конкретні групи користувачів.
  • Оптимізація. Ключ до ефективної реклами – це безперервна та комплексна оптимізація. Ми постійно тестуємо різні елементи та формати рекламних оголошень, оптимізуємо заголовки, описи, зображення та ключові слова, щоб ви отримали максимальний ROI. Ми також оптимізуємо ставки та бюджети, щоб збільшити конверсії та мінімізувати витрати.
  • Аналітика. Наші спеціалісти використовують передові інструменти аналітики для відстеження ефективності кожної рекламної кампанії. Таким чином ми можемо приймати більш обґрунтовані рішення, що будуються на отриманих даних, та швидко адаптуватися до змін у поведінці споживачів та ринкових умов.

Ми прагнемо використовувати всі доступні можливості для того, щоб не просто запустити рекламну кампанію, але й зробити так, щоб усі ваші інвестиції в Google Ads працювали на вас.

Контекстна реклама — це справді ефективний та швидкий спосіб збільшити вашу видимість в інтернеті, залучити цільовий трафік та максимізувати конверсії для зростання та процвітання бізнесу. Але все це працює лише у тому випадку, коли використовується комплексний та професійний підхід. Тому якщо ви не впевнені, що зможете налаштувати та запустити рекламну кампанію коректно самотужки, варто звертатися до фахівців та не ризикувати власним бюджетом заради експериментів.

FAQ

Що таке контекстна реклама в Google?

Контекстна реклама Google — це форма онлайн-реклами, яка показується на сторінках результатів пошуку Google або на сайтах партнерів Google. Оголошення демонструються на підставі тематики сторінки, а також запитів пошуку користувачів.

Скільки коштує контекстна реклама в Google?

Ви можете самостійно встановити бюджет рекламної кампанії та цілком його контролювати. Ціна кліка починається з $0,01, але ви повинні розуміти: що менше ставка, то менше показів і цільових дій отримаєте. У висококонкурентних нішах вартість контекстної реклами може виявитися досить високою.

Як запустити контекстну рекламу в Google Ads?

Для створення рекламної кампанії вам будуть потрібні Google-акаунт й обліковий запис Google Ads. Налаштування та запуск оголошень здійснюються в особистому кабінеті Google Ads. Ви можете створити рекламну кампанію самостійно або звернутися до фахівців, які налаштують її більш точно та якісно.

Де розміщується контекстна реклама Google?

Пошукова контекстна реклама сайту показується в пошуковій видачі Гугл, на сайтах-учасниках контекстно-медійної мережі Google, у застосунках, на YouTube тощо. Так вона дозволяє охопити дійсно велику аудиторію й активно залучати трафік на сайт рекламодавця.

Як вам стаття?
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
wezom logo
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.