click fraud detection
0 800 755 007
(Безкоштовно по Україні)

Call to Action – ефективний заклик до дії

4871

Один з найважливіших елементів на будь-якій продажній сторінці, в тексті листа або формі захоплення - це call to action або заклик до дії. Це свого роду тригер, який пояснює читачеві, що робити далі та стимулює.

що таке call to action

Що таке Call to Action?

Заклик до дії – це текст, який, як правило, передує кнопкам у формах підписки, інтернет-магазинах, рекламних банерах або landing page, також він може розташовуватися на самих кнопках. Найпростіші форми заклику: "замовити", "купити", "підписатися". Подібний текст виконує єдину функцію – пояснює, що станеться, коли користувач натисне кнопку. Короткий та зрозумілий, він ідеально вирішує це завдання, але цим можливості CTA не обмежуються. З його допомогою ви також можете стимулювати користувача вчинити цільову дію.

Добре побудований заклик до дії може значно підвищити конверсію ресурсу чи рекламного оголошення. Але щоб досягти такого ефекту, необхідно докласти чимало зусиль.

Як правило, він складається з двох частин: текст перед кнопкою та текст на ній. Спочатку ви мотивуєте читача вчинити дію, пояснюючи, які вигоди він може отримати. Після цього друга частина повідомлення говорить, що отримати вищезгадані вигоди можна натиснувши сюди.

як працює заклик до дії

Як працює заклик до дії?

Уявіть, що вам на електронну пошту надійшов лист від інтернет-магазину, де ви іноді робите закупи. У ньому йдеться, що ви можете отримати персональну знижку на товар, який саме збиралися придбати. Ви прочитали листа, вас він зацікавив, але що робити далі? У листі немає жодних вказівок з цього приводу, а перспектива нишпорити по сайту або з'ясовувати все у менеджера вам мало подобається.

В результаті, всупереч правильно збудованому ланцюжку продажів, інтернет-магазин залишається без покупця просто через відсутність однієї кнопки або навіть посилання в тексті листа. Ось навіщо потрібен заклик до дії у продажах. Він є сполучною ланкою між інтересом та дією. CTA максимально спрощує процес замовлення або покупки, спрощує його до кількох кліків.

Але до чого тут «заклик», якщо йдеться про просту кнопку з підказкою? Все просто, адже СТА також спонукає вчинити дію. Текст може не лише підказувати, а й закликати: «дивися як це вигідно, потрібно купити» або «краще замовити зараз, допоки діє акція». Але щоб це спрацювало, необхідно досконало розуміти цільову аудиторію. Крім того, ми підготували кілька рекомендацій, які будуть актуальними практично у будь-якій СТА.

як створити правильний заклик до дії

Як створити правильний заклик до дії

Перше та основне правило при складанні call to action: пам'ятайте про мету. Слід чітко уявляти, чого саме ви хочете досягти від читача, навіщо ви пишете CTA.

Заклик до дії в рекламі або на сторінці товару в інтернет-магазині – це два абсолютно різні за призначенням інструменти. У першому випадку його завдання – привернути увагу, зацікавити, забезпечити перехід на сайт чи просто запам'ятається:

  • "так, я хочу заробляти більше";
  • "Дізнатися, як підвищити ефективність бізнесу";
  • "записатися на майстер-клас".

У другому – потрібна просто кнопка з поясненням, простим і точним, без абстракції та розшаркування, як тумблер на електричному приладі:

  • "купити";
  • "додати до кошика";
  • "порівняти".

Покупцеві набагато важливіше зручний та зрозумілий інтерфейс, а не емоції, що викликає напис. За один сеанс він переглядає десятки сторінок, вибираючи товар, а тому ваші старання щодо складання СТА автоматично залишаться поза увагою.

Якщо ви правильно визначили мету призову, то 50% роботи вже зроблено. Тепер розглянемо інші рекомендації.

  1. Наголос на потреби. Намагайтеся думати як власний клієнт. Купуючи у вас товар, він прагне закрити власні потреби, а не віддати гроші та отримати товар. Іншими словами, купуючи металопластикові вікна, ми купуємо спосіб утеплити та ізолювати від шуму власний будинок, а не самі вікна. Пам'ятайте про це, роблячи заклик до дії.
  2. Простота. Чим простіше та зрозуміліше формулювання – тим краще. Потенційний клієнт точно не захоче виконувати цільову дію, якщо не зрозуміє, про що йде мова.
  3. Правильне оформлення. Важливо також зробити заклик помітним. Для цього виділяйте кнопку візуально: намагайтеся розміщувати найважливіше в центрі або правому боці екрана, залишайте порожній простір навколо кнопки, виділіть її окремим кольором (краще підійде червоний або жовтий).
  4. Використовуйте невідкладність. У деяких випадках доречно підштовхнути читача до дії нагадавши, що ваша пропозиція залишається в силі не так довго. Яскравий приклад – акції, обмежені у часі: «встигніть купити до …».

Приклади call to action

А тепер три вдалі приклади комерційних CTA. Ми підібрали три зовсім різні підходи до написання заклику до покупки, але кожен з них ефективний при вмілому використанні, головне – розуміти свою ЦА.

Перший приклад – вікно, що з'являється на сайті наших партнерів Elit-Web. Тут вдало скомбіновані фото, напис та оформлення кольорів. Навіть палець, що вказує на кнопку, на підсвідомому рівні підштовхує натиснути на неї.

приклад call to action elit-web

Наступний приклад від справжнього майстра сильних текстів Максима Ілляхова – заклик оформити платну передплату на розсилку Головреда. Основна риса - акцент на інформативність. Читаючи текст, переймаєшся довірою до автора, оскільки все докладно й зрозуміло розписано, а головне, в тексті немає рекламних слоганів, що кричать:

приклад call to action

А тепер приклад від Студії Дениса Каплунова. На відміну від попереднього призову, тут упор на емоційну складову. Яскравий візуальний образ та заклик на підсвідомому рівні викликають бажання зробити замовлення. Також тут є тимчасові обмеження, текст говорить, що замовляти найвигідніше саме зараз.

приклад call to action - з ноунейму до бренду

На цьому все. Якщо стаття була для вас корисною, підпишіться на розсилку. На Вас чекає більше свіжих та корисних матеріалів!

У вас залишились запитання?

Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.

2/5
Корисність
Проголосували 5
Як вам стаття?
Давайте обговоримо Ваш проект
Давайте почнемо розмову!
КОМЕНТАРІ0
Можливо
Ефективність ресурсу YouTube як маркетинговий інструмент очевидна. Тут є велика аудиторія, яка вже сьогодні готова…
Олександр Вострецов
Олександр Вострецов
Якщо ви цікавитеся темою блокчейна та криптовалюти, то ви, напевно, вже чули про те, що…
Євген Паталяк
Євген Паталяк
Програми для знайомств - це можливість швидко познайомитися з людиною, дізнатися її інтереси і зрозуміти,…
Wezom
Wezom
ПІДПИСУЙТЕСЯ НА РОЗСИЛКУ АЙТІБЛОГ
Бажаєте отримувати 
цікаві статті?