Для більшості людей просування в соціальних мережах — це насамперед продаж: залучення нових клієнтів, дотискання потенційних, пряма реклама своєї продукції. І справді, ще навіть рік тому це здебільшого було правдою. Нині ж у гру вступає бренд-маркетинг.
Соціальні медіа диктують нові правила. Більше не модно будувати холодні ділові відносини з клієнтами, модно дружити з ними. Вже не модно нав'язувати свою продукцію, модно виявляти турботу про користувача. Люди цінують пряму комунікацію, їм подобається відчувати, що бренд не з того боку екрану чи полиці у магазині, а поруч із ними. І завжди буде поряд, коли їм це потрібно.
У чому особливості бренду маркетингу?
На перший погляд, важко відрізнити бренд маркетинг від SMM. Усі готують унікальний контент, настроюють рекламу, проводять ретаргетинг. Чим же ми кращі?
Наша мета – не продати послугу чи продукт, розповівши її переваги. Наша мета – підвищити лояльність аудиторії до бренду. Зробити так, щоб при думці про якусь сферу, при виборі товару чи послуги люди моментально згадували саме про вас. Адже головний конкурент - не той, хто перший у видачі, а той, про кого згадують насамперед.
Унікальний підхід
Три пости на день, кроспостинг у всі соцмережі та стокові картинки не зроблять бренд незабутнім. Ми за індивідуальний підхід.
Аудиторія соціальних мереж відрізняється. Десь перевага однієї статі, десь — іншої. Десь сидить старше покоління, десь молодь. Серед них може бути ваша цільова аудиторія. Але погодьтеся, у кожного сегмента буде свій рівень знань, свої цілі та потреби та свої критерії прийняття рішень.
Розповідаючи одне й те саме всім, ви даремно витрачаєте рекламний бюджет і ризикуєте втратити більшу частину аудиторії через просте нерозуміння. Або навіть непопадання в ціль. Так-так, кожен продукт може вирішувати різні проблеми, і вирішення всіх цих проблем не можна уявити однією і тією самою фразою.
Забудьте про стоки! Ми за створення унікального контенту під кожну соціальну мережу. І цільову аудиторію кожної соціальної мережі визначаємо окремо. Соціальні мережі - це про унікальний контент, саме ваш: фото вашої продукції та співробітників, відео ваших процесів, історії з вашого життя. Щоб користувачі дихали разом з вами, переживали ті ж емоції, і відчували, що ви близькі до них.
Вирішення всіх проблем не можна уявити однією і тією самою фразою.
Вихід за рамки
Тут йдеться відразу про два напрямки: вийти за рамки реклами та вийти за рамки інтернет-простору.
Впізнаваність бренду підвищується, коли його назва постійно на слуху. Якщо ви щодня, по кілька разів, по дорозі на роботу і додому чуєте по радіо рекламу однієї компанії, то вже за тиждень ви точно знатимете її назву напам'ять. Навіть якщо воно давньокитайською. Але чи захочете ви з цим брендом співпрацювати?
Замість того, щоб засісти в голові користувача, як нав'язлива мелодія, якої він хоче позбутися, покажіть своїй аудиторії, що ви розумієте її болі . Визначте, що її хвилює, виявите співчуття та допоможіть знайти вихід. Ці нюанси не завжди лежать на поверхні, про це мало хто думає, але це дуже цінують користувачі.
Інтернет став сильним помічником будь-якого бізнесу. Настільки сильним, що багато хто часто забуває будувати відносини офлайн. Ми виводимо бренд за соціальні мережі. Ми за живі зустрічі. Ми хочемо, щоб ви потиснули руку своєї ЦА, зрозуміли, хто ці люди і чим ви можете їм допомогти. Адже люди купують у людей.
Користувачі цінують турботу.
Відключитися від конкурентів
Ні, ми не стверджуємо, що про конкурентів слід забути. Ми впевнені, що аналіз конкурентів потрібен, і обов'язково проводимо його перш ніж розпочати будь-який проект. Потрібно зрозуміти, як розвивається ніша, які в ній правила та хто їх встановлює. Для того, щоб обійти їх по флангу.
Ми зустрічалися з оманою, що аналіз конкурентів потрібен, щоб підглянути у них стратегії маркетингу, якісь ідеї та підходи. Ми не згідні. Ми проводимо аналіз конкурентів, щоб донести аудиторії вашу цінність на їхньому тлі. Чим ви відрізняєтеся, у чому ви кращі, які у вас переваги?
Це допомагає сформувати ту головну ідею, яка розповідає про продукт та його переваги в постах бренду, яку потрібно донести до користувача, і яку цей користувач розділить і стане вашим другом.
Як ми це робимо?
- Проводимо аналіз поточної ситуації та конкурентів. Визначаємо сильні та слабкі сторони вашої компанії, допомагаємо знайти ту особливість, яка зробить вас особливими для вашої цільової аудиторії.
- Опрацьовуємо заперечення користувачів. Не буває так, щоби всі одноголосно щось схвалили. Але ж кожного можна переконати.
- Створюємо стратегію просування. Описуємо покроковий план впровадження інфлюєнс маркетингу, визначаємо канали зв'язку з саме вашою аудиторією, формуємо бюджет на просування.
- Готуємо комунікацію із аудиторією. Формуємо головну ідею, яка пройде червоною ниткою по всіх каналах, шукаємо амбасадорів вашого бренду, готуємо унікальний контент.
- Втілюємо стратегію. Розміщуємо, просуваємо, щодня нагадуємо про вас – тиснемо руку аудиторії.
- Аналізуємо результати. Визначаємо, які канали та кампанії досягають своєї мети, а які потрібно доопрацювати.
- Впроваджуємо спецпроекти для вашого бренду .
- Масштабуємо та вдосконалюємо. Відключаємо марні канали, масштабуємо корисні, продовжуємо покращувати комунікацію, ґрунтуючись на результатах аналізу.
Ми допомагаємо аудиторії відчувати бренд
Не важливо, як давно ви на ринку, якого розміру у вас компанія і скільки коштує ваш продукт. Соціальні мережі – місце, де ви можете почати дружити зі своїми користувачами, весь світ – місце, де ваша дружба зміцнюється. Не бійтеся бути щирими, виявляти емоції, від захоплення до смутку, спілкуватися безпосередньо з аудиторією.
Будьте ближчими до своїх користувачів, дружіть з ними, і вирішуйте проблеми один одного. А ми вам допоможемо. Ми зробимо бренд улюбленим користувачам.