click fraud detection
0 800 755 007
(Безкоштовно по Україні)

Брендбук

1972

Брендбук – ефективний інструмент бренд платформи, «Біблія» компанії, що визначає стратегію розвитку бізнесу та методи комунікації з клієнтами.

Мета брендбука

Брендбук є офіційним керівництвом, що допомагає керувати брендом. Це документ для внутрішнього використання компанії, що допомагає зрозуміти позиціонування, концепції, цінності та основні ідеї бренду. Він містить гайдлайн, в якому описані умови візуального оформлення бренду, а також концептуальну частину.

У концептуальній частині описано цільову аудиторію компанії, аватари клієнтів та основні характеристики покупців. Також є основні цінності бренду, стратегії просування, фірмовий стиль.

Головна мета брендбука – визначити бачення компанії, яке легко донести до кожного співробітника та направити їх діяльність на благо спільних цілей.

Створення брендбуку для компанії

Створення брендбуку для компанії

У вашій компанії є брендбук? Ні? А хочете замовити розробку? Якщо ви про це ще не замислювалися, то зараз саме час. Будь-яка передова компанія повинна мати в арсеналі брендбук. Фірмовий стиль, опис бренду, його цінності, ідеї, ідеологію просування, зведення правил оформлення продукції, яка сприяє підвищенню популярності — це і багато іншого містить у собі документ. Тому його не можна назвати просто координуючим виданням.

Ефективні комунікації зі споживачами та розвиток організації загалом – ось що дає брендбук. Ціна створення повністю виправдана, оскільки наявність напрямного керівництва істотно полегшує діяльність компанії та допомагає їй регламентувати безліч робочих моментів.

Основні блоки

Основні блоки

Дизайн брендбука немає чіткої структури. На блоки його можна поділити умовно:

  • У першій частині зазвичай описується платформа, тобто: у чому призначення, які цінності, основна філософія та інші важливі моменти, які розкривають суть організації та відносин між нею та клієнтами-споживачами товарів чи послуг, що надаються. Така інформація необхідна насамперед фахівцям зі зв'язків із громадськістю та просування бренду.
  • Друга частина, яка називається Guideline, визначає, як зовні виглядає логотип і фірмовий знак: стиль, кольори. Крім того, у блоці надається інформація, яким чином оформлюються носії, тобто ділова документація та маркетингові матеріали: реклама, сувенірна продукція (ручки, чашки, брелоки та інше), уніформа тощо. Кожна компанія має свою специфіку діяльності, тому розробка брендбука передбачає індивідуальний підхід щодо кількості та видів носіїв. Призначення: маркетинговий, рекламний та поліграфічний відділи компанії.
  • У третій частині під назвою Cutguide описуються технології створення зовнішньої реклами, веб-сайтів, методик навчання, інтер'єрів/екстер'єрів будівель та транспорту. Призначення: співробітники, які працюють у підрозділах (філіях), підрядники.

Розробка брендбука повинна здійснюватися фахівцями, тому що від цього залежить, чи чітко проглядатиметься єдність компанії та цілісність його образу у всіх комунікаціях з цільовою аудиторією.

Як правильно використовувати брендбук

Ви вже знаєте, що брендбук - це інструмент для дизайнерів та маркетингових агентств, а також чудове джерело знань про компанію для нових співробітників та спосіб привабливо уявити її філософію. А як щодо клієнтів?

Ніщо не перешкоджає більш прямому уявленню цінностей бренду у рамках візуальної ідентифікації та комунікації. Багато брендів діляться своїм брендбуком на сайтах або у вигляді друкованих буклетів. Клієнти, які ще не знають компанію, можуть швидко дізнатися про її цінності, місії, цілі. Загальнодоступний брендбук - це спосіб систематизувати (або оновити) інформацію у свідомості існуючих клієнтів.

Як правильно використовувати брендбук

Замовляючи брендбук, ви отримуєте низку переваг:

  • Оптимізацію рекламних кампаній

Брендбук містить інформацію про візуальне оформлення елементів фірмового стилю. Якого розміру має бути логотип, кольори, форми та інші нюанси допомагають прискорити процес створення рекламних кампаній та скоротити витрати.

  • Ефективність маркетингу

Проведення маркетингових заходів стає набагато ефективнішим, якщо є брендбук. Знижуються витрати на маркетинг та піар, збільшується показник результативності, компанія отримує вигоду.

  • Вибудовування відносин з клієнтами та партнерами

У брендбуку описуються не лише спільні ідеї та особливості фірмового стилю, а й аватари клієнтів, партнерів та принципи взаємодії з ними. Тому легше збудувати довгострокові взаємини.

  • Посилення репутації та іміджу

Компанії, що мають брендбук, і такі принципи, зазначені в цьому документі, створюють репутацію сильного і стабільного бренду. Це підвищує довіру як в особі клієнтів, так і партнерів.

  • Формування єдиного стилю

Брендбук містить рекомендації щодо ведення єдиного стилю у діджитал просторі. Збереження єдиного стилю допоможе створити чітке позиціонування та впізнаваність бренду.

  • Розвиток корпоративної культури

Брендбук створюється для співробітників з однією метою – донести основну ідею та філософію. Це невід'ємна частина побудови корпоративної культури, де кожен співробітник знає цілі компанії та дотримується загального позиціонування.

Висновки

Хороший брендбук об'єднає та задасть єдиний напрямок розвитку вашого бренду. Це полегшує співпрацю із субпідрядниками та роботу над можливими змінами в майбутньому. Це дозволяє уникнути багатьох проблем та заощадити час та гроші. Це суть вашого бренду та джерело знань про його цінності.

У вас залишились запитання?

Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.

0/5
Корисність
Проголосували 0
Як вам стаття?
Давайте обговоримо Ваш проект
Давайте почнемо розмову!
КОМЕНТАРІ0
Можливо
Стійкою тенденцією серед затребуваних ІТ рішень за останні 5 років є продукти, що покривають нішу…
Артем Іл'яний
Артем Іл'яний
Товарна реклама – це тип рекламної кампанії у пошуковій мережі Google. Її особливість – показ…
Wezom
Wezom
Основні етапи, методи просування інтернет-магазину сантехніки, опалення та водопостачання. Регіон просування України.
Синявський Антон
Синявський Антон
ПІДПИСУЙТЕСЯ НА РОЗСИЛКУ АЙТІБЛОГ
Бажаєте отримувати 
цікаві статті?