Pesto Family: кейс SEO-просування

SEO
Збільшення органічного трафіку в 1,4 раза та виведення більше ніж половини ключів у топ-3 за 4 місяці роботи.
Анамнез
Pesto Family

Мережа ресторанів, які спеціалізуються на італійській кухні й використовують у роботі оригінальні рецепти. У меню є різні салати, гарячі страви, десерти. Власники бізнесу вибрали концепцію створення затишних сімейних ресторанів, куди можна приходити з дітьми. Під брендом Pesto Family працюють відразу кілька проєктів: Vapiano, Bamboo, Pesto Café, Mister Twister. У кожному з них своє унікальне меню. Наприклад, у Bamboo можна скуштувати азійську кухню. У будь-якому закладі мережі Pesto Family можна замовити доставку по Києву або організацію заходу.

Цілі та завдання

Об'єднання вебсайтів ресторанів під єдиним брендом, підвищення рентабельності проєкту завдяки залученню трафіку, підвищення популярності та впізнаваності.

Стратегія

01/
Комплексний аналіз ніші.
02/
Технічна оптимізація сайту.
03/
Поліпшення юзабіліті.

Хід робіт

01/
Виконали роботи з технічної оптимізації сайту
Після аудиту визначили основні проблеми й зайнялися їхнім усуненням. Перш за все підвищили швидкість завантаження на мобільних девайсах на програмному рівні за допомогою техпідтримки хостингу. Потім зайнялися впровадженням базових видів мікророзмітки структурованої інформації: логотипу, місцевої компанії та ін. Також на цьому етапі усунули дублі вебсторінок, зайві URL, які були згенеровані випадково. Провели роботу над реалізацією автогенерованого налаштовуваного шаблону метатегів, виправили помилки пагінації.
02/
Провели роботу над комерційними факторами, поліпшили юзабіліті
Ці заходи позитивно впливають на конверсію. У ході робіт ми додали номери телефонів до шапки вебсайту, налаштували перехід у месенджери, створили форму швидкого бронювання й усунули недоробки в картках товарів.
03/
Виконали зовнішню оптимізацію
На цьому етапі були підібрані сайти-донори (з урахуванням регіону, відвідуваності, релевантності, трафіку та наявності опції вставки активного посилання), складений анкор-лист, написані унікальні тексти з посиланнями для розміщення.
Коментар від фахівця
Синявський Антон
Керівник відділу Performance-маркетингу
«Клієнт звернувся до нас із проблемою: не вдавалося довести користувачів до цільової дії, хоча відвідуваність ресурсу була на нормальному рівні. Наша команда придумала стратегію, спрямовану на підвищення видимості сайту в Google Maps і в пошуку. Ще ми пропрацювали поведінкові фактори, поліпшили юзабіліті. Усі виконані заходи допомагали утримувати відвідувачів на сайті та спрощували їм замовлення страв або бронювання столика в закладі».

Результати

Results
Результати
Поліпшення видимості ресурсу
Позиції сайту в пошуковій видачі зросли, виведені в топ більше ніж половина запитів. Тільки за перший місяць робіт зросли позиції у 32,54% ключів.
Залучення нових відвідувачів на сайт
За 4 місяці робіт над проєктом показники загального трафіку зросли у 12 разів. Кількість переходів із пошуку теж збільшилася — в 1,4 раза.
Бажаєте такий же кейс?
Розробимо план зростання трафіку та заявок для вашого бізнесу.
Отримайте детальну та зрозумілу комерційну пропозицію
Трансформуємо
ваш бізнес!
Прикріпити файл
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
м. Київ, вул. Андрія Верхогляда, 2а, оф. 440 (секція 2, поверх 23)
0 800 755 007
Безкоштовно по Україні
@Написати
Пишіть, домовимось!
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.