Анамнез
Компанія «Хвиля здоров'я»
Основний напрямок діяльності компанії – доставка води в офіс та додому за 60 хвилин. «Хвиля здоров'я» видобуває воду з глибинних свердловин, потім тестує її в лабораторіях та очищує за допомогою сучасних фільтрів. Склад готового продукту відповідає міжнародним стандартам.
Цілі та завдання
Залучити нових клієнтів та передплатників на сторінки у Facebook, Instagram. Збільшити конверсії сайту.
Стратегія
01/
Розробка візуального та текстового стилю.
02/
Складання контент-плану.
03/
Запуск таргетованої реклами.
Хід робіт
01/
Проаналізували нішу, оформили профілі
На основі аналізу конкурентів та ознайомлення з особливостями компанії виділили її сильні та слабкі сторони. Узгодили візуальне оформлення сторінок у соціальних мережах.
02/
Реалізували контент-план
У розробці плану публікацій враховували користь та актуальність інформації. Особливу увагу приділили зворотному зв'язку з клієнтами компанії.
03/
Запустили рекламні кампанії
Створили рекламні креативи та текстові офери. Зібрали ЦА за окремими параметрами. У процесі роботи тестували нові аудиторії.
Результати
Results
Результати
Збільшення цільових відвідувачів та зростання конверсій на сайті
Залучення цільових користувачів
Реалізували мету «Генерація лідів». Отримали 10 цільових користувачів. Ціна за 1 лід — від 3,12 $, бюджет — 31,19 $.
Конверсії на сайті
Реалізували мету «Конверсії на сайті». Отримали 182 цільові дії. Ціна за 1 контакт — 5,79 $, бюджет — 1 053,46 $.
Бажаєте такий же кейс?
Розробимо план зростання трафіку та заявок для вашого бізнесу.
![Трансформуємо ваш бізнес!](/images/transform-business/bg.png)
Отримайте детальну та зрозумілу комерційну пропозицію
Трансформуємо
ваш бізнес!
ваш бізнес!
Київ
м. Київ, вул. Андрія Верхогляда, 2а, оф. 440 (секція 2, поверх 23)
0 800 755 007
Безкоштовно по Україні
@Написати
Пишіть, домовимось!