Тепер клієнт вирішив застосувати свій досвід та напрацьовану інфраструктуру, аби запустити новий напрямок бізнесу. Він звернувся до нас із запитом на створення повноцінного онлайн-магазину автозапчастин та обладнання.



Проєкт покладався на вже оновлену нами систему бек-офісу зі складським обліком автозапчастин. Саме через неї формується товарний каталог та здійснюється управління запасами. Побудова юзабіліті для онлайн-продажів потребувала міграції даних зі старої системи на нову, з автоматичним додаванням товарів у відповідні розділи.
Принципи Agile та методологія scrum дозволили забезпечити безперервну комунікацію технічної команди зі стороною клієнта. Розробники отримували фідбек “на льоту”, аби скеровувати роботу у правильне річище, під непросту специфіку автотранспортного eCommerce.
- Налагодження синхронізації з бек-офісом. На перших етапах розробки трансфер даних з баді-шопу на сайт займав 15-20 хвилин, що не припустимо для онлайн-продажів. Ця проблема потребувала ретельної оптимізації;
- Оптимізація зображень під формат для eCommerce. Передача зображень з бек-офісу до карток товарів на сайті потребувала автоматичного форматування під швидке завантаження та вимоги пошукових систем;
- Кастомний чек-аут. Проєкт передбачав комплексну логіку розрахунку вартості замовлення, яка мала також запропонувати покупцю індивідуальні бонуси у вигляді знижок, безплатної доставки тощо.
- Єдина екосистема для усіх бізнесів. eCommerce компанії органічно інтегрований з її онлайн-автомайстернею, що спрощує облік, управління запасами, логістику продажі та взаємодію з партнерами;
- Гнучка логіка чек-ауту. Майданчик пропонує гнучку логіку розрахунку вартості доставки, яка залежить від суми замовлення та кількості товарів. Також, є можливість налаштувати безплатну доставку для певних клієнтів, або за певних умов;
- Персоналізований досвід. Майданчик пропонує гнучке та індивідуальне юзабіліті з програмою лояльності та персоналізацією цін. Він також дозволяє запропонувати особливі бонуси та умови доставки для B2B-партнерів.
Проєкт дозволив компанії застосувати свій досвід, інфраструктуру та переваги, аби увірватися в новий для себе напрямок бізнесу – ритейл автозапчастин.
В результаті впровадження порталу були отримані наступні бізнес переваги :
- 100% забезпечення покриття аудиторії HAULK сучасним сервісом онлайн-продажів;
- Персоналізований досвід eCommerce для усіх категорій клієнтів, що раніше було неможливо;
Першими покупцями на новому майданчику стали давні партнери компанії, які давно користуються її сервісами та підтримкою. Але водночас магазин залучив і нову релевантну аудиторію з індустрії автоперевезень.
Робота над цим унікальним онлайн-магазином стала команди WEZOM дуже важливим кейсом eCommerce на ринку Сполучених Штатів, який відрізняється вкрай щільною конкуренцією. Однак ми впевнені, що попит на подібні рішення буде лише зростати.

ваш бізнес!