HAULK: унікальний eCommerce від лідера автоперевезень

HAULK: унікальний eCommerce від лідера автоперевезень

HAULK: унікальний eCommerce від лідера автоперевезень
Software
Ключові результати
100%
покриття аудиторії HAULK сучасним сервісом онлайн-продажів
Унікальний
eCommerce для усіх категорій клієнтів
Резюме
Наша команда давно та успішно співпрацює з HAULK – одним з провідних операторів вантажних перевезень у Північній Америці. Разом ми реалізували унікальну диджитал-екосистему управління логістичним бізнесом, що охоплює менеджмент автопарку, технічної підтримки та взаємодії з партнерами.
Industry:
eCommerce
Location:
USA
Status:
Завершений
Використані послуги
Клієнт
Провідний оператор вантажних перевезень, що працює на ринках США та Канади

Тепер клієнт вирішив застосувати свій досвід та напрацьовану інфраструктуру, аби запустити новий напрямок бізнесу. Він звернувся до нас із запитом на створення повноцінного онлайн-магазину автозапчастин та обладнання.

Попередня версія
Нова версія
Цілі і завдання
Реалізувати систему продажів запчастин зі складів компанії, опираючись на повністю оновлену інфраструктуру бек-офісу автомайстерні (BodyShop)
01/
Створення веб-майданчика для замовлення та оплати запчастин, спрямованого на B2B та B2C клієнтів;
02/
Інтеграція сайту з онлайн-платформою бек-офісу для технічного обслуговування траків, складського обліку, менеджменту цін та пропозицій, звітності та аналітики;
03/
Реалізація чек-ауту задля надання персональних цінових пропозицій клієнтам, інтеграція платіжних сервісів.
vertical image 1
Робочий процес
З нуля реазлізували унікальний майданчик eCommerce під усі особливості та вимоги бізнесу клієнта
Проблема

Проєкт покладався на вже оновлену нами систему бек-офісу зі складським обліком автозапчастин. Саме через неї формується товарний каталог та здійснюється управління запасами. Побудова юзабіліті для онлайн-продажів потребувала міграції даних зі старої системи на нову, з автоматичним додаванням товарів у відповідні розділи.

Підхід

Принципи Agile та методологія scrum дозволили забезпечити безперервну комунікацію технічної команди зі стороною клієнта. Розробники отримували фідбек “на льоту”, аби скеровувати роботу у правильне річище, під непросту специфіку автотранспортного eCommerce.

Топ 3 труднощів з проєктом
  • Налагодження синхронізації з бек-офісом. На перших етапах розробки трансфер даних з баді-шопу на сайт займав 15-20 хвилин, що не припустимо для онлайн-продажів. Ця проблема потребувала ретельної оптимізації;
  • Оптимізація зображень під формат для eCommerce. Передача зображень з бек-офісу до карток товарів на сайті потребувала автоматичного форматування під швидке завантаження та вимоги пошукових систем;
  • Кастомний чек-аут. Проєкт передбачав комплексну логіку розрахунку вартості замовлення, яка мала також запропонувати покупцю індивідуальні бонуси у вигляді знижок, безплатної доставки тощо.
Рішення
  • Єдина екосистема для усіх бізнесів. eCommerce компанії органічно інтегрований з її онлайн-автомайстернею, що спрощує облік, управління запасами, логістику продажі та взаємодію з партнерами;
  • Гнучка логіка чек-ауту. Майданчик пропонує гнучку логіку розрахунку вартості доставки, яка залежить від суми замовлення та кількості товарів. Також, є можливість налаштувати безплатну доставку для певних клієнтів, або за певних умов;
  • Персоналізований досвід. Майданчик пропонує гнучке та індивідуальне юзабіліті з програмою лояльності та персоналізацією цін. Він також дозволяє запропонувати особливі бонуси та умови доставки для B2B-партнерів.
Команда проєкту
Result
Сучасне та унікальне юзабіліті онлайн-продажів запчастин, націлене на індустрію автоперевезень

Проєкт дозволив компанії застосувати свій досвід, інфраструктуру та переваги, аби увірватися в новий для себе напрямок бізнесу – ритейл автозапчастин.

В результаті впровадження порталу були отримані наступні бізнес переваги :

  • 100% забезпечення покриття аудиторії HAULK сучасним сервісом онлайн-продажів;
  •  Персоналізований досвід eCommerce для усіх категорій клієнтів, що раніше було неможливо;

Першими покупцями на новому майданчику стали давні партнери компанії, які давно користуються її сервісами та підтримкою. Але водночас магазин залучив і нову релевантну аудиторію з індустрії автоперевезень.

Робота над цим унікальним онлайн-магазином стала команди WEZOM дуже важливим кейсом eCommerce на ринку Сполучених Штатів, який відрізняється вкрай щільною конкуренцією. Однак ми впевнені, що попит на подібні рішення буде лише зростати.

Використані технології
Software
Якщо ви маєте намір діяти, ми готові допомогти!
Трансформуємо ваш бізнес!
Отримайте детальну та зрозумілу комерційну пропозицію
Трансформуємо
ваш бізнес!
Phone
Прикріпити файл
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
м. Київ, вул. Андрія Верхогляда, 2а, оф. 440 (секція 2, поверх 23)
0 800 755 007
Безкоштовно по Україні
@Написати
Пишіть, домовимось!