Анамнез
Онлайн-супермаркет Foodex24
Foodex24.pl був запущений на польському ринку під час пандемії. Здебільшого його цільова аудиторія — вихідці з України й інших країн Східної Європи. У пріоритеті компанії Foodex24 — ідеальний сервіс, контроль на всіх етапах доставки продукції. Велику увагу приділено розробленню зручного сайту онлайн-магазину.
Цілі та задачі
Впровадження повноцінного комплексу інструментів з контекстної реклами для проєкту e-commerce. Акцент на просуванні певних товарів з асортименту.
Стратегія
01/
Опрацювання інструментів, орієнтованих на продажі та зростання числа постійних клієнтів.
02/
Підвищення впізнаваності бренду.
Хід робіт
01/
Запустили й налаштували торгові компанії
На старті проєкту виконали всі стартові роботи — зв'язали рекламний кабінет із Merchant Center, налаштували систему автооновлення атрибутів й автопокращення зображень. Підготували фід даних, який завантажили в кабінет.
02/
Зібрали семантику та налаштували пошукові кампанії
Акцентували увагу на виборі назв пріоритетних товарів, які потрібно просувати перш за все. Підготували список мінус-слів. Після запуску кампаній ретельно моніторили результати. Додавали нові ключові слова, відключали дорогі ключі.
03/
Запустили медійні кампанії
Налаштували кампанії в медійній мережі Google. Пропрацювали аудиторії користувачів, які вже здійснювали купівлю в інтернет-магазині.
Коментар від фахівця
Владислав Захаревич
Head of PPC
У цій ніші дуже важливо розуміти особливості цільової аудиторії клієнта, знати специфіку пошукових алгоритмів й аналізувати поведінкові реакції. У Польщі велика частина клієнтів онлайн-супермаркету Foodex24.pl — це вихідці з України, які люблять певні продукти та сумують за ними. Також частина покупців — це жителі Польщі, які просто люблять ці товари, тому що серед польської продукції їх просто немає. Для того щоб залучити на сайт саме ці категорії споживачів, довелося чітко налаштувати рекламні кампанії з урахуванням аудиторій і призначених для користувача метрик.
Результати
Results
Результати
Зростання всех показників
Трафік на сайт
На старті робіт число споживачів, які перейшли на вебресурс після контакту з рекламним оголошенням, становило всього 158 осіб за місяць. Через 4 місяці їх стало 4717. Зросла й кількість транзакцій.
Результативність реклами
За 4 місяці вдалося домогтися ROAS на рівні 318% і збільшення трафіку майже у 30 разів.
Бажаєте такий же кейс?
Розробимо план зростання трафіку та заявок для вашого бізнесу.
Отримайте детальну та зрозумілу комерційну пропозицію
Трансформуємо
ваш бізнес!
ваш бізнес!
Київ
м. Київ, вул. Андрія Верхогляда, 2а, оф. 440 (секція 2, поверх 23)
0 800 755 007
Безкоштовно по Україні
@Написати
Пишіть, домовимось!