Анамнез
EDIT
EDIT — це повноцінний медцентр, де пропонують великий спектр косметологічних послуг: догляд, лікування, ін'єкційні процедури й усунення естетичних проблем зі шкірою та волоссям. Для роботи використовуються сертифіковані матеріали й сучасне якісне обладнання, а у штаті працюють тільки досвідчені косметологи. Процедури, які пропонуються клієнтам у клініці EDIT, пройшли перевірку та відповідають міжнародним стандартам естетичної медицини.
Цілі та завдання
Знизити кількість відмов, залучити нові ліди, збільшити час перебування на сайті та підвищити конверсію вебресурсу.
Стратегія
01/
Технічна оптимізація.
02/
Збір семантики та наповнення сайту контентом.
03/
Налаштування usability.
04/
Зовнішня оптимізація.
Хід робіт
01/
Формування СЯ для пріоритетних сторінок
Розширення семантики допомагає поліпшити видимість сайту в пошуку. Під час збору ядра вибирали ключові запити різної частотності. На підставі зібраних ключів підготували ТЗ авторам для написання оптимізованого контенту на пріоритетні сторінки.
02/
Робота з usability та технічними недоліками
Склали та розмістили метатеги на пріоритетних сторінках сайту. Перевірили вебресурс на якість юзабіліті, склали рекомендації щодо усунення недопрацювань для програмістів. Ці дії допомогли в більш коректному показі сторінок у десктопній і мобільній версіях ресурсу, що, як результат, позитивно позначилося на ранжуванні.
03/
Роботи з зовнішньої оптимізації
Підібрали авторитетні майданчики-донори релевантної тематики, склали ТЗ авторам для написання текстів під посилання. Закупили PNB-посилання, провели роботу з крауд-маркетингу.
Коментар від фахівця
Синявський Антон
Керівник відділу Performance-маркетингу
«У роботі над проєктом Edit.ua ми зосередили свої зусилля на налаштуванні коректного показу вебсторінок на екранах мобільних пристроїв і ПК, а також зайнялися оптимізацією метатегів, просували ресурс через розширення структури семантики. Перераховані заходи допомогли збільшити трафік і видимість сайту у видачі. Наші фахівці також відстежували якість контенту, його структуру й оптимізацію».
Результати
Results
Результати
Збільшення органічного трафіку
Показники органічного трафіку до війни склали 15 569 осіб/міс. Але протягом першого місяця після вторгнення ці показники сильно просіли.
Поліпшення позицій ключових запитів
14% ключів вивели в топ-3, 38% — топ-10, 64% ключових слів вийшли в топ-30.
Виведення СЧ- і НЧ-ключів у топ-10
Більшість низько- та середньочастотних запитів потрапили в топ-10.
Бажаєте такий же кейс?
Розробимо план зростання трафіку та заявок для вашого бізнесу.
Отримайте детальну та зрозумілу комерційну пропозицію
Трансформуємо
ваш бізнес!
ваш бізнес!
Київ
м. Київ, вул. Андрія Верхогляда, 2а, оф. 440 (секція 2, поверх 23)
0 800 755 007
Безкоштовно по Україні
@Написати
Пишіть, домовимось!