Dispatcher360: контекстна реклама для ринку США

PPC
Підвищення ефективності контекстної реклами на ринку в США.
Анамнез
Компанія Dispatcher360

Основний напрямок діяльності компанії — диспетчерські послуги. Її цільовою аудиторією є автотранспортні компанії, оператори, власники транспортних засобів, брокери. Dispatcher360 має понад 7 років досвіду роботи у сфері вантажоперевезень, за які більше ніж 50 диспетчерів і понад 300 водіїв надали кваліфіковану допомогу її клієнтам.

Цілі та задачі

Налаштування роботи рекламного акаунта та підвищення прибутковості реклами.

Стратегія

01/
Детальне опрацювання семантики та визначення ефективних ключових запитів.
02/
Налаштування ефективних рекламних кампаній.
03/
Ретельний контроль бюджету.
04/
Впровадження інших рекламних інструментів.

Хід робіт

01/
Проаналізували конкурентів і детально вивчили тематичну нішу
З'ясували, хто основні споживачі послуг Dispatcher360, які компанії є конкурентами, яка їх УТП, у чому особливості позиціювання.
02/
Налаштували акаунт в Google Ads, провели підготовчі роботи
Зібрали семантичне ядро й затвердили список ключових слів. Підготували варіанти текстів рекламних оголошень. Запустили пошукові рекламні кампанії.
03/
Тестували додаткові рекламні інструменти й аудиторії
Під’єднали інструменти Discovery Ads і Display із метою підвищення впізнаваності бренду, отримання цільового трафіку. Протестували різні аудиторії, «особливі сегменти» та списки «схожих користувачів».
04/
Оптимізували свою рекламну стратегію
Запустили нові пошукові кампанії, у яких виділили регіони з низьким показником конверсій і 2 штати, що цікавлять. Пізніше вимкнули рекламу в контекстно-медійній мережі Google і зосередилися на пошукових кампаніях.
Коментар від фахівця
Владислав Захаревич
Head of PPC
У процесі роботи над проєктом на ринку в США вдалося протестувати кілька інструментів і зробити висновки про їхню результативність. Для цієї ніші найефективнішими виявилися пошукові рекламні кампанії. Середня вартість ліда склала $76,29, коефіцієнт конверсій опинився на рівні 1,71%.

Результати

Results
Результати
Зростання всіх показників
Конверсія
За другий місяць робіт вартість конверсії вдалося знизити на 94,99%, а коефіцієнт виріс на 143%.
Результативність реклами
Загалом вдалося досягти збільшення кількості заявок через сайт майже у 3 рази.
Бажаєте такий же кейс?
Розробимо план зростання трафіку та заявок для вашого бізнесу.
Отримайте детальну та зрозумілу комерційну пропозицію
Трансформуємо
ваш бізнес!
Прикріпити файл
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
м. Київ, вул. Андрія Верхогляда, 2а, оф. 440 (секція 2, поверх 23)
0 800 755 007
Безкоштовно по Україні
@Написати
Пишіть, домовимось!
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.