Скільки коштує контекстна реклама?

Ткаченко Аліна
Ткаченко Аліна
Копірайтер
04.01.2024
04.01.2024
5.0
7032
10 хвилин
7

«У скільки мені коштуватиме контекстна реклама?» Це стандартне питання від людини, яка хоче залучити покупців та клієнтів на свій сайт у такий спосіб. «Поки сказати не можемо», — саме таку відповідь дадуть фахівці PPC. Ніхто не назве вам одразу точну цифру. Вартість контекстної реклами — дуже динамічне поняття. Це означає, що стійкої суми немає. Вона то зменшується, то підвищується залежно від зовнішніх та внутрішніх чинників.

Щоб довго не завантажувати вас порожнім текстом, розглянемо конкретніше всі особливості формування цін на контекстну рекламу. Це дасть уявлення про приблизні витрати на рекламну кампанію.

Контекстна реклама: що впливає на вартість

Аукціон у Google Ads працює так, що на ціну кліка впливають самі рекламники. Саме вони торгуються за вихід оголошення на видимі місця в рекламних блоках або обсяги трафіку для Ads.

Чим більше може заплатити конкурент, тим дорожче коштуватиме клік для вас. Так склалося, що рекламних місць критично не вистачає на всіх рекламодавців. Якщо конкуренція у ніші висока, вартість кліка може обчислюватися тисячами грн.

Конкретні фактори впливу можна розділити за групами:

  1. Тематика.

Вона не має прямого впливу на вартість контекстної реклами в Google». Рекламній системі все одно, торгуєте ви шпильками для волосся по 50 гривень або нерухомістю за мільйони. Але в кожній тематиці є попит та пропозиція, що позначається на конкуренції.

Трапляється так, що оптову продукцію з великим середнім чеком вигідніше просувати, ніж цей товар у роздріб.

  1. Геотаргетинг.

Максимальна конкуренція панує на мегаполісах. Дешевше рекламуватись у невеликих містах, але очікувати великого потоку трафіку не варто. Якщо показувати оголошення користувачам з усієї країни, прогнозна ціна може бути дуже високою.

Найкраще розподіляти оголошення по різних регіонах. Це дозволить оптимізувати витрати.

  1. Ключовики.

Ключові фрази — це метод таргетингу. Вони дозволяють охоплювати релевантні запити.

Максимальна вартість кліка посідає комерційні чи транзакційні «ключі». Це прямі запити зі словами «купити», «замовити» та інше. Тобто ймовірність того, що залучена людина клікне по оголошенню і перейде на сайт за покупками, висока.

Трохи менша конкуренція щодо проблемних ключових слів типу «як вибрати телефон» або «чим почистити салон авто». Оскільки відвідувачі запроваджують подібні запити не з чітким наміром щось купити, ймовірність укладання угоди низька. Отже, менша ціна кліка.

Інформаційні ключі наводять «холодну» аудиторію. Користувачі не шукають конкретний продукт або вирішення проблеми, але за певними тригерами в запитах стає зрозумілим, що наше оголошення може бути їм корисним. Ціна натискання на інформаційні запити низька, як і конверсія.

  1. Час демонстрації.

Якщо вдень активні 100 конкурентів, уночі їх буде лише 20. Логічно, що вартість кліка знизиться.

  1. Клікабельність.

Це відношення числа кліків до показів. Рекламні послуги заохочують рекламодавців з якісними та цікавими рекламними кампаніями, адже вони самі заробляють на них. Якщо показник клікабельності буде високим, вартість кліка зменшиться. І навпаки.

плата за клік або плата за показ

Плата за клік чи плата за показ?

Ціна реклами частково залежить від моделі оплати. Найпоширенішими є CPC та CPM (за клік та покази відповідно).

Ціна за 1 клік = ціна за 1 000 показів

Як працює плата за клік?

Рекламодавець оплачує переходи. Чим більше користувачів натиснуло на рекламне посилання, тим швидше витрачається бюджет.

Підійде: для продажу товарів та непопулярних послуг.

Як встановлюється вартість: за принципом аукціону. Хто більше заплатив, того показали.

Як працює плата за покази?

І тут витрачається фіксована сума за 1 000 демонстрацій рекламного оголошення цільової аудиторії. Не мають значення переходи за посиланням.

Підійде: для просування брендів та іміджевих кампаній.

Як встановлюється вартість: за принципом аукціону. Переможець оплачує не свою ставку, а попереднього рекламодавця + 10 коп. (Вартість кроку на торгах).

Що вигідніше?

Розберемося на двох прикладах:

№1. За добу КР компанії *** показала такі результати:

Покази — 16 000;

Кліки  — 12.

Ціна кліка — $0,5.

Якщо виставити спосіб плати за кліки, витрата вийде $6. Для показів — $8.

Висновок: дешевше вибрати кліки.

2. Компанія *** найняла спеціаліста з контекстної реклами, який якісно опрацював налаштування геотаргетингу, ключовиків, часу показу тощо.

Покази — 10000;

Кліки — 300.

Ціна кліка — $0,5.

Якщо зробити ставку на кліки, витрати коштуватимуть $150. У разі показу вартість виходить $5.

Висновок: при грамотному налаштуванні набагато дешевше рекламуватися за моделлю CPM.

Хід роботи під час запуску контекстної реклами

Крім збору інформації про вартість контекстної реклами, варто чітко розбиратися в тому, як її налаштувати та не пропустити важливих етапів. Безсумнівно, можна спробувати запустити кампанію самостійно, але часто це загрожує «зливом» бюджету й відсутністю видимих результатів. Щоб цього не сталося, ми рекомендуємо звернутися по допомогу до digital-агентств, де фахівці знають нюанси роботи в різних тематиках. Якщо з яких-небудь причин ви вирішили діяти самостійно, хочемо нагадати про декілька важливих етапів, які пропустити не можна.

Визначення цільової аудиторії

Для просування будь-якого бізнесу хрестоматійне правило — для початку ретельно вивчити свою ЦА та періодично перевіряти точність своїх висновків. Якщо ви хочете, щоб ціна контекстної реклами була адекватною і конверсія тільки зростала, постарайтеся створити портрет вашого ідеального клієнта. При цьому враховуйте не тільки стать, вік і соціальний статус. Зверніть увагу на інтереси, мотивацію щодо вибору тих чи інших рекламованих продуктів, цінності. Усе це дозволить вам потім уточнити список ключових запитів, за якими буде показуватися реклама, або видалити мінус-слова. Отже, ви не будете даремно витрачати гроші на показ оголошень незацікавленим людям.

Складання стратегії просування

Це ще один важливий етап, під час якого рекламодавець формулює конкретні цілі та розв’язує питання щодо способів їхнього досягнення. При цьому варто врахувати:

  • загальну стратегію розвитку бізнесу;

  • вподобання потенційних клієнтів;

  • доступні ресурси;

  • позиції конкурентів.

Щоб вартість контекстної реклами Гугл не перевищила ваші очікування, варто вибрати тип кампанії, який найкраще допоможе досягти ваших цілей. Наприклад, якщо попит на товар уже достатньо сформований, то підійде пошукова реклама. Із завданням розширення охоплення найкраще впорається просування в контекстно-медійній мережі. А якщо в інтернет-магазині багато кинутих кошиків, то рекомендується запустити кампанії ремаркетингу.

Запуск рекламної кампанії

Дотримання низки рекомендацій дозволить вам домогтися того, щоб ціна контекстної реклами була оптимальною для вашої тематичної ніші. Задля вашої зручності ми пропонуємо чекліст із запуску:

  1. Під час створення нової кампанії вкажіть її назву, у якій краще вжити одне з ключових слів.

  2. Уточніть графік показу з урахуванням часу та днів тижня.

  3. Налаштуйте геотаргетинг. Звузивши регіон показу або розділивши кампанії за регіонами, ви зможете оптимізувати свої витрати.

  4. Визначтеся з бюджетом і з розміром ставок. При цьому можна скористатися допомогою алгоритмів пошукової системи та вибрати в налаштуваннях тип кампанії «Максимальна ефективність».

  5. Завантажте до рекламного кабінету тексти оголошень, з якими ви звернетеся до своїх потенційних клієнтів. Не забудьте про УТП і постарайтеся виділитися серед конкурентів. Якщо ви плануєте запустити рекламу в контекстно-медійній мережі, то потрібно підготувати банери.

Після запуску кампанії потрібно уважно стежити, як змінюється вартість контекстної реклами Google. Вносьте зміни до налаштувань, щоб домогтися оптимального результату.

 

Який тип кампанії вибрати?

Це питання дуже важливе, тим більше що вартість контекстної реклами за місяць у деяких нішах може бути досить високою і кожному рекламодавцю хочеться досягти більшої ефективності. У виборі типу кампанії орієнтуються на маркетингові цілі на конкретному етапі та стратегію розвитку бренду загалом. Отже, на сьогодні в Google Ads можна запустити:

  1. Пошукові кампанії. Це текстові оголошення, які показуються в результатах пошуку. Їхні основні переваги — у простоті налаштування та можливості таргетуватися на різні аудиторії.

  2. Оголошення в КМС. Така реклама залучить відвідувачів мільйонів сайтів. Текст у поєднанні з графічним зображенням швидше досягне мети.

  3. Відеореклама на YouTube. Завдяки популярності відомого відеохостингу про вашу пропозицію дізнається безліч людей.

  4. Кампанії для застосунків. Таким способом можна залучити нових користувачів до мобільного застосунку та простимулювати збільшення цільових дій у ньому. Зручність такої кампанії в тому, що оголошення будуть показані в пошуку, КМС, на YouTube і в Google Play.

  5. Локальні кампанії. З їхньою допомогою можна залучити нових клієнтів до офлайн-точки продажу. Є можливість налаштувати показ у Гугл Картах, контекстно-медійній мережі, на YouTube і в пошуку.

  6. Розумні кампанії. Для їхнього запуску використовуються можливості штучного інтелекту, що спрощує процес налаштування.

  7. Кампанії Performance Max. Вважається, що такі оголошення дають максимальний ефект і охоплюють усі рекламні канали одночасно.

  8. Торгові кампанії з фідом Merchant Center. Їхній запуск вимагає підготовки спеціального файлу з асортиментом компанії, але результат просування буде високим. Підходять для інтернет-магазинів з широким каталогом.

Вибір типу кампанії безпосередньо залежить від цільової аудиторії та того, де найчастіше бувають ваші потенційні клієнти. Також важливими факторами для вибору є ціни контекстної реклами, технічні можливості, маркетингові завдання.

Чи реально вплинути на вартість контекстної реклами?

Цілком. Оптимізуйте контекстну рекламу — і вдасться зменшити її вартість на місяць. Для цього рекламнику необхідно постійно аналізувати дані звітного періоду та вносити коригування.

Особливості управління рекламним бюджетом

У рекламній системі Google існує 3 методи контролю бюджету:

  1. Безлімітний — у вас немає жодних обмежень, тому рекламні оголошення крутяться цілодобово.

  2. Прискорений – задається денний ліміт бюджету, після вичерпання якого реклама не показується.

  3. Стандартний — оголошення демонструються не весь час, а у певні періоди. У цьому бюджет витрачається поступово.

Для початку підійде другий варіант. Надалі аналізуйте результати та дійте за ситуацією.

Особливості коригування ставок

Керувати ставками потрібно акуратно, інакше ви ризикуєте злити бюджет. Шукайте баланс між запланованими витратами та обсягом трафіку. Якщо бюджет дозволяє охоплювати максимум аудиторії, доведеться збільшувати ставки та сплачувати велику суму за клік.

За фактом коригування ставок — це коефіцієнт, який збільшує чи знижує вартість кліка за певних умов.

Розберемося на прикладах

№1. Сайт компанії Х оптимізовано під мобільні пристрої. Якщо ефективність оголошень на смартфонах висока, необхідно збільшувати ставки. За низьких показників — знижувати.

№2. Компанія N продає косметику. Рекомендується скоригувати ставки за статтю, зменшивши покази для чоловіків.

Аналогічно ставки коригують за цілями, геотаргетингом та іншими параметрами. Детальніше вивчайте інформацію у довідці Google.

Способи підвищення ефективності контекстної реклами

Постарайтеся спочатку грамотно опрацювати оголошення. Ось кілька практичних рекомендацій:

  1. Складіть стратегію просування.

Визначте цілі РК. Це можуть бути зниження витрат на конверсію, збільшення впізнаваності бренду, привернення уваги до акції та інше.

  1. Визначте ЦА.

Складіть портрет потенційного клієнта: його стать, вік, хобі, робота, місце проживання.

  1. Створіть УТП.

Визначте переваги вашого товару порівняно з конкурентними. Зробіть таку унікальну торгову пропозицію, яка виділятиме вас на тлі інших.

  1. Підберіть ключі.

Додайте фрази, які потенційний клієнт може вводити у пошуковий рядок.

  1. Починайте створення оголошення.

Включіть до нього УТП та інші переваги товару.

  1. Налаштуйте ремаркетинг.

Це потрібно для повернення на сайт потенційних клієнтів — людей, які приходили раніше, але нічого не купили.

Зовнішні чинники

Де саме з'явиться ваше оголошення — це залежить від низки зовнішніх факторів ранжування:

  • наявність ресурсу на тематичних майданчиках та маркетплейсах;

  • наявність посилальної маси з інших сайтів;

  • рекомендації та відгуки про компанію/магазин на сторонніх порталах.

Якщо все це стосується вашого сайту, ймовірність позитивних позицій підвищується.

Внутрішні фактори

Сюди відноситься якість рекламованого сайту. Визначити його можете за такими параметрами:

  • поведінкові чинники;

  • контент;

  • комерційні чинники;

  • опрацьоване СЯ;

  • технічні нюанси.

По суті все це важливо і в пошуковому просуванні сайту. Для контекстної реклами чинники залишаються актуальними.

розрахунок бюджету

Розрахунок бюджету

Компанії витрачають різні суми для ведення контекстної реклами. У середньому це тисячі доларів, але конкретний бюджет визначається індивідуально.

Прогноз бюджету та трафіку за контекстом

Для розрахунків зручно користуватися «Планувальником ключових слів». Знайдіть у сервісі статистику, вкажіть використовувані ключі та отримайте докладну таблицю з фразами, частотою та середньою ціною кліка. Залишиться виконати простий розрахунок за формулою:

Частота х Середня вартість кліка х очікувана клікабельність

Розрахунок бюджету в КМС

Найефективніший спосіб — орієнтуватися на прийнятну ціну конверсії для бізнесу. Цей метод розрахований на отримання максимального ефекту від реклами та враховує внутрішні бізнес-процеси.

Яка ціна конверсії буде прийнятною? Зазвичай це не більше 50-70% від маржі з одного продажу. Далі потрібно підрахувати, скільки замовлень рекламодавець готовий обробити за період, і помножити це число на прийнятну CPA.

Який результат може дати контекстна реклама

Розмірковуючи про те, скільки коштує реклама в Google Ads, хороший керівник обов'язково поставить собі запитання: а яку вигоду отримає мій бізнес, якщо буде використано цей канал просування? Серед найпомітніших результатів реклами можна виділити такі:

  • збільшення трафіку на вебсайт;

  • підвищення впізнаваності бренду;

  • зростання конверсії;

  • оптимізація витрат та залучення зацікавленої аудиторії.

Досягти цих цілей цілком реально, якщо налаштування реклами буде виконано якісно. Щоправда, багато залежить від того, наскільки ефективно буде підібрано ключові слова, наскільки якісним буде рекламний матеріал і як буде виконано налаштування аудиторії.

Можливості контекстної реклами дозволяють чітко визначити, кому з потенційних клієнтів буде показано оголошення, що дає шанс на оптимізацію бюджету та збільшення прибутку.

Але водночас результативність такого рекламного просування потребує постійного моніторингу, аналізу даних Google Adwords і Google Analytics і, якщо потрібно, коригування стратегії. Тому не варто розраховувати на свої сили, а краще делегувати запуск та супровід реклами фахівцям.

Скільки коштує послуга налаштування та супроводження контекстної реклами Google у нашій компанії?

Ми розуміємо, що, вибираючи компанію для ведення проєкту по запуску та налаштуванню контекстної реклами в Google, ви вивчатимете ситуацію на ринку, тому хочемо, щоб наша пропозиція була максимально прозорою і відкритою.

Бюджет, виділений на платне просування в інтернеті, розподіляється на оплату:

  • послуг спеціалістів, які займаються налаштуванням рекламних кампаній;

  • послуг Google за показ реклами.

Причому співпраця з нами дає змогу в середньому заощадити від 20 до 50% загального бюджету. Цьому сприяє якісно проведена оптимізація рекламних кампаній.

У нашій компанії ми пропонуємо 3 пакети послуг:

  • Start, який містить базові послуги з налаштування систем аналітики, відстеження цільових дій на сайті, запуску кампаній. Вартість налаштування реклами нашою командою — 12 000 грн, а рекомендований бюджет на витрати в Google на сьогодні стартує від 10 000 грн на місяць;

  • Standart. У цьому пакеті додані послуги з проведення аналізу юзабіліті сайту, запуск відеореклами на YouTube та допомога у складанні унікального УТП на основі аналізу тематичної ніші. Послуги наших спеціалістів — 15 000 грн, а рекомендований бюджет на просування — від 18 000 грн;

  • Expert. Ця програма містить найповніший спектр послуг з платного просування сайту. Наші фахівці додатково допоможуть налаштувати кастомні медійні кампанії, систему відстеження дзвінків, Call-Tracking, рекламу поштою Gmail. Також вони підключать додаткові рекламні послуги. Вартість роботи команди — 20 000 грн, а на витрати по проєкту рекомендуємо запланувати від 25 000 грн.

До всіх пакетів включено послугу з моніторингу, аналізу та оптимізації кампаній. Для формування індивідуальної комерційної пропозиції для вашого бізнесу рекомендуємо звернутися до нас із запитом.

Висновки

Ніхто не зможе миттєво сказати, яка ціна контекстної реклами буде у вас. На вартість впливає величезна кількість факторів, як і ефективність самої рекламної кампанії. Ніж ризикувати та здогадуватися, краще довірити налаштування, запуск та ведення РК хорошим фахівцям.

FAQ

Що впливає на ціну контекстної реклами?

Перше — конкуренція. Друге — якість оголошення та самого сайту.

Що таке CTR у контексті?

Це показник клікабельності. Розраховується за елементарною формулою:

CTR = кількість кліків / число показів * 100%

Чим частіше клацають за оголошенням, тим вище CTR.

Як підвищити CTR?

Ретельно опрацюйте налаштування оголошень. Користуйтеся тимчасовим та геотаргетингом, аналізуйте пошукові запити та розширюйте СЯ, вивчайте конкурентів та робіть краще, ніж у них.

Ткаченко Аліна
Про автора
Ткаченко Аліна
Копірайтер
Досвід роботи 10 років
Спеціалізується на створенні корисного та продаючого контенту. Має досвід написання переконливих текстів для реклами, сайтів, блогів та соціальних медіа.
Більше статей від автора
Як вам стаття?
5.0
Проголосувало: 1
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Коментарі
(7)
І
Ігор
20.01.2023
Дійсно, від контекстної реклами очікують і збільшення трафіку на сайт, і підвищення впізнаваності бренду, і зростання конверсії. Але усе це можливо, якщо за справу беруться профі. Добре, що натрапив на матеріал, де розповідають, чому змінюється вартість налаштування контекстної реклами. Тепер стало трохи більш зрозуміло.
М
Микита
06.11.2023
Рекомендую цю статтю для тих, хто шукає поради щодо оптимізації рекламних кампаній і з налаштування бюджету. Авторка не тільки розповідає, скільки коштує контекстна реклама, але й дає конкретну інформацію про те, як краще розподіляти оголошення по регіонах, як вибирати ключові фрази та як покращити клікабельність.
С
Сергій
23.11.2023
Для новачків може бути цікаво дізнатися, які кроки вони мають зробити для ефективного запуску рекламної кампанії. Стаття розповідає про те, скільки коштує реклама в Гугл і надає інформацію про ключові параметри налаштування, вибір ключових слів, написання ефективних оголошень тощо. У цілому вийшов корисний ресурс для тих, хто цікавиться ефективним запуском та управлінням контекстною рекламою.
В
Валерій
01.12.2023
Мені дуже подобається, коли компанія береться за запуск і супровід рекламних кампаній і паралельно розповідає, що саме вона робить, з чого складається вартість ведення реклами. Такий підхід достойний поваги. Дякую авторам.
І
Іван
15.12.2023
Мене завжди цікавило, чи реально вплинути на вартість інтернет-реклами. Дуже добре, що натрапив на матеріал, в якому пояснюється, які фактори можуть впливати на остаточну ціну. Для мене стало новиною, що має значення буквально все — конкуренція, ключові слова, регіон, час доби тощо. Дійсно, із цим самому складно впоратися, варто звертатися до професіоналів.
Є
Євген
05.01.2024
Стаття дає чітке уявлення про те, які результати можна очікувати від контекстної реклами та від чого залежить ціна реклами в Гугл. Дякую за логічність і інформативність.
В
Василій
11.01.2024
Я тільки починаю вивчати контекстну рекламу. Сподобалася стаття тим, що розповідає про те, які типи кампаній існують. Також є повний перелік факторів, від чого залежить ціна гугл реклами, та поради, як її налаштувати. Дякую, забираю в закладки.
wezom logo
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.