«Скільки мені коштуватиме контекстна реклама?» — це стандартне запитання від тих, хто хоче залучити покупців і клієнтів на свій сайт таким чином. «Точно сказати не можемо», — саме так відповідають фахівці з PPC. Неможливо одразу назвати точну суму, оскільки ціна послуги налаштування та ведення контекстної реклами дуже динамічна. Це означає, що стабільної суми немає: вона може як зменшуватися, так і збільшуватися залежно від зовнішніх та внутрішніх факторів.
Щоб не перевантажувати вас зайвою інформацією, давайте детальніше розглянемо всі особливості формування цін на контекстну рекламу. Це дасть уявлення про майбутні витрати.
Контекстна реклама: що впливає на вартість
Аукціон у Google Ads працює так, що на ціну кліка впливають самі рекламники. Саме вони торгуються за вихід оголошення на видимі місця в рекламних блоках або обсяги трафіку для Ads.
Чим більше може заплатити конкурент, тим дорожче коштуватиме клік для вас. Так склалося, що рекламних місць критично не вистачає на всіх рекламодавців. Якщо конкуренція у ніші висока, вартість кліка може обчислюватися тисячами грн.
Конкретні фактори впливу можна розділити за групами:
- Тематика.
Вона безпосередньо не впливає на ціну реклами в Google. Рекламній системі все одно, продаєте ви заколки для волосся по 50 гривень чи нерухомість за мільйони. Однак у кожній тематиці є попит і пропозиція, що впливає на конкуренцію.
Трапляється так, що оптову продукцію з великим середнім чеком вигідніше просувати, ніж цей товар у роздріб.
- Геотаргетинг.
Максимальна конкуренція панує на мегаполісах. Дешевше рекламуватись у невеликих містах, але очікувати великого потоку трафіку не варто. Якщо показувати оголошення користувачам з усієї країни, прогнозна ціна може бути дуже високою.
Найкраще розподіляти оголошення по різних регіонах. Це дозволить оптимізувати витрати.
- Ключовики.
Ключові фрази — це метод таргетингу. Вони дозволяють охоплювати релевантні запити.
Максимальна вартість кліка посідає комерційні чи транзакційні «ключі». Це прямі запити зі словами «купити», «замовити» та інше. Тобто ймовірність того, що залучена людина клікне по оголошенню і перейде на сайт за покупками, висока.
Трохи менша конкуренція щодо проблемних ключових слів типу «як вибрати телефон» або «чим почистити салон авто». Оскільки відвідувачі запроваджують подібні запити не з чітким наміром щось купити, ймовірність укладання угоди низька. Отже, менша ціна кліка.
Інформаційні ключі наводять «холодну» аудиторію. Користувачі не шукають конкретний продукт або вирішення проблеми, але за певними тригерами в запитах стає зрозумілим, що наше оголошення може бути їм корисним. Ціна натискання на інформаційні запити низька, як і конверсія.
- Час демонстрації.
Якщо вдень активні 100 конкурентів, уночі їх буде лише 20. Логічно, що вартість кліка знизиться.
- Клікабельність.
Це відношення числа кліків до показів. Рекламні послуги заохочують рекламодавців з якісними та цікавими рекламними кампаніями, адже вони самі заробляють на них. Якщо показник клікабельності буде високим, вартість кліка зменшиться. І навпаки.
Плата за клік чи плата за показ?
Ціна реклами частково залежить від моделі оплати. Найпоширенішими є CPC та CPM (за клік та покази відповідно).
Ціна за 1 клік = ціна за 1 000 показів
Як працює плата за клік?
Рекламодавець оплачує переходи. Чим більше користувачів натиснуло на рекламне посилання, тим швидше витрачається бюджет.
Підійде: для продажу товарів та непопулярних послуг.
Як встановлюється вартість: за принципом аукціону. Хто більше заплатив, того показали.
Як працює плата за покази?
І тут витрачається фіксована сума за 1 000 демонстрацій рекламного оголошення цільової аудиторії. Не мають значення переходи за посиланням.
Підійде: для просування брендів та іміджевих кампаній.
Як встановлюється вартість: за принципом аукціону. Переможець оплачує не свою ставку, а попереднього рекламодавця + 10 коп. (Вартість кроку на торгах).
Що вигідніше?
Розберемося на двох прикладах:
№1. За добу КР компанії *** показала такі результати:
Покази — 16 000;
Кліки — 12.
Ціна кліка — $0,5.
Якщо виставити спосіб плати за кліки, витрата вийде $6. Для показів — $8.
Висновок: дешевше вибрати кліки.
2. Компанія *** найняла спеціаліста з контекстної реклами, який якісно опрацював налаштування геотаргетингу, ключовиків, часу показу тощо.
Покази — 10000;
Кліки — 300.
Ціна кліка — $0,5.
Якщо зробити ставку на кліки, витрати коштуватимуть $150. У разі показу вартість виходить $5.
Висновок: при грамотному налаштуванні набагато дешевше рекламуватися за моделлю CPM.
Процес роботи при запуску PPC-реклами
Окрім збору інформації про те, скільки коштує налаштування реклами в Гугл, важливо не пропустити ключові етапи процесу. Безумовно, можна спробувати запустити кампанію самостійно, але це часто призводить до неефективного витрачання бюджету та відсутності помітних результатів. Щоб уникнути таких проблем, рекомендується звернутися до digital-агентств, де фахівці розуміють нюанси роботи в різних тематиках. Якщо з якихось причин ви вирішили діяти самостійно, хочемо нагадати про кілька важливих етапів, які не можна пропустити.
Визначення цільової аудиторії
Хрестоматійне правило для просування будь-якого бізнесу — це спочатку ретельне вивчення своєї ЦА та періодична перевірка точності своїх висновків. Щоб вартість реклами була адекватною, а конверсія тільки зростала, постарайтеся створити портрет вашого ідеального клієнта. Врахуйте не лише стать, вік і соціальний статус, але й інтереси, мотивацію при виборі тих чи інших рекламованих продуктів, а також цінності. Це дозволить вам потім уточнити список ключових запитів, за якими буде показуватися реклама, або виключити мінус-слова. Таким чином, ви не витрачатимете гроші на показ оголошень незацікавленим людям.
Складання стратегії просування
Це ще один важливий етап, під час якого рекламодавець формулює конкретні цілі та розв’язує питання щодо способів їхнього досягнення. При цьому варто врахувати:
-
загальну стратегію розвитку бізнесу;
-
вподобання потенційних клієнтів;
-
доступні ресурси;
-
позиції конкурентів.
Щоб ціна на рекламу в Google не перевищила ваших очікувань, варто обрати тип кампанії, який найкраще допоможе досягти поставлених цілей. Наприклад, якщо попит на товар вже сформований, підійде пошукова реклама. Для розширення охоплення найкраще працюватиме просування в контекстно-медійній мережі. А якщо в інтернет-магазині багато покинутих кошиків, рекомендується запустити кампанії ремаркетингу.
Запуск рекламної кампанії
Дотримання кількох рекомендацій дозволить вам досягти оптимальної ціни реклами в Гугл для вашої тематичної ніші. Для зручності ми пропонуємо чекліст для запуску:
-
Під час створення нової кампанії вкажіть її назву, у якій краще вжити одне з ключових слів.
-
Уточніть графік показу з урахуванням часу та днів тижня.
-
Налаштуйте геотаргетинг. Звузивши регіон показу або розділивши кампанії за регіонами, ви зможете оптимізувати свої витрати.
-
Визначтеся з бюджетом і з розміром ставок. При цьому можна скористатися допомогою алгоритмів пошукової системи та вибрати в налаштуваннях тип кампанії «Максимальна ефективність».
-
Завантажте до рекламного кабінету тексти оголошень, з якими ви звернетеся до своїх потенційних клієнтів. Не забудьте про УТП і постарайтеся виділитися серед конкурентів. Якщо ви плануєте запустити рекламу в контекстно-медійній мережі, то потрібно підготувати банери.
Після запуску кампанії уважно стежте, як змінюється ціна на контекстну рекламу в Google. Вносіть корективи в налаштування, щоб досягти оптимального результату.
Який тип кампанії вибрати?
Це питання має велике значення, тим паче що ціна налаштування платної реклами в деяких нішах може бути досить високою, і кожен рекламодавець прагне до більшої ефективності. При виборі типу кампанії слід орієнтуватися на маркетингові цілі на конкретному етапі та загальну стратегію розвитку бренду. Отже, на сьогодні в Google Ads доступні такі варіанти:
-
Пошукові кампанії. Це текстові оголошення, які показуються в результатах пошуку. Їхні основні переваги — у простоті налаштування та можливості таргетуватися на різні аудиторії.
-
Оголошення в КМС. Така реклама залучить відвідувачів мільйонів сайтів. Текст у поєднанні з графічним зображенням швидше досягне мети.
-
Відеореклама на YouTube. Завдяки популярності відомого відеохостингу про вашу пропозицію дізнається безліч людей.
-
Кампанії для застосунків. Таким способом можна залучити нових користувачів до мобільного застосунку та простимулювати збільшення цільових дій у ньому. Зручність такої кампанії в тому, що оголошення будуть показані в пошуку, КМС, на YouTube і в Google Play.
-
Локальні кампанії. З їхньою допомогою можна залучити нових клієнтів до офлайн-точки продажу. Є можливість налаштувати показ у Гугл Картах, контекстно-медійній мережі, на YouTube і в пошуку.
-
Розумні кампанії. Для їхнього запуску використовуються можливості штучного інтелекту, що спрощує процес налаштування.
-
Кампанії Performance Max. Вважається, що такі оголошення дають максимальний ефект і охоплюють усі рекламні канали одночасно.
-
Торгові кампанії в Google Shopping. Їх запуск вимагає підготовки спеціального файлу з асортиментом продукції компанії, але це забезпечує високий результат просування. Підходять для інтернет-магазинів з широким каталогом.
Вибір типу кампанії безпосередньо залежить від цільової аудиторії та того, де найчастіше перебувають ваші потенційні клієнти. Важливими факторами для вибору також є технічні можливості та маркетингові завдання.
Чи реально вплинути на вартість контекстної реклами?
Цілком. Оптимізуйте контекстну рекламу — і вдасться зменшити її вартість на місяць. Для цього рекламнику необхідно постійно аналізувати дані звітного періоду та вносити коригування.
Особливості управління рекламним бюджетом
В рекламних системах Гугл існують три методи контролю бюджету:
-
Безлімітний — у вас немає жодних обмежень, тому рекламні оголошення крутяться цілодобово.
-
Прискорений – задається денний ліміт бюджету, після вичерпання якого реклама не показується.
-
Стандартний — оголошення демонструються не весь час, а у певні періоди. У цьому бюджет витрачається поступово.
Для початку підійде другий варіант. Надалі аналізуйте результати та дійте за ситуацією.
Особливості коригування ставок
Керувати ставками потрібно акуратно, інакше ви ризикуєте злити бюджет. Шукайте баланс між запланованими витратами та обсягом трафіку. Якщо бюджет дозволяє охоплювати максимум аудиторії, доведеться збільшувати ставки та сплачувати велику суму за клік.
За фактом коригування ставок — це коефіцієнт, який збільшує чи знижує вартість кліка за певних умов.
Розберемося на прикладах
№1. Сайт компанії Х оптимізовано під мобільні пристрої. Якщо ефективність оголошень на смартфонах висока, необхідно збільшувати ставки. За низьких показників — знижувати.
№2. Компанія N продає косметику. Рекомендується скоригувати ставки за статтю, зменшивши покази для чоловіків.
Аналогічно ставки коригують за цілями, геотаргетингом та іншими параметрами. Детальніше вивчайте інформацію у довідці Google.
Способи підвищення ефективності контекстної реклами
Постарайтеся спочатку грамотно опрацювати оголошення. Ось кілька практичних рекомендацій:
- Складіть стратегію просування.
Визначте цілі РК. Це можуть бути зниження витрат на конверсію, збільшення впізнаваності бренду, привернення уваги до акції та інше.
- Визначте ЦА.
Складіть портрет потенційного клієнта: його стать, вік, хобі, робота, місце проживання.
- Створіть УТП.
Визначте переваги вашого товару порівняно з конкурентними. Зробіть таку унікальну торгову пропозицію, яка виділятиме вас на тлі інших.
- Підберіть ключі.
Додайте фрази, які потенційний клієнт може вводити у пошуковий рядок.
- Починайте створення оголошення.
Включіть до нього УТП та інші переваги товару.
- Налаштуйте ремаркетинг.
Це потрібно для повернення на сайт потенційних клієнтів — людей, які приходили раніше, але нічого не купили.
Зовнішні чинники
Де саме з'явиться ваше оголошення — це залежить від низки зовнішніх факторів ранжування:
-
наявність ресурсу на тематичних майданчиках та маркетплейсах;
-
наявність посилальної маси з інших сайтів;
-
рекомендації та відгуки про компанію/магазин на сторонніх порталах.
Якщо все це стосується вашого сайту, ймовірність позитивних позицій підвищується.
Внутрішні фактори
Сюди відноситься якість рекламованого сайту. Визначити його можете за такими параметрами:
-
поведінкові чинники;
-
контент;
-
комерційні чинники;
-
опрацьоване СЯ;
-
технічні нюанси.
По суті все це важливо і в пошуковому просуванні сайту. Для контекстної реклами чинники залишаються актуальними.
Розрахунок бюджету
Налаштування та ведення реклами — складний процес, і компанії витрачають різні суми на замовлення таких послуг. В середньому витрати складають тисячу доларів, але конкретний бюджет залежить від індивідуальних потреб.
Прогноз бюджету та трафіку за контекстом
Для розрахунків зручно користуватися «Планувальником ключових слів». Знайдіть у сервісі статистику, вкажіть використовувані ключі та отримайте докладну таблицю з фразами, частотою та середньою ціною кліка. Залишиться виконати простий розрахунок за формулою:
Частота х Середня вартість кліка х очікувана клікабельність
Розрахунок бюджету в КМС
Найефективніший спосіб — орієнтуватися на прийнятну ціну конверсії для бізнесу. Цей метод розрахований на отримання максимального ефекту від реклами та враховує внутрішні бізнес-процеси.
Яка ціна конверсії буде прийнятною? Зазвичай це не більше 50-70% від маржі з одного продажу. Далі потрібно підрахувати, скільки замовлень рекламодавець готовий обробити за період, і помножити це число на прийнятну CPA.
Який результат може дати контекстна реклама
Розмірковуючи про те, скільки коштує реклама в Google Ads, хороший керівник обов'язково поставить собі запитання: а яку вигоду отримає мій бізнес, якщо буде використано цей канал просування? Серед найпомітніших результатів реклами можна виділити такі:
-
збільшення трафіку на вебсайт;
-
підвищення впізнаваності бренду;
-
зростання конверсії;
-
оптимізація витрат та залучення зацікавленої аудиторії.
Досягти цих цілей цілком реально, якщо налаштування реклами буде виконано якісно. Щоправда, багато залежить від того, наскільки ефективно буде підібрано ключові слова, наскільки якісним буде рекламний матеріал і як буде виконано налаштування аудиторії.
Можливості реклами в Гугл дозволяють відносно точно визначити, кому з потенційних клієнтів буде показано оголошення, що сприяє оптимізації бюджету та збільшенню прибутку.
Але водночас результативність такого рекламного просування потребує постійного моніторингу, аналізу даних Google Ads і Google Analytics і, якщо потрібно, коригування стратегії. Тому не варто розраховувати на свої сили, а краще делегувати запуск та супровід реклами фахівцям.
Скільки коштує послуга налаштування та супроводження контекстної реклами Google у нашій компанії?
Ми усвідомлюємо, що, обираючи компанію, щоб замовити послуги контекстної реклами в Google, ви будете вивчати ситуацію на ринку, тому прагнемо, щоб наша пропозиція була максимально прозорою та зрозумілою.
Бюджет, виділений на платне просування в інтернеті, розподіляється на оплату:
-
послуг фахівців, які займаються налаштуванням Google реклами;
-
послуг Гугл за показ реклами.
Причому співпраця з нами дозволяє в середньому заощадити від 20 до 50% загального бюджету. Це стає можливим завдяки якісно проведеній оптимізації реклами.
У нашій компанії ми пропонуємо 3 пакети послуг:
-
Start, який містить базові послуги з налаштування систем аналітики, відстеження цільових дій на сайті та запуску кампаній. Вартість налаштування реклами нашою командою — 12 000 грн, а рекомендований бюджет на витрати в Google на сьогодні стартує від 10 000 грн на місяць;
-
Standart. У цьому пакеті додані послуги з проведення аналізу юзабіліті сайту, запуск відеореклами на YouTube та допомога у складанні унікального УТП на основі аналізу тематичної ніші. Послуги наших спеціалістів — 15 000 грн, а рекомендований бюджет на просування — від 18 000 грн;
-
Expert. Ця програма містить найповніший спектр послуг з платного просування сайту. Наші фахівці додатково допоможуть налаштувати кастомні медійні кампанії, систему відстеження дзвінків, Call-Tracking, рекламу поштою Gmail. Також вони підключать додаткові рекламні послуги. Вартість роботи команди — 20 000 грн, а на витрати по проєкту рекомендуємо запланувати від 25 000 грн.
До всіх пакетів включено послугу з моніторингу, аналізу та оптимізації кампаній. Для формування індивідуальної комерційної пропозиції для вашого бізнесу рекомендуємо звернутися до нас із запитом.
Підхід студії Wezom до налаштування і запуску контекстної реклами
Багато хто розглядає контекстну рекламу як інструмент, який «просто працює», незалежно від якості налаштування та вибраної стратегії. Насправді ж усе зовсім навпаки. Тільки комплексний підхід може забезпечити хороші результати просування, і саме цей підхід ми пропонуємо нашим клієнтам.
Фахівці Wezom вибудовують роботу таким чином:
- Розробляють індивідуальну рекламну стратегію з урахуванням специфіки ніші, бюджету та цілей клієнта.
- Роблять прогноз ефективності реклами по кожному інструменту, що використовується.
- Підбирають оптимальні формати реклами, тестують оголошення та оптимізують бюджет.
В результаті комплексна рекламна стратегія, на наш досвід, здатна підвищити ефективність реклами до 220%, а в деяких випадках навіть більше.
Співпрацюючи з нами та користуючись послугами запуску PPC-реклами, ви отримуєте такі переваги:
-
Реальна економічна ефективність. Плата стягується лише за натискання на оголошення. Відповідно, ви не сплачуєте за покази, а лише за цільові дії.
-
Збільшення впізнаваності бренду. Наприклад, банерна реклама охоплює широку аудиторію, роблячи ваш бренд більш помітним і поступово підвищуючи до нього лояльність.
-
Збільшення продажів. Ви залучаєте зацікавлену аудиторію, яка з великою ймовірністю здійснить цільову дію — купівлю товару чи замовлення послуги.
-
Взаємодія з цільовою аудиторією. PPC-реклама дозволяє взаємодіяти саме з вашою ЦА, яка вже зацікавлена у продукті. Отже, її потрібно лише підштовхнути до дії.
Коли клієнт звертається до Wezom, ми формуємо команду, орієнтовану на його проєкт. Група спеціалістів зосереджується на поточних завданнях і повністю присвячує себе саме їм. Наша мета — не кількість, а якість, тому ми не прагнемо брати якомога більше проєктів, а максимальну увагу приділяємо актуальним завданням. Це дозволить вам отримати відмінні результати.
Висновки
Ніхто не зможе одразу назвати точну суму, яку вам доведеться витратити на платне просування в Google Shopping і, власне, в пошуку. На вартість впливає безліч факторів, так само як і на те, наскільки ефективна реклама Google Ads. Замість того, щоб ризикувати й здогадуватись, краще довірити налаштування, запуск і ведення РК досвідченим спеціалістам.
FAQ
Що впливає на ціну контекстної реклами?
Перше — конкуренція. Друге — якість оголошення та самого сайту.
Що таке CTR у контексті?
Це показник клікабельності. Розраховується за елементарною формулою:
CTR = кількість кліків / число показів * 100%
Чим частіше клацають за оголошенням, тим вище CTR.
Як підвищити CTR?
Ретельно опрацюйте налаштування оголошень. Користуйтеся тимчасовим та геотаргетингом, аналізуйте пошукові запити та розширюйте СЯ, вивчайте конкурентів та робіть краще, ніж у них.