Скільки коштує створити інтернет магазин, ціни 2024

Гузенко Сергій
Гузенко Сергій
CEO&founder WEZOM
03.07.2023
03.07.2023
5.0
2427
12 хвилин
0

Присутність в мережі сьогодні потрібна усім бізнесам без винятку. Тож питання про те, скільки коштує інтернет магазин, цікавить кожного підприємця, який розуміє перспективи розвитку онлайн. Ціни на ринку розробки можуть сильно різнитися. Нижче ми розглянемо механізми ціноутворення – це допомагає краще продумати проект та витратити кошти на нього розумно.

Що треба знати про розробку інтернет-магазину

Розробка платформи для електронної комерції – складний процес, оскільки вимагає відповідних технічних знань, безлічі часу та зусиль. Потрібно не лише знати, як привабливо оформити сторінки та картки товарів. Варто ретельно обдумати структуру, функціонал та навігацію платформи. Це дозволить користувачам швидко та легко знаходити те, що їм потрібно.

Крім того, треба добре розуміти:

  • що таке веброзробка, UI/UX дизайн;
  • як налаштувати сервер;
  • як під'єднати базу даних;
  • як скеровувати користувача до виконання цільових дій на сайті.

Насправді якісний ресурс для eCommerce може створити лише команда професіоналів.

Тож скільки коштує інтернет магазин? Це залежить від низки різних факторів. Перш за все – від структури та складності ресурсу. Портал з обмеженою кількістю опцій коштуватиме дешевше. Якщо розроблятиметься платформа з багатим функціоналом, стильним дизайном – вартість дорожче.

Конструктор, CMS та з нуля – основні методи створення онлайн-магазину

Як створюються платформи для електронної комерції? Є декілька методів:

  • За допомогою готових шаблонів (конструктора).
  • CMS – певної платформи (готового каркасу), на якій створюється сайт. Ресурс можна обмежено кастомізувати та оновлювати контент без розуміння технічних тонкощів.
  • Розробляються з нуля – кастомне створення ресурсу під запити клієнта. Це потребує часу та інвестицій, але результат професійної розробки зазвичай того вартий.

Створення сайту за допомогою шаблонів

Розробка сайту з використанням конструктора на кшталт Wix або Shopify – найдешевший метод створити вебмагазин. Обирається платформа, що найбільше відповідає потребам клієнта, надає необхідні йому функції. На основі шаблонів розробляється дизайн додається необхідна інформація, карточки товарів. В результаті замовник отримує простий сайт з базовими можливостями.

Такий варіант годиться для малого бізнесу з обмеженим асортиментом. Проте за потреби розширити діяльність доведеться робити новий сайт, якщо конструктор не передбачає можливості глибокої кастомізації шаблонів.

Для середнього й великого бізнесу сайт на шаблоні не підходить, оскільки має безліч обмежень в функціоналі та побудові дизайну. Тож в перспективі треба зважати не тільки на те, скільки коштує сайт інтернет магазин просто зараз. Важливо також враховувати можливості подальшого розвитку сайту: його кастомізацію, масштабування тощо.

Розробка платформи для e-commerce за допомогою CMS

Створення інтернет-магазину з використанням популярних CMS (наприклад CS-Cart, OpenCart, Magento) дає більше свободи та гнучкості. Такі системи можуть бути коробковими, або працювати як SaaS-сервіси. На ринку безліч безплатних та преміум пропозицій, тому вартість може бути різною:

  • Безплатні CMS надають обмежену кількість функцій, часто не мають техпідтримки. У будь-якому разі, треба платити за хостинг, реєстрацію доменного імені, налаштування інтернет-платформи під потреби бізнесу.
  • Платні CMS пропонують максимум можливостей для створення сучасної платформи, куди без проблем можна інтегрувати потрібні платіжні системи та інші сервіси.

Обираючи платформу, треба враховувати, що є CMS, які зручно використовувати для створення невеликого сайту. Серед них є варіанти, що надають можливість розширення функціонала в майбутньому, тому часто CMS рекомендують для невеликих компаній.

Розробка інтернет-магазину під ключ

Якщо можливостей конструкторів та CMS не вистачає, бізнес вирішує створювати повністю унікальне рішення. Вартість створення інтернет магазину з нуля коштує дорожче, ніж використання готових платформ. Але кастомна розробка дозволяє:

  • використовувати й інтегрувати будь-які необхідні програми та сервіси;
  • створити власний унікальний дизайн, що виділяє бренд на фоні конкурентів;
  • спростити навігацію, щоб клієнт міг швидко знайти товар;
  • створити потрібну кількість розділів, блоків, мовних версій тощо;
  • реалізувати незвичайний функціонал або сервіс, який виокремить магазин серед конкурентів.

Щоб успішно впоратися із завданням, попередньо треба провести маркетингове дослідження, яке з'ясує потреби бізнесу, особливості цільової аудиторії, її вимоги та очікування, а також сильні та слабкі сторони конкурентів.

Сайт під ключ вимагає спеціальних вмінь, знать, часу. Тому його більше рекомендують для масштабних інтернет-магазинів з широким асортиментом, а також для компаній, що планують розвиватись й виходити на новий ринок.

 

З яких елементів має складатись інтернет-магазин: структура та функціонал

Щоб платформа для e-commerce мала успіх, вона має відповідати низці вимог:

  • мати стильний та привабливий інтерфейс;
  • викликати бажання купити товар;
  • працювати швидко та стабільно;
  • витримувати великий трафік;
  • надавати можливість легко відшукати продукт;
  • презентувати продукт інформативно та ефектно.

Якісний сайт для онлайн-комерції потребує якісної технічної підтримки. При оформленні сторінок варто зважати на стиль бренду. Особливу увагу треба приділити контенту, який має бути унікальним, корисним, цікавим.

Структура

Варто враховувати, що структура інтернет-магазину складна, тому їй треба приділити особливу увагу при створенні ТЗ та прототипу. Сайт має складатись з таких розділів:

  • головна сторінка (home),
  • інформація про бренд;
  • особистий кабінет;
  • каталог;
  • спеціальні пропозиції, акції;
  • розпродаж;
  • новинки;
  • популярні товари;
  • доставка;
  • сторінка оплати;
  • кошик;
  • блог.

Товари в каталозі мають бути поділені на групи та підгрупи, щоб їх можна було легко знайти. Усі ці фактори впливають на те, скільки коштує створення інтернет магазину.

Функціонал

Вартість порталу залежить й від функціоналу, завдання якого – забезпечити нормальну роботу інтернет-магазину. Він обов'язково має містити такі опції:

  • пошук – максимально простий та зручний;
  • фільтри, що дозволяють відсортувати товар;
  • кошик, оформлення замовлення, вибір платіжної системи;
  • чат-боти та інші форми зворотного зв'язку;
  • можливість відстежувати статус замовлення тощо.

Кількість та складність функціонала прямо впливає на те, скільки коштує сайт інтернет магазин. Чим складніший ресурс, тим більше інвестицій потребуватиме розробка.

 

Скільки коштує платформа е-commerce в Україні

Наразі на українському ринку доступно чимало можливостей для створення онлайн-магазину: від умовно безплатних сервісів та конструкторів, до відносно складних і недешевих CMS. І звісно ж, є команди, спроможні реалізувати кастомну розробку.

Якщо говорити про кастомну розробку, то скільки коштує зробити інтернет магазин в Україні? Це залежить від обраної платформи та ситуації на ринку. Загалом вартість залежить від кількості трудових годин та актуальної середньої вартості роботи фахівців.

Якщо врахувати, що створення великого проекту з нуля сьогодні може забирати в команди розробників до 900 трудових годин, то середня вартість створення масштабного інтернет-магазину має складати приблизно 27-40 тисяч доларів.

Що впливає на вартість розробки інтернет-магазину

Остаточна вартість розробки інтернет-магазин залежить від різних факторів, зокрема:

  • вартості хостингу;
  • вартості доменного імені;
  • дизайну – унікальний чи шаблонний;
  • необхідних підготовчих етапів розробки – маркетингових досліджень, створення прототипу, дизайну тощо;
  • вартість контенту – фото, відео, текст, його верстка;
  • витрати на просування інтернет-магазина в мережі.

Інтернет-магазин на шаблоні: ціна

Скільки коштує створення інтернет магазину, що створюється з використанням конструктора, залежить від:

  • вартості шаблону;
  • налаштування сайту – враховується верстка, дизайн, складність інтеграції сторонніх ПО, під'єднання платіжних систем тощо;
  • ціни хостингу та доменного імені.

Серед шаблонів є чимало умовно безплатних рішень, але варто пам’ятати, що ключове слово тут “умовно”. Зазвичай підключення усіх необхідних функцій та інтеграцій в таких платформах монетизоване, і в перспективі потребує суттєвих витрат.

Платформа e-commerce на шаблоні з доробкою: ціна

Інколи виникає потреба змінити або доробити сайт, що був створений за допомогою конструктора. Ціна створення інтернет-магазину залежить від послуг, яку потрібно здійснити:

  • Зміна дизайну – кольорової гами, встановлення / заміна логотипа, адаптація інтерфейсу до стилю вашого бренду. Найдорожче коштуватиме повне перевтілення інтерфейсу.
  • Зміна функціонала – налаштування певних опцій, інтеграція додаткових сервісів (напр., нової платіжної системи, поштової служби).
  • Розширення базового функціонала – впровадження аналітики, системи управління запасами, рубрики з відгуками клієнтів тощо.
  • SEO-оптимізація – робота над поліпшенням ранжування сайту пошуковими системами.

Кожен випадок індивідуальний, тож подібні роботи варто обговорювати з менеджером. Та варто пам’ятати, що шаблонні інструменти в цілому не пристосовані до кастомізації. Часто доробка старого шаблонного сайту просто не має сенсу з огляду на різницю між вартістю робіт та результатом.

 

Кастомна розробка інтернет-магазину з нуля: ціна

Тож скільки коштує створити інтернет магазин під ключ? Вартість роботи стартує від 30 тисяч доларів. У ці витрати можуть входити:

  • маркетингові дослідження й бізнес-аналітика;
  • створення технічного завдання;
  • розробка прототипу, дизайну;
  • програмування;
  • тестування;
  • запуск проєкту.

Послуги з розробки контенту, розкрутки сайту, просування у мережі оцінюються окремо, проте в підсумку від них також залежить вартість створення інтернет магазину з нуля.

Вартість інтернет-магазину на базі CMS

Існує безліч платформ CMS, що пропонують безплатні та платні плани. У першому випадку доведеться обмежитись запропонованим функціоналом, у другому – є можливість застосування більш прогресивних опцій, інтегрувати сторонні системи та ПО.

Скільки коштує створити інтернет магазин, залежить й від таких факторів:

  • робота над інтерфейсом;
  • налаштування різних опцій – купівлі, доставки, фільтрів тощо;
  • інтеграція сторонніх сервісів;
  • вартість хостингу.

Також можна одразу передбачити масштабування. У цьому разі вартість буде ще дорожчою.

Дизайн інтернет-магазину: як формується ціна

Вартість інтерфейсу формують такі чинники:

  • Складність. Найдешевше коштуватиме дизайн за готовим шаблоном. Є варіант, коли їх можна не лише використати, а й вдосконалювати на свій смак залежно від потреб бізнесу, аудиторії. Це дорожче, ніж звичайна робота з шаблоном. Унікальний дизайн, створений з нуля – це можливість зробити бренд впізнаваним, виокремитися серед конкурентів. Такий варіант вимагає більше часу і зусиль розробників, тому утричі дорожчий за шаблонний дизайн.
  • Кількість сторінок. Якщо інтернет-магазин має багато сторінок, це вплине й на вартість дизайну, оскільки потрібно розробити макет так, щоб сайт був у єдиному стилі.
  • Адаптація дизайну до різних пристроїв, що дозволяє сайту виглядати однаково привабливо на комп'ютерах, смартфонах, планшетах.
  • Використання графічних елементів та мультимедійних ефектів вплине на вартість дизайну.
  • Зручність у користуванні. Щоб сайт мав успіх, він має бути інтуїтивно зрозумілим, а клієнт мати змогу досягти мети за 2-3 дії.

В середньому, робота дизайнера коштує від 2,5 до 10 тис. дол., що залежить від його професіоналізму. Спеціалісти з крутим портфоліо коштуватимуть дорожче.

 

Верстка інтернет-магазина: як формується ціна

На вартість верстки платформи e-commerce впливають такі фактори:

  • Складність макета. Чим складніше інтерфейс, тим більше часу й зусиль потрібно витратити на його верстку. Складність може полягати у наявності анімацій, спеціальних ефектів, колонтитулів, виокремленні певних елементів тощо.
  • Кількість сторінок – чим більше, тим дорожче верстка, оскільки треба зверстати кожну сторінку.
  • Функціональні елементи. На вартість впливає робота з формами замовлень, пошуковими фільтрами, інтерактивними кошиками тощо.
  • Адаптивність. При верстці обов'язково треба переконатись, що сайтом зручно користуватись на різних гаджетах.

Кожен випадок унікальний, тому щоб дізнатись вартість верстки вашого інтернет-магазина, зв'яжіться з нашим консультантом.

Вартість роботи програміста, що розробляє інтернет-магазин

Вартість роботи програміста стартує від 35-40 дол./год. Високу зарплату вони отримують не задарма. Щоб створювати якісні сайти, розробники повинні відстежувати інновації, освоювати, вивчати нові інструменти. При цьому впровадження інноваційних технологій стає все складнішим, вимагає нових вмінь та часу. Для порівняння: ще кілька років тому для створення кастомного інтернет-магазину потрібно було витратити близько 500 трудових годин, а сьогодні – не менше 800 годин.

Хостинг для інтернет-магазину: вартість

Хостинг – це потужний комп'ютер з цілодобовим доступом до інтернету, де зберігає свої дані ваш сайт. Компанія, що надає свій комп'ютер у користування – це хостинг провайдер. Її завдання – забезпечити якісний цілодобовий доступ до інтернет-магазину. Чим якісніший хостинг, тим ліпше та швидше ви будете отримувати від нього дані. Тому, обираючи хостинг провайдера, орієнтуватись треба не лише на ціну, а на:

  • якість,
  • швидкість роботи,
  • здатність витримувати великі навантаження в годину пік.

Вартість якісного платного хостингу сьогодні стартує від 20 доларів на місяць. Чим дорожчий хостинг, тим більший обсяг пам’яті на сервері він надасть вам у користування. Обравши хостинг, потрібно дати сайту доменне ім'я, за яким його зможуть знайти. Вартість послуги варіюється від 5 до 150 доларів, оренда переважно діє рік. Якщо вчасно не продовжити, відвідувачі не відкриють сайт, а за певний час доменне ім’я може дістатись новим власникам.

 

Інтеграція платформи e-commerce з програмами обліку

Щоб мати реальні відомості про товарні запаси, вчасно оформлювати заявки на їх поповнення, рекомендується інтегрувати платформу з ERP-системою або іншими засобами для обліку. І це теж впливає на вартість розробки.

Складність та масштаби такої інтеграції прямо впливають на те, скільки коштує створити інтернет магазин в Україні. Адже у нас навіть сучасні платформи іноді доводиться інтегрувати із legacy-рішеннями, на кшталт 1С старих версій.

В деяких випадках програмісту доводиться чимало попрацювати з системою, особливо якщо в ній немає готової бібліотеки для під'єднання до сайту. У цьому випадку доводиться писати рішення для інтеграції вручну що займає чимало часу. Відповідно, це позначиться на ціні.

Вартість замовлення багатомовного сайту

Ціна створення інтернет-магазину, що підтримує декілька мов, може буде значно дорожчою за одномовну версію. Адже мультимовна розробка вимагає:

  • додавання функціонала іншою мовою,
  • тестування кожної версії сайту;
  • окремого налаштування різних функцій, атрибутів, сторонніх сервісів;
  • отримання для піддоменів SSL-сертифікатів під кожну версію;
  • перекладу та дублювання контенту тощо.

Якщо у вас вже є сайт однією мовою, щоб зробити його багатомовним, доведеться чимало попрацювати. І це впливає на ціну.

Скільки коштує ТЗ для інтернет-магазину

ТЗ – це технічне завдання, яке детально визначає вигляд сайту, його функціональні та нефункціональні особливості:

  • вимоги до структури, дизайну, програмної документації;
  • стадії розробки;
  • вимоги до адміністративної панелі: керування розділами, налаштуванням, наповненням сайту;
  • правила використання класів та стилів, оформлення текстів в HTML;
  • вимоги до тестування;
  • запуск сайту тощо.

Створення ТЗ – складна та надважлива робота. Будь-яка помилка позначиться на якості сайту, а відтак потребуватиме доробок і додаткових витрат. Тож заощаджувати на якісному технічному завданні не варто. Вартість його створення часто може стартувати з позначки у тисячу доларів.

 

Створення e-commerce платформи: середня ціна

У більшості випадків загальна вартість створення інтернет-магазину може починатись від кількох тисяч до кількох десятків тисяч доларів. Під час оцінювання враховуються такі моменти:

  • метод створення сайту (конструктори, CMS, кастомна розробка);
  • вартість аналізу та маркетингового дослідження;
  • розробка дизайну;
  • програмування інтерфейсу;
  • програмування бекенду – функціоналу, бази даних, налаштування та інтеграції стороннього ПЗ, розробка адмінки тощо;
  • тестування та оптимізація продуктивності та безпеки;
  • запуск та підтримка.

Замовлення інтернет-магазину у фрілансера коштуватиме дешевше, але якість буде під сумнівом, оскільки один спеціаліст неспроможний добре розбиратися в усіх аспектах. Для створення якісної платформи потрібна злагоджена робота команди з різноплановими спеціалістами, як у WEZOM.

Інтернет-магазин під ключ: що це таке

Створення платформи для e-commerce під ключ – це комплексна послуга, що передбачає розробку сайту з нуля. Замовник зв'язується з розробником, розповідає про своє бачення, вимоги, оформлює договір, вносить оплату. Далі розробник все робить сам, й через деякий час клієнт отримує готовий інтернет-магазин, процес створення якого він може контролювати від початку й до кінця.

Вартість розробки інтернет магазину під ключ оцінюється з урахуванням таких етапів:

  • Маркетингове дослідження, що має з'ясувати мету і завдання сайту, потреби аудиторії конкурентів;
  • Аналіз отриманих результатів;
  • Вибір методу, платформ і технологій розробки, відповідно до потреб бізнесу;
  • Складання ТЗ, детальний опис функціонала продукту та етапів розробки.
  • Створення прототипу, що дозволяє визначити зв'язки між різними функціями, опціями, сторінками.
  • Розробка дизайну;
  • Програмування інтерфейсу;
  • Бекенд-розробка;
  • Створення контенту;
  • Верстка;
  • Контроль якості на всіх етапах робіт;
  • Купівля хостингу та доменного імені;
  • Запуск проєкту.
  • Гарантійна технічна підтримка.

Якщо клієнт хоче замовити просування сайту в мережі, послуга оплачується окремо й впливає на остаточну вартість розробки інтернет магазину під ключ.

 

Як оцінюють вартість платформи e-commerce

Замовники часто не можуть отримати для себе вичерпної відповіді на питання, скільки коштує створити інтернет магазин в Україні. Адже на консультаціях у різних команд вони кожного разу чують іншу ціну. Чому так відбувається? Різні компанії та веб-студії визначають ціну так, як вважають за потрібно. Маленькі студії відчайдушно демпінгують у боротьбі за клієнта, тоді як компанії з гучними іменами мають змогу виставляти величезні прайси. Обрати оптимальну пропозицію важко, адже висока вартість проекта врешті не гарантує його якості.

Вартість інтернет-магазину багато в чому залежить від таки факторів:

  • Необхідних етапв робіт (чи потрібне маркетингове дослідження та бізнес-аналітика?)
  • Методу створення сайту – шаблон, шаблон з доробкою, CMS, індивідуально розробка з нуля. Якщо планується невеликий портал, можна обмежитися першими двома варіантами. Для великого бізнесу треба обирати індивідуальну розробку, яка враховує усі його особливості.
  • Унікальності дизайну.
  • Складності верстки.
  • Функціоналу. За кожну опцію, інтеграцію стороннього сервісу треба буде  платити, оскільки впровадження вимагає чимало часу і зусиль.
  • Ціну сторонніх сервісів, які будуть до неї під'єднані, з боку виробника.
  • Вартість хостингу, доменного імені тощо.

Команда WEZOM працює прозоро, тому ми детально пояснюємо клієнтам, скільки коштує зробити інтернет магазин в Україні, та робимо максимально зрозумілі фінансові пропозиції. Наші клієнти добре розуміють, на що йде кожен витрачений долар у проекті.

 

Що потрібно зробити для створення власного інтернет-магазину: покрокова інструкція

1.     Розробити ідею – ви можете бути власником офлайн-бізнесу, або ж запускати онлайн-магазин з нуля. Так чи інакше, вашому новому ресурсу знадобиться струнка концепція.

2.     Провести маркетингові дослідження, щоб з'ясувати, чи матиме попит ваш товар онлайн. Якщо так – переходимо до наступного етапу.

3.     Уважно вивчити ринок, конкурентів, потреби цільової аудиторії.

4.     Розробити стратегію, мету та завдання проекту.

5.     Створити ТЗ на основі попередніх досліджень, де будуть визначені функціонал сайту, прописані інтеграції зі сторонніми інструментами, етапи робіт тощо.

6.     Розробити прототип та дизайн.

7.     Спрограмувати інтерфейс та внутрішню частину сайту.

8.     Створити унікальний контент – фото, відео, аудіо.

9.     Зверстати сторінки сайту.

10. Налаштувати форми та методи оплати.

11. Налаштувати аналітику, що дозволить оцінити відвідуваність сайту, якому товару надавали перевагу клієнти.

12. Орендувати хостинг та зареєструвати доменне ім'я.

13. Запустити портал.

14. Просувати інтернет-магазин через соцмережі, форуми, рекламу на сторонніх ресурсах тощо.

 

Кому замовити створення інтернет-магазина

Створення інтернет-магазину – складне завдання для команди без досвіду. Створення великого проекту із командою початківців може бути вкрай ризикованим і зазнати невдачі. Те саме може статися, якщо проект буде вести фрилансер, який практично ніяк не відповідає за якість продукту.

Якщо йдеться про розробку під ключ, то не варто ризикувати грошима і часом, звертаючись до неперевірених виконавців. Зверніть увагу на компанії, що давно працюють на ринку, мають релевантні кейси та схвальні відгуки. Це мають бути команди із великим штатом сертифікованих фахівців.

WEZOM належить саме до когорти таких команд, ми працюємо на ринку 23 роки, реалізували понад 3 тисячі IT-проектів у різних галузях бізнесу.

Робота з WEZOM має низку переваг для клієнта:

  • Індивідуальний підхід. Ми розуміємо, що кожен бізнес унікальний, й пропонуємо рішення, яке відповідає потребам саме вашій компанії.
  • Відкритість. Ми залишаємось на зв’язку з клієнтом завжди і відповідаємо на його запити день у день. Понад те, надаємо клієнту усі можливості для моніторингу процесу розробки.
  • Гнучкий підхід. Ми працюємо за agile-методикою scrum, яка дозволяє розробляти проєкти швидко і якісно, скеровуючи їх у правильному напрямку.
  • Унікальний і якісний дизайн. Наша команда дизайнерів має хист і досвід, аби створювати найкращі рішення UI/UX. Тобто, сайт буде стильним і зручним.
  • Орієнтованість на потреби персоналу клієнта. Ми створюємо адміністративну панель, яка дозволить легко керувати сайтом, зокрема швидко оновлювати й додавати товари, змінювати ціни, відстежувати замовлення.
  • Повна технічна підтримка після запуску. Ми надаємо професійну підтримку після релізу продукту, швидко усуваємо будь-які помилки протягом гарантійного терміну.

 

Якщо у вас є ідея для eCommerce, або потреба у диджиталізації вашого бізнесу, не зволікайте. Звертайтесь за консультацією до наших менеджерів – дзвоніть, пишіть, залишайте заявку у формі на сайті.

Як вам стаття?
5.0
Проголосувало: 1
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
wezom logo
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.